Metsästysseurasta erottaminen seuran sääntöjen muuttuessa

Anonyymi-ap

Metsästysseurani on muuttamassa sääntöjään niin, että jäsenellä on vastaisuudessa oltava vähintään 10 hehtaaria maata päästääkseen jäseneksi. Lisäksi sääntöehdotuksessa lukee, että jäsen voidaan erottaa, jos maaomistus (tai siis seuran käyttöön annettava maa) jää alle kyseisen 10 hehtaarin määrän.
Kysymys kuuluu, että onko tämä laillista. Tulevilta jäseniltä se tietysti voidaan vaatia, mutta miten on olemassa olevilta jäseniltä? Lisäksi sanamuoto on syrjivä. Eli jäsen viodaan erottaa, mutta jos on kiva kaveri, niin ehkää ei eroteta. Hankalat tyypit vissiin erotetaan.

54

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seurahan voi muuttaa sääntöjään ja tietenkin myös erotettu maanomistaja voi vastavuoroisesti estää seuralta myös maansa käytön.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuolla tyylillä kyllä seura ukkoutuu.
      No ehkä ne jonkun metsästävän nuoren misun hyväksyy seuran vaikka ei ole omistuksessa maata. Yksi kyntövako vain.

• Anonyymi

Suomalaisilla on vain pieniä metsäpalstoja ,suurin osa näistä on kaupunkilaisten omistuksissa.Nämä eivä juurikaan saa minkäälaista vuokraa näistä 5-10ha alueistaan.
      Joutuvat kylläkin makselemaan yksityistiemaksuja,metsästysseuran ajelujen takia,
      vuosittain.Laki määrää ,teiden on oltava kunnossa,ulosoton uhalla.
      Jos kävisi näin että kaikki nämä kaupunkilaisten omistajat irtisanoisivat vuokrasopimuksensa/alueille jäisi valtavasti suoja-alueita pienrisstalle kuin suurristalekin.10 ha alueet eivät saa edes korvausta MMM-ministeriöltä riistantekemiin metsävahinkoihin. Siitä vain irti sanomaan,taitaa olla maatomat vallaneet metsästysseurat.

• Anonyymi

Aivan meidän seurassa hirviporukka ajoi tien järkyttävään kuntoon eivät korjanneet tai sanotaan näin ettei tarvinnut korjata kun hyvää pataa tien omistajan kanssa mutta jos linnustajat olisi rikkonut tien niin lasku olisi tullut

• Anonyymi

Otin pois maat metsästys seuralta koska se on kyttäys seura

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin pois maat metsästys seuralta koska se on kyttäys seura

Tuota olet hokenut metsästys palstalla sen toistakymmentä vuotta. Ainoa vaan, että metsästyksen vastustajilla ei maata ole.

• Anonyymi

On, meinaan koko metsästys palsta trollejasi täynnä ja sieltähän se oman suuntautumisesi projisoiminenkin tuli samaan rahaan mitä myös öyhötät metsästys palstalla metsästäjiä trollatessasi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota olet hokenut metsästys palstalla sen toistakymmentä vuotta. Ainoa vaan, että metsästyksen vastustajilla ei maata ole.

Sinullakin on joskus maata Älä ole katkera ,saat kunnalta ihan oman tontin ,se on toki pieni .😅😅😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinullakin on joskus maata Älä ole katkera ,saat kunnalta ihan oman tontin ,se on toki pieni .😅😅😅😅😅

Jaha, että herra maaton metsästyksen vastustaja aloitti jälleen uhkailun. No, tuostakin on kuvakaappaus sitten olemassa käräjiä varten lisänä aiempiin uhkailuihisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, että herra maaton metsästyksen vastustaja aloitti jälleen uhkailun. No, tuostakin on kuvakaappaus sitten olemassa käräjiä varten lisänä aiempiin uhkailuihisi.

Eihän se ole uhkaus vaan toteamus se on meillä kaikilla edessä ,käräjille menossa taas vai ,miten 2023 meni ?🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ole uhkaus vaan toteamus se on meillä kaikilla edessä ,käräjille menossa taas vai ,miten 2023 meni ?🤣🤣🤣🤣🤣

Herra metsästyksen vastustaja elää taas omissa harhaisissa vuosiluvuissaan. 😂
        Niin, mihin se sinun nalle trollisi hävisikään? 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja elää taas omissa harhaisissa vuosiluvuissaan. 😂
        Niin, mihin se sinun nalle trollisi hävisikään? 😂🤭

Haluatko tietää mikä keskustelu palsta on kyseessä 2023 kyselit onko jo poliisi soittanut .🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Siinä varsinainen trollaaja, kun et kykene olemaan edes oman mielipiteesi takana, vaan häpeät trolliöyhötyksesi poistoa. 😂
        Et sinä totuutta pakoon pääse asiaa kiertelemällä herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Siinä syy miksi pakenit metsästys palstalta tänne trollaamaan, kun selittelysi kävi yhä ontuvimmiksi. 🤭
        Tiedätkö mikä on trollin ja aidon kommmentoijan ero? Se, että minä olen joka kommenttini takana, mutta sinä häpeät ja piilottelet sanomisiasi mitä kännipäissäsi tänne suollat ja mitä ylläpito sadoittain poistaa. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä varsinainen trollaaja, kun et kykene olemaan edes oman mielipiteesi takana, vaan häpeät trolliöyhötyksesi poistoa. 😂
        Et sinä totuutta pakoon pääse asiaa kiertelemällä herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Siinä syy miksi pakenit metsästys palstalta tänne trollaamaan, kun selittelysi kävi yhä ontuvimmiksi. 🤭
        Tiedätkö mikä on trollin ja aidon kommmentoijan ero? Se, että minä olen joka kommenttini takana, mutta sinä häpeät ja piilottelet sanomisiasi mitä kännipäissäsi tänne suollat ja mitä ylläpito sadoittain poistaa. 😂😂

No se on hyvä että sinä olet kommenttiesi takana ,tämä kommenttisi 2023-06-27avasi sen tiedon mitä olen miettinyt sinusta ,mitä Antonia ja Pekka ajattelevat suden ystävän homofobiasta ,ei siinä mitään .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Lupasit tuoda palstan herra metsästyksen vastustaja, mutta toit trolliketjusi vastauksen herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Tottahan tuo on. Trollasit tunnetulla tavalla jälleen kerran suuntautumistasi esille tuoden sekä mustamaalaten metsästäjiä kuten julkisia henkilöitäkin joka on kunnian loukkaus asia.
        Tutkitusti myös fobiasi kertoo kaapissa olostasi, joten se että projisoit sisäistä paloasi muihin kertoo enemmän peilikuvastasi.
        Mutta, kerran yrität metsästäjäksi tekeytyen trollata eri metsästykseen liittyvillä palstoilla metsästys vihaasi, niin kerro nyt rohkeasti mihin lapsen tasoinen nalletrollisi katosi? Samaan laariin satojen asiattomien kommenttiesi kera? 😂😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupasit tuoda palstan herra metsästyksen vastustaja, mutta toit trolliketjusi vastauksen herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Tottahan tuo on. Trollasit tunnetulla tavalla jälleen kerran suuntautumistasi esille tuoden sekä mustamaalaten metsästäjiä kuten julkisia henkilöitäkin joka on kunnian loukkaus asia.
        Tutkitusti myös fobiasi kertoo kaapissa olostasi, joten se että projisoit sisäistä paloasi muihin kertoo enemmän peilikuvastasi.
        Mutta, kerran yrität metsästäjäksi tekeytyen trollata eri metsästykseen liittyvillä palstoilla metsästys vihaasi, niin kerro nyt rohkeasti mihin lapsen tasoinen nalletrollisi katosi? Samaan laariin satojen asiattomien kommenttiesi kera? 😂😂🤭

Nuoko on niitä asiallisia kommentteja jota sinä olit kirjoittanut?ja noita on paljon aion tuoda esille ne.😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoko on niitä asiallisia kommentteja jota sinä olit kirjoittanut?ja noita on paljon aion tuoda esille ne.😁😁😁

No tuo ne ja kerro mikä siinä on asiatonta ja kerro samalla mikä omissa kommenteissasi on asiallista herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Totuushan on se, että henkilö joka käyttää kaiken valveilla olo aikansa metsästys palstan trollaamiseen ei ole henkisesti terve. Näinollen on relevanttia kysyä mielenterveysongelmiesi hoidosta ja toisekseen sähköshokki on edelleen länsimaisessakin käytössä oleva hoitokeino mielenterveyden ongelmiin ja masennukseen jne, joten olisitko pahoittanut mielesi jos olisin kysynyt oletko ottanut buranaa päänsärkyysi? 😂😂🤭
        Sinuna en kehtaisi uhriutua trollaamisestasi, kun käytännössä 90% kommenteistasi poistetaan asiattomana. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo ne ja kerro mikä siinä on asiatonta ja kerro samalla mikä omissa kommenteissasi on asiallista herra metsästyksen vastustaja? 😂
        Totuushan on se, että henkilö joka käyttää kaiken valveilla olo aikansa metsästys palstan trollaamiseen ei ole henkisesti terve. Näinollen on relevanttia kysyä mielenterveysongelmiesi hoidosta ja toisekseen sähköshokki on edelleen länsimaisessakin käytössä oleva hoitokeino mielenterveyden ongelmiin ja masennukseen jne, joten olisitko pahoittanut mielesi jos olisin kysynyt oletko ottanut buranaa päänsärkyysi? 😂😂🤭
        Sinuna en kehtaisi uhriutua trollaamisestasi, kun käytännössä 90% kommenteistasi poistetaan asiattomana. 😂

Se on hyvä että sinun kommentit on jäänyt näkyviin ,saan esiin sinun sivistys tason 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan minäkin kysyä sinulta ,joko olisi aika hankkia se köysi ,niin yhteiskunta ja lähelläsi olevat pääsisi eroon sinusta ,voi voi nyt pahoitit mielen ,ja taas paksuun kansioon lisää materiaalia uhkauksesta käräjille,niinkö?🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan minäkin kysyä sinulta ,joko olisi aika hankkia se köysi ,niin yhteiskunta ja lähelläsi olevat pääsisi eroon sinusta ,voi voi nyt pahoitit mielen ,ja taas paksuun kansioon lisää materiaalia uhkauksesta käräjille,niinkö?🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅

Puhut ylempänä sivistyksestä ja osoitat jälleen kerran tässä oman sivistyksesi tason herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Se, että itse trollaat palstaa mikä ei sinulle kuulu ja kun saat vastapalloon menetät hermosi kääntyy trollaamisesi sinua itseäsi vastaan jälleen kerran kuten monet kerrat ennenkin. 🤭 Tarkoituksesi on saada metsästäjiä provosoitumaan ja tekemään ylilyöntejä, mutta pilkkasi osuu jatkuvasti omaan nilkkaan. 😂
        Niin, miksiköhän tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut ylempänä sivistyksestä ja osoitat jälleen kerran tässä oman sivistyksesi tason herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Se, että itse trollaat palstaa mikä ei sinulle kuulu ja kun saat vastapalloon menetät hermosi kääntyy trollaamisesi sinua itseäsi vastaan jälleen kerran kuten monet kerrat ennenkin. 🤭 Tarkoituksesi on saada metsästäjiä provosoitumaan ja tekemään ylilyöntejä, mutta pilkkasi osuu jatkuvasti omaan nilkkaan. 😂
        Niin, miksiköhän tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta?

Ja ai ai mitäs oletkaan kirjoittanut palstalla koirat häkissä 25-01 12lopeta metsästyksen palstan trollaaminen ja asiaton käyttöksesi mikäli et halua minua Huom sana kimppuusi ,oma on valintasi ,tuohan on selvä uhkaus ,ja pahimmasta päästä,😡😡😡😡

• Anonyymi

xD
        Ai että ihan minun takia olet trollannut metsästys aiheisia palstoja 20 vuotta? No iso kiitos, että resonoin näinkin paljon herra metsästyksen vastustajan päänupissa, että käytät kaiken valveilla olo aikasi ihan vain minun takia metsästys palstaa trollaten. xD
        Pitäisikö kysyä siis uudemman kerran mikä mahtaa olla mielenterveyden tasosi kerran yksi ihminen saa sinut näin paljon tuntemaan vihan tunnetta?
        Ja kerran joka kerta kiertelet asiaa miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta, niin kysytään sitten sinun tavallasi:
        a. Miksi minä olen tänne perustanut metsästyksen vastustajat palstan ja miksi et kirjoittele siellä pahaa oloasi metsästäjiä kohtaan?
        b. Miksi olen perustanut tänne metsästys palstan ja miksi purat tänne metsästäjiin kohdistuvaa pahaa oloasi?
        Joko nyt menee ymmärrykseen vai kierteletkö vieläkin kysymystä tapasi mukaan? xD
        Ja edelleen täysin turha yrittää kääntää omaa epäasiallista käytöstäsi minuun, vaikka epätoivoinen projisointi kuuluukin tapoihisi.
        Ja edelleen se yksi lupaus on voimassa. Mikäli haluat minusta eroon, niin lopetat metsästys palstan trollaamisen ja siirryt itkemään ongelmiasi vastustajiin tai vastavuoroon alata käyttäytymään asiallisesti.
        Kumpikaan ei ole sinulle vielä kelvannut. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xD
        Ai että ihan minun takia olet trollannut metsästys aiheisia palstoja 20 vuotta? No iso kiitos, että resonoin näinkin paljon herra metsästyksen vastustajan päänupissa, että käytät kaiken valveilla olo aikasi ihan vain minun takia metsästys palstaa trollaten. xD
        Pitäisikö kysyä siis uudemman kerran mikä mahtaa olla mielenterveyden tasosi kerran yksi ihminen saa sinut näin paljon tuntemaan vihan tunnetta?
        Ja kerran joka kerta kiertelet asiaa miksi tänne on perustettu metsästyksen vastustajat palsta, niin kysytään sitten sinun tavallasi:
        a. Miksi minä olen tänne perustanut metsästyksen vastustajat palstan ja miksi et kirjoittele siellä pahaa oloasi metsästäjiä kohtaan?
        b. Miksi olen perustanut tänne metsästys palstan ja miksi purat tänne metsästäjiin kohdistuvaa pahaa oloasi?
        Joko nyt menee ymmärrykseen vai kierteletkö vieläkin kysymystä tapasi mukaan? xD
        Ja edelleen täysin turha yrittää kääntää omaa epäasiallista käytöstäsi minuun, vaikka epätoivoinen projisointi kuuluukin tapoihisi.
        Ja edelleen se yksi lupaus on voimassa. Mikäli haluat minusta eroon, niin lopetat metsästys palstan trollaamisen ja siirryt itkemään ongelmiasi vastustajiin tai vastavuoroon alata käyttäytymään asiallisesti.
        Kumpikaan ei ole sinulle vielä kelvannut. xD

Ha ha sinähän olet aina moittinut minun huonoa käyttäytymistä ,miten se nyt noin kolahti omaan nilkkaan kun tuon noita sinun kommentteja esille.kiitos tarjouksesta ,mutta vasta kun kerrot tai annat faktaa minun alkuperäiseen kysymykseen ,ja tiedät mikä se on .😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha sinähän olet aina moittinut minun huonoa käyttäytymistä ,miten se nyt noin kolahti omaan nilkkaan kun tuon noita sinun kommentteja esille.kiitos tarjouksesta ,mutta vasta kun kerrot tai annat faktaa minun alkuperäiseen kysymykseen ,ja tiedät mikä se on .😁😁😁

Puoli vuotta olen vasta kiistellyt sinun kanssa ,ja asiaan en vielä ole saanut sinulta vastausta,kävitkö nalle trollia etsimässä sieltä minkä osoitteen annoi.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinun huono käytös mihinkään ole muuttunut, vaikka yrität projisoida sitä minuun esitettyäni jälleen kiusallisia kysymyksiä. 😂
        Senkus tuot kommenttejani, sillä minä kykenen olemaan niiden takana. Itsehän et metsästys palstalla edes suostu myöntämään trollaamisiasi Lait ja luvat palstallakaan. 😂🤭
        Ymmärrän kyllä häpeäsi kommenttejasi kohtaan joita ylläpito on poistanut sadoittain. 😂
        Miksi aukaisisin linkkejäsi jotka vievät haittasivustoille? Niin, vastaa nyt vaan mihin nalle trollisi hävisi metsästys palstalta? 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinun huono käytös mihinkään ole muuttunut, vaikka yrität projisoida sitä minuun esitettyäni jälleen kiusallisia kysymyksiä. 😂
        Senkus tuot kommenttejani, sillä minä kykenen olemaan niiden takana. Itsehän et metsästys palstalla edes suostu myöntämään trollaamisiasi Lait ja luvat palstallakaan. 😂🤭
        Ymmärrän kyllä häpeäsi kommenttejasi kohtaan joita ylläpito on poistanut sadoittain. 😂
        Miksi aukaisisin linkkejäsi jotka vievät haittasivustoille? Niin, vastaa nyt vaan mihin nalle trollisi hävisi metsästys palstalta? 🤭

Ei minun tarvi hävetä kommenttejani ,jos ei sovi valvojalle niin sitten poistaa ,en tiedä onko sulla jokin oikosulku päässä ,mutta kuten sanoin voit kysyä siltä ,joka nalle trollin on aloittanut ,vai onko se sinun mielikuvitusta ,lähetin sinulle siitä linkin siellä se on ,joo pistän lisää sinun sivistyksen luomia kommentteja ,odota vain.🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvi hävetä kommenttejani ,jos ei sovi valvojalle niin sitten poistaa ,en tiedä onko sulla jokin oikosulku päässä ,mutta kuten sanoin voit kysyä siltä ,joka nalle trollin on aloittanut ,vai onko se sinun mielikuvitusta ,lähetin sinulle siitä linkin siellä se on ,joo pistän lisää sinun sivistyksen luomia kommentteja ,odota vain.🤣🤣🤣🤣

Meinaako herra maaton metsästyksen vastustaja, että palstalla olisi kaksi yhtä avutonta äidinkielen taitajaa oikeinkirjoitus ja pilkkuvirheineen kuin sinä, joten häpeäsi omaa trolliasi kohtaan ja sen kieltäminen ei nyt toimi. xD
        Pistä vain kommenttejani, sillä itse olen jokaisen kirjoitukseni takana enkä niitä häpeä. Toisekseen sinä et omia ongelmiasi ulkoistamalla minuun pääse trollaamistasi pakoon katsos kun sinä olet nettitrolli minä en. xD

• Anonyymi

Jaaha se alkaa herra maattoman metsästyksen vastustajan ilta känni olemaan taas sitä luokkaa, että kalikka on kalahtanut jälleen pahasti itse älähtäjään. xD
        Ja edelleen toistat tuota mielikuvaasi, että näet minua kaikkialla palstoilla sinua vastaan tappelemassa. Eli automaattisesti kun trollaat ja saat keneltä tahansa takaisin samalla mitalla se olen kuin yhäkuin minä. xD

Tähän väliin sopii jälleen laittaa se aikoinaan opiskellessani saama tieto, että miksi kutsutaankaan sitä tilaa jossa henkilö olettaa näkevänsä, kuulevansa ja kuvittelevansa kaikkialla olevan tahoja jotka ovat häntä vastaan? Saat googlettaa senkin itse, niin saat samalla suoran diagnoosin ongelmiisi sillä tuossa samaisessa harhamaailmassa elät täällä vuodesta toiseen. xD

Yhtälailla se sinun vai paremminkin suden ystävä joka on jättänyt pää trollaus vastuun metsästys palstalla sinulle jää jokaisessa väittelyssä kakkoseksi. Yhtälailla kuin sinä hänkään ei tuo mitään faktaa metsästys vastaisten trolliensa pohjiksi, vaan öyhöttää tyhjää vain öyhötyksen ilosta. xD Toisekseen sinulle kuten hänellekään ei metsästys palsta kuulu vai mitäs varten tänne onkaan perustettu metsästyksen vastustajat?
        Ja koitahan taas keksiä jotain omaa äläkä toistele minun kommenttejani "syöteistä". Herra maaton metsästyksen vastustaja voi kertoa mikä kolmessa edellisessä massatrolli öyhötyksissä oli äidinkielellisesti täydellistä vai oliko mikään, sillä näitä samoja "syöttejäsi" kylvät joka ainoassa alkeellisen äidinkielen kommenteissasi? Sitä se teettää, kun jättää kansakoulunsa kesken. xD

• Anonyymi
        UUSI

Ja jälleen projektio herra maaton metsästyksen vastustaja. 😂 Peilaat jälleen omaa vasemmistolais ideologiaasi, "kun pelaa korttinsa oikein" lue. kun elää yhteiskunnan tuella jonka olet monet kerrat myöntänyt ja olet kateellinen meille yrittäjille jotka joudumme valitettavasti teidät elättämään.
        Äidinkieleen voi vedota joka kommentissasi, kun et osaa sitä edes auttavasti kirjoittaa. 🤭 Minulla on tuttuja maahan muuttaneita ulkomaalaisia jotka ovat ottaneet suomenkielen haltuun erinomaisesti ja kirjoittavat täydellistä suomea vain parin vuoden opettelun jälkeen, johon sinä et ole pystynyt edes kahdeksassakymmenessä vuodessakaan. 😂
        Missäs sinun trolli ystäväsi on minua vienyt sata nolla? 🤭 Yhtälailla sinä kuin hänkään ette tuo mitään faktaa metsästys vastaisuutenne tueksi ja metsästys palstojen trollaaminen on nimenomaan sitä mikä ei kuulu teidän ideologiaanne eikä teille muutenkaan. No, koskas teette taas vaihdon vahtivuorossanne ja päästät hänet trollaamaan? Yhtäaikaa, kun te ette kirjoittele koskaan. 😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Näytä edes yksi sellainen kommentointi osio jossa hän tai sinä olisit minua nöyryyttänyt, sillä öyhötykseen ja vailla mitään faktaa olevaan tyhjän puhumiseen on melko vajavaista perustaa mitää nöyryyttämistä? xD
        Kuten älähdyksestäsi jälleen nähtiin osui ja upposi taas. xD
        Niin, kerrohan mitä teet metsästys palstalla ja ase palstalla jotka eivät sinulle edes kuulu? Oletko jo löytänyt mitään lievenpää synonyymia ammattitrollaamisellesi? xD

• Anonyymi
        UUSI

Kovin näkyy herra metsästyksen vastustajalle käyvän luonnon päälle, kun et muuhun kykene kuin henkilöhyökkäämiseen. 😂
        No, sano mikä on teidän metsästyksen vastustajien tarkoitus metsästys ja ase palstoilla mikä ei edes kuulu teille?
        Jos et harrasta jalkapalloa tai aja autollakaan, niin käytätkö kaikki aikasi jalkapallo ja auto palstoilla heitä haukkuen, mustamaalaten ja solvaten? 🤭
        Kerrohan nyt viimein mikä se minun ideologia on, kun sitä yrität epätoivoisesti aina tyrkyttää öyhötyksissäsi? 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jälleen projektio herra maaton metsästyksen vastustaja. 😂 Peilaat jälleen omaa vasemmistolais ideologiaasi, "kun pelaa korttinsa oikein" lue. kun elää yhteiskunnan tuella jonka olet monet kerrat myöntänyt ja olet kateellinen meille yrittäjille jotka joudumme valitettavasti teidät elättämään.
        Äidinkieleen voi vedota joka kommentissasi, kun et osaa sitä edes auttavasti kirjoittaa. 🤭 Minulla on tuttuja maahan muuttaneita ulkomaalaisia jotka ovat ottaneet suomenkielen haltuun erinomaisesti ja kirjoittavat täydellistä suomea vain parin vuoden opettelun jälkeen, johon sinä et ole pystynyt edes kahdeksassakymmenessä vuodessakaan. 😂
        Missäs sinun trolli ystäväsi on minua vienyt sata nolla? 🤭 Yhtälailla sinä kuin hänkään ette tuo mitään faktaa metsästys vastaisuutenne tueksi ja metsästys palstojen trollaaminen on nimenomaan sitä mikä ei kuulu teidän ideologiaanne eikä teille muutenkaan. No, koskas teette taas vaihdon vahtivuorossanne ja päästät hänet trollaamaan? Yhtäaikaa, kun te ette kirjoittele koskaan. 😂😂

Maahanmuuttaja joka on Suomessa kaksi vuotta osaa suomen kielen ja kirjoitustaidon täydellisesti ,ja yllätys ne on sinun kavereita .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin näkyy herra metsästyksen vastustajalle käyvän luonnon päälle, kun et muuhun kykene kuin henkilöhyökkäämiseen. 😂
        No, sano mikä on teidän metsästyksen vastustajien tarkoitus metsästys ja ase palstoilla mikä ei edes kuulu teille?
        Jos et harrasta jalkapalloa tai aja autollakaan, niin käytätkö kaikki aikasi jalkapallo ja auto palstoilla heitä haukkuen, mustamaalaten ja solvaten? 🤭
        Kerrohan nyt viimein mikä se minun ideologia on, kun sitä yrität epätoivoisesti aina tyrkyttää öyhötyksissäsi? 😂

Kuuluuko se sinulle ainoastaan.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Patologinen valehtelusi on jo niin surkuhupaisaa ,suden ystävä pisti sinut ruotuun.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Patologinen valehtelusi on jo niin surkuhupaisaa ,suden ystävä pisti sinut ruotuun.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Herra metsästyksen vastustaja osoittakoot sellaisen kommenttini missä valehtelisin? Eikö löydy taaskaan? 😂
        Niin, vastaa nyt mitä nämä palstat kuuluvat teille vastustajille ja käytkö haukkumassa muuallakin harrastajia mitä itse et tee?
        Syytön minä siihen olen, että olet sivistymätön ja maahanmuuttajat ei ole, mutta mitäs kansakoulun keskeyttäneeltä muuta voi odottaakaan. 😂🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja osoittakoot sellaisen kommenttini missä valehtelisin? Eikö löydy taaskaan? 😂
        Niin, vastaa nyt mitä nämä palstat kuuluvat teille vastustajille ja käytkö haukkumassa muuallakin harrastajia mitä itse et tee?
        Syytön minä siihen olen, että olet sivistymätön ja maahanmuuttajat ei ole, mutta mitäs kansakoulun keskeyttäneeltä muuta voi odottaakaan. 😂🤭

Täysmulkkulla on tipahtanut ruuvi mikä on muilla vielä löysällä, jutut alkaa olla sen myötä niin sekavia ,ettei niihin viitsi edes kommentoija,Jaa taasko pitää todistella kommentajasi missä valehtelisit ,no niitä on pelkästään tämä Aloitus keskustelupalsta täynnä.🤣🤣😅🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syytönhän minä olen että minun koira on sivistyneempi ja viisaampi kuin sinä ja maahanmuuttajat,se onkin aito suomalainen koira.🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minä hokasin miksi otit maahanmuuttajat keskusteluun mukaan ,toki ihan väärä palsta ,et sinä peitä sillä oikeistolaista ideologiaasi olet persu ,ihan hyvä yritys muttei mene läpi.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täysmulkkulla on tipahtanut ruuvi mikä on muilla vielä löysällä, jutut alkaa olla sen myötä niin sekavia ,ettei niihin viitsi edes kommentoija,Jaa taasko pitää todistella kommentajasi missä valehtelisit ,no niitä on pelkästään tämä Aloitus keskustelupalsta täynnä.🤣🤣😅🤣🤣🤣

Et viitsi kommentoida mut joka kerta tulee vähintään kolme massatrollia vastineeksi eli kenelle herra metsästyksen vastustaja sitten kommentoi? Ainiin, niille lukuisille mielikuvitus hahmoillesi joiden kanssa keskustelet keskenään välillä metsästys palstallakin. 😂😂
        No, näytä nyt missä "tämä aloitus keskustelupalsta" minä valehtelen saati metsästys palstallakaan missä riehut minulle yhtenään eli todista nyt? 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minä hokasin miksi otit maahanmuuttajat keskusteluun mukaan ,toki ihan väärä palsta ,et sinä peitä sillä oikeistolaista ideologiaasi olet persu ,ihan hyvä yritys muttei mene läpi.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kukas se täällä aina "persu persu persua" hokeekaan eli jos ohjeistat muita politiikka palstalle, niin miksi yhtenään persuttelet kaikkia jotka ovat sinua vastaan? 😂 No kaikki lukijathan kommunistisen taustasi tietää muutenkin. 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se täällä aina "persu persu persua" hokeekaan eli jos ohjeistat muita politiikka palstalle, niin miksi yhtenään persuttelet kaikkia jotka ovat sinua vastaan? 😂 No kaikki lukijathan kommunistisen taustasi tietää muutenkin. 🤭

Täysmulkulla näyttää olevan lukihäiriö ,enhän minä ohjeistanut politiikkaa menemästä sille kuuluvalle palstalle, vaan maahanmuutto asian ,ja taas minun pitää näyttää uusavuttomalle missä valehtelit ,no valheitasihan on tämäkin palsta täynnä .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täysmulkulla näyttää olevan lukihäiriö ,enhän minä ohjeistanut politiikkaa menemästä sille kuuluvalle palstalle, vaan maahanmuutto asian ,ja taas minun pitää näyttää uusavuttomalle missä valehtelit ,no valheitasihan on tämäkin palsta täynnä .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

No, näytä äläkä uhoa vai harmittaako taas, että et kykene tuomaan mitään faktaa koskaan öyhötyksiisi herra metsästyksen vastustaja? xD
        Milläs tavalla maahanmuuttaja eroaa meistä muista? Nyt oli kyse siitä, että täysin ummikkona suomeen tullut maahanmuuttajakin oppii parissa vuodessa kirjoittamaan täydellistä suomea, kun sinä et ole sitä oppinut kahdeksassakymmenessä vuodessakaan. xD

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä sulle siitä asiasta kun kehut miten maahanmuuttajat oppivat hyvin suomea ,luehan miksi somalit ja arabit haluavat kyltit ja kuulutukset omalla kielellään uimarannoille ,juttu löytyy iltalehdestä ,ai niin sehän ei tietenkään ole persun ideologiaan sopiva lehti.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, näytä äläkä uhoa vai harmittaako taas, että et kykene tuomaan mitään faktaa koskaan öyhötyksiisi herra metsästyksen vastustaja? xD
        Milläs tavalla maahanmuuttaja eroaa meistä muista? Nyt oli kyse siitä, että täysin ummikkona suomeen tullut maahanmuuttajakin oppii parissa vuodessa kirjoittamaan täydellistä suomea, kun sinä et ole sitä oppinut kahdeksassakymmenessä vuodessakaan. xD

Maahanmuuttajatkin oppii kahdessa vuodessa kirjoittamaan täydellistä suomenkieltä ,missähän maailmassa sinä elät ,eikö korpeen vielä ole tullut minkäänlaista tiedonlähdettä ja sivistystä .🤣🤣🤣😅😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maahanmuuttajatkin oppii kahdessa vuodessa kirjoittamaan täydellistä suomenkieltä ,missähän maailmassa sinä elät ,eikö korpeen vielä ole tullut minkäänlaista tiedonlähdettä ja sivistystä .🤣🤣🤣😅😅

Mites tuo sinun maahanmuuttajien solvaaminen sopiikaan teidän vihervasemmistolaiseen agendaan? xD
        Sinähän olet sanonut olevasi vihervasemmiston sanansaattaja ja mannekiini "fiksuudellasi" mitä te kuulemma omasta mielestäsi olette.
        Täytyy sanoa, että varsinaisen monilahjakkaan he ovatkin löytäneet sinusta tänne metsästys palstoja trollaamaan. xD

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tuo sinun maahanmuuttajien solvaaminen sopiikaan teidän vihervasemmistolaiseen agendaan? xD
        Sinähän olet sanonut olevasi vihervasemmiston sanansaattaja ja mannekiini "fiksuudellasi" mitä te kuulemma omasta mielestäsi olette.
        Täytyy sanoa, että varsinaisen monilahjakkaan he ovatkin löytäneet sinusta tänne metsästys palstoja trollaamaan. xD

Enhän minä niitä solvaa,vaan kritisoin täysmulkun ,väittämiä maahanmuuttajista ,ja mistähän tuon aivopierun olet taas keksinyt vihervasemisto asiasta ,tuossa on vain totta että vihervasemistolaiset ovat paremmin kouluttaneita ,kuin punaniska juntti persut.🤣🤣🤣🤣🤣😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhut asiaa ,minä olen monilahjakkuus, joka ei alistu hörhöjen kynnysmatoksi ,että parempi lopettaa vikinät mikki Hiiri.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Niin kyllä metsästys seurojen suurin ongelma on ukkoontuminen . vanhat jarrut riitelee ja vittuilee keskenään. Ei sinne uusia nuoria innokkaita harrastajia helposti saada .kun on tarjolla muitakin mielekkäitä harrastuksia. Kuka lähtee kuuntelee viikonloppuisin kaappi juoppojen eläkeläisten jupinoita.

• Anonyymi

Meillä hirviporukan keski-ikä on 63 vuotta. Itse olen 48 vuotias ja kovin montaa itseäni nuorempaa ei porukassa ole.

• Anonyymi

Tuo on ihan totta metsästys seurassa on aina niitä jotka haluavat olla pomoja.

• Anonyymi

Ja varsinkaan tuon haamufirman omistajan kanssa ,eikö se kehunut joskus että kuuluu viiteen eri metsästys seuraan ,kova on äijä ja suosittu.🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei ole kohta porukassa enää jäseniä. Metsästysseurojen suurin uhka on ikärakenne.

• Anonyymi

Terhiä kajuutalla ja saa olla merikelpoinen vaikka. Verkot kaupanpäälle?

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3773
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2548
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      36
      2062
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1802
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1709
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1642
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1486
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1467
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22