Tatuoinnin peittäminen

MäVaan

Auttakaa!
Olen päiväkodissa työharjoittelussa ja minulla on kädessä sydäntatuointi (jonka joskus olen tyhmänä tehnyt). Haluaisin peittää sen jollain, koska on hienoja ilmoja enkä viitsisi kulkea päiväkodissa pitkähihaisella... onko neuvoja/vinkkejä? Tarvitsisin niitä kipeästi.

25

18470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suicide9

jos kuva ei ole kauhean iso niin jollain meikkivoiteilla voi onnistua. jos kuva sattuu olemaan vaikka ranteessa laita esim. hikinauha/koruja.

• MäVaan

Kuvani on kyynärpään ja ranteen välissä eli koruja tai hikinauhaa ei oikein voi laittaa.. kiitos kuitenkin avusta. :) Ja meikkivoidettakin olen yrittänyt mutta se ei peitä tarpeeksi... täytyy vaan mennä pitkähihasilla. :(

• .......

Ainakin Joe Blascolta pitäisi löytyä jotain mömmöä joka on tarkoitettu mm. tatuointien peittämiseen, en sitten tiedä miten hyvin mahtaa toimia mutta hintaa sillä ainakin on. Tavallisista meikkivoiteista tuskin on mtn apua.

• ukko

miks ottaa tatuointi jos sitä pitää peitellä

• akka
        ukko kirjoitti:

siinä taas yksi turha kommentti.....

• huh huh.
        ukko kirjoitti:

joissain tilanteissa vaan pitää, järki käteen ääliö.

• MäkinVaan

Moi!

Mulla on toinen hiha täynnä kuvaa olkapäästä ranteeseen, ja lisäksi toisessa kädessä olkapään peittävä tatska sekä toinen pienempi.

olin vuosi sitten töissä päiväkodissa, jonka omisti lestadiolais pariskunta, ja olin paljon duunissa hihattomassa (pitäähän hienojen kuvