Nainen on naiselle SUSI.

Anonyymi-ap

Meneillään olevissa olympialaisissa miesnyrkkeilijät pätkivät kehässä naisia turpiin ja teeveen ääressä wokeakat hurraavat ja taputtavat käsiään yhteen. Eihän se nyt käy, että kaunis naisurheilija on valokeilassa ja voittaa olympialaisissa kultaa. Sen takia wokeakat haluavat miehet naisten sarjoihin, niin mies pokkaa sitten mitalit ja palkinnot naisten nenän edestä. Kateellisuus kun on se juttu ja nainen on naiselle susi.

Siinä syy minkä takia wokettajat ovat enimmäkseen naisia ja vähemmistöjen on niin helppo puijaa naiset puolelleen kun he mainitsevat yhdenvertaisuuden tai vaikkapa tasa-arvon, niin nuo sitten kuvittelevat olevansa niiden asialla ja jotain hyviksiä, jolloin koulujen opetussuunnitelmakin täytyy muuttaa.

Lapset vaikka suden suuhun sanoi wokeakka kun opetussuunnitelmaa tasa-arvon nimissä uusiksi halusi. On kerrottava lapsille miesten menkoista, miesten raskauksista, sadoista sukupuolista ja miten pojan on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka olisi syntymässä määritelty pojaksi.

OIKEASTI: Kuusivuotias lapsi saattaa kuvitella, että sukupuolenvaihto olisi kiva asia ja vieläpä uskoa siihen, että sukupuoli vaihtuu, kun aikuiset sitä ideaa myyvät. Tosiasiassa sukupuolta ei voi vaihtaa, mutta sen voi tärvellä.

He siis haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä mielikuvitusta olevan sukupuolenvaihdoksen. Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.

23

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Älä pelkää. Suuri valtaosa wokeakoista, ei ole pennin verta kiinnostunut nyrkkeilystä.

    • Anonyymi

      Woke pilaa ihmisen

    • Anonyymi

      Mene ja tiedä onko naisten sitten vaikea myöntää itselleen naisten olevan miehiä heikompia?

    • Anonyymi

      Suurin osa naisista on niin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden pauloissa, että naiset eivät kykene ajattelemaan asioita laajemmin.

    • Anonyymi

      Eiköhän tämä asia selviä lähitulevaisuudessa, kun ovat nostaneet asiasta oikeusjutun. Kyllä he varmaankin teettävät kromosomitestin, jos ehkä toisenkin ja dokumentoivat nuo luotettavasti ja vedenpitävästi.

    • Anonyymi

      Menkääs takas sinne Ylilaudalle sekoilemaan.. Kun kelaat itseäs lapsena olisko joku voinut myydä sulle kivana juttuna sukupuolen vaihdon silkkaa pahuuttaan ja sä oisit oletettavasti Cis-ihmisenä tehnyt sen tuosta vaan kun joku käski

      • Anonyymi

        Tottakai olisi voinut myydä kivana juttuja ihan kenelle tahansa lapselle, kuten tuossa viestissä sanottiin: lapsihan ei sitä ymmärrä ja juuri sen takia nämä järjestöt pyrkivät laskemaan ikärajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olisi voinut myydä kivana juttuja ihan kenelle tahansa lapselle, kuten tuossa viestissä sanottiin: lapsihan ei sitä ymmärrä ja juuri sen takia nämä järjestöt pyrkivät laskemaan ikärajoja.

        Säkö et oikeasti ole lapsena tiennyt mitä sukupuolta olet? Onko jonkun todella pitänyt kertoa ja opettaa sinulle mitä sinä olet? Kuulostaa hyvin oudolta. Mä en pysty lainkaan samaistumaan tuollaiseen. En mä myöskään tunne henkilökohtaisesti ketään, joilla olisi ollut noin. Sen sijaan mä tunnen kyllä muutaman sellaisen, joilla oma tunne ei ole vastannut biologiaa, mutta kyllä hekin ovat itse oman sukupuolensa tienneet. He ovat itse tienneet sen huolimatta siitä, että heille on yritetty tyrkyttää jotakin muuta. Osaatko sä kertoa enemmän tosta tunteestasi, että sä et ole lapsena tiennyt mitä sukupuolta olet? Miten se on käynyt ilmi ja kuka sulle sitten kertoi ja miten sitä sulle opetettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkö et oikeasti ole lapsena tiennyt mitä sukupuolta olet? Onko jonkun todella pitänyt kertoa ja opettaa sinulle mitä sinä olet? Kuulostaa hyvin oudolta. Mä en pysty lainkaan samaistumaan tuollaiseen. En mä myöskään tunne henkilökohtaisesti ketään, joilla olisi ollut noin. Sen sijaan mä tunnen kyllä muutaman sellaisen, joilla oma tunne ei ole vastannut biologiaa, mutta kyllä hekin ovat itse oman sukupuolensa tienneet. He ovat itse tienneet sen huolimatta siitä, että heille on yritetty tyrkyttää jotakin muuta. Osaatko sä kertoa enemmän tosta tunteestasi, että sä et ole lapsena tiennyt mitä sukupuolta olet? Miten se on käynyt ilmi ja kuka sulle sitten kertoi ja miten sitä sulle opetettiin?

        Missä sanoin, että en ole tiennyt mitä sukupuolta olen? En missään.

        Kyse on nyt siitä, että lasten päät pyritään sekottamaan, koska lapset eivät ymmärrä mitä sukupuolenvaihto on.

        He siis haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä mielikuvitusta olevan sukupuolenvaihdoksen.

        Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanoin, että en ole tiennyt mitä sukupuolta olen? En missään.

        Kyse on nyt siitä, että lasten päät pyritään sekottamaan, koska lapset eivät ymmärrä mitä sukupuolenvaihto on.

        He siis haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä mielikuvitusta olevan sukupuolenvaihdoksen.

        Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.

        Miksi sitten oketat, että lapset eivät tiedä sukupuoltaan, kun kerta olet itsekin sen tiennyt. Ei eläimillekään kukaan niiden sukupuolta kerro ja silti ne tietävät sen. Ihan hullua kuvitella, että tuollaiseen muiden kertomiset vaikuttaisivat. Ainoa mihin voit vaikuttaa on kulttuurinen puoli ja siinä ihmiset ovatkin ihan hulluja. Osa ihmissistä kuvittelee, että jopa vaatteillskin on biologisesti jotekin väliä. Ihan ding dong kili kili sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sanoin, että en ole tiennyt mitä sukupuolta olen? En missään.

        Kyse on nyt siitä, että lasten päät pyritään sekottamaan, koska lapset eivät ymmärrä mitä sukupuolenvaihto on.

        He siis haluavat jallittaa lapset, jotka eivät ymmärrä mitä se sukupuolen vaihto on, eikä heillä ole mitään käsitystä seksuaalisuudesta, tekemään päätöksiä mielikuvitusta olevan sukupuolenvaihdoksen.

        Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on. Lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa. Nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.

        "Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on."

        Sä et näköjään tiedä lapsista yhtään mitään. Et sä pysty yhdellekään lapselle tuollaisia perusjuttuja muuksi selittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lapsethan uskovat mitä vaan ja ovat helppoja uhreja huijareille ja sitähän tuo on."

        Sä et näköjään tiedä lapsista yhtään mitään. Et sä pysty yhdellekään lapselle tuollaisia perusjuttuja muuksi selittämään.

        Kuten sanoin: nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.

        Mitä ihmettä jankkaat tietääkö lapsi sukupuolensa? Kirjoitin, että lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa.

        Ei sukupuolta voi vaihtaa, mutta sen voi tärvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin: nämä ihmiset ovat pahuuden asialla.

        Mitä ihmettä jankkaat tietääkö lapsi sukupuolensa? Kirjoitin, että lapset huijataan uskomaan, että sukupuolen voi vaihtaa.

        Ei sukupuolta voi vaihtaa, mutta sen voi tärvellä.

        Ei lasta voi huijata noin, sillä lapsi(kin) tietää sen oman sukupuolensa. Ainoastaan tilanteissa, joissa jo valmiiksi epävarmuutta sukupuolestaan, voi tuollaisella olla mitään mahdollisuuksia. Ensimmäinen ja tärkein asia olisi se, että me kykenisimme poistaman kaiken kulttuuriin liittyvän hötön sukupuolen ympäriltä. Mikään sellainen tekijä, jonka kanssa emme synny tai joka täysin itsestään meille kehity, ei liity mitenkään sukupuoleen, esimerkkinä nyt vaikkapa vaatteet. Vaatteilla ei ole yhtään mitään tekemistä sukupuolen kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo varsin naiselliselta näyttää tuo nyrkkeilijä. Kaikkea sitä jotkut mieheksi luulevatkin.

    • Anonyymi

      Miksi kenenkään pitäisi hyväksyä mitään tieteen ja fysiikan vastaista. Sukupuolia on vain kaksi, kenelläkään ei ole toisen sukupuolen aivoja, eikä sukupuolta voi muuttaa, vaikka hormoneilla voi keinotekoisesti saadakin muistuttamaan eri sukupuolta.

      Mies ei synnytä eikä nainen siitä, itsestään selvyyksistä ei pitäisi olla tarvetta edes keskustella, saati että maksatetaan verorahoista silpomiset ja hormoneilla puoskarointi. Pervoilut pitää kustantaa omilla rahoilla, yhteiskunnan ei kuulu osallistua siihen mitenkään.

      • Anonyymi

        Ja jos on syntynyt naiseksi naisen kroppaan, mutta sattuu olemaan jossain asiassa parempi kuin muut naiset, niin miksi siitä pitää ulvoa?


    • Anonyymi

      ""Ei lasta voi huijata noin, sillä lapsi(kin) tietää sen oman sukupuolensa.""

      Joo lapsi tietää oman sukupuolensa, mutta lapsi ei tiedä, että sillä on peruuttamattomia seurauksia kun aikuiset myyvät sukupuolenvaihtoa. Lapset ajattelevat, että sukupuoli vain vaihdetaan ja that's it.

      Suomesta ja maailmalta löytyy lukuisia esimerkkejä, jotka katuvat sukupuolenkorjausprosessia. He eivät enää lisäänny.

      • Anonyymi

        Kyllä kaikki lapsrt oman sukupuolensa tietävät. Ainostaan tilanteissa, joissa lapsen täysin luonnostaan tulevaa tietoa omasta sukupuolestaan aletaan kulttuuristen syiden takia kyseenalaistaa tulee epävarmuuksia. Loppu jutustasi olikin sitten hörönlöttöä, vailla mitään totuuspohjaa.


    • Anonyymi

      Enpä usko. Ei ole mitään pahaa hampaankolossa. Mutta hei ap,näen että sinulla on! Tahtoisit että naiset vihaisivat ja kadehtisivat toisiaan. Miksi? Tiedätkö,tuo toiveesi ei ole naisten ongelma,vaan sinun itsesi. Vaikka kuin niin toivoisit ja tahtoisit,et tuosta ongelmaa tee,ainostaan itsellesi. Luulottelet että toisen kuviteltu mustasukkaaisuus,hyvittää oman mustasukkaisuutesi. No helpottiko postaus? Toiko tulosta? Otan osaa👎🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Naiset on vuosikausia puolustaneet oikeuksiaan, mutta nyt jotkut naiset sahaavat oksaa omiensa alta.

      • Anonyymi

        Perustele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele

        Ei ole naisilla enää omaa tilaa kun kuka tahansa mies voi ilmoittaa olevansa nainen ja sen jälkeen miestä tulee kohdella kuin naista.

        Urheilussakaan naiset eivät voita enää mitään, koska biologiset miehet valloittavat naisten sarjat ja pokkaavat mitalit naisten nenän edestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe