Elää pelätkö tehdä ruokaa

Anonyymi-ap

Ruuan valmistamista ei tarvitse pelätä.Tein itse ilman ruokaohjeita ja siitä tuli niin hyvää etten ole KOSKAAN ennen niin hyvää ruokaa syönyt.

Verrattuna tyypilliseen lihottavaa roskaruokaan maku oli huomattavasti parempi ja kalorit noin 3 kertaa pienemmät.
Tein niin että pistin kaikkea mitä kaapista ja pakasteesta löytyi ja lisäsin niitä mausteita mitä yleensä tykkään käyttää.
Pistin uuniin ja se sai sitten kypsyä siellä tunnin ensin 200 asteessa ja sitten vähensi sen 175 asteeseen.

67

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Resept here

      Please

    • Anonyymi

      Kerrankin oli yksinkertainen resepti ja meikäläinenkin voisi onnistua.

      • Anonyymi

        Ei niitä yleensä kukaan paljasta näitä huippuhyviä reseptejä,ei varsinkaan ravintola kokit,eikä täälläkään,kyllä kaikki tietää MIKSI.

        JOS niitä ei osaa itse suunnitella,niin netistä voi löytyä JOS viitsii vähänkään vaivautua,niistä voi sitten suunnitella omia versioita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä yleensä kukaan paljasta näitä huippuhyviä reseptejä,ei varsinkaan ravintola kokit,eikä täälläkään,kyllä kaikki tietää MIKSI.

        JOS niitä ei osaa itse suunnitella,niin netistä voi löytyä JOS viitsii vähänkään vaivautua,niistä voi sitten suunnitella omia versioita

        Kannattaa tutustua käsitteeseen keittokirja. Moni kokki on kirjoittanut sellaisen... .

        Eräs kuuluisimmista on tämä: https://archive.org/details/cu31924000610117


    • Anonyymi

      Eihän ruoka voi koskaan epäonnistua,jos pistät vaikka liikaa mausteita,sen voi helposti korjata keittämällä siihen esim perunoita ilman mausteita.Ne pitää tietysti ensin jäähdyttää ennen lisäystä.

    • Anonyymi

      On hienoa, että kehitysvammaisilla on tässä maassa täydet kirjoitusoikeudet. SIitä erottaa sivistysvaltion.

      • Anonyymi

        Moni turhaan PELKÄÄ että siitä tulee niin pahaa ja sen takia turvautuu einesruuokiin tai roskaruokaan.


      • Anonyymi

        Mielestäni kommenttisi ei ollut mieleltään sivistyneen ihmisen kommentti vaan halpahintainen roiskaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kommenttisi ei ollut mieleltään sivistyneen ihmisen kommentti vaan halpahintainen roiskaisu.

        Kommenttini oli tarkoitettu kirjoittajalle, joka puhui kehitysvammaisten kirjoitusoikeuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttini oli tarkoitettu kirjoittajalle, joka puhui kehitysvammaisten kirjoitusoikeuksista.

        Eipä se seuraavakaan kommentti ollut asiallinen. Laiton ylläpidolle ilmoituksen tuosta jälkimmäisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se seuraavakaan kommentti ollut asiallinen. Laiton ylläpidolle ilmoituksen tuosta jälkimmäisestä.

        Samoin sitä edeltäneestä.


      • Anonyymi

        Hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu.

        No eipä tuossa kirjoitusteknisesti mitään erikoista ollut. Normaali toimenpide minulta jos näen jossain palstan sääntöjen vastaista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tuossa kirjoitusteknisesti mitään erikoista ollut. Normaali toimenpide minulta jos näen jossain palstan sääntöjen vastaista toimintaa.

        Sinäkö kirjoitit kehitysvammaisten oikeuksista? Kirjoitit hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se seuraavakaan kommentti ollut asiallinen. Laiton ylläpidolle ilmoituksen tuosta jälkimmäisestä.

        Minä laitan aloituksesta koska siinä kehotetaan käyttämään uunia jota kaikki pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö kirjoitit kehitysvammaisten oikeuksista? Kirjoitit hyvin.

        Tuo kehitysvammaisten oikeuksista sivistysvaltiossa kirjoittanut itse asiassa pilkkasi aloittajaa eikä kyse ollut sivistyneen ihmisen kirjoituksesta, vaan todennäköisesti kipuilevan teini-ikäisen. Sitä viestiä ei ylläpito poistanut, mutta selvästi alatyylinen komppausviesti poistettiin.


      • Anonyymi

        Nyt kaikki ymmärtää veitsenterävien vatsalihasten metsästyksen syyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaikki ymmärtää veitsenterävien vatsalihasten metsästyksen syyn.

        Minua ei loukkaa, että pilkkaat aloittajaa, vaan se että puhut vammaisista epäkunnioittavasti. Tosin se vain innostaa sinua. Kertoo hyvin minkä sortin ihminen on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei loukkaa, että pilkkaat aloittajaa, vaan se että puhut vammaisista epäkunnioittavasti. Tosin se vain innostaa sinua. Kertoo hyvin minkä sortin ihminen on kyseessä.

        Sinulla on käärmeen moraali, kaksinainen sellainen. Melkoinen kyttääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on käärmeen moraali, kaksinainen sellainen. Melkoinen kyttääjä.

        Olet hyvin kehittymätön ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei loukkaa, että pilkkaat aloittajaa, vaan se että puhut vammaisista epäkunnioittavasti. Tosin se vain innostaa sinua. Kertoo hyvin minkä sortin ihminen on kyseessä.

        Oletko sinä ko henkilön omaishoitaja vai edunvalvoja vai onko kyseessä alter egosi? Ei voi muuten selittää tuota puolestatuohtumista mitä olet harrastanut yhtä kauan kuin mansikkakakkua on pyöräntarakalla ulkoiletettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvin kehittymätön ihminen.

        Sinä olet naapurikyttääjä, jolla oma elämä on jo ohi ja niin vaatimatonta, että ryhdytään elämään toisen ihmisen elämää. Sinä elät ja hengität yksikätisen Mansikkakakku-ukon hengityksen tahtiin; kun hänestä keskustellaan tai hän keskustelee, olet 110 % mukana kuviossa. Se on enemmän kuin on terveelle ihmiselle ominaista.

        Mahdollisesti olet vain ihan tavallinen trolli, jopa itse Massiivikalorihöpöukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet naapurikyttääjä, jolla oma elämä on jo ohi ja niin vaatimatonta, että ryhdytään elämään toisen ihmisen elämää. Sinä elät ja hengität yksikätisen Mansikkakakku-ukon hengityksen tahtiin; kun hänestä keskustellaan tai hän keskustelee, olet 110 % mukana kuviossa. Se on enemmän kuin on terveelle ihmiselle ominaista.

        Mahdollisesti olet vain ihan tavallinen trolli, jopa itse Massiivikalorihöpöukko.

        Sinun täytyy olla alaikäinen. Et oikein vaikuta tasapainoiselta aikuiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ko henkilön omaishoitaja vai edunvalvoja vai onko kyseessä alter egosi? Ei voi muuten selittää tuota puolestatuohtumista mitä olet harrastanut yhtä kauan kuin mansikkakakkua on pyöräntarakalla ulkoiletettu.

        Minähän tuohduin muusta syystä kuin aloittajan loukkaamisesta. Sivistynyt ihminen ei kirjoita näin: ”On hienoa, että kehitysvammaisilla on tässä maassa täydet kirjoitusoikeudet. Siitä erottaa sivistysvaltion.” Jos aikuinen kirjoittaa tuolla tavalla, hän on persu; jos lapsi, niin hänen pitäisi keskustella tukihenkilönsä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän tuohduin muusta syystä kuin aloittajan loukkaamisesta. Sivistynyt ihminen ei kirjoita näin: ”On hienoa, että kehitysvammaisilla on tässä maassa täydet kirjoitusoikeudet. Siitä erottaa sivistysvaltion.” Jos aikuinen kirjoittaa tuolla tavalla, hän on persu; jos lapsi, niin hänen pitäisi keskustella tukihenkilönsä kanssa.

        Olipa typerästi kirjoitettu, vanhuksen rasistisia juttuja. Tukka takana, elämä takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun täytyy olla alaikäinen. Et oikein vaikuta tasapainoiselta aikuiselta.

        Onko sinulla jo poikaystävä? Monella ikäiselläsi on jo poikaystävä kuollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä? Monella ikäiselläsi on jo poikaystävä kuollut.

        Selvästikin te molemmat olette vielä murrosikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästikin te molemmat olette vielä murrosikäisiä.

        Sinun kannattaisi pohtia itsellesi jotakin oikein isoa kaupunkia. Tiedät kyllä miksi.


    • Anonyymi

      Kyllä se ON se mauton ruoka SUURIN lihomisen syy.
      Kaikissa lihottavissa ruokaaineissa on joku voimakas maku.JOS et saa sitä nakunautintoa vähäkalorisista tuotteista sorrut varmasti syömään näitä lihottavia tuotteita joissa on makua.
      Eli kannattaa opetella tekemään hyvänmakuista ruokaa

    • Anonyymi

      Juu olen itsekin pelottomasti uskaltanut tehdä ruokaa itse jo vuosikymmeniä ja laittanut ruokaa kypsymään rohkeasti uuniin. 200, 250 ja 180 astetta käyttänyt. Ja kaapista ottanut eri aineita. Mutta en kerro mitä. Vain minä tiedän. On niin hyvää ettei mistään saa.

      • Anonyymi

        Voiko samoja rohkeita ruokia laittaa airdyerissä tai ulko krillissä?Pitää muistaa lisätä proteenit.

        On vain hyvä että et kerro muille salaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko samoja rohkeita ruokia laittaa airdyerissä tai ulko krillissä?Pitää muistaa lisätä proteenit.

        On vain hyvä että et kerro muille salaisia asioita.

        Kerron sen verran että voi lisätä eri jauhoja riisiä makaroonia suolaa ja sitten vettä mutta lämpö tila on salaisuus.Lopuksi proteeniksi mauste kurkkua sekä pottuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko samoja rohkeita ruokia laittaa airdyerissä tai ulko krillissä?Pitää muistaa lisätä proteenit.

        On vain hyvä että et kerro muille salaisia asioita.

        En minäkään pelkää enää uunia vaikka 12 vuotta kiersin uunin kaukaa kun se alkoi aggressiiviseksi. Nyt jo rauhoittunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron sen verran että voi lisätä eri jauhoja riisiä makaroonia suolaa ja sitten vettä mutta lämpö tila on salaisuus.Lopuksi proteeniksi mauste kurkkua sekä pottuja.

        Muista lisätä täytekakkukahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pelkää enää uunia vaikka 12 vuotta kiersin uunin kaukaa kun se alkoi aggressiiviseksi. Nyt jo rauhoittunut.

        Siis kumpi? Sinä vai uuni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron sen verran että voi lisätä eri jauhoja riisiä makaroonia suolaa ja sitten vettä mutta lämpö tila on salaisuus.Lopuksi proteeniksi mauste kurkkua sekä pottuja.

        Onko perunan määrä salaisuus minä olen laittanut joka aterialla 8ksan että aivot toimii.Siitä saa terveellistä hiilihydrattia kuten rasbattomasta ja TERVEELLISESTÄ happurilaisesta jota ilman ei voi juosta juoksumatolla.ja LAIHTUU.Aloitan juoksumatolla juoksun kunhan puran sen paketista. 😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kumpi? Sinä vai uuni?

        Uuni kävi kimppuuni enkä ole sen jälkeen uskaltanut avata luukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron sen verran että voi lisätä eri jauhoja riisiä makaroonia suolaa ja sitten vettä mutta lämpö tila on salaisuus.Lopuksi proteeniksi mauste kurkkua sekä pottuja.

        Vielä voisin paljastaa että uunin lämpötila on välillä 100 - 300, muuta en kerro, ottakaa itsekin jotain selvää. Minä teen HERKULLISTA ruokaa ja paistan sen OIKEASSA lämpötilassa mutta en KERRO mitä.


    • Anonyymi

      Minulla on mökkikäyttöön Sous Vide, jolla valmistan salaisia ruokia, täytyykin käydä kaupassa. Kaksi pulloa salaista ruokaa maksaa 12 €, lasipullossa. Uunia en ole käyttänyt kun Suomesta ei saa hyvää. Jos muutan Espanjaan, hankin ehkä uunin sillä Espanjassa ei ole laadukkaita Sous Videjä, tämä mökkikäyttöön tarkoitettu on halpa ja maksoi vain 8790€.

      • Anonyymi

        Paljonko on sijoitustesi arvo nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on sijoitustesi arvo nykyään?

        Ainakin 800 000€roa nousee päivässä. Tarkistan sen joka päivä siltä varalta että täällä kysellään. Voin suositella hyvää uunia vaikkakin on halpa kun maksaa 876€ mutta kyllä se mökillä välttää. Imen uunilla rasvan pois meetvurtista ja pitsasta ja rusinoista ja kyllä sillä sekoittaa vaatimatonta ruokaa hätätapauksessa. Parempaa uunia ei saa alle 10 000€ron mutta niitä ei saa suomesta. Jolla paistan 25,7 gramman kanafileen ylihuomenna.Tilaan Ameriikasta jahka pääsen mökiltä. Ja jälkiuunilimpun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 800 000€roa nousee päivässä. Tarkistan sen joka päivä siltä varalta että täällä kysellään. Voin suositella hyvää uunia vaikkakin on halpa kun maksaa 876€ mutta kyllä se mökillä välttää. Imen uunilla rasvan pois meetvurtista ja pitsasta ja rusinoista ja kyllä sillä sekoittaa vaatimatonta ruokaa hätätapauksessa. Parempaa uunia ei saa alle 10 000€ron mutta niitä ei saa suomesta. Jolla paistan 25,7 gramman kanafileen ylihuomenna.Tilaan Ameriikasta jahka pääsen mökiltä. Ja jälkiuunilimpun.

        Aika hyvin sinulla kertyy omaisuutta, vaikka käyt talviaikana joka päivä lähipubissa nappaamassa huurteiset. Siellä maalla ei taida lähipubeja olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin sinulla kertyy omaisuutta, vaikka käyt talviaikana joka päivä lähipubissa nappaamassa huurteiset. Siellä maalla ei taida lähipubeja olla?

        Huomenna pääsen muuttamaan ison isännän perunakuopasta säällisempään kämppään.
        Maksan vuokrani kartanon isännälle tekemällä pitkää päivää hänen viljelystilallaan.

        Joku juorusi munsta sosiaalivirastoon. He ratsasivat kuoppakämppäni...
        Vetosin ex linnatuomiooni ja ohueen varastelu intooni voidakseni jatkaa kuoppiksella.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kova pistämään ja pöperöissään suorastaan tuoksuu omakehu.

      • Anonyymi

        Kyllä se ruuan mauttomuus on aivan tosiasia.Esim nämä kinkkusämpylät mitä monikin syö omassa työpaikassani.
        Sitten yhdellä nuorella runsaasti ylipainoisilla naisella oli eväänä kurkku tomattisekoitus jossa oli joitakin pieniä makkaran paloja.
        Siinä ruuassa mitä nyt itse olen syönyt ON ainakin 10 kertaa enemmän makua mitä muilla.Paljon makua ja vähän kaloreita.Makua pystyy tosiaan saamaan pienillä kaloreilla kin.


    • Anonyymi

      Jos ruoka on erittäin hyvää,se ei voi olla pahaa. Mutta en paljasta muuta enkä uunin lämpöä.

    • Anonyymi

      Minun ruuassa on ENEMPI makua kuin naapurin ja työkaverin ruuassa. Ja pitsassa ja kedapissa ja kadanossissa. Repikää siitä! En tule enää koskaan kertomaan mitään täällä koska ette yritä saada tietää miksi minä teen PARASTA ruokaa ja kukaan muu ei.

      • Anonyymi

        Kysymys on vain siitä lämmöstä jota on ihan ERITTÄIN turha edes paljastaa muille.Yli 60 vuotta sitä oikeaa lämpöä on etsitty jolla veitsenterävät vatsalihakset ja aivonystyrät tulevat näkyville.

        Nyt se on löytynyt erittäin hyvin ja painoa on jo 70 tä kiloa.


    • Anonyymi

      Lähes kaikki, jätkiä myöten osaa kokata. Ihmeekseni tulin kyläilemään tuttuun taloon.
      Ihan vahingossa heitin ruokailuaikaansa.

      Pakastekanan talon emäntä oli laittanut pataan perunoiden ja soosin kanssa.
      Ei hyvänen aika noin, mutta pidin lärvini kurissa.

      Sulanut broileri paloitellaan ja voissa ruskistetaan ens. Sitten pata saa hiljaisella lämmöllä.
      Lihojen kanssa sama; pieni ruskistus. Liemeen pari mitä ne pienet kuutiot ovatkaan?

      • Anonyymi

        Jos on ruokatarvikkeita kuten voita, amerikan kinkkusiivuja ja munia, saa valmistettua hyvää' ruokaa.
        Verkkovirran ja hellan tuo kyllä vaatii.
        . Alkeellinen talous mull on.


      • Anonyymi

        Minäkin kierrän naapureissa ruoka aikoihin.Sitten neuvon miten niitä tehdään OIKEIN ja mikä on OIKEA lämpötila.Olen alkanut heittää roskiin naapureiden ruokia jotka on LIHOTTAVIA habburilaiset pitsat kedapit ja leipää ja puuroa ja sanon etten ole KOSKAAN syönyt aamulla puuroja vaan fasupaloja koska niillä laihtuu OIKEIN ja sanon mikä on OIKEAA läskiä kun pihtimittaan naapureiden mahat ylhäältä ja alhaalta.TAAS kävi että naapuri yritti paistaa 220 asteessa kun OIKEA lämpötila on 190 astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kierrän naapureissa ruoka aikoihin.Sitten neuvon miten niitä tehdään OIKEIN ja mikä on OIKEA lämpötila.Olen alkanut heittää roskiin naapureiden ruokia jotka on LIHOTTAVIA habburilaiset pitsat kedapit ja leipää ja puuroa ja sanon etten ole KOSKAAN syönyt aamulla puuroja vaan fasupaloja koska niillä laihtuu OIKEIN ja sanon mikä on OIKEAA läskiä kun pihtimittaan naapureiden mahat ylhäältä ja alhaalta.TAAS kävi että naapuri yritti paistaa 220 asteessa kun OIKEA lämpötila on 190 astetta.

        Hyvin kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Minä valmistin tänään ruokaa ensin lämpö oli 250 astetta ja vähensin sen 185teen asteeseen. En pelännyt.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole poikaystävää, koska keskushermostoni on lapsen tasolla. Siksi pillussani on 82 astetta lämmintä, mittasin juuri paistomittarilla.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu ja hyvin tehty. Hyvä olla pelkäämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole poikaystävää, koska keskushermostoni on lapsen tasolla. Siksi pillussani on 82 astetta lämmintä, mittasin juuri paistomittarilla.

        Tuossa oli kummallinen tapa ilmaista itseään, mutta eräällä foorumin vakiokirjoittajalla vain sellainen tapa on. Ehkä lievä multipersoonahäiriö, tai sanonta seeprasta ja niin edelleen...

        Sanonta kaikista kukista ja taas niin edelleen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole poikaystävää, koska keskushermostoni on lapsen tasolla. Siksi pillussani on 82 astetta lämmintä, mittasin juuri paistomittarilla.

        Kovin on naisten genitaalikeskeistä sinun mielesi, kun se tursuaa jokaisessa aiheessa, onko puute taustalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole poikaystävää, koska keskushermostoni on lapsen tasolla. Siksi pillussani on 82 astetta lämmintä, mittasin juuri paistomittarilla.

        Pilailijalta jälleen taidokasta verbaaliakrobatiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilailijalta jälleen taidokasta verbaaliakrobatiaa.

        Omakehu se on paras kehu. Ja ainut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilailijalta jälleen taidokasta verbaaliakrobatiaa.

        Tuo ei ole pilailija, vaan pilailijan kopioija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli kummallinen tapa ilmaista itseään, mutta eräällä foorumin vakiokirjoittajalla vain sellainen tapa on. Ehkä lievä multipersoonahäiriö, tai sanonta seeprasta ja niin edelleen...

        Sanonta kaikista kukista ja taas niin edelleen...

        Se on Massiivikalorihöpöttäjän bändäri, fani nro yksi: kyttäävä eläkeläiszombie.

        Se joka loukkaa millään tavoin, siis millään tavoin, Massiivikalorihöpöttäjää, saa kohdata tuon bändärin koston. Ko. kosto ei tietenkään ole juuri mitään, muutamia rumia sanoja tai tekohauskuutta.

        Kyseessä on eläkeläiszombien tunteensiirtoreaktio, jossa kuolevia ja vähäisiä tunteita yritetään tekohengittää pysymään elossa etsimällä oikeutettuja suojatyökohteita. Annetaan siis oikeutus toisen olemassa ololle ja omille rumille hyökkäyksille ja tekonäppärälle sanankäytölle ja kieliopille. Niin läpinäkyvää, kyllästyttävää ja todella tylsää - annetaan perusteet ja oikeutus toisen kautta itselle. Hiihaa...!

        Palaisipa Kanannahkamies tänne, hänen kuiva tosikkomaisuutensa ja olematon huumorinsa oli kuin keidas erämaassa. Vertaisensa oli ainoastaan nimimerkki Mayja-70, tosin eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole poikaystävää, koska keskushermostoni on lapsen tasolla. Siksi pillussani on 82 astetta lämmintä, mittasin juuri paistomittarilla.

        Mielestäni kommenttisi ei ollut mieleltään sivistyneen ihmisen kommentti vaan halpahintainen seksuaalisesti turhautuneen roiskaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni kommenttisi ei ollut mieleltään sivistyneen ihmisen kommentti vaan halpahintainen seksuaalisesti turhautuneen roiskaisu.

        Kuka kopioi ja ketä?


    • Anonyymi

      Minä tein tänään voimakasmakuista ruokaa uunissa 190 asteessa.JOS olisin paistanut sen 200 ssa asteessa niin se olisi lihottanut liikaa mutta kun paistoin sen 190ssä asteessa niin ruoka laihdutti minua 56 si grammaa.En AIO kirjoittaa enää tänne saatte te keskustella asiasta.Minä aijon ottaa juoksumaton paketista ensi viikolla ja silloin minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset ja styrä on alavastsasalaihtunut 0,42 mm kun laitan vielä skiket jotka tein sairaalakärryistä ja vielä 59 kilon painot jalkoihin.Mansikkakakun olen lopettanut koska se lihottaa ja olen vaihtanut sen prinsessakakkuun ja käpykakkuun,koska NIISSÄ ei ole lihottavia mansikoita.🍓 ❌🍰

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Kyllä elää.

    • Anonyymi

      Rohkea ruoka on ERITTÄIN hyvää mutta en siltikään paljasta sitä lämpötilaa.

      Lämpötilan voi säätää uunin potikasta ja on rohkeaa säätää se väärin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe