Olen tyytyväinen Tinderiin

Anonyymi-ap

Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa, seksiä ja tekemistä. Erityisesti monisuhteisuus tuntuu lisääntyneen tai siitä ainakin puhutaan avoimemmin. Ärsyttävintä on se, että osa ihmisistä on deittisovelluksissa todella epäaktiivisia eivätkä välttämättä vastaa viesteihin ollenkaan.

140

862

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvät naurut sieltä saa jos ei muuta- esim ystävälläni on kahdeksantoistavuotissynttärit mitähän voisin hankkia hänelle lahjaksi. Esim viinaa jo ihan laillisesti

      • Anonyymi

        Hankit hänelle tinderistä miehiä niin saa lahjaksi kunnolla kikkelii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankit hänelle tinderistä miehiä niin saa lahjaksi kunnolla kikkelii

        Ja ehkä ammatinkin samalla eli hyvä palkkainen työ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ehkä ammatinkin samalla eli hyvä palkkainen työ

        Mut se ikävää et kaverisi ei ehdi enään sen jälkeen tapailla sinua usein kun työ vie eli tekee 24/7 töitä no rikas hänestä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankit hänelle tinderistä miehiä niin saa lahjaksi kunnolla kikkelii

        Joo, me olemme jo tajunneet, että sä käytät maksullisten palveluita tinderistä. Miksi sä koet tarvetta jatkuvasti mainostaa tota harrastustas? Nää sun maksulliset tidertytöt on sitten ilmeisesti niitä samoja, joille selität että sulla ei olekaan rahaa maksaa heidän palveluistaan ja sit valitat kun he ei enää tykkää susta.


    • Oot varmaan nainen, jos on onnistanut. Miehillä siellä ei juuri tuuria ole.

      • Naiset vaan etsii naisia siellä?


      • Disseisback kirjoitti:

        Naiset vaan etsii naisia siellä?

        Miehiä on enemmistö. Joten yhtä naarasta kohti on 12 epätoivoista vonkaajaa. Koita siinä pärjätä paremmille sitten.


      • mustasusi kirjoitti:

        Miehiä on enemmistö. Joten yhtä naarasta kohti on 12 epätoivoista vonkaajaa. Koita siinä pärjätä paremmille sitten.

        Niin, mutta joku mieskin sieltä sitten naisseuraa löytää, sitä minä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin, mutta joku mieskin sieltä sitten naisseuraa löytää, sitä minä.

        Kyllä tottakai joku on onnekas kellä tärppää, mutta aika monella ei.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tottakai joku on onnekas kellä tärppää, mutta aika monella ei.

        Onkohan hän vain onnekas? Varmaan hän ennemmin miellyttää jollaintavalla naista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tottakai joku on onnekas kellä tärppää, mutta aika monella ei.

        Mun on nyt ihan pakko huikata tähän väliin, että tuo onnekkuudesta puhuminen on sun taholtasi hieman onttoa. Tässä ei nyt ole tarkoitus tulla haukkumaan sua ja mä luulen sun itsekin tietävän, että tuollainen väite on sinulta hieman ontto. Joo, sinä tykkäät mistä tykkäät ja sulla on siihen täysin oikeus eikä sille maulleen kukaan mitään voi. Sä et kuitenkaan voi väittää kyse olevan pelkästä "onnesta" jos joku toinen löytää seuraa realistisemin tykkäämisin ja sinä taas et löydä omilla spekseilläsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun on nyt ihan pakko huikata tähän väliin, että tuo onnekkuudesta puhuminen on sun taholtasi hieman onttoa. Tässä ei nyt ole tarkoitus tulla haukkumaan sua ja mä luulen sun itsekin tietävän, että tuollainen väite on sinulta hieman ontto. Joo, sinä tykkäät mistä tykkäät ja sulla on siihen täysin oikeus eikä sille maulleen kukaan mitään voi. Sä et kuitenkaan voi väittää kyse olevan pelkästä "onnesta" jos joku toinen löytää seuraa realistisemin tykkäämisin ja sinä taas et löydä omilla spekseilläsi.

        Ymmärrän tämän kyllä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän tämän kyllä...

        No hyvä, että sä ymmärrät sen itsekin. Niinhän mä tosin oletinkin. Sä vaikutat kuitenkin olevan tässä maailmassa kiinni ja lähinnä laukovan tuollaisia turhautumisen tmv. takia. Sä et sentään ole ihan yhtä pihalla kun tuo raivoaddiktiotyyppi. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, että sä ymmärrät sen itsekin. Niinhän mä tosin oletinkin. Sä vaikutat kuitenkin olevan tässä maailmassa kiinni ja lähinnä laukovan tuollaisia turhautumisen tmv. takia. Sä et sentään ole ihan yhtä pihalla kun tuo raivoaddiktiotyyppi. 🙄

        Oon realismissa ihan turhankin hyvin kiinni ja se nimenomaan turhauttaa toisinaan. En minä halua olla tämmöinen mikä olen. Mutta en voi muuksikaan muuttua. Ei sanoa muuta kuin että, on paska elämä.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Onkohan hän vain onnekas? Varmaan hän ennemmin miellyttää jollaintavalla naista.

        Olisi kamalan mielenkiintoista, jos koittaisit tuolla Tinderissä käydä kääntymässä, ja kertoisit meille onko se oikeasti niin kauhia paikka miehille kuin täällä puhutaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kamalan mielenkiintoista, jos koittaisit tuolla Tinderissä käydä kääntymässä, ja kertoisit meille onko se oikeasti niin kauhia paikka miehille kuin täällä puhutaan...

        Kyllä disseä varmaan lykästää sielläki. Komeat ja fiksut siellä pärjää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kamalan mielenkiintoista, jos koittaisit tuolla Tinderissä käydä kääntymässä, ja kertoisit meille onko se oikeasti niin kauhia paikka miehille kuin täällä puhutaan...

        No en oo toviin siellä ollut, mutta kyllä sieltä naisen löytää, jos niikseen on.

        En vaan missään testimielessä sinne mene, kun minusta se ei ole mikään testipaikka. Pitäis oikeesti haluta rehveille...tai jotain.. :o/


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon realismissa ihan turhankin hyvin kiinni ja se nimenomaan turhauttaa toisinaan. En minä halua olla tämmöinen mikä olen. Mutta en voi muuksikaan muuttua. Ei sanoa muuta kuin että, on paska elämä.

        ja realismi tarkoittaa sitä että rakastaa yksipuolisesti tyttöä jolla on poikaystävä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon realismissa ihan turhankin hyvin kiinni ja se nimenomaan turhauttaa toisinaan. En minä halua olla tämmöinen mikä olen. Mutta en voi muuksikaan muuttua. Ei sanoa muuta kuin että, on paska elämä.

        Sä pistät ihan liikaa painoa tälle asialle, mutta ei kai tuollekaan mitään voi. Se on tietysti epäreilua, että mielenterveyden haasteet ovat yleensä negatiivinen juttu myös pariutumismarkkinoilla, mutta se on silti myös ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja realismi tarkoittaa sitä että rakastaa yksipuolisesti tyttöä jolla on poikaystävä.

        Voisitko sä mennä vinkumaan suden huomiota johonkin kohtaan? Kyllä hän sulle kirjottelee vaikka tuossa askeleen alempanakin, ilman että sun tarvii aina tunkea jokaiseen keskusteluun.

        Rakastumiselle ei kukaan mitään voi. Rakastuminen ei koskaan ole realistista, mutta sen mahdottomuuden voi kyllä realistinen huomata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kamalan mielenkiintoista, jos koittaisit tuolla Tinderissä käydä kääntymässä, ja kertoisit meille onko se oikeasti niin kauhia paikka miehille kuin täällä puhutaan...

        Mutta onhan se miehelle eri mesta kuin naiselle. En sitäkään kiellä. Kyllä siellä varmaan on suhdeluku jotain 30/70 eli naisia vähemmän....
        Sitten huomaa, että miehissä on selkeästi sellaisia juntteja, kuten täälläkin, että p.llu, p.llu ja vielä kerran p.llu.... Niin sitten naiset tympääntyy...
        Ja tympääntyminen näkyy jokseenkin ignooraamisena joskus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä pistät ihan liikaa painoa tälle asialle, mutta ei kai tuollekaan mitään voi. Se on tietysti epäreilua, että mielenterveyden haasteet ovat yleensä negatiivinen juttu myös pariutumismarkkinoilla, mutta se on silti myös ymmärrettävää.

        Mielenterveyden haasteet? Kyllä se on oma ruma pärstä, kun on esteenä kaikelle ja tyhmä pää.


      • Disseisback kirjoitti:

        Mutta onhan se miehelle eri mesta kuin naiselle. En sitäkään kiellä. Kyllä siellä varmaan on suhdeluku jotain 30/70 eli naisia vähemmän....
        Sitten huomaa, että miehissä on selkeästi sellaisia juntteja, kuten täälläkin, että p.llu, p.llu ja vielä kerran p.llu.... Niin sitten naiset tympääntyy...
        Ja tympääntyminen näkyy jokseenkin ignooraamisena joskus.

        Takuulla näin... Ja olettavat sitten että kaikki miehet ovat pelkästään plllun perässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mielenterveyden haasteet? Kyllä se on oma ruma pärstä, kun on esteenä kaikelle ja tyhmä pää.

        Jani alotti taas tän itsensä haukkumisen. Ihan mä olisin lukenut ettei jani enää haukkuis itseensä mutta niin se lupaukset rikotaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mielenterveyden haasteet? Kyllä se on oma ruma pärstä, kun on esteenä kaikelle ja tyhmä pää.

        Anteeksi. Mä muistelin, että olisit kirjoitellut täällä ainakin masennuksesta ja masennuslääkkeistä ja kirjoittamasi tekstit ovat olleet toisinaan jopa itsetuhoisia. En tarkoittanut mielenterveyden ongelmia mitenkään pilkkakirveenä ja masennus on niin yleinen juttu, että ei sitä pitäisi tarvita mitenkään peitellä. Jos muistan väärin, niin tosiaan anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Mä muistelin, että olisit kirjoitellut täällä ainakin masennuksesta ja masennuslääkkeistä ja kirjoittamasi tekstit ovat olleet toisinaan jopa itsetuhoisia. En tarkoittanut mielenterveyden ongelmia mitenkään pilkkakirveenä ja masennus on niin yleinen juttu, että ei sitä pitäisi tarvita mitenkään peitellä. Jos muistan väärin, niin tosiaan anteeksi.

        Muistat ihan oikein.


      • mustasusi kirjoitti:

        Takuulla näin... Ja olettavat sitten että kaikki miehet ovat pelkästään plllun perässä.

        No toisaalta ymmärrettävää, jos joku on jo aikaisemmin aloittanut keskustelun ihan mukavasti, mutta muutaman viestin jälkeen aloittanut jo vonkaamisen. Ja se kun käy 4-5 kertaa, niin kyllä siihen leipääntyis kuka vaan.

        Mutta minkäs teet, kun osa on muna sojossa idiootteja kärsien verenpaineen pakkautumisesta alapäähän, niin sitten se on tuollaista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mielenterveyden haasteet? Kyllä se on oma ruma pärstä, kun on esteenä kaikelle ja tyhmä pää.

        Tästä päästään taas niihin omiin spekseihin. Aivan varmasti sä et ole monelle mitenkään liian ruma, mutta on täysin eri kysymys kelpaavatko ne ihmiset sinulle. Ihminen, joka ei pistä ihan kauheasti painoa muiden ulkokuorelle, ei usein myöskään ihan viimeisen päälle panosta omaansa, eikä välttämättä näytä ulospäin olevan se kaikkein säihkyvin timantti. Sellainenkin, joka panostaisi, ei välttämättä tykkää, jos ulkonäkö on ykköskriteeri.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä disseä varmaan lykästää sielläki. Komeat ja fiksut siellä pärjää.

        Ei kai nyt ihan noinkaan, tai ehkä sitten tuo fiksuus, mitä se sitten pitääkään sisällään. Sinällään sinun naamassa tai ulkoisessa olemuksessa muutoin ei mitään vikaa ole, että ei se lykästämättömyys siitä johdu.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mutta onhan se miehelle eri mesta kuin naiselle. En sitäkään kiellä. Kyllä siellä varmaan on suhdeluku jotain 30/70 eli naisia vähemmän....
        Sitten huomaa, että miehissä on selkeästi sellaisia juntteja, kuten täälläkin, että p.llu, p.llu ja vielä kerran p.llu.... Niin sitten naiset tympääntyy...
        Ja tympääntyminen näkyy jokseenkin ignooraamisena joskus.

        Kiitos raportista :) Eli jos vaikka Tinderi on kamala paikka, niin ainakaan se ei ehkä kollektiivisesti naisten vika ole, kuten täällä annetaan ymmärtää.


      • Anonyymi

        Ja minua taas ei kiinnosta yhtään mikään mitä sinulla on hänen puolestaan kerrottavana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos raportista :) Eli jos vaikka Tinderi on kamala paikka, niin ainakaan se ei ehkä kollektiivisesti naisten vika ole, kuten täällä annetaan ymmärtää.

        Enpä usko, ennemminkin miesten takia. Mulla on muutama naistuttava näyttänyt mitä sieltä tulee vastaan, että kyllä väittäisin, että miehet siitä tekee sen hankalan mestan pääosin.

        Mutta kun laittaa hyvän profiilin ja katselee itse rauhakseltaan jokaisen tykkäyksen tai blokkauksen, niin onhan siellä sakkia....ainakin mitä joskus muistan.

        Malttiakin pitää olla, ei kaikki ole puhelin kourassa koko päivää ja sitäkään aikaa mitä on, kokoajan tinderissä. Lisäksi moni haluaa viestitellä siellä ensin, ennenkuin antaa omaa numeroa ja se viestitysjuttu ei ole kauheen näppärä.


      • Disseisback kirjoitti:

        No toisaalta ymmärrettävää, jos joku on jo aikaisemmin aloittanut keskustelun ihan mukavasti, mutta muutaman viestin jälkeen aloittanut jo vonkaamisen. Ja se kun käy 4-5 kertaa, niin kyllä siihen leipääntyis kuka vaan.

        Mutta minkäs teet, kun osa on muna sojossa idiootteja kärsien verenpaineen pakkautumisesta alapäähän, niin sitten se on tuollaista.

        Se kannattais olla sellainen post nut clarity, ennen ku alkaa tinderiä selaamaan. Eli runkata kassit tyhjiks, niin ei ole temmi pystyssä ja himot kaakossa. Saattais pystyä vähän järkevämpään toimintaan silloin. Onhan siellä toisinaan nähnyt sellasia herutuskuvia naisilta, ettei ihme että ehdotuksia alkaa himokkailta ukoilta sadella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä päästään taas niihin omiin spekseihin. Aivan varmasti sä et ole monelle mitenkään liian ruma, mutta on täysin eri kysymys kelpaavatko ne ihmiset sinulle. Ihminen, joka ei pistä ihan kauheasti painoa muiden ulkokuorelle, ei usein myöskään ihan viimeisen päälle panosta omaansa, eikä välttämättä näytä ulospäin olevan se kaikkein säihkyvin timantti. Sellainenkin, joka panostaisi, ei välttämättä tykkää, jos ulkonäkö on ykköskriteeri.

        Niin no... En minäkään nyt välttämättä mitään supermallia ole hakemassa. Sellaiset harvemmin on niin kovin mukavia ihmisiäkään (voin olla väärässäkin). En minä mitään diivaa kaipaa, enkä sellaista, jolle raha on kaikki kaikessa. Mutta olis kiva jos omaa silmää miellyttäis kuitenki, niin että tekee mieli olla lähellä ja kosketella. Eri asia kokonaan, että olenko itsekään sellainen enää näin vanhana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no... En minäkään nyt välttämättä mitään supermallia ole hakemassa. Sellaiset harvemmin on niin kovin mukavia ihmisiäkään (voin olla väärässäkin). En minä mitään diivaa kaipaa, enkä sellaista, jolle raha on kaikki kaikessa. Mutta olis kiva jos omaa silmää miellyttäis kuitenki, niin että tekee mieli olla lähellä ja kosketella. Eri asia kokonaan, että olenko itsekään sellainen enää näin vanhana.

        Niin ... ne ei ihan supermallitkin saattavat tajuta, että heillekin tulee joka päivä ikää lisää ja osa voi olla jopa ihan sinut se asian kanssa. Osa saattaa tietää, että eivät he voi varmuudella luvata olevansa silmääsi miellyttäviä enää edes huomenna. Osa naisistakin, jopa hyvä näköisistäkin naisista, osaa ajatella realistisesti ja miettiä, että millaisella pohjalla viehätys mahtaa lopulta olla. Tuskin se sun makusi siitä sitten yhtäkkiä toiseksi muuttuu, jos se nyt on kovin tiukasti rajattu.

        Mä ymmärrän, että makusi on mitä on, mutta jos minä olisin sinä, niin yrittäisin miettiä ja itseäni syväluodata, että voisinko minä ehkä kenties viehättyä toisessa ihmisestä jostain muustakin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se kannattais olla sellainen post nut clarity, ennen ku alkaa tinderiä selaamaan. Eli runkata kassit tyhjiks, niin ei ole temmi pystyssä ja himot kaakossa. Saattais pystyä vähän järkevämpään toimintaan silloin. Onhan siellä toisinaan nähnyt sellasia herutuskuvia naisilta, ettei ihme että ehdotuksia alkaa himokkailta ukoilta sadella.

        Enpä ihmettelis, vaikka siellä olis myös jotain sellaisia aikuisviihdenaisiakin, joitten tarkoitus houkutella johonkin sivuille tai muihin palveluihin. Niitä taitaa olla jokapuolella jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä disseä varmaan lykästää sielläki. Komeat ja fiksut siellä pärjää.

        Komeat ja fiksut pärjäävät missä vain, ja se on ihan oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat ja fiksut pärjäävät missä vain, ja se on ihan oikein.

        Samahan se on työelämässäkin, kyllä lihavilla on ainakin asiantuntijahommiin todella paljon haastavampi päästä kuin normipainoisilla ja suht koht viehättävillä naisilla; tästä on ihan tieteellistä tutkimusta olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ... ne ei ihan supermallitkin saattavat tajuta, että heillekin tulee joka päivä ikää lisää ja osa voi olla jopa ihan sinut se asian kanssa. Osa saattaa tietää, että eivät he voi varmuudella luvata olevansa silmääsi miellyttäviä enää edes huomenna. Osa naisistakin, jopa hyvä näköisistäkin naisista, osaa ajatella realistisesti ja miettiä, että millaisella pohjalla viehätys mahtaa lopulta olla. Tuskin se sun makusi siitä sitten yhtäkkiä toiseksi muuttuu, jos se nyt on kovin tiukasti rajattu.

        Mä ymmärrän, että makusi on mitä on, mutta jos minä olisin sinä, niin yrittäisin miettiä ja itseäni syväluodata, että voisinko minä ehkä kenties viehättyä toisessa ihmisestä jostain muustakin.

        No sitä viehättyy mistä viehättyy. Se kun on pitkälti sisään ohjelmoitua. Ei kukaan voi pakottaa itseään tykkäämään jostain, mistä lie... se ei ole vain yhtä laatua, mistä pitää kumminkaan. Joku jaksaa koko ajan jankuttaa että mulle kelpaa vain teinitytöt ja se ei pidä yhtään paikkaansa. Minä en ole teinien kanssa ollut tekemisissä yli 30 vuoteen, enkä kuvittele realistisesti seurustelevani niin nuoren kanssa. Jotkut voi toki olla kypsempiä henkisesti jo parikymppisenä.
        Kyllä siinä viehätys niihin perustuu siihenkin, ettei minua lykästänyt nuorenakaan koskaan. Jäi paljon hampaan koloon silloin.
        Kyllä se minullekin kuitenkin myös se henkinen puoli ja kemiat vaikuttaa siihen myös, että tykkäänkö tutustumisen jälkeen, oli toinen sitten omaan silmään kaunis taikka ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no... En minäkään nyt välttämättä mitään supermallia ole hakemassa. Sellaiset harvemmin on niin kovin mukavia ihmisiäkään (voin olla väärässäkin). En minä mitään diivaa kaipaa, enkä sellaista, jolle raha on kaikki kaikessa. Mutta olis kiva jos omaa silmää miellyttäis kuitenki, niin että tekee mieli olla lähellä ja kosketella. Eri asia kokonaan, että olenko itsekään sellainen enää näin vanhana.

        Älä ota tätä nyt väärin. Mä kirjoitan tämän ehkä vähän provosoivasti, mutta mitä yhteistä minä, aikuinen ja jo aivan erilaisessa elämäntilanteessa oleva, voisin kuvitella olevan itselläni ja miehellä, joka voi kuvitella yhtä hyvin seurustelevansa 18-vuotiaan kanssa? Mä olen nyt ihan eri ihminen, kuin olin 18-vuotiaana. Huolisinko mä nyt niitä itseäni reilusti vanhempia miehiä, jotka hinkuivat seuraani 18-vuotiaana? En todellakaan. En mä ainakaan ole vielä muistiani tuon suhteen menettänyt.


      • Disseisback kirjoitti:

        Enpä ihmettelis, vaikka siellä olis myös jotain sellaisia aikuisviihdenaisiakin, joitten tarkoitus houkutella johonkin sivuille tai muihin palveluihin. Niitä taitaa olla jokapuolella jo.

        Joo, on niitä huijareita joka paikassa nykyään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komeat ja fiksut pärjäävät missä vain, ja se on ihan oikein.

        Tällasta kokoomuslaista ajattelua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ota tätä nyt väärin. Mä kirjoitan tämän ehkä vähän provosoivasti, mutta mitä yhteistä minä, aikuinen ja jo aivan erilaisessa elämäntilanteessa oleva, voisin kuvitella olevan itselläni ja miehellä, joka voi kuvitella yhtä hyvin seurustelevansa 18-vuotiaan kanssa? Mä olen nyt ihan eri ihminen, kuin olin 18-vuotiaana. Huolisinko mä nyt niitä itseäni reilusti vanhempia miehiä, jotka hinkuivat seuraani 18-vuotiaana? En todellakaan. En mä ainakaan ole vielä muistiani tuon suhteen menettänyt.

        Niin no niin se tietenkin on. Se on kirous minulla tämä tämmöinen elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No sitä viehättyy mistä viehättyy. Se kun on pitkälti sisään ohjelmoitua. Ei kukaan voi pakottaa itseään tykkäämään jostain, mistä lie... se ei ole vain yhtä laatua, mistä pitää kumminkaan. Joku jaksaa koko ajan jankuttaa että mulle kelpaa vain teinitytöt ja se ei pidä yhtään paikkaansa. Minä en ole teinien kanssa ollut tekemisissä yli 30 vuoteen, enkä kuvittele realistisesti seurustelevani niin nuoren kanssa. Jotkut voi toki olla kypsempiä henkisesti jo parikymppisenä.
        Kyllä siinä viehätys niihin perustuu siihenkin, ettei minua lykästänyt nuorenakaan koskaan. Jäi paljon hampaan koloon silloin.
        Kyllä se minullekin kuitenkin myös se henkinen puoli ja kemiat vaikuttaa siihen myös, että tykkäänkö tutustumisen jälkeen, oli toinen sitten omaan silmään kaunis taikka ei.

