Milloinkohan viimeksi?

Anonyymi-ap

Katsoin jonkin leffan netistä? En muista. A Quiet Place: Day One, tuohan on jäänyt täysin pimentoon minulta ;D. Sen voisin katsoa. En lue mitään. Miksi? Siksi, koska minun täytyy ensin katsoa se leffa ennenkuin tänne viljellään spoilereita kiusakseni ;).

10

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mikähän itse tuijotin mikä jäi mieleen jodda uimaralla ihan sitten joku tankkeri-laiva alkaa ytululemaan kohti kuin joku ohjausvika olisi törmää kokonaan rantaan.

      tosi hauska joku juttu missä tuo tyttö miley cyrus lähtee ajamaan autolla... Black Mirror jaksossa Joan is awfulkin oli aika hyvä

      nellixin juttuja

      • Anonyymi

        Mikä se oli sen vajan ja peurojen merkitys?!??


    • Anonyymi

      itse innostunut netflixin jutuidta kun niin oyin yilauksia htiluä paljon rtilaisia.
      lokakuun alkuun asti vieläkin tilaus voimassa.

    • Anonyymi

      analogiseen aikaan itselläni oli joskus Canal+ ja oma satelliittiantenni... sitten ei pidempään aikaan no nyy Netflix hah

    • Anonyymi

      ihan pska jo nimestä tietää, twisters elokuvakki jo netis näkkyy hd, kelailin, ihan pska , mitää kattomista kun tuuli ulvoo välillä

    • Anonyymi

      Se lässähti sen alienin viemärihukkumisscenen jälkeen. Se on vähän kuin arpaa heittäisi että mikä leffa on lopulta hyvä ja mikä vähemmän hyvä. Joskus idea on hyvä mutta toteutus vaillinainen. Frankenstein theory oli tuollainen eli konseptiltaan hyvä, mutta käytännössä jotakin jäi silti uupumaan. Edelleenkin odotan sitä että tehtäisiin kunnon elokuva Castlevaniasta, siis sellainen mikä ei ole piirretty. Van helsing oli tavallaan semmoinen elokuva. Niin, sehän olisi helppoa tuhota äänistä triggeröityvät alienit. Helikopterilla tai dronella vain roikottaa ilmasta jotain kajaria täysillä missä on örinäheviä. Sitten odottaa kunnes riittävän suuri joukko alieneita on kerääntynyt sen äänen alapuolelle ja heittää räjähteitä perään samalla kun vetää äänentoistolaitteen turvaan. Lentotukialus olisi turvallinen varikko lentohärveleille. - Ap.

      • Anonyymi

        Tänne vois joku kirjoittaa, että mitä sarjoja tai leffoja kannattais kattoa.


      • Joo. Olin pettynyt tuohon Quiet Place: Day One. Siinä oli kissa, jotain hyvää siis. Mutta se oli ennalta-arvattava, tylsä, mitäänsanomaton. Visuaalisesti ihan ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänne vois joku kirjoittaa, että mitä sarjoja tai leffoja kannattais kattoa.

        Riippuu minkälaisista tykkäät? Osaa sitten vähän tähdätä tikkaa taulun oikeaan kohtaan.


    • Mielennyrjäyttäjät kuten: Primer, The Endless, Coherence ovat mielestäni parhaimpia. Leffat mitkä saavat minut kyselemään kysymyksiä, kuten: Mitä?

      Toinen hyvä genre on Found Footage leffat. Niissä on se jokin mikä vetää puoleensa. Paranormal Activity tosin oli kuraa. Melkein nukahdin siinä ensimmäisessä, vaikka sitä hehkutettiin täysiä. Alkuperäinen Blair Witch! Rec! Dyatlov Pass (Devil's Pass), perustuu tositapahtumiin. Ehkä Found Footagessa kiehtoo se, että ne saattaisivat olla mahdollisia.

      Scifi-Kauhu yhdistelmänä on myös loistavaa settiä. Event Horizon on mielestäni paras sillä saralla, vaikka vannoutunut Alien fani olenkin. Alienin Prometheusta usea mollasi, mutta itse tykkäsin siitä. Covenant oli pettymys, olisivat saaneet enemmän kertoa tarinaa niistä "Insinööreistä". Mutta Fox päätti että Alien leffaan tarvitaan Alien. Romulusta on onneksi kehuttu. Se sijoittuu Alien 1 ja 2 väliin.

      Kauhua on kahtalaista. Gorea ja Psykologista. Psykologinen on mielestäni sitä ehtaa kauhua. Joskus ei tarvitse edes mitään näkyä ruudulla, jos tunnelma ja vainoharha on luotu. Riittää pelkästään ajatus siitä, että siellä saattaa jokin väijyä tuntemattomuudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe