Erota jos on tunteita muita kohtaan? Mutta tunteet saattaa olla vain yksipuolisia
Olisiko oikea
21
756
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkista ensin liitäntä toiselta puolelta.
- Anonyymi
Kyllä kumppanin tulisi saada tietää. Ite ainakin haluaisin tietää että voisin tehdä omat valintani loppuelämäni suhteen. Mitä järkeä olla yhdessä jos toinen on jo toisaalla tunteineen ja toinen elää harhassa? Parisuhteen kannalta omasta mielestä avoimuus ja rehellisyys tuollaisen asian suhteen on ehdottoman tärkeää vaikka lopputulema olis mikä.
- Anonyymi
Samaa mieltä rehellisyys ja avoimuus t. nyyti
- Anonyymi
No tunteet tuli myöhemmin mutta ero on totta. Ei tää varmaan mulle ollut kuitenkaan. Kunhan vastasin. 🙂
- Anonyymi
Oletko jo eronnut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jo eronnut ?
En, kuin sinä. Mitään ei tapahtuu nykyään. En voi olla varma että sinä edes muistat minut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, kuin sinä. Mitään ei tapahtuu nykyään. En voi olla varma että sinä edes muistat minut.
Älä vastaile puolestani.
Kerron mielelläni oikealle kasvotusten asiat jos vaan juteltaisiin kunnolla joskus. /14:32
- Anonyymi
Surullista mikäli ihmiset eivät ole rehellisiä toisilleen tosi kauheeta ja itsekästä.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä! Itsekkyys on tänä päivänä todennäköisesti yleisempää kuin ennen vanhaan. Kännykkä ja netti ns. auttavat siinä puuhassa ja voidaan puuhailla mitä tahansa kumppanin selän takana!
- Anonyymi
Avioliittohan on siitä yksinkertainen että siinä on sanottu alun alkaenkin "Tahdon". Niin kauan kun sitä tahtoa on, on avioliittokin, eikä siihen kukaan pääse väliin. Jos pääsisikin niin silloin kannattaa kysyä itseltä että tahdonko vielä olla puolisoni kanssa, sillä aina tulee niitä myötä- ja vastoinkäymisiä. Todellinen pitkä avioliitto ja rakkaus perustuu juurikin tuolle että tahtoo olla puolisonsa kanssa.
Avoliitossa tilanne voi olla monimutkaisempi, jos niin haluaa, mutta eihän sen tarvitse olla. - Anonyymi
Oleellisempaa on se mitä tunteita on puolisoa kohtaan.
- Anonyymi
Sama juttu. Tää on jatkunut nyt melkein vuoden. En tiedä hänen tunteitaan (vaikka luulen tietäväni), hän ei ole sanonut mitään suoraan. Olemme molemmat varattuja. Olemme eri maailmoista ja maista. Itse en tiedä miksi olen niin ihastunut tähän mieheen 🥺
- Anonyymi
En tiedä mitä teen en halua erota miehestäni hän ei tajua kuinka minä rakastan vain häntä, mutta meillä ollut kriisiä mieheni sanoo aiheetonta olen mustasukkainen nykyään enemmän hänestä, pelkään jääväni toisekdi. Pelkään ettei hän halua minua enää pitää rakkaanaan ja minä haluan vsin hänetTää on ihan sairasta en halua jäädä yksin. Tiedän että hänkin rakastaa minua, mutta suuttuessaan sanoo että parempi elää yksin. Minä uskon rakkauteen ja hyvään, vaikka tunteet myrskyää ikäkriisiä meillä molemmilla. Suuttuessaan ei halua keskustella, eikä antaa anteeksi minun epäluuloani. Pelkään, että hän ei jsksa minua, vaikka meillä pitkä hyvä avioliitto ja olemme sanoneet Tahdon rskastaa myötä ja vastamäessä. Olenko menettänyt sinut ”johannes kurkunkastaja” ? Rakas yritä nähdä minut sydämmessäsi, minäkin näen vain sinut.t.nyyti
- Anonyymi
Muistatko kuinka tapasimme kaikki hiljeni ja oli vain me❤️pidetään tästä kiinni Rakas t. nyyti
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kuinka haluaisit toisen sinua kohtelevan jos tilanne olisi toisinpäin
- Anonyymi
Pieni mustasukkaisuus on vaan merkki että välittää toisesta ja on merkki rakaudesta. Ei pidetä toista itsestäänselvyytenä. Päivittäinnpieniä asioita joilla voi osoittaa rakkauttaan toiselle. Elämän ylä ja alamäessä, pienissä kriiseissä keskustelu ja avointa rauhallista ei syyllistämistä. Uskon et kun kummsllakin tahtoa rakastaa niin asiat kuin asiat selviää ja varsinkin kun ei ole kyse kolmansista osapuolista Henkinen turvallisuus suhteessa ja läheisyys, pikku halit, suukot. Vain vahvistavat pitkää suhdetta. Lisäksi uudet yhteiset suunnitelmat tulevaisuudesta vahvistavat. Uskon hyvään ja rakkauteen , rehellisyyteen en ole luovuttaja. Ei salaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437