Koko ajan huono tuuri minut on kirottu

Anonyymi-ap

Ajattelin käydä oulussa 1 asian takia no ei ditä löytynyt betonniporsas vain löytyi joku oli palasiksi ,sellaisen milloinkohan minä ajan tuommoisen yli 1senkunti ja ryminä kuului heti kuitenkin tajusi ruveta tunkkailemaa .Muuten hinaus-auto lunnastuskuntoon olisi mennyt ,katsoin ei riitä jotakin puuta olla väliin no kauppa lähellä tokmanni tunkin sieltä kuormauslavaa oisko no 1 kpl löytyi sanoi roskalavaksi se oli kultakimpale toimi onnistui ei mennyt lunnastukseen .Ulkomaalaisia oli kovasti nouiduin rumasti🤬🤬🤬x7 vit*** eivät varmaan ymmärtäneet meni kaikki rahat lähin kotiin jotakin tuli en käynyt edes kiittämässä tokmannin väkeä .Minä kiittämätön paskainen ohjaukseen raskas käänettävä ,mutta kävin 3 traktori liikettä läpi kuitenkin ja 1 kaivurin sitten ajoin kotiin .Sieltä voi tulla lasku rikkoutuneesta betonni porsaasta koska minä olin ainut joka ilmottautui ,minun borsas jäi ehyeksi kaatui vain ilman turvakenkiä rupea nostelemaa 175kg betonni borsasta pystyyn .🗿.

2

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko ajan huono tuuri minut on kirottu = 2 viikon ajokieltoa tuli ,no pitää ajaa polkupyörällä laihtuu vähäsen parsia auto kasaan nahkaneulalla ja karhulangalla ,maalia päälle mustaa laittaa lommojen.

• Anonyymi

Koko ajan huono tuuri minut on kirottu= Nyt on vauriota korjattu vähällä pääsin aineksia olisi ollut suurempaankin tuhoon ,nimittäin oli kiinni 1 mm ettei jähdyttän iso alaputken korvakko lähetenyt irti jäähdyttimestä .Sitten olisi tultu hinausauton kyydillä kotiin.🤔😳.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe