Välttelen niitä edelleen, enkä halua myyjää niskaani huohottamaan, vaikka olisi kuinka mukava, eli miten koot menevät?
Miten voim mittanauhan kanssa mittailla mikä on "tuumakokoni" ?
KIITOS JA KUMARRUS!
TUUMAKOOT?
2
586
Vastaukset
- vastaus
1 tuuma= 2,54 cm
Eli senteistä tuumiksi: jos vaikka vyötärö on 70 cm, niin 70/2,54 niin saat tuumat. Tuumista senteiksi: esim. 28 tuumaa -> 28*2,54. Sama lahkeen pituudessa.
Varoituksen sana: usein vyötärönympärys on jotenkin pienempi housuissa, kuin mitä itse laskettu tuumakoko edellyttäisi. Eli kannattaa ottaa sovituskoppiin "matemaattisesti" sopivat housut ja lisäksi yhtä tai kahta kokoa isompi pari.- Sisko
...että syy on nykyfarkkujen matalissa vyötäröissä eli tuumakooksi merkitään farkkujen vyötärönympärys, joka useimmiten on siellä jossain navan alapuolella eikä ihmisten vyötärönympärystä, joka mitataan vyötärön kapeimmalta kohdalta reilusti navan yläpuolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723