Israelia syytetään hyökkääjäksi

Anonyymi-ap

169

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinhän se on. Ei Israel koskaan hyökkää ensin.
      Iran ja muut arabimaat takapiruna ohjailee, aseistaa ja rahoittaa terroristeja hyökkäämään Israeliin. Unohdetaan tyystin, ettei kysymys ole pelkästään Gazan ja Israelin välisistä suhteista vaan islamistien ja juutalais-kristillisten välisestä uskonsodasta. Muslimit eivät koskaan tule hyväksymään juutalaista valtiota samalle alueelle. Kahden valtion malli ei ole muuta kuin toiveajattelua.
      Israel kyllä pyrkii aina kostamaan nämä iskut. Pitäisikö Israelin sitten vain tumput suorana odottaa seuraavaa iskua tekemättä mitään. Sivusta katsoa vain kun raketteja ja ohjuksia sinkoilee tappaen ja tuhoten heidän valtionsa.

      • Anonyymi

        Miksi media vääristelee tätäkin asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi media vääristelee tätäkin asiaa?

        Siksi koska toimittajat ovat punavihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska toimittajat ovat punavihreitä.

        Dos Andre Swanströmin tutkimuksen mukaan, joka julkaistiin Teologiessa aikakausikirjassa, Helsingin Sanomat ovat viimeisen 33-vuoden aikana julkaisseet pääkirjoituksissaan juttuja, joista 14 % on ANTISEMITISTISIÄ.
        H-S on Suomessa suurin mielipiteiden muokkaaja, joten ei ole ihme, että "sopulit" jotka eivät ole perillä asioista, toistavat noita Israel-vastaisia mielipiteitään tälläkin palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska toimittajat ovat punavihreitä.

        Joo, enää ei ole tarkotus tehdä journalismia vaan vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin ja asenteisiin. 😼


      • Anonyymi

        Israel ihan itse kerjää verta nenästä. Isreal ei ole yhtään sen parempi kuin muutkaan terroristit. Esimerkiksi demokratiasta siellä ei näytä oelvan hajuakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel ihan itse kerjää verta nenästä. Isreal ei ole yhtään sen parempi kuin muutkaan terroristit. Esimerkiksi demokratiasta siellä ei näytä oelvan hajuakaan.

        Kerro miten Israel ei olisi demokratia.
        Entä miten kerjää verta nenästään? 😼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi koska toimittajat ovat punavihreitä.

        Hahahsahahaa. Taas persu näyttää tyhmyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel ihan itse kerjää verta nenästä. Isreal ei ole yhtään sen parempi kuin muutkaan terroristit. Esimerkiksi demokratiasta siellä ei näytä oelvan hajuakaan.

        Israel on yhtä paha kuin venäjä.


      • Anonyymi

        Israel on vuosikymmeniä alistanut palestiinalaisia. Se ei kenties ole hyökkäämistä, mutta mitä se sitten on?


      • Irani ja Arabi jos oikeasti he hyökkää Israel 24 h sen jälkeen ei ennä Israel on maailma karta -ongelmia Arabia ja Iran ei tykkää toisia


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Kerro miten Israel ei olisi demokratia.
        Entä miten kerjää verta nenästään? 😼

        Demokratia ja demokratia -voi paska
        150 vuotta Ranska ja Englanti varastivat maailma missä demokratia ollut
        10000000 ihmisiä kuollut maailmasta USA sota jälkeen -se on paska jos mieti että demokratia valtio ovat täydellisiä -Israel valmis tappaa 4 kk vauva Israel valmis tappaa
        43 000 ihmisiä -koska 1800 Israellaiset kuollut


      • Kardox89 kirjoitti:

        Demokratia ja demokratia -voi paska
        150 vuotta Ranska ja Englanti varastivat maailma missä demokratia ollut
        10000000 ihmisiä kuollut maailmasta USA sota jälkeen -se on paska jos mieti että demokratia valtio ovat täydellisiä -Israel valmis tappaa 4 kk vauva Israel valmis tappaa
        43 000 ihmisiä -koska 1800 Israellaiset kuollut

        Terroristijärjestö Hamas hyökkäsi Israeliin.
        Israel ei saa elää rauhassa jos Hamas on voimissaan.
        Mutta ymmärrän toki kantasi kun olet arabi tai joku muu tulokas sieltä suunnalta 😺


      • Anonyymi

        Oletko katsonut isrealin raakuuksia? Minusta tuntuu että et halua koska se murentaa sinun maailmasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut isrealin raakuuksia? Minusta tuntuu että et halua koska se murentaa sinun maailmasi.

        Ihan normaalia sodankäyntiä. Sotilailla on kaikilla kypäräkamerat. 😺


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Terroristijärjestö Hamas hyökkäsi Israeliin.
        Israel ei saa elää rauhassa jos Hamas on voimissaan.
        Mutta ymmärrän toki kantasi kun olet arabi tai joku muu tulokas sieltä suunnalta 😺

        No voi voi Israel
        Palastinalaiset hän ja häneen iso isäkin syntynyt palastina hänellä ei oikeus sai oma valtio -Mutta Juutalaiset jotka tullut 10000000000000000000000 km kaukana ja ei hän ja ei hänen isä syntynyt palastina hänellä oikeus enemmän kun palastinalaiset -Mitä Amerikka tai Englantilainen juutalaiset tekee Israelista .miksi heillä on kaksi paasi ja oikea palastinalaiset hänellä ei yksi paasikin
        Hamas on terroristi sama mieltä vaikka terroristi sanase on paksu sana -Venäjä sano Ukraina terroristi -Amerikka kutsui Vietnam terroristia


      • Kardox89 kirjoitti:

        No voi voi Israel
        Palastinalaiset hän ja häneen iso isäkin syntynyt palastina hänellä ei oikeus sai oma valtio -Mutta Juutalaiset jotka tullut 10000000000000000000000 km kaukana ja ei hän ja ei hänen isä syntynyt palastina hänellä oikeus enemmän kun palastinalaiset -Mitä Amerikka tai Englantilainen juutalaiset tekee Israelista .miksi heillä on kaksi paasi ja oikea palastinalaiset hänellä ei yksi paasikin
        Hamas on terroristi sama mieltä vaikka terroristi sanase on paksu sana -Venäjä sano Ukraina terroristi -Amerikka kutsui Vietnam terroristia

        Arafat keksi palestiinalaiset 1960-luvulla. Ihan samoja arabeja ne kuin mitä lähi-itä on täynnä.
        Islamin tarkoitus on tuhota juutalaiset, kai sinä Koraania sen verran tunnet? 😼


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Arafat keksi palestiinalaiset 1960-luvulla. Ihan samoja arabeja ne kuin mitä lähi-itä on täynnä.
        Islamin tarkoitus on tuhota juutalaiset, kai sinä Koraania sen verran tunnet? 😼

        6 mil juutalaiset kuollut Europasta varma europalaiset uskoisi Koraania
        97 mil ihmisiä kuollut europasta 1 ja 2 maailma sota varma europa ollut Koraania
        150 vuotta Englanti ja Ranska varastivat maailma varma lontoo ja paris he uskoisi koraania
        10000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen maailmasta varma valkoinen talo heidän pyyhä kirja on koraania
        3 vuotta Ukraina sota varmasekin koraani sanoi
        Israel nyt itkee koska ei ennä löytyy toinen Arafat


      • Kardox89 kirjoitti:

        6 mil juutalaiset kuollut Europasta varma europalaiset uskoisi Koraania
        97 mil ihmisiä kuollut europasta 1 ja 2 maailma sota varma europa ollut Koraania
        150 vuotta Englanti ja Ranska varastivat maailma varma lontoo ja paris he uskoisi koraania
        10000000 ihmisiä kuollut USA sota jälkeen maailmasta varma valkoinen talo heidän pyyhä kirja on koraania
        3 vuotta Ukraina sota varmasekin koraani sanoi
        Israel nyt itkee koska ei ennä löytyy toinen Arafat

        Kerrohan missä maassa sinä olet syntynyt. 😺


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Kerrohan missä maassa sinä olet syntynyt. 😺

        Vasta kysymys tai mitä minä kirjoitin -ei sinulle kuulu missä maa


      • Kardox89 kirjoitti:

        Vasta kysymys tai mitä minä kirjoitin -ei sinulle kuulu missä maa

        Olisi ihan reilua, että kerrot taustasi kun tiedät minun olevan suomalainen. 😺


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Vasta kysymys tai mitä minä kirjoitin -ei sinulle kuulu missä maa

        Et sinä kysy mita. Ei voi vastata. Olet joku vähälahjainen mamu?


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Olisi ihan reilua, että kerrot taustasi kun tiedät minun olevan suomalainen. 😺

        No ihan sama olet suomalainen tai Ruotsalainen -mutta voin sanon onneksi en olen Amerikkalainen tai Israellainen vaikka minulle pari juutalaiset hyviä ystäviä


      • Kardox89 kirjoitti:

        No ihan sama olet suomalainen tai Ruotsalainen -mutta voin sanon onneksi en olen Amerikkalainen tai Israellainen vaikka minulle pari juutalaiset hyviä ystäviä

        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä. 😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi media vääristelee tätäkin asiaa?

        Israel on hyökkääjä vuodesta 1948 lähtien. Israel on laiton rosvovaltio ja kasaari juutala.iset valejuutalaisia. Kasaarijuuta.laisuus syntyi vasta noi 1000 vuotta sitten, joten eivät todellakaan ole edes mitään raamatun juuta,laisia.

        Isreal kuuluu palestiinalaisille, jotka ova asuttaneet aluetta jo jotain 2000 vuotta, paitsi ajettiin käpälämäkeen nykyisen Israelin alueelta vuodesta 1948 lähtien.


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä. 😺

        Minun mieli ollut ihan sama kuin länsi -mutta kun ukraina sota alkoi minun mieli muutu .kun katsoin maailma ei ok -jos ukraina kuolle yksi hiiri maailma tulee suru päivä mutta 1000000 ihmisiä voi kuolle Irakista ja Afganistan ei kuka muista heistä ei kuka puhu heistä-minun mieli muutu kun maailma katso se on ok 43 000 palastinalaiset kuolle mutta jos 1800 kuolle se on suru päivä voi voi Israeil
        minun mieli muutu kun oli ISSIS sota kurdilaiset ollut sankari mutta ISSISIN jälkeen kurd he ollut terroristia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä kysy mita. Ei voi vastata. Olet joku vähälahjainen mamu?

        olen varma nyt sinulle mahaa kipeä hei juo vettä suola kanssa se auta .joskus kun lammas tulee kipeä juo vettä suola kanssa ja sitten parane


      • Kardox89 kirjoitti:

        Minun mieli ollut ihan sama kuin länsi -mutta kun ukraina sota alkoi minun mieli muutu .kun katsoin maailma ei ok -jos ukraina kuolle yksi hiiri maailma tulee suru päivä mutta 1000000 ihmisiä voi kuolle Irakista ja Afganistan ei kuka muista heistä ei kuka puhu heistä-minun mieli muutu kun maailma katso se on ok 43 000 palastinalaiset kuolle mutta jos 1800 kuolle se on suru päivä voi voi Israeil
        minun mieli muutu kun oli ISSIS sota kurdilaiset ollut sankari mutta ISSISIN jälkeen kurd he ollut terroristia

        Yrität salata muslimitaustasi, miksi? 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Ihan normaalia sodankäyntiä. Sotilailla on kaikilla kypäräkamerat. 😺

        Ei todellakaan ole. Ne ovat sotarikoksia, mutta tiesin että et halua katsoa niitä koska se murentaisi sinun todellisuuden. Olethan tuollainen pelkuri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Ne ovat sotarikoksia, mutta tiesin että et halua katsoa niitä koska se murentaisi sinun todellisuuden. Olethan tuollainen pelkuri.

        Näytät länkyttävän taas mitä sattuu. 😹


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Yrität salata muslimitaustasi, miksi? 😺

        Joskus kun kirjoitin että islam uskonto pakko elä kaikki maailma kanssa olen varma sinä et tiesit mitä Islam ja muslimi on
        mutta en olen halpaa jätän halpa länsi media leikki minun kanssa minulle aivo en olen papukaija puhun mitä toisia puhua minun kanssa


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Arafat keksi palestiinalaiset 1960-luvulla. Ihan samoja arabeja ne kuin mitä lähi-itä on täynnä.
        Islamin tarkoitus on tuhota juutalaiset, kai sinä Koraania sen verran tunnet? 😼

        "Islamin tarkoitus on tuhota juutalaiset, kai sinä Koraania sen verran tunnet? "

        Ja taas valehtelemassa.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Joskus kun kirjoitin että islam uskonto pakko elä kaikki maailma kanssa olen varma sinä et tiesit mitä Islam ja muslimi on
        mutta en olen halpaa jätän halpa länsi media leikki minun kanssa minulle aivo en olen papukaija puhun mitä toisia puhua minun kanssa

        Muslimina toki valehtelet ja salaat taustasi


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä. 😺

        Kuka sinä luulet olevsi vaatimaan yhtään mitän keneltäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Islamin tarkoitus on tuhota juutalaiset, kai sinä Koraania sen verran tunnet? "

        Ja taas valehtelemassa.

        Mitä yrität valehdella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä luulet olevsi vaatimaan yhtään mitän keneltäkään?

        Opettele edes kirjoittamaan! 🦆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muslimina toki valehtelet ja salaat taustasi

        Amerikka ei valehtelee kun hyökkäsi Irakin ja Afganistan .oliko nyt he ovat demokratia tai loppu USA juoksi kuin Rotta ja 1000000 ihmisiä kuoli mitä se häitä se on numero -sinä et valehtelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele edes kirjoittamaan! 🦆

        Kuka sinä luulet olevasi vaatimaan yhtään mitään keneltäkään? Ethän sinä ole yhtään mitään.


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä. 😺

        2024-08-18 11:52:24
        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä.
        -------------
        Täällähän saa esittää mielipiteitä kuka vaan ei se ole sinun käsissä.
        Sinä komppaat Crime Minister`a jota puolet israelin kansasta vastustaa?
        Uskontosi ja jumalasi sallii siviilien tappamisen jonka kannattamista pidät täällä yllä?
        Kuvittelet olevasin jokin synnittömyyden perikuva?


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        2024-08-18 11:52:24
        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä.
        -------------
        Täällähän saa esittää mielipiteitä kuka vaan ei se ole sinun käsissä.
        Sinä komppaat Crime Minister`a jota puolet israelin kansasta vastustaa?
        Uskontosi ja jumalasi sallii siviilien tappamisen jonka kannattamista pidät täällä yllä?
        Kuvittelet olevasin jokin synnittömyyden perikuva?

        Kerrohan yksikin sota missä ei ole kuollut siviilejä.
        Notta, sellaista nuin kysyn sinulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan yksikin sota missä ei ole kuollut siviilejä.
        Notta, sellaista nuin kysyn sinulta.

        Anonyymi
        2024-08-18 13:35:45
        Kerrohan yksikin sota missä ei ole kuollut siviilejä.
        +++++++++++++++++
        Kerrohan toinen Sota minkä pääkohde on siviilit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahsahahaa. Taas persu näyttää tyhmyytensä.