        Ei se ihan noin yksinkertaisesti mene. Valtaosan ihmisistä maku muuttuu moneen kertaan elämän aikana ja siihen vaikuttavat monet asiat. Kuten sanoin, niin sinuna minä harrastaisin itsetutkiskelua ja pohtisin näitä asioita muutakin kautta, kuin vain itseäni haukkuen ja elämän paskuutta surren.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no niin se tietenkin on. Se on kirous minulla tämä tämmöinen elämä.

        Sitä nuoruudenlähdettä on etsitty aikojen alusta saakka, että kyllä tuo sinun kirouksesi on ollut koko ihmiskunnan niskoissa sieltä asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä nuoruudenlähdettä on etsitty aikojen alusta saakka, että kyllä tuo sinun kirouksesi on ollut koko ihmiskunnan niskoissa sieltä asti.

        No muille näyttää kelpaavan vanhemmiten samanikäinen ja näköinen kuitenki. Mulle ei.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No muille näyttää kelpaavan vanhemmiten samanikäinen ja näköinen kuitenki. Mulle ei.

        Tuo liittyy taas siihen, että onko toisessa ihmisessä mahdollista tykästyä johonkin muuhunkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo liittyy taas siihen, että onko toisessa ihmisessä mahdollista tykästyä johonkin muuhunkin?

        No ei se muu yksin riitä. Tiedän sen jo. Olen näitä itsekseni miettinyt usein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo liittyy taas siihen, että onko toisessa ihmisessä mahdollista tykästyä johonkin muuhunkin?

        Jos vaan tyytyisin johonkin ihastumatta, niin sitten kuikuilisin nuorempia ja kauniinpia kuitenkin aina.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jos vaan tyytyisin johonkin ihastumatta, niin sitten kuikuilisin nuorempia ja kauniinpia kuitenkin aina.

        Joten, kaipa se on sitten vaan parempi olla yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos vaan tyytyisin johonkin ihastumatta, niin sitten kuikuilisin nuorempia ja kauniinpia kuitenkin aina.

        Ethän sä silloin ole tykästynyt siihen toiseen, jos koet tyytyväsi häneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä silloin ole tykästynyt siihen toiseen, jos koet tyytyväsi häneen.

        En tietystikään. Mutta kun sanoit että pitäisi opetella tykästymään johonkin vaikka luonteenpiirteeseen, vaikka toinen on vanha ja ruma... Sitten katselisin niitä kauniita tyttöjä salaa kuitenki. Ja ajattelisin jääväni jostain paitsi.


      • Kaverini on kyllä ihan miespuoleinen, mutta hänellä oli ilmeisesti hyvä ilmoitus, sillä kiinnostusta vaikutti olevan enemmänkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos vaan tyytyisin johonkin ihastumatta, niin sitten kuikuilisin nuorempia ja kauniinpia kuitenkin aina.

        Jep ja siinä on se suurin syy miksi nyt vaikka jonkun kolmekymppisen on vaikea haluta olla kanssasi. Minä en sano sinun olevan epäluotettava, mutta sinä saatat hyvin helposti vaikuttaa siltä. Silloin ihan pelkkä rakkaus ei usein riitä, koska kuka siihen uskaltaa lähteä mukaan? Vähän vähemmällä rakkaudella joku voi lähteäkin, jos siitä on saatavilla jotain muutakin.

        Tuo on oikeasti hyvin paljon vaadittu, että toisen pitäisi lähteä suhteeseen puhtaasta rakkaudesta, mutta sitten kuitenkin sen toisen rakkaus olisi kovasti riippuvainen vaikkapa ulkonäöstä. Siinä on sille rakkaudesta mukana olevalle paljon suurempi riski. Sitä voisi rakastuakin, mutta moniko lähtisi silti siihen suhteeseen ottamaan noin suurta riskiä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tietystikään. Mutta kun sanoit että pitäisi opetella tykästymään johonkin vaikka luonteenpiirteeseen, vaikka toinen on vanha ja ruma... Sitten katselisin niitä kauniita tyttöjä salaa kuitenki. Ja ajattelisin jääväni jostain paitsi.

        Ei opetella. En ole puhunut opettelusta. Ei sellaista voi opetella. Itsetutkiskelu ja itsensä ymmärtäminen voivat auttaa. Sen asian ymmärtäminen mistä ne omat ajatukset kumpuavat. Kuten nyt tuossa aiemmin totesitkin, että kun jäi teininä kokematta, niin teinit kiinnostavat ... mutta miksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tietystikään. Mutta kun sanoit että pitäisi opetella tykästymään johonkin vaikka luonteenpiirteeseen, vaikka toinen on vanha ja ruma... Sitten katselisin niitä kauniita tyttöjä salaa kuitenki. Ja ajattelisin jääväni jostain paitsi.

        Oletusarvoisesti kaikki vanhat miehet katselevat nuoria kauniita tyttöjä kokien jäävänsä paljostakin paitsi, sikäli kuin ikä ei ole vienyt näköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletusarvoisesti kaikki vanhat miehet katselevat nuoria kauniita tyttöjä kokien jäävänsä paljostakin paitsi, sikäli kuin ikä ei ole vienyt näköä.

        Siinä tapauksessa oletusarvo on väärä. Ihmiset katselevat monenmoista ajattelematta silti jäävänsä mistään paitsi. Ihmiset tekevät tuota jatkuvasti. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tietystikään. Mutta kun sanoit että pitäisi opetella tykästymään johonkin vaikka luonteenpiirteeseen, vaikka toinen on vanha ja ruma... Sitten katselisin niitä kauniita tyttöjä salaa kuitenki. Ja ajattelisin jääväni jostain paitsi.

        Seuraavat 30v jäät ihan kaikesta paitsi, ja sitten oletkin haudassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat 30v jäät ihan kaikesta paitsi, ja sitten oletkin haudassa.

        Se ei ole mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa oletusarvo on väärä. Ihmiset katselevat monenmoista ajattelematta silti jäävänsä mistään paitsi. Ihmiset tekevät tuota jatkuvasti. 🙂

        Mielipiteesi oletusarvon oikeellisuudesta on väärä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No muille näyttää kelpaavan vanhemmiten samanikäinen ja näköinen kuitenki. Mulle ei.

        Jani Tämä on tullut selväksi. Ei tartte joka päivä toitottaa samaa.Sua viehättää nuoret naiset ja se tiedetään jo. Mitä nuorempi niin sen parempi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei se muu yksin riitä. Tiedän sen jo. Olen näitä itsekseni miettinyt usein.

        Jos olis joku Netan näköinen nuori nainen niin sekin kelpais sen ainoan ja oikean Netan tilalle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavat 30v jäät ihan kaikesta paitsi, ja sitten oletkin haudassa.

        Koko ajan tässä vuodet vierii, eikä mitään ikinä tapahdu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani Tämä on tullut selväksi. Ei tartte joka päivä toitottaa samaa.Sua viehättää nuoret naiset ja se tiedetään jo. Mitä nuorempi niin sen parempi.

        No tuo oli taas täysin tarpeetonta. Mua jo nuoret pelkää tuon takia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos vaan tyytyisin johonkin ihastumatta, niin sitten kuikuilisin nuorempia ja kauniinpia kuitenkin aina.

        nii 18 kesäisiä jos löytyis niin ai että


      • mustasusi kirjoitti:

        No tuo oli taas täysin tarpeetonta. Mua jo nuoret pelkää tuon takia.

        Ja naureskelee ja pitää pilkkanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteesi oletusarvon oikeellisuudesta on väärä.

        Ei ole. Hyvin harva mies miettii tuollaisia. Se ei tietenkään tee tuollaista ajattelua vääräksi. Maailma on täynnä kaikenlaista kaunista ja kivaa, mutta hyvin harva ihminen kaiken sellaisen perään kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Hyvin harva mies miettii tuollaisia. Se ei tietenkään tee tuollaista ajattelua vääräksi. Maailma on täynnä kaikenlaista kaunista ja kivaa, mutta hyvin harva ihminen kaiken sellaisen perään kaipaa.

        Onhan. Et edes ole mies, joten mitä sinä muka aiheesta tiedät?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koko ajan tässä vuodet vierii, eikä mitään ikinä tapahdu.

        Mutta aina tulee uusia teini-ikäsiiä tyttöjä. Mieti sitä. Ei tarvita kuin yksi teini joka kiinnostuu yli 50 vuotiaasta miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan. Et edes ole mies, joten mitä sinä muka aiheesta tiedät?

        voi luoja. Vittuako valitat naisen puutetta. sulla on ollu 13 v aikaa löytää teinityttö itelles mutta et ole löytänyt. Mitä enemmän sulle tulee ikää sitä epätodennäköisempää on että teinityttö kiinnostuu susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan. Et edes ole mies, joten mitä sinä muka aiheesta tiedät?

        Ei ole. Vaikka sinulla olisi noin, niin ei se, että suurin osa muista ei ajattele noin, tee sinusta mitenkään vääränlaista. Paitsijäämistä ajattelevat lähinnä ne, jotka ovat jääneet paitsi, eivätkä ole siksi oppineet, että eivät ole jääneet paitsi mistään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja naureskelee ja pitää pilkkanaan.

        onko ihme kun kuolaat niiden perään. Suu auki ihailet heitä ja sitten mietit miksi nauravat sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Vaikka sinulla olisi noin, niin ei se, että suurin osa muista ei ajattele noin, tee sinusta mitenkään vääränlaista. Paitsijäämistä ajattelevat lähinnä ne, jotka ovat jääneet paitsi, eivätkä ole siksi oppineet, että eivät ole jääneet paitsi mistään.

        No, todennäköisesti sinunkin miehesi tekee niin kuin Susi tekisi. Ole ja elä sen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, todennäköisesti sinunkin miehesi tekee niin kuin Susi tekisi. Ole ja elä sen kanssa.

        Ei tee. Valtaosa miehistä tietää, etteivät he jää paitsi mistään ihmeellisestä. Ikävä kyllä sinun täytyy nyt vain olla ja elää sen kanssa, että valtaosa miehistä on vähän kokeneempia kuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi luoja. Vittuako valitat naisen puutetta. sulla on ollu 13 v aikaa löytää teinityttö itelles mutta et ole löytänyt. Mitä enemmän sulle tulee ikää sitä epätodennäköisempää on että teinityttö kiinnostuu susta.

        Teini ja teini...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, todennäköisesti sinunkin miehesi tekee niin kuin Susi tekisi. Ole ja elä sen kanssa.

        Näin nykypäivän termein voisi sanoa, että se on sellainen ig vs reality kokemus. Ehkä säkin vielä joku päivä ymmärrät sen. 🙂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teini ja teini...

        rakas jani kun 18 v on vielä teini jos et tiennyt. Ite olet sanonut että ihanne on 18 vuotias tai korkeintaan 25 vuotias. Mutta mitä nuorempi niin sen parempi,Johan se nähtiin Netan kohdalla. Netta oli vain 17 vuotias ja sä jaksat ihmetelleä omaa vanhuutta . Et yhtään tytön nuoruutta. Sä näet kaikki virheet itsessäsi etkä näe teinityttöjen nuoruutta ja halua olla oman ikäistensä kanssa. Jaksat vaan haukkua itseäsi kun nämä nuoret naiset ei kiinnostu susta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        rakas jani kun 18 v on vielä teini jos et tiennyt. Ite olet sanonut että ihanne on 18 vuotias tai korkeintaan 25 vuotias. Mutta mitä nuorempi niin sen parempi,Johan se nähtiin Netan kohdalla. Netta oli vain 17 vuotias ja sä jaksat ihmetelleä omaa vanhuutta . Et yhtään tytön nuoruutta. Sä näet kaikki virheet itsessäsi etkä näe teinityttöjen nuoruutta ja halua olla oman ikäistensä kanssa. Jaksat vaan haukkua itseäsi kun nämä nuoret naiset ei kiinnostu susta.

        Sinä otatkin kaiken aina kirjaimellisesti. 20 ja 25v ja 30v menee ihan mukavasti vielä. Neki alkaa olla liian nuoria. En ole missään väittäny, että on pakko olla tasan 18v... Eihä nettakaa enää ole sen ikäinen ja edelleen kelpaisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä otatkin kaiken aina kirjaimellisesti. 20 ja 25v ja 30v menee ihan mukavasti vielä. Neki alkaa olla liian nuoria. En ole missään väittäny, että on pakko olla tasan 18v... Eihä nettakaa enää ole sen ikäinen ja edelleen kelpaisi.

        Niin mutta netta oli 17 v kolme vuotta sitten kun kerroit ihastuneesi häneen. Mikään ei muuta sitä asiaa että sait sen takia potkut ja some-estot netan sometileihin. Jos netta olis rakastanut sua niin kukaan rakastunut ei halua rakastaan pois samasta työpaikasta tai saatika laita some-estoja rakkaalleen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä otatkin kaiken aina kirjaimellisesti. 20 ja 25v ja 30v menee ihan mukavasti vielä. Neki alkaa olla liian nuoria. En ole missään väittäny, että on pakko olla tasan 18v... Eihä nettakaa enää ole sen ikäinen ja edelleen kelpaisi.

        Unohdit että Netalla on poikaystävä ja se et ole sinä vaikka sä haluisitkin olla netan poikaystävä. Sä jotenkin jaksat uskoa että sä tuut vielä seurustelee netan kaa. sellasen kuvan susta saa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon realismissa ihan turhankin hyvin kiinni ja se nimenomaan turhauttaa toisinaan. En minä halua olla tämmöinen mikä olen. Mutta en voi muuksikaan muuttua. Ei sanoa muuta kuin että, on paska elämä.

        Sinä voit olla halutessasi paska, mutta elämä ei ole.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mielenterveyden haasteet? Kyllä se on oma ruma pärstä, kun on esteenä kaikelle ja tyhmä pää.

        Rumuus on makuasia, samoin tyhmyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumuus on makuasia, samoin tyhmyys.

        en minäkään hauku itteeni rumaksi vaikka mulla on ruusufinni


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tietystikään. Mutta kun sanoit että pitäisi opetella tykästymään johonkin vaikka luonteenpiirteeseen, vaikka toinen on vanha ja ruma... Sitten katselisin niitä kauniita tyttöjä salaa kuitenki. Ja ajattelisin jääväni jostain paitsi.

        Suosittelen tutustumaan avoimesti kaikenikäisiin erilaisiin ihmisiin, sukupuoleen katsomatta. Sinulla on nuo kauniit nuoret tytöt jonkinlaisena pakkoneuroosina päässäsi ja se on suurin syy miksei tärppää. Sanonta "Saat sen mistä luovut" pitää paikkaansa. Anna itsellesi mahdollisuus tykästyä minkä näköisiin ja ikäisiin naisiin tahansa, ilman haavekuvia, ilman ennakkoluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei opetella. En ole puhunut opettelusta. Ei sellaista voi opetella. Itsetutkiskelu ja itsensä ymmärtäminen voivat auttaa. Sen asian ymmärtäminen mistä ne omat ajatukset kumpuavat. Kuten nyt tuossa aiemmin totesitkin, että kun jäi teininä kokematta, niin teinit kiinnostavat ... mutta miksi.

        Nimenomaan noin. Vähän itsetutkiskelua mustasudelle. Voisi vaikka eläytyä normaalin parikymppisen naisen sielunmaailmaan ja ajatella mitä tämä näkisi kymmeniä vuosia vanhemmassa sudessa lähteäkseen parisuhteeseen.

        Innostus teineihin kuulostaa jo peedofiilialta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koko ajan tässä vuodet vierii, eikä mitään ikinä tapahdu.

        Oma vikasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä otatkin kaiken aina kirjaimellisesti. 20 ja 25v ja 30v menee ihan mukavasti vielä. Neki alkaa olla liian nuoria. En ole missään väittäny, että on pakko olla tasan 18v... Eihä nettakaa enää ole sen ikäinen ja edelleen kelpaisi.

        Mene johonkin hierontapaikkaan. Siellä on noita suomimiesten hylkäämiä thaikkutyttöjä. Kyllä sulla on varaa turvata kahdelle vaatimaton elintaso. Sä et vaan viitsi nähdä vaivaa minkään asian takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletusarvoisesti kaikki vanhat miehet katselevat nuoria kauniita tyttöjä kokien jäävänsä paljostakin paitsi, sikäli kuin ikä ei ole vienyt näköä.

        Oletusarvo on väärä. Sen tietää etenkin miehet, joilla on parikymppisiä tyttäriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en minäkään hauku itteeni rumaksi vaikka mulla on ruusufinni

        Niinpä, itsensä haukkuminen on rumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletusarvo on väärä. Sen tietää etenkin miehet, joilla on parikymppisiä tyttäriä.

        Ei ole lainkaan väärä. Tuokin ryhmä tietää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletusarvo on väärä. Sen tietää etenkin miehet, joilla on parikymppisiä tyttäriä.

        Totta. Tyttären ei tarvitse olla edes noin vanha vielä. Valtaosa isistä tajuaa tuon jo hieman aiemmin. Hassuna muistumana kerron kuinka itseltäni on 2 vähän itseäni vanhempaa miestä pyytänyt anteeksi käytöstään silloin kun mä oli 15-17 vuotias. Olivat tajunneet oman tuolloisen tökeryytensä siinä kohtaa, kun heillä oli itsellään teini-ikäinen tytär. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen tutustumaan avoimesti kaikenikäisiin erilaisiin ihmisiin, sukupuoleen katsomatta. Sinulla on nuo kauniit nuoret tytöt jonkinlaisena pakkoneuroosina päässäsi ja se on suurin syy miksei tärppää. Sanonta "Saat sen mistä luovut" pitää paikkaansa. Anna itsellesi mahdollisuus tykästyä minkä näköisiin ja ikäisiin naisiin tahansa, ilman haavekuvia, ilman ennakkoluuloja.

        Mutta jani on sanonut monesti että hän saa katsella nuoria tyttöjä kun häntä ei kiinnosta mummelit eli 40 v täyttäneet naiset. Naisen pitää olla nuori,söpö,pienikokoinen, kaunis,sporttinen.Jania ei kiinnosta kulahtaneet 40 vuotiaat naiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin. Vähän itsetutkiskelua mustasudelle. Voisi vaikka eläytyä normaalin parikymppisen naisen sielunmaailmaan ja ajatella mitä tämä näkisi kymmeniä vuosia vanhemmassa sudessa lähteäkseen parisuhteeseen.

        Innostus teineihin kuulostaa jo peedofiilialta.

        jani on sanonut että 18 vuotias on aikuinen ja 16 vuotias on suojaikärajan ylittänyt. Sen takia 17 vuotias oli sentään vuoden yli tuon suojaikärajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan noin. Vähän itsetutkiskelua mustasudelle. Voisi vaikka eläytyä normaalin parikymppisen naisen sielunmaailmaan ja ajatella mitä tämä näkisi kymmeniä vuosia vanhemmassa sudessa lähteäkseen parisuhteeseen.

        Innostus teineihin kuulostaa jo peedofiilialta.

        nyt jani ei tykkää. Varmasti alkaa taas itsetuhoiseksi kun tuon lukee.Hänellä on tapana tappaa itsensä jos joku kirjoitus ei miellytä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        en minäkään hauku itteeni rumaksi vaikka mulla on ruusufinni

        Roacutan auttaa tuohon ongelmaan.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Roacutan auttaa tuohon ongelmaan.

        Sivusta totean, että ei tuo toimi kaikilla. Itelläni aikanaan saatiin akne tuolla aineella vain pehemmaksi,. Pintakuiva iho kuivui vielä entisestään ja niiden tuhojen hoito vei kauan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ei tuo toimi kaikilla. Itelläni aikanaan saatiin akne tuolla aineella vain pehemmaksi,. Pintakuiva iho kuivui vielä entisestään ja niiden tuhojen hoito vei kauan.

        Akne on eri asia kuin ruusufinni, mutta tuota käytetään kyllä molempiin:

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00483

        (ja aina hoitojen tulokset vaihtelevat, sillä emme ole ominaisuuksiltamme standardoituja)
        ((paitsi, että jossain vaiheessa olemme, sillä geenimuokkaus on tulevaisuuden ihmisille välttämätöntä))


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Roacutan auttaa tuohon ongelmaan.

        Mulla on rosazol jota saan käyttää kaksi kertaa viikossa. Olisko 8 vuotta ollut käytössä. Kyllä se hillitsee punoitusta mutta ei se sitä kokonaan paranna. Jos mä olisin mennyt 20 vuotiaana lääkäriin niin mä en olis jynssänyt ihoani kaikenmaailman aineilla.

        Mä kokeilin yhdessä vaiheessa apteekista ostettua aknevoidetta mutta silmiin tuli kirvelyä vaikka en laittanut edes lähelle silmiä sitä voidetta. Onneks toi rosazol auttaa. Ja saa halvemmalla kun on reseptillä.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Akne on eri asia kuin ruusufinni, mutta tuota käytetään kyllä molempiin:

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00483

        (ja aina hoitojen tulokset vaihtelevat, sillä emme ole ominaisuuksiltamme standardoituja)
        ((paitsi, että jossain vaiheessa olemme, sillä geenimuokkaus on tulevaisuuden ihmisille välttämätöntä))

        Jep- Löytyy molemmat. Mikä tän pointti oli?


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Akne on eri asia kuin ruusufinni, mutta tuota käytetään kyllä molempiin:

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00483

        (ja aina hoitojen tulokset vaihtelevat, sillä emme ole ominaisuuksiltamme standardoituja)
        ((paitsi, että jossain vaiheessa olemme, sillä geenimuokkaus on tulevaisuuden ihmisille välttämätöntä))

        Mulla ei siis ole akne vaan ruusufinni. Ei ole märkäpaiseita vaan iho punottaa. otsa on pahin eli siinä kuivaa ihottumaa. muualla vaan iho punottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep- Löytyy molemmat. Mikä tän pointti oli?

        Kun Jani haukkuu itseään rumaksi. Niin sanoin vaan että minä en hauku itseäni vaikka voisin ruusufinnin takia velloa itsesäälissä ja haukkua miten ruma mun kasvojen iho on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun Jani haukkuu itseään rumaksi. Niin sanoin vaan että minä en hauku itseäni vaikka voisin ruusufinnin takia velloa itsesäälissä ja haukkua miten ruma mun kasvojen iho on.

        Niin, se ei ole sama asia, kun sä et edes välitä olla hyvännäköinen, että saisit hyvännäköistä seuraa. Siinä se ero on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep- Löytyy molemmat. Mikä tän pointti oli?

        Kaverin ruusufinni lähti tuolla aineella.
        Aknekäytöstä minulla ei ole omia havaintoja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se ei ole sama asia, kun sä et edes välitä olla hyvännäköinen, että saisit hyvännäköistä seuraa. Siinä se ero on.

        kyllä mun miespuoliset ystävät on hyvännäköisiä. Miks sun pitää kaikkeen seksi sotkea. Jani sä et varmaan tiedä ettei ruusufinniin ole parantavaa hoitoa ja sen syitä ei tunneta joten pidä turpas kii asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Mitäs sun naissuhteille kuulu. sulla nähtävästi kuitenkin on niitä kun jaksat mun valintoja haukkua


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se ei ole sama asia, kun sä et edes välitä olla hyvännäköinen, että saisit hyvännäköistä seuraa. Siinä se ero on.

        Olet sä ollut treffeillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä mun miespuoliset ystävät on hyvännäköisiä. Miks sun pitää kaikkeen seksi sotkea. Jani sä et varmaan tiedä ettei ruusufinniin ole parantavaa hoitoa ja sen syitä ei tunneta joten pidä turpas kii asiasta josta et tiedä yhtään mitään. Mitäs sun naissuhteille kuulu. sulla nähtävästi kuitenkin on niitä kun jaksat mun valintoja haukkua

        En missään kohtaa haukkunu sun valintoja. Enhän edes tiedä niistä mitään. Tässä se nähdään taas. Itselläs on ruusufinni ja silti on hyvännäköistä seuraa. Mä oon ilman ruusufinniäkin rumilus ja typerys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei siis ole akne vaan ruusufinni. Ei ole märkäpaiseita vaan iho punottaa. otsa on pahin eli siinä kuivaa ihottumaa. muualla vaan iho punottaa

        Siihen on useampia hoitovaihtoehtoja, eli käy ihotautilääkärillä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En missään kohtaa haukkunu sun valintoja. Enhän edes tiedä niistä mitään. Tässä se nähdään taas. Itselläs on ruusufinni ja silti on hyvännäköistä seuraa. Mä oon ilman ruusufinniäkin rumilus ja typerys.

        Sä puhut mulle jatkuvasti siitä kun mä en hae seksiseuraa. Jani elämässä on muutakin kuin paneminen.Sulla ei ole edes ystäviä joita näet vapaa-ajalla. Olet sanonut ettet käy sun miekkailukavereitten kaa missään niin älä helvetti vetoa aina siihen seksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä ollut treffeillä?

        En kertaakaan ole ollu treffeillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä puhut mulle jatkuvasti siitä kun mä en hae seksiseuraa. Jani elämässä on muutakin kuin paneminen.Sulla ei ole edes ystäviä joita näet vapaa-ajalla. Olet sanonut ettet käy sun miekkailukavereitten kaa missään niin älä helvetti vetoa aina siihen seksiin.

        No mulla on kovempi libido ku sulla.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Siihen on useampia hoitovaihtoehtoja, eli käy ihotautilääkärillä.

        Monta kertaa mun pitää sanoa että rosazol voide auttaa mutta mä saan käyttää sitä kaksi kertaa viikossa. Mulla ei ole finnejä vaan mun iho punottaa. Mun iho on melkotasainen mutta punoittaa. Jos mä saisin käyttää tota rosazolia joka ilta niin mun iho ei punottais.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En kertaakaan ole ollu treffeillä.

        No miksi sä sitten syytät mua siitä kun en hae seksiseuraa. Onko se joku velvollisuus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mulla on kovempi libido ku sulla.

        ai senkö takia sulla ei ole ystäviä. okei ohan toikin selitys sille että oot yksinäinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on rosazol jota saan käyttää kaksi kertaa viikossa. Olisko 8 vuotta ollut käytössä. Kyllä se hillitsee punoitusta mutta ei se sitä kokonaan paranna. Jos mä olisin mennyt 20 vuotiaana lääkäriin niin mä en olis jynssänyt ihoani kaikenmaailman aineilla.

        Mä kokeilin yhdessä vaiheessa apteekista ostettua aknevoidetta mutta silmiin tuli kirvelyä vaikka en laittanut edes lähelle silmiä sitä voidetta. Onneks toi rosazol auttaa. Ja saa halvemmalla kun on reseptillä.

        Tuossa olisi uudehkoa tutkimusta aiheestaa:

        https://link.springer.com/article/10.1007/s13555-020-00461-0

        "In a recent systematic review on rosacea interventions based on a phenotype approach, topical brimonidine (high-certainty evidence) and topical oxymetazoline (moderate-certainty evidence) were recommended for temporarily persistent erythema [19]. Topical azelaic acid (high-certainty evidence), topical ivermectin (high-certainty evidence), topical metronidazole (moderate-certainty evidence), and topical minocycline (moderate-certainty evidence) were recommended for the treatment of papules/pustules [19]. In a systematic review and meta-analysis, topical ivermectin was demonstrated to be the most effective topical treatment for papulopustular rosacea and to provide the greatest psychological benefit to these patients [29]. Topical ivermectin can be applied not only to skin almost clear of papulopustular rosacea or with mild rosacea, but also to skin with moderate to severe rosacea [4]."


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä sitten syytät mua siitä kun en hae seksiseuraa. Onko se joku velvollisuus.

        En ole mistään syyttäny, eikä se mikää velvollisuus ole. Eikä mitään pakollista mullekaan aina.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tuossa olisi uudehkoa tutkimusta aiheestaa:

        https://link.springer.com/article/10.1007/s13555-020-00461-0

        "In a recent systematic review on rosacea interventions based on a phenotype approach, topical brimonidine (high-certainty evidence) and topical oxymetazoline (moderate-certainty evidence) were recommended for temporarily persistent erythema [19]. Topical azelaic acid (high-certainty evidence), topical ivermectin (high-certainty evidence), topical metronidazole (moderate-certainty evidence), and topical minocycline (moderate-certainty evidence) were recommended for the treatment of papules/pustules [19]. In a systematic review and meta-analysis, topical ivermectin was demonstrated to be the most effective topical treatment for papulopustular rosacea and to provide the greatest psychological benefit to these patients [29]. Topical ivermectin can be applied not only to skin almost clear of papulopustular rosacea or with mild rosacea, but also to skin with moderate to severe rosacea [4]."

        Jos tekisitte oman ketjun tälle keskustelulle? Mua tää ei kauheasti kiinnosta. Ei ainakaan tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole mistään syyttäny, eikä se mikää velvollisuus ole. Eikä mitään pakollista mullekaan aina.

        olet sanonut kun mua ei seksi kiinnosta. Koska sä oot nähnyt sun naispuolisia ystäviä jos sitä sun ex tyttöystävää ei lasketa joka ei näköjään pidä suhun yhteyttä



      • Anonyymi kirjoitti:

        olet sanonut kun mua ei seksi kiinnosta. Koska sä oot nähnyt sun naispuolisia ystäviä jos sitä sun ex tyttöystävää ei lasketa joka ei näköjään pidä suhun yhteyttä

        Kyllä tuo ex mun synttärit muisti ja minä hänen. Ei meidän välit ole kokonaan menny, vaikka ei nyt seurustella alettukaan, eikä yhteyttä pidetä.
        Mulla ei muita naisystäviä nyt tällä hetkellä ole.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Tuossa olisi uudehkoa tutkimusta aiheestaa:

        https://link.springer.com/article/10.1007/s13555-020-00461-0

        "In a recent systematic review on rosacea interventions based on a phenotype approach, topical brimonidine (high-certainty evidence) and topical oxymetazoline (moderate-certainty evidence) were recommended for temporarily persistent erythema [19]. Topical azelaic acid (high-certainty evidence), topical ivermectin (high-certainty evidence), topical metronidazole (moderate-certainty evidence), and topical minocycline (moderate-certainty evidence) were recommended for the treatment of papules/pustules [19]. In a systematic review and meta-analysis, topical ivermectin was demonstrated to be the most effective topical treatment for papulopustular rosacea and to provide the greatest psychological benefit to these patients [29]. Topical ivermectin can be applied not only to skin almost clear of papulopustular rosacea or with mild rosacea, but also to skin with moderate to severe rosacea [4]."

        anteeksi mutta mä olen suomalainen ja mun äidinkieli on suomi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos tekisitte oman ketjun tälle keskustelulle? Mua tää ei kauheasti kiinnosta. Ei ainakaan tällä hetkellä.

        ai tää on vaan sun palsta jossa saa puhua naisen puutteesta


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuo ex mun synttärit muisti ja minä hänen. Ei meidän välit ole kokonaan menny, vaikka ei nyt seurustella alettukaan, eikä yhteyttä pidetä.
        Mulla ei muita naisystäviä nyt tällä hetkellä ole.

        Eli kerran vuodessa kun on synttärit niin muistaa ottaa yheyttä. no parempi sekin kuin ei ollenkaan. jos ei kaipaa ystävien läsnäoloa niin turha valittaa yksinäisyyttä jos kerran vuodessa yhteydenotto riittää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tuo ex mun synttärit muisti ja minä hänen. Ei meidän välit ole kokonaan menny, vaikka ei nyt seurustella alettukaan, eikä yhteyttä pidetä.
        Mulla ei muita naisystäviä nyt tällä hetkellä ole.

        ja sä sit haukut mua kun mä en halua miehistä seksiseuraa kun sulla ei ole edes naisia ystävinä. ja en tarkoita sellaista joka kerran vuodessa toivottaa hyvää syntymäpäivää


      • Anonyymi kirjoitti:

        unohtakaa kun ette ymmärrä. Mulla auttaa toi rosazol voide ja toikoaan sun kertoma ei paranna ihoa kokonaan. Onko sulla kokemusta tosta eli poistaako se punoituksen kokonaan

        Noh, tuossa konekäännettynä ja salva on tuota ensimmäistä:

        "Äskettäisessä systemaattisessa katsauksessa ruusufinnitoimenpiteistä, jotka perustuvat fenotyyppiin perustuvaan lähestymistapaan, paikallisesti käytettävää brimonidiinia (korkean varmuuden näyttöä) ja paikallista oksimetatsoliinia (kohtalaisen varmuuden näyttö) suositeltiin tilapäisesti jatkuvaan eryteemaan [19]."


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja sä sit haukut mua kun mä en halua miehistä seksiseuraa kun sulla ei ole edes naisia ystävinä. ja en tarkoita sellaista joka kerran vuodessa toivottaa hyvää syntymäpäivää

        Mä en ole sua missään kohtaa haukkunut, vaan sä otat kaikki mun sanomiset aina haukkumisena. Itse sä koko ajan mulle räpätät kaikesta. Etkä osaa olla kohtelias yhtään.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Noh, tuossa konekäännettynä ja salva on tuota ensimmäistä:

        "Äskettäisessä systemaattisessa katsauksessa ruusufinnitoimenpiteistä, jotka perustuvat fenotyyppiin perustuvaan lähestymistapaan, paikallisesti käytettävää brimonidiinia (korkean varmuuden näyttöä) ja paikallista oksimetatsoliinia (kohtalaisen varmuuden näyttö) suositeltiin tilapäisesti jatkuvaan eryteemaan [19]."

        mä en ala googlettaa mitä noi sanat tarkoittaa. Mä vaan yritin sanoa että jani haukkuu itseään rumaksi . ja minä en vello itsesäälissä ihoni takia. Tää ei kuitenkaan johda kuolemaan niin tämän kanssa osaa elää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole sua missään kohtaa haukkunut, vaan sä otat kaikki mun sanomiset aina haukkumisena. Itse sä koko ajan mulle räpätät kaikesta. Etkä osaa olla kohtelias yhtään.

        Sä olet sanonut etten ymmärrä sua kun mä en eti seksiseuraa. Täytyykö mun oikeesti taas kaivaa sun vanhat sanomiset kun sä et ite näköjään taas muista


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Noh, tuossa konekäännettynä ja salva on tuota ensimmäistä:

        "Äskettäisessä systemaattisessa katsauksessa ruusufinnitoimenpiteistä, jotka perustuvat fenotyyppiin perustuvaan lähestymistapaan, paikallisesti käytettävää brimonidiinia (korkean varmuuden näyttöä) ja paikallista oksimetatsoliinia (kohtalaisen varmuuden näyttö) suositeltiin tilapäisesti jatkuvaan eryteemaan [19]."

        sä et nyt ymmärrä ettei mulla ole eryteemaa vaan mulla on lievä ruusufinni. Mulla ei ole siis punastumista jota esiintyy vaan jossian tietyissä tilanteissa. Mulla iho punoittaa vaikka en olis hermotunut. Miten teidän niin vaikea käsittää ettei nyt ole punastumisesta kyse eli vaikka nolostuminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sä et nyt ymmärrä ettei mulla ole eryteemaa vaan mulla on lievä ruusufinni. Mulla ei ole siis punastumista jota esiintyy vaan jossian tietyissä tilanteissa. Mulla iho punoittaa vaikka en olis hermotunut. Miten teidän niin vaikea käsittää ettei nyt ole punastumisesta kyse eli vaikka nolostuminen.

        Ei tuo salva ole tarkoitettu punastumiseen, vaan juuri ruusufinniin.


    • Anonyymi

      Tuo on lainaus Ylen jutusta.

      https://yle.fi/a/74-20101964

      Olisi kohteliasta mainita lähde.

      🦄

    • Anonyymi

      Aloittaja, minkä ikäisiä Tinderissa on? Tuntematon paikka, kiinnostaa.

    • Kaverini löysi sieltä itselleen oikein sopivan kumppanin ja ohjeisti minuakin käyttämään sitä.
      (en kuitenkaan noudata tuota ohjeistusta)

    • Anonyymi

      😂 juu, virkistävä ja kiva sosiaalinen harrastus nimenomaan 😁

    • Anonyymi

      Montako yt4erfgfiä olet ytrhnyt jo Bill Gatwsin kanssa tai tuo Belos Tai Linus Torvalds tai... tämä rakettimies.. sähköauto-hemmo.....

    • Anonyymi

      Kohta saat epäilyttävän maineen.

    • Anonyymi

      ite pidän enemmän todellisesta elämästä...

    • Anonyymi

      kun kaupparrissalini niin näin aika seksikkäät naisen sääeet en siis ole Dahmere kun pisän vasin trasokkaistsin naisistas... niin hän meni idstumaan penkille tekimie3li mennä... nooh muttaq huonoy6 silmälasirt voisi ollsw ollut joku erupikonns

    • Anonyymi
      UUSI

      Mikä on aloittajan sukupuoli? Ikä? Pituus? Mitä on opiskellut? Ammatti? Miksi omasta mielestä on menestynyt tinderissä? Jos olet nainen niin se vastaa jo siihen miksi olet menestynyt siellä. Tarvitset vain toimivan värkin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      57
      2285
    2. Rippileirillä ahdistelua - jälleen kerran

      Lyhyen ajan sisällä monia tapauksia jotka todistavat, että lapsenne eivät ole turvassa rippileirillä. Leirin yövalvoja
      Luterilaisuus
      59
      936
    3. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      101
      872
    4. Olen tyytyväinen Tinderiin

      Deittailu on pitkän parisuhteen jälkeen ollut pääosin virkistävää ja kiva sosiaalinen harrastus, josta on saanut seuraa,
      Sinkut
      140
      862
    5. Tunnen intohimoa.

      Jokaiselle naiselle sanon että panisin.
      Ikävä
      168
      813
    6. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      45
      759
    7. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      51
      703
    8. Yritän toipua siitä, etten sinua saanut nainen

      Niin oli varmaan tarkoitettu. Oli nähty, että me emme kuulu yhteen ja teiden täytyy kulkea eri suuntaan. Yritän toipua m
      Ikävä
      38
      679
    9. Vaikka olet nainen

      Tunteellinen ja suhtaudut asioihin hyvin syvällisesti ( mikä on hyvä asia). Mutta kai sua nyt joskus huvittaa tämä meid
      Ikävä
      28
      674
    10. Teen lahjoituksia Elokapinalle ja Ukrainalle

      Ensimmäiset puolustavat elinympäristöä ja jälkimmäiset demokratiaa. Hyvällä asialla molemmat ja ovat ansainneet tukensa.
      Maailman menoa
      192
      622
    Aihe