Kuinka typerää sakkia he ovat? Näitä niinsanotusti ammattilaisiksi itseään tituleeraavia riittää, jotka vähättelevät PSSD:tä tai olen jopa törmännyt johonkin jotka kieltävät koko ilmiön.
Joku on vaikkapa käyttänyt koko nuoruusikänsä SSRI-moskaa ja seksuaalisuus on jäänyt kunnolla kehittymättä. Jotkut viettää pitkiä aikoja seksuaalisuus suurelta osin tukahdutettuna lääkkeissä, aivojenkin muovautuen vuosiakin- mutta lääkärin logiikalla kun lääke kun on pois kehosta niin se ei jätä mitään jälkiä käytön ajalta ja seksuaalisuus tulee takaisin naps vain tai se on masennusta. Johan sitä alkaa jo unohtaa miltä seksin pitäisi tuntua ja tunne-elämäkin voi sotkeentua. Ja kun se jäisikin siihen, ihminen ei välttämättä enää tunne kunnolla koska tunto on niin heikentynyt kuin olisi lidokaiinia alakerrassa.
Kai he on melkoisia typeryksiä. Ai lääke ei voisi tehdä käytön aikana muutoksia jotka ei samantien käänny pois takaisin lääkettä edeltävään tilanteeseen? Järkikin sen jo sanoo että ihmiskeho ei todellakaan ole niin yksinkertaisesti toimiva. Kyllä pitkän linjan juopoistakin näkee vielä lopettamisenkin jälkeen joistakin että jotain häikkää on jäänyt.
Ja entäs sitten potilaille kerrottu informaatio pssd:stä? Monelle ei ole mainittu yhtikäs mitään koko riskistä. Eikö se ole aika huono lähtökohta kartoittaa harmeja lääkärinvastaanotollakaan. Potilas voi kokea kiusalliseksi genitaalialueensa tunnon tai orgasmikyvyn analysloimisen jonkun psykiatrin kanssa. Itse en nuorena maininnut aiheesta mitään.
Pakettiin ilmestyi vasta 2019 eli paljon paljon myöhemmin lääkealoituksestani merkintä käytön jälkeen jatkuvista seksuaalihäiriöistä. Minua surettaa suunnattomasti kuinka tyhjänpäiväisten pillereiden vuoksi minun piti tuhota elämääni näin ilman mitään tietoa aiheesta.
Lääkärit jotka eivät usko PSSD:hen
Anonyymi-ap
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015