        Hänen viestinsä oli sääntöjen mukainen, sinun taas ei, vaan kävit yksin asiattomasti henkilöön asiakommentoinnin täysin sivuuttaen. Pahaa virheargumentointia tuokin, kuten myös mutu-puoluetaustan oletus. Tuonkaltainen vihamielisyys yhtä poliittista puoluetta kohtaan ei osoita myöskään sivistystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on yhtä paha kuin venäjä.

        Ei ole lainkaan. Missä tynnyrissä olet elänyt? Olet antisemitisti??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan yksikin sota missä ei ole kuollut siviilejä.
        Notta, sellaista nuin kysyn sinulta.

        Se tuskin ymmärtää kun on aivopesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä kysy mita. Ei voi vastata. Olet joku vähälahjainen mamu?

        Sitä juuri se on.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Kerro miten Israel ei olisi demokratia.
        Entä miten kerjää verta nenästään? 😼

        Eihän trolli koskaan kerro…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä luulet olevasi vaatimaan yhtään mitään keneltäkään? Ethän sinä ole yhtään mitään.

        Älä sinä vesipää inise!


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Mutta ei ole sama kuka sinä olet kun esität täällä mielipidettäsi lähi-idästä. 😺

        Palsta on kaikille vapaa ja nimittely " Olet joku vähälahjainen mamu?" jota joku käyttää on alhaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel on hyökkääjä vuodesta 1948 lähtien. Israel on laiton rosvovaltio ja kasaari juutala.iset valejuutalaisia. Kasaarijuuta.laisuus syntyi vasta noi 1000 vuotta sitten, joten eivät todellakaan ole edes mitään raamatun juuta,laisia.

        Isreal kuuluu palestiinalaisille, jotka ova asuttaneet aluetta jo jotain 2000 vuotta, paitsi ajettiin käpälämäkeen nykyisen Israelin alueelta vuodesta 1948 lähtien.

        Juutalaiset ovat juutalaisia ja palestiinalaiset jos sillä arabeja tarkoitetaan eivät 2000 v sitten Kaananin/Palestiinan aluetta asuttaneet mutta ei silläkään tässä mitään merkitystä ole että juutalaiset asuttivat ja kahdesti kapinoivat Rooman miehitystä vastaan alueen valtaväestönä "jotain 2000vuotta" sitten Alue nyt on kahden kansan asuttama ja sen pitää olla ratkaisun lähtökohta ei minkään ulkopuolisen ryhmän.


      • Kardox89 kirjoitti:

        No ihan sama olet suomalainen tai Ruotsalainen -mutta voin sanon onneksi en olen Amerikkalainen tai Israellainen vaikka minulle pari juutalaiset hyviä ystäviä

        Olet asiallinen kirjoittaja ja olen pahoillani että saat asiattomia vastauksia.


      • dikduk kirjoitti:

        Palsta on kaikille vapaa ja nimittely " Olet joku vähälahjainen mamu?" jota joku käyttää on alhaista.

        Olenko yrittänyt sulkea jokun pois palstalta? 😼


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Olenko yrittänyt sulkea jokun pois palstalta? 😼

        En ole ajatellut että olisit yrittänyt ketään sulkea pois palstalta enkä ymmärrä miksi noin yleensä ajattelit.


      • dikduk kirjoitti:

        En ole ajatellut että olisit yrittänyt ketään sulkea pois palstalta enkä ymmärrä miksi noin yleensä ajattelit.

        ” Palsta on kaikille vapaa…” 😼


      • dikduk kirjoitti:

        Olet asiallinen kirjoittaja ja olen pahoillani että saat asiattomia vastauksia.

        No minun kanssa ei tarve pyydä anteeksi
        ihmisiä voimme olla eri mieltä -ehkä olet oikea olen väärässä -tai ehkä olen oikea ja sinä olet väärässä


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No minun kanssa ei tarve pyydä anteeksi
        ihmisiä voimme olla eri mieltä -ehkä olet oikea olen väärässä -tai ehkä olen oikea ja sinä olet väärässä

        Sinä olet väärässä. Olet turkulainen suhmura.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet väärässä. Olet turkulainen suhmura.

        No nyt tiedä ja olen varma minä olen oikea hahehahe


    • Anonyymi

      Sama juttu Venäjän kanssa. Väitetään sen olevan hyökkääjä vaikka koettaa vain puolustautua.

      • Anonyymi

        Venäjä on hyökkääjä, tosin Ukrainakin nyt vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä on hyökkääjä, tosin Ukrainakin nyt vastaa.

        Kyllä, se on juuri niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, se on juuri niin.

        Totta.
        Venäjä on puolustaja joka puolustaa omaa valhepropagandaansa.


    • Anonyymi

      Olen miettinyt .

    • Jenkeissä vasemmiston keulakuvaksi on nyt nostettu syyttäjä. Sopii hyvin aikamme kuvaan.

      • Anonyymi

        Joo, täysin tyhmä akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täysin tyhmä akka.

        Eipäs nyt liioitella.


      • Anonyymi

        Oma kommenttisi ei sitten hävinnyt pöljyydessään, päinvastoin.


    • Anonyymi

      Vasemmisto levittää Hamasin valheita.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Israelin oli PAKKO aloittaa sotiminen kun viisi arabimaata hyökkäsi sen kimmppuun ja uhkasi ajaa juutalaiset mereen.
        Onneksi Israel voitti tuon sodan ja sekös närästää noita palestiinalaisfaneja.


      • Anonyymi

        Niillähän on jo uraania satoihin pommeihin ja Venäjä on toimittanut ohjukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin oli PAKKO aloittaa sotiminen kun viisi arabimaata hyökkäsi sen kimmppuun ja uhkasi ajaa juutalaiset mereen.
        Onneksi Israel voitti tuon sodan ja sekös närästää noita palestiinalaisfaneja.

        "Israelin oli PAKKO aloittaa sotiminen kun viisi arabimaata hyökkäsi sen kimmppuun ja uhkasi ajaa juutalaiset mereen."

        Samoin Suomen oli pakko aloittaa sotiminen Talvisodassa, kun Neuvostoliiton joukot tulivat rajan yli Suomeen tarkoituksena tappaa suurin osa suomalaisista ja siirtää loput Siberiaan keskitysleireihin.


      • Anonyymi

        Joutaa lopettaa koko Israel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutaa lopettaa koko Israel.

        Sitten Suomikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israelin oli PAKKO aloittaa sotiminen kun viisi arabimaata hyökkäsi sen kimmppuun ja uhkasi ajaa juutalaiset mereen.
        Onneksi Israel voitti tuon sodan ja sekös närästää noita palestiinalaisfaneja.

        "Onneksi Israel voitti tuon sodan..."

        Ei voittanut, vaan sota päättyi tulitaukoon. Etkö ole ollut hereillä koulussa missä tämänkin asin olisit voinut oppia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten Suomikin!

        Niin, Israelilla on vähintään yhtä iso oikeus olla olemassa ja saada elää rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Israelilla on vähintään yhtä iso oikeus olla olemassa ja saada elää rauhassa.

        po. ja israelilaisten saada elää rauhassa


      • Israel ei aloittanut sotaa 1948 vaan sen naapuriarabivaltioiden joukot Egyptin ilmavoimat ensimmäisenä pommittivat Israelia kun oli kulunut vain pari tuntia valtion itsenäisyysjulistuksesta.
        Nykytilanteessa Netanjahulla on suuri siihen missä nyt ollaan mutta niin on Iranin papistolla jolle ei riitä oman kansan sortaminen vaan Iran jonka julistettu päämäärä on Israelin valtion tuhoaminen tuhoaa myös niitä maita joiden alueelta sen käsikassarat Hamas ja Hizbollah toimivat. Muutoinkin Iran käyttää shiavähemmistöjjä alueellisen sekasorron luomiseen koko alueen laajuudelta.


    • Anonyymi

      Väärä syytös.

    • Anonyymi

      Israel puolustaa.

      • Sama sana voimme sanoa Venäjä myös puolustaa Venäläiset Nato vasta siksi Venäjä hyökkää Ukraina -1-1


    • Anonyymi

      Syytteet ovat punavihreiden ja islamistien.

    • Anonyymi

      Eihän Israel ole koskaan tehnyt ensi-iskua. Sekö on hyökkäystä jos puolustaa maataan.

    • Anonyymi

      Kaikki maat, tai henkilöt noissa maissa jotka sotivat ja tappavat toisiaan ja varsinkin syyllistyvät lisäksi siviilien tappamiseen ovat rikollisia. Heissä kenessäkään ei ole mitään puolustettavaa. Saisivat lopettaa älyttömän tappamisen ja kaiken tuhoamisen, eikö heillä ole mitään muuta järkevämpää tekemistä kun vain tuhota ja tappaa.

      • Anonyymi

        OIKEIN.


    • Anonyymi

      "Eihän Israel ole koskaan tehnyt ensi-iskua. "

      Näin on että joka sodassa arabit ovat olleet hyökkääjinä tappaa kaikki juutalaiset pois maan päältä. Israel on siten velvollinen suojella omaa kansaansa tappavaa voimaa vastaan.

      • Anonyymi

        Israel on systemaattisesti alistanut palestiinalaisia vuosikymmeniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Israel on systemaattisesti alistanut palestiinalaisia vuosikymmeniä.

        Kerro toki miten ovat sortaneet? Israelhan antoi heille Gazankin ihan ilmaiseksi. 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Kerro toki miten ovat sortaneet? Israelhan antoi heille Gazankin ihan ilmaiseksi. 😺

        "Kerro toki miten ovat sortaneet? "

        Esimerkiksi murhaamalla täysin viattomia ihmisiä? Estämällä avustuksien menemisen perille mitä typerimillä syillä. Lista on pitkä, mutta sinä olet sokea. Lopettaisit sen propgandan lukemisen ja tutustuisit faktoihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kerro toki miten ovat sortaneet? "

        Esimerkiksi murhaamalla täysin viattomia ihmisiä? Estämällä avustuksien menemisen perille mitä typerimillä syillä. Lista on pitkä, mutta sinä olet sokea. Lopettaisit sen propgandan lukemisen ja tutustuisit faktoihin.

        Todista yhdenkin viattoman ihmisen murha.

        Israel tosiaan estää aseiden pääsyn Gazaan.

        Olipa pitkä lista valheitasi. 😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kerro toki miten ovat sortaneet? "

        Esimerkiksi murhaamalla täysin viattomia ihmisiä? Estämällä avustuksien menemisen perille mitä typerimillä syillä. Lista on pitkä, mutta sinä olet sokea. Lopettaisit sen propgandan lukemisen ja tutustuisit faktoihin.

        Edes Hamas itse ei enää kehtaa valehdella, ettei avustuksia tule!


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Todista yhdenkin viattoman ihmisen murha.

        Israel tosiaan estää aseiden pääsyn Gazaan.

        Olipa pitkä lista valheitasi. 😺

        Etkö ole seurannut uutisia missä on näkynyt satoja viattomia uhreja?

        Ja ne avustukset eivät ole olleet mitään aeiden vientia, vaan kansainvälistä avusutsta, jonka israel on estänyt koska he ahaluavat murhata viattomia ihmisiä.

        Sinä se olet se joka elää valheessa. Uskontoko sinusta teki noin pahan ihmisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole seurannut uutisia missä on näkynyt satoja viattomia uhreja?

        Ja ne avustukset eivät ole olleet mitään aeiden vientia, vaan kansainvälistä avusutsta, jonka israel on estänyt koska he ahaluavat murhata viattomia ihmisiä.

        Sinä se olet se joka elää valheessa. Uskontoko sinusta teki noin pahan ihmisen?

        Uutiset toistaa Hamasin valheita.
        Katso YK:n raportit siitä miten ruoka pilaantuu kun Hamas ei jaa sitä kansalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutiset toistaa Hamasin valheita.
        Katso YK:n raportit siitä miten ruoka pilaantuu kun Hamas ei jaa sitä kansalle!

        Kuinka pihalla olet tänään todellisuudesta ja oletko hakenut apua?



      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa itse kertoa vaan laitat nuita linkkejä mitä kukaan ei lue?

        Anonyymi
        2024-08-18 13:45:14
        -------------------
        Jos kerron jotakin dokumenttia enkä laita linkkiä
        kirjoitus Bannataan

        Eikä noita video linkkejä siis lueta ne katsotaan.


    • Anonyymi

      Se on paska koko Israel.

      • Anonyymi

        Ihan varmaan kun ei anna islamistien tuhota itseään. 😂


    • Naurata kun joko sano että Israel puolustaa -Venäjä myös kun Hyökkää Ukraina sano ja sanoi Putin Puolustaa Venäjältä Nato vasta
      Amerikka hyökkäsi Irak ja Afganistan koska Bush halua puolustaa Amerikkalaiset vaikka Irak ja Afganistan ovat 10000000000000000000000000000000 km kaukana
      halpaa länsi media uskoa että ihmisillä ei aivo erota mitä on totta ja mitä ei

    • Pizza ja mamu
      ja rakastan Suomalaiset vaalea naisia

      • kyllä pakko sanoa Suomalaiset naiset kaikki pakko toimii


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        kyllä pakko sanoa Suomalaiset naiset kaikki pakko toimii

        Hyvä kun pääsevät sinua pakoon. Toista on ne islamin alistetut naiset….


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun pääsevät sinua pakoon. Toista on ne islamin alistetut naiset….

        Amerikkalaiset raiskannut 100000 vietnam naisia varma se ei ollut alistetut ja varma Amerikka pää uskonto ollut Islam
        Venäläiset raiskannut kaikki Saksalaiset naisia varma Venäjä uskonto ollut Islam,
        Saksalainen raiskaasi ja tappoi 6 mil juutalaiset varma Pää uskonto saksata ollut Islam


    • Anonyymi

      Israelin tekemät tapot jumala siunaa? Mihin on luterilaisilta unohtunut se 5. käsky?

      • Anonyymi

        Raamattu ei kiellä sodassa tappamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei kiellä sodassa tappamista.

        "Anonyymi
        2024-08-18 12:30:40
        Raamattu ei kiellä sodassa tappamista."
        ------------
        Onko lasten murhaaminen sotaa?
        Sekä siivileihin kohdistettu tappaminen sotaa ?
        Ei ole se on Kansanmurhaa.

        "Palestiinalaismies kantoi Israelin iskussa kuollutta tytärtään sairaalassa Rafahissa helmikuussa.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010365758.html"


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-18 12:30:40
        Raamattu ei kiellä sodassa tappamista."
        ------------
        Onko lasten murhaaminen sotaa?
        Sekä siivileihin kohdistettu tappaminen sotaa ?
        Ei ole se on Kansanmurhaa.

        "Palestiinalaismies kantoi Israelin iskussa kuollutta tytärtään sairaalassa Rafahissa helmikuussa.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010365758.html"

        Toistat Hamasin valheita.
        Kaikissa sodissa kuolee lapsia, myös Israelissa.


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-18 12:30:40
        Raamattu ei kiellä sodassa tappamista."
        ------------
        Onko lasten murhaaminen sotaa?
        Sekä siivileihin kohdistettu tappaminen sotaa ?
        Ei ole se on Kansanmurhaa.

        "Palestiinalaismies kantoi Israelin iskussa kuollutta tytärtään sairaalassa Rafahissa helmikuussa.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010365758.html"

        Mitään kansanmurhaa ei ole koska siviilien osuus on vain puolet sotilaiden määrästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitään kansanmurhaa ei ole koska siviilien osuus on vain puolet sotilaiden määrästä.

        "Anonyymi
        2024-08-18 14:38:19
        Mitään kansanmurhaa ei ole koska siviilien osuus on vain puolet sotilaiden määrästä."
        -------------
        "Israelin joukot ovat surmanneet 20–30 prosenttia äärijärjestö Hamasin taistelijoista, Yhdysvaltain tiedusteluviranomaiset arvioivat yhdysvaltalaislehti Wall Street Journalin mukaan."
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/wsj-israelin-surmaamien-hamas-taistelijoiden-maara-kaukana-tavoitteesta-siviileja-kuollut-yli-25-000/8862326#gs.dsaxys

        Siis koska siviilejä on tapettu vähintään 30 000 niin Hamas taistelijoita olisi tapettu saman verran?
        Älä ees unta nää.


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-18 12:30:40
        Raamattu ei kiellä sodassa tappamista."
        ------------
        Onko lasten murhaaminen sotaa?
        Sekä siivileihin kohdistettu tappaminen sotaa ?
        Ei ole se on Kansanmurhaa.

        "Palestiinalaismies kantoi Israelin iskussa kuollutta tytärtään sairaalassa Rafahissa helmikuussa.
        https://www.hs.fi/maailma/art-2000010365758.html"

        "Onko lasten murhaaminen sotaa?
        Sekä siivileihin kohdistettu tappaminen sotaa ?
        Ei ole se on Kansanmurhaa."

        Ei ole sotaa vaan tuo on Hamasin taktiikkaa että saisi myötätuntoa lännestä! Hamas tarvitsee naisten ja lasten verta ja samaa verta tarvitsee lännen vasemmisto. Ja Hamasin tehtävänä on tapattaa naisia ja lapsia ja vanhuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Onko lasten murhaaminen sotaa?
        Sekä siivileihin kohdistettu tappaminen sotaa ?
        Ei ole se on Kansanmurhaa."

        Ei ole sotaa vaan tuo on Hamasin taktiikkaa että saisi myötätuntoa lännestä! Hamas tarvitsee naisten ja lasten verta ja samaa verta tarvitsee lännen vasemmisto. Ja Hamasin tehtävänä on tapattaa naisia ja lapsia ja vanhuksia.

        "Anonyymi
        2024-08-18 18:32:50
        Hamasin tehtävänä on tapattaa naisia ja lapsia ja vanhuksia."
        ++++++++++
        Nii ettäkö Hamas tappais niinku omiaan ?
        Johan repes.

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000004389244.html
        "8-vuotias tyttö kuoli Israelin tulituksessa_____ Iskussa loukkaantui lisäksi 13 muuta iältään 1-17-vuotiasta."


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-18 18:32:50
        Hamasin tehtävänä on tapattaa naisia ja lapsia ja vanhuksia."

        Nii ettäkö Hamas tappais niinku omiaan ?
        Johan repes.

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000004389244.html
        "8-vuotias tyttö kuoli Israelin tulituksessa_____ Iskussa loukkaantui lisäksi 13 muuta iältään 1-17-vuotiasta."

        Älä sönkötä nuin notta!


      • Anonyymi

        Mene jo !


    • Anonyymi

      Iisrael ei olisi yhtään mitään ilman USA:n ja sen huomattavan vaikutusvaltaisen juutalaisvähemmistön suurta rakkautta Iisraelia kohtaan; aseita ja rahaa on tälle "Herran valitulle kansalle" riittänyt, valitettavasti. Ja sotiminen senkun jatkuu.
      On varsin yllättävää, jos joku ei ole huomannut Iisraelin Länsirannan ja Gazan alueille suuntaamia manöövereitä.

      • Anonyymi

        Niin, eikä sitä, että Hamas yritti kansanmurhaa tappamalla yli 2000 siviiliä, naisia , lapsia ja vanhuksia, joilla ei ollut mitään tekemistä IDF:n kanssa.
        Eikö holokausti ollut riittävä?


    • Anonyymi

      Keskus vai laitahyökkääjä? Kuka on maalissa?

      • Anonyymi

        Hamas on ottanut maalivahdin pois ja pannut tilalle YK:n. Muuten se ei pärjäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamas on ottanut maalivahdin pois ja pannut tilalle YK:n. Muuten se ei pärjäisi.

        Yleensäkin jotta YK ja avustusjärjestöt voisivat toimia Gazassa niin näiden on oltava myötämielinen terrorismille ja vihamielinen Israelille, muuten nämä kaikki tyyni tapettaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensäkin jotta YK ja avustusjärjestöt voisivat toimia Gazassa niin näiden on oltava myötämielinen terrorismille ja vihamielinen Israelille, muuten nämä kaikki tyyni tapettaisiin.

        Hamas kontrolli kaikkea mitä Gazassa tapahtuu. 😺


      • Anonyymi

        Mene kuule muualle solvaa rehellisiä ohmisiä jos uskallat. Olet pelkkä tietämätön vassari ja räyhääjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene kuule muualle solvaa rehellisiä ohmisiä jos uskallat. Olet pelkkä tietämätön vassari ja räyhääjä!

        "– Tulin tänne tänään, koska hallitus tuhoaa täysin demokratian Israelissa, sanoi Jerusalemin ulkopuolella valtatiellä protesteihin osallistunut lääkäri Eitan Galon".

        Hamas ei tapa häntä koska häntä voidaan käyttää propagandassa kuten sinä näytät näin tekevänkin, mutta YK, media ja muitten avustusjärjestöjen toiminnan Hamas vielä hallitsemillaan alueilla sallii vain jos ne tottelevat Hamasin määräyksiä ja propagandaa ja haukkuvat Israelia, muussa tapauksessa heidät vain yksinkertaisesti tapetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene kuule muualle solvaa rehellisiä ohmisiä jos uskallat. Olet pelkkä tietämätön vassari ja räyhääjä!

        Aattelin vaan kumota tuon sun :
        "Hamas kontrolli kaikkea mitä Gazassa tapahtuu"

        Sun "rehellisyys" perustuu sinun näkemykseesi.
        Vai olisko mun pitänyt kirjoittaa että ne käyttää keltasta eikä punasta maalia?
        Teillä persuilla on ihan ikioma maailmankatsomus.
        Mitäpä me sille voijaan tehä?
        Ei mitää.


      • DayShadow kirjoitti:

        Aattelin vaan kumota tuon sun :
        "Hamas kontrolli kaikkea mitä Gazassa tapahtuu"

        Sun "rehellisyys" perustuu sinun näkemykseesi.
        Vai olisko mun pitänyt kirjoittaa että ne käyttää keltasta eikä punasta maalia?
        Teillä persuilla on ihan ikioma maailmankatsomus.
        Mitäpä me sille voijaan tehä?
        Ei mitää.

        Kitiset nuin jokaisesta asiasta, etkö pysty keskittymään? 😼


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Kitiset nuin jokaisesta asiasta, etkö pysty keskittymään? 😼

        "2024-08-19 18:13:48
        Kitiset nuin jokaisesta asiasta, etkö pysty keskittymään"?
        ---------------
        Minähän en kitise vaan laitan eholle nuo sun jesustelut.

        Sinä komppaat kansanmurhaa minä en.
        Kummalla meistä on puhtaampi sydän?


      • "Anonyymi
        2024-08-19 19:03:00
        Olet mieleltäsi sairas."
        ----------
        Eli se että olen erimieltä kuin sinä jolla on mielikuvitus yhteys "Kaikkivaltiaaseen"
        tekee siis minusta sairaan?
        Ei muuten toimi sun diagnoosi.

        Mutta lue tämä vaikket ymmärräkkään:
        "Ainoastaan sydämellään näkee hyvin
        Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä".
        ..............Antoine de Saint-Exupéry


    • Minä syytän Israelia vastansyntyneiden vauvojen tappajaksi.

      • Anonyymi

        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?


      • Anonyymi

        Syytä pois!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?

        Onneksi en ole ihminen, joka joutuu selittelemään ja puolustelemaan vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Onneksi en ole ihminen, joka joutuu selittelemään ja puolustelemaan vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä.

        Herran tikkukarmellin ei tarvitse selitellä mitään. Voit olla ihan rauhassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herran tikkukarmellin ei tarvitse selitellä mitään. Voit olla ihan rauhassa.

        Kun Israel räjäyttää vastasyntyneeltä pään irti, kristitty sionisti on huolissaan antisemitismistä.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Kun Israel räjäyttää vastasyntyneeltä pään irti, kristitty sionisti on huolissaan antisemitismistä.

        Ja Herran tikkukaramelli on huolissaan Hamasista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Herran tikkukaramelli on huolissaan Hamasista!

        Lähes vuosi sitten, kun Israel oli juuri aloittanut tuhotoimet Gazassa, muistelen nähneeni Helsingin sanomissa jutun, jossa siteerattiin Benjamin Netanjahua: hän sanoi, että Israelin armeijan toimien kritisointi on antisemitismiä. Kun antisemitismin rima on laskettu näin alas, koko termi on trivialisoitu. Ei ihme, jos antisemitismi-itku kaikuu kuuroille korville.

        Jos lisäksi vauvojen kappaleiksi räjäyttämisen kritisointi on Hamasin kannattamista, niin myös Hamasin kannattamisen rima on laskettu sangen alas.

        Newspeak.

        "Sota on rauhaa, vapaus on orjuutta, tietämättömyys on voimaa."


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Onneksi en ole ihminen, joka joutuu selittelemään ja puolustelemaan vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä.

        "Onneksi en ole ihminen, joka joutuu selittelemään ja puolustelemaan vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä."

        No ei kukaan puolustele mutta kielii Hamaksen julmuutta kun tapattaa myös vammaiset lapset ihmiskilpinä tieten tahtoen omissa sotilaskohteissaan.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Kun Israel räjäyttää vastasyntyneeltä pään irti, kristitty sionisti on huolissaan antisemitismistä.

        "Kun Israel räjäyttää vastasyntyneeltä pään irti, kristitty sionisti on huolissaan antisemitismistä."

        Näin julma Hamas siis on ja silti moni ihminen lännessä janoaa näiden lasten irtileikattuja päitä omaa propagandaansa varten.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Lähes vuosi sitten, kun Israel oli juuri aloittanut tuhotoimet Gazassa, muistelen nähneeni Helsingin sanomissa jutun, jossa siteerattiin Benjamin Netanjahua: hän sanoi, että Israelin armeijan toimien kritisointi on antisemitismiä. Kun antisemitismin rima on laskettu näin alas, koko termi on trivialisoitu. Ei ihme, jos antisemitismi-itku kaikuu kuuroille korville.

        Jos lisäksi vauvojen kappaleiksi räjäyttämisen kritisointi on Hamasin kannattamista, niin myös Hamasin kannattamisen rima on laskettu sangen alas.

        Newspeak.

        "Sota on rauhaa, vapaus on orjuutta, tietämättömyys on voimaa."

        "hän sanoi, että Israelin armeijan toimien kritisointi on antisemitismiä.

        Jos lisäksi vauvojen kappaleiksi räjäyttämisen kritisointi on Hamasin kannattamista, niin myös Hamasin kannattamisen rima on laskettu sangen alas."

        Netanyahu oli oikeassa sillä Israelin armeija on maailman ainut armeija mikä huolehtii myös siviileistä varoittamalla ennakkoon. Sääli vaan että Hamas käyttää näitä varoituksia omiin tarkoituksiinsa kärräämällä vammaiset ihmiset kuolemaan ihmiskilviksi sotilaskohteisiinsa hyvin tietäen että se sotilaskohde kohta räjäytetään tuusan nuuskaksi kosta tällaista on julma sodan laki - aina ollut.

        Tuossa olet oikeassa että vauvojen räjäyttämisten kristisointi on Hamasin tukemista ja epäsuoraa näiden vauvojen tappamista. Millainen on niiden länsi-ihmisten moraali jotka janoavat näin epäsuoraan näiden Gazan siviilien verta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?

        "Anonyymi
        2024-08-19 15:16:37
        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?"
        --------------------
        Koko Gaza on kansanmurhan kohde.
        Jos sinulla olisi lapsia niin veisitkö ne tahallaan tapettaviksi?
        ET.


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-19 15:16:37
        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?"
        --------------------
        Koko Gaza on kansanmurhan kohde.
        Jos sinulla olisi lapsia niin veisitkö ne tahallaan tapettaviksi?
        ET.

        Hamasin valheita toistat, olet tyhmä!


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-19 15:16:37
        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?"
        --------------------
        Koko Gaza on kansanmurhan kohde.
        Jos sinulla olisi lapsia niin veisitkö ne tahallaan tapettaviksi?
        ET.

        Miksi Hamas ei suojele kanssaa vaan piiloutuu sen keskelle aseineen ja terroristeineen?
        Rakennus missä on terroristeja ei ole enää siviilikohde.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "hän sanoi, että Israelin armeijan toimien kritisointi on antisemitismiä.

        Jos lisäksi vauvojen kappaleiksi räjäyttämisen kritisointi on Hamasin kannattamista, niin myös Hamasin kannattamisen rima on laskettu sangen alas."

        Netanyahu oli oikeassa sillä Israelin armeija on maailman ainut armeija mikä huolehtii myös siviileistä varoittamalla ennakkoon. Sääli vaan että Hamas käyttää näitä varoituksia omiin tarkoituksiinsa kärräämällä vammaiset ihmiset kuolemaan ihmiskilviksi sotilaskohteisiinsa hyvin tietäen että se sotilaskohde kohta räjäytetään tuusan nuuskaksi kosta tällaista on julma sodan laki - aina ollut.

        Tuossa olet oikeassa että vauvojen räjäyttämisten kristisointi on Hamasin tukemista ja epäsuoraa näiden vauvojen tappamista. Millainen on niiden länsi-ihmisten moraali jotka janoavat näin epäsuoraan näiden Gazan siviilien verta?

        Näyttää siltä, että kristillinen sionismi sekoittaa pään ja mädättää moraalin. Kristitylle sionistille vauvojen kappaleiksi räjäyttäminen on uskonnollis-poliittista peliä.

        Maailmassa on monenlaisia pelejä. Useimmat niistä ovat harmittomia.

        On aivan yksi lysti, jos joku puolustelee vaikkapa litteätä maata tai nuoren maan kreationismia, nämä ovat ihan harmittomia uskomuksia, joihin uskominen ei vahingoita ketään. Tai jos joku kirjoittaa ja julistaa jotakin hevonpaskaa jostakin enemmän tai vähemmän hämärästä metafyysisestä kysymyksestä (Jumalan olemuksesta, ateismin järjettömyydestä, enkelien hierarkiasta, tietoisuuden perimmäisestä luonteesta, matemaattisesta realismista yms.), niin mitä väliä? Sellaiset pelit ovat loppujen lopuksi harmittomia eivätkä aiheuta sielulle tai moraaliselle integriteetille kohtuutonta vahinkoa.

        Mutta kristityn sionistin pelissä nappulat ovat oikeita ihmisiä, joita rutiininomaisesti räjäytellään kappaleiksi. Näitä nappuloita kristitty sionisti yrittää siirrellä mahdollisimman taitavasti, jotta hän voittaisi pelin ja saisi tuntea olevansa oikeassa.

        Jos huomaat kokevasi tarvetta selitellä parhain päin vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä, uskomuksissasi on jotakin vikaa, eivätkä ne ole harmittomia uskomuksia: elleivät ne vahingoitakaan muita ihmisiä, vahingoittavat ne joka tapauksessa sinua itseäsi. Ja elleivät ne vahingoita sinua, se johtuu vain siitä, ettei sinussa ole enää mitään ehjää.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Näyttää siltä, että kristillinen sionismi sekoittaa pään ja mädättää moraalin. Kristitylle sionistille vauvojen kappaleiksi räjäyttäminen on uskonnollis-poliittista peliä.

        Maailmassa on monenlaisia pelejä. Useimmat niistä ovat harmittomia.

        On aivan yksi lysti, jos joku puolustelee vaikkapa litteätä maata tai nuoren maan kreationismia, nämä ovat ihan harmittomia uskomuksia, joihin uskominen ei vahingoita ketään. Tai jos joku kirjoittaa ja julistaa jotakin hevonpaskaa jostakin enemmän tai vähemmän hämärästä metafyysisestä kysymyksestä (Jumalan olemuksesta, ateismin järjettömyydestä, enkelien hierarkiasta, tietoisuuden perimmäisestä luonteesta, matemaattisesta realismista yms.), niin mitä väliä? Sellaiset pelit ovat loppujen lopuksi harmittomia eivätkä aiheuta sielulle tai moraaliselle integriteetille kohtuutonta vahinkoa.

        Mutta kristityn sionistin pelissä nappulat ovat oikeita ihmisiä, joita rutiininomaisesti räjäytellään kappaleiksi. Näitä nappuloita kristitty sionisti yrittää siirrellä mahdollisimman taitavasti, jotta hän voittaisi pelin ja saisi tuntea olevansa oikeassa.

        Jos huomaat kokevasi tarvetta selitellä parhain päin vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä, uskomuksissasi on jotakin vikaa, eivätkä ne ole harmittomia uskomuksia: elleivät ne vahingoitakaan muita ihmisiä, vahingoittavat ne joka tapauksessa sinua itseäsi. Ja elleivät ne vahingoita sinua, se johtuu vain siitä, ettei sinussa ole enää mitään ehjää.

        Tuo Herran tikkukaramelli on ottanut asiakseen räjäytellä palestiinalaislasten päitä ja sitä hän toistaa jokaisessa viestissään.
        Onkohan hän saanut hermoromahduksen?


      • Anonyymi

        Siitäkö tuo sinun sekoilusi johtuu?


      • Anonyymi
        DayShadow kirjoitti:

        "Anonyymi
        2024-08-19 15:16:37
        Ja kukahan ne vammaiset vauvat sinne on toimittanut sotilaskohteisiin toivomuksena että heidät sitten tapettaisiin lännen antisemitistien iloksi?"
        --------------------
        Koko Gaza on kansanmurhan kohde.
        Jos sinulla olisi lapsia niin veisitkö ne tahallaan tapettaviksi?
        ET.

        "Koko Gaza on kansanmurhan kohde.
        Jos sinulla olisi lapsia niin veisitkö ne tahallaan tapettaviksi?"

        Uskon että Gazan isillä ja äideille ei ole mahdollisuutta kieltäytyä sitä, että vauva viedään Hamasin toimesta tapettavaksi.


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Näyttää siltä, että kristillinen sionismi sekoittaa pään ja mädättää moraalin. Kristitylle sionistille vauvojen kappaleiksi räjäyttäminen on uskonnollis-poliittista peliä.

        Maailmassa on monenlaisia pelejä. Useimmat niistä ovat harmittomia.

        On aivan yksi lysti, jos joku puolustelee vaikkapa litteätä maata tai nuoren maan kreationismia, nämä ovat ihan harmittomia uskomuksia, joihin uskominen ei vahingoita ketään. Tai jos joku kirjoittaa ja julistaa jotakin hevonpaskaa jostakin enemmän tai vähemmän hämärästä metafyysisestä kysymyksestä (Jumalan olemuksesta, ateismin järjettömyydestä, enkelien hierarkiasta, tietoisuuden perimmäisestä luonteesta, matemaattisesta realismista yms.), niin mitä väliä? Sellaiset pelit ovat loppujen lopuksi harmittomia eivätkä aiheuta sielulle tai moraaliselle integriteetille kohtuutonta vahinkoa.

        Mutta kristityn sionistin pelissä nappulat ovat oikeita ihmisiä, joita rutiininomaisesti räjäytellään kappaleiksi. Näitä nappuloita kristitty sionisti yrittää siirrellä mahdollisimman taitavasti, jotta hän voittaisi pelin ja saisi tuntea olevansa oikeassa.

        Jos huomaat kokevasi tarvetta selitellä parhain päin vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä, uskomuksissasi on jotakin vikaa, eivätkä ne ole harmittomia uskomuksia: elleivät ne vahingoitakaan muita ihmisiä, vahingoittavat ne joka tapauksessa sinua itseäsi. Ja elleivät ne vahingoita sinua, se johtuu vain siitä, ettei sinussa ole enää mitään ehjää.

        "Kristitylle sionistille vauvojen kappaleiksi räjäyttäminen on uskonnollis-poliittista peliä."

        Ei vaan lännen vasemmistolaisille vauvojen tapattaminen on osa keinoa miten syyllistää Israel ja osoittaa myötätuntoa terroristeille.


        "Mutta kristityn sionistin pelissä nappulat ovat oikeita ihmisiä, joita rutiininomaisesti räjäytellään kappaleiksi. "

        Sanopa tuo lännen vasemmistolaisille Israel-vihaajille miksi vaativat Hamasilta ihmisuhreja omaa Israel vastaista propagandaansa varten!! Lännen Israel-vihaajilla on Gazan siviilien verta käsissään koska juuri heitä varten Hamas käyttää heitä ihmiskilpinä.


        "Jos huomaat kokevasi tarvetta selitellä parhain päin vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä, ..."

        Nyt kehoittaisin rauhoittumaan sillä Israel-vihasi on sekoittanut pääsi ja ummistanut silmäsi tosiasioilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kristitylle sionistille vauvojen kappaleiksi räjäyttäminen on uskonnollis-poliittista peliä."

        Ei vaan lännen vasemmistolaisille vauvojen tapattaminen on osa keinoa miten syyllistää Israel ja osoittaa myötätuntoa terroristeille.


        "Mutta kristityn sionistin pelissä nappulat ovat oikeita ihmisiä, joita rutiininomaisesti räjäytellään kappaleiksi. "

        Sanopa tuo lännen vasemmistolaisille Israel-vihaajille miksi vaativat Hamasilta ihmisuhreja omaa Israel vastaista propagandaansa varten!! Lännen Israel-vihaajilla on Gazan siviilien verta käsissään koska juuri heitä varten Hamas käyttää heitä ihmiskilpinä.


        "Jos huomaat kokevasi tarvetta selitellä parhain päin vauvojen kappaleiksi räjäyttämistä, ..."

        Nyt kehoittaisin rauhoittumaan sillä Israel-vihasi on sekoittanut pääsi ja ummistanut silmäsi tosiasioilta.

        Aivan totta. Lisäksi lännen vasemmistolaiset raiskauttavat palestiinalaisvankeja Israelin sotilailla. Ja sitten lännen vasemmistolaiset vielä pakottavat israelilaispoliitikkoja puolustelemaan julkisesti palestiinalaisvankien raiskaamista. Niin pitkälle menee lännen vasemmiston Israel-viha.

        https://www.nbcnews.com/news/world/israel-sexual-abuse-palestinian-prisoners-rcna165811


      • Anonyymi
        herrens_tiggare kirjoitti:

        Aivan totta. Lisäksi lännen vasemmistolaiset raiskauttavat palestiinalaisvankeja Israelin sotilailla. Ja sitten lännen vasemmistolaiset vielä pakottavat israelilaispoliitikkoja puolustelemaan julkisesti palestiinalaisvankien raiskaamista. Niin pitkälle menee lännen vasemmiston Israel-viha.

        https://www.nbcnews.com/news/world/israel-sexual-abuse-palestinian-prisoners-rcna165811

        Nyt on tainnut Herran tikkukaramellillä nitkahtaa lopullisesti:
        " Lisäksi lännen vasemmistolaiset raiskauttavat palestiinalaisvankeja Israelin sotilailla."

        Kannattaisikohan sinun siirtyä tuttipulloon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tainnut Herran tikkukaramellillä nitkahtaa lopullisesti:
        " Lisäksi lännen vasemmistolaiset raiskauttavat palestiinalaisvankeja Israelin sotilailla."

        Kannattaisikohan sinun siirtyä tuttipulloon?

        Tikkari tavallaan lopetti keskustelun pimahtaessaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tikkari tavallaan lopetti keskustelun pimahtaessaan!!

        Niin kävi nytkin


    • Anonyymi

      Kirkkolaitoksenne ylimpänä eksyttää tämän ajan kristittyä kansaa, sillä on näin:

      Juutalaiset sanoivat: »Emme me ole mitään äpäriä. Meillä on vain yksi Isä, Jumala.» 42Jeesus vastasi: »Jos Jumala olisi teidän Isänne, te rakastaisitte minua. Olenhan lähtöisin Jumalasta ja hänen luotaan tullut. Enkä edes tullut oma-aloitteisesti, vaan hän lähetti minut. 43Miksi ette ymmärrä, mitä sanon? Siksi, että ette pysty kuulemaan puhettani. 44Te olette isästä Perkeleestä, ja hänen himojaan te tahdotte tyydyttää. Hän on tappanut ihmisiä alusta saakka. Hän ei pysy totuudessa, koska totuus on hänelle vieras. Kun Perkele valehtelee, hän sananmukaisesti puhuu omiaan. Hän on näet valehtelija ja valehtelijoiden isä.


      Äänestä

    • Anonyymi

      Israel on Jumalan suunnitelmassa kulkemassa kohti Kirjoitusten lopullista täyttymystä. Mm. Hes luvut 35-39. He saavat haltuunsa Jumalan antaman maan. 1 Moos. 15:18-21.
      Israelin päämäärä on , että koko kansa tulee uskoon. He ottavat vastaan oman Messiaansa Jeesuksen ja tulevat sisälle uuden liiton armoon. Room. 11:23-27.
      Tämä kaikki tapahtuu.

      • Anonyymi

        Näin sanoo Raamattu.


    • Anonyymi

      Israelin armeija on maailman ainut armeija mikä huolehtii myös siviileistä varoittamalla ennakkoon. Sääli vaan että Hamas käyttää näitä varoituksia omiin tarkoituksiinsa kärräämällä vammaiset ihmiset kuolemaan ihmiskilviksi sotilaskohteisiinsa hyvin tietäen että se sotilaskohde kohta räjäytetään tuusan nuuskaksi kosta tällaista on julma sodan laki - aina ollut.

      Antisemitistit haluavat estää tiedon, että vauvojen räjäyttämisten kristisointi on Hamasin tukemista ja epäsuoraa näiden vauvojen tappamista. Millainen on niiden länsi-ihmisten moraali jotka janoavat näin epäsuoraan näiden Gazan siviilien verta?

    • Anonyymi

      Miksi TV1 on ottanut tavakseen käyttää Hamasin terroristeistä nimitystä palestiinalaiset taistelijat? Lähes kaikki uutisten lähteet he ovat valinneet Hamasin alaisuudessa olevista, mm. Gazan sairaanhoidon yms.
      EU.ssa on yhteisesti päätetty , että Hamas on terroristijärjestö. Eikö Suomen tulisi olla EU.n linjalla?

      • Gazassa kaiken takana on terroristijärjestö Hamas.
        On turha kuvitella, että se olisi kuin valtiot. 😺


    • Anonyymi

      Istael puolustautuu!

    • Anonyymi

      Israel käy aina puolustussotaa, niin nytkin.

    • Anonyymi

      Sellaiset poliitikot, jotka kannattavat terroristijärjestö Hamasin johtamaa palestiinalaisten itsenäisyyttä, on autettava irti tehtävistään.
      Palestiinalaisten on luovuttava terrorismistaan ja vihamielisyydestään Israelia vastaan. Muussa tapauksessa Israelin on pakko poistaa heidät alueiltaan, Gazasta ja Länsirannalta.
      Myös Libanonissa tulee toimia samoin. Israelin tulee ottaa haltuunsa kokoLibanon ja liittää se itseensä. Kaikki terrorismin hyväksyvät Israel-vastaisuus pitää lopettaa.

      Jos joku suomalainen kannattaa terrorismipalestiinalaisuutta, on hän ihmiskunnan vihollinen.

      • Punavihteät ja islamistit haluaa uuden holokaustin. 😼


    • Anonyymi

      Israel pistää nyt Libanonin matalaksi.

      • Anonyymi

        Itse veikkaan USAn B-52 koneita mitkä peittoavat koko etelä-Libanonin myllerretyksi, mutta myrkylliseksi peltomaaksi, missä ei elämää näy eikä kuulu muutamaan kuukauteen. Ja israelilaiset voivat turvallisesi palata kotikonnuilleen.


    • Anonyymi

      SDP.n vaatimus terrorismin hyväksymiseksi pitää lukea rikollisuudeksi sivistynyttä ihmiskuntaa vastaan.
      Mitä nyrt tekee mm. Hamas palestiinalaisten kanssa ja Hizbollah? Hyökkäävät Israeliin . Ja SDP hyväksyy sen sekä vaatii lisäksi palestiinalaisvaltion järjestäytymisen, jotta nuo voivat paremmin tuhota Israelia.

      • Anonyymi

        SDP myy kaikki periaatteensa yleisen hysterian mukana, joka näkee vain Israelin hyökkääjänä.
        Jos tuollainen palestiinalaisvaltio syntyisi, niin kokemuksesta tiedämme, että siellä ei ole minkäänlaisia ihmisoikeuksia eikä demokratiaa.
        Papisto ja muutama diktaattori määräisivät kaikesta.
        Vrt Iran, Irak, Jordania, Syyria, Libya, Sudan, Libanon jne

        Siinä muutamia esimerkkejä islamilaisista valtioista. Tätäkö SDP haluaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP myy kaikki periaatteensa yleisen hysterian mukana, joka näkee vain Israelin hyökkääjänä.
        Jos tuollainen palestiinalaisvaltio syntyisi, niin kokemuksesta tiedämme, että siellä ei ole minkäänlaisia ihmisoikeuksia eikä demokratiaa.
        Papisto ja muutama diktaattori määräisivät kaikesta.
        Vrt Iran, Irak, Jordania, Syyria, Libya, Sudan, Libanon jne

        Siinä muutamia esimerkkejä islamilaisista valtioista. Tätäkö SDP haluaa?

        Ensimmäisenä siellä hirtettäisiin homo ja lesbot, kuten Iranissa.
        Sen jälkeen kaikki, jotka arvostelevat diktaattoria ja mullaheita. Ja viimeisenä kaikki, jotka vaativat demokratiaa.
        Eläköön SDP.


    • Anonyymi

      Poliitikkojen tulee ymmärtää, ettei ole mahdollista saada aikaan rauhaa Lähi-Itään ennen terroristijärjestö Hamasin tuhoamista.

      • Anonyymi

        Se on ehto rauhalle. Hamas ei koskaan luovu tavoitteestaan tuhota Israel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ehto rauhalle. Hamas ei koskaan luovu tavoitteestaan tuhota Israel.

        Mutta sitä ei SDP:n johto tajua.
        Viha juutalaisia vastaan on niin suurta, että se sokaisee järjen.


    • Anonyymi

      Hyvä kun oikaiset.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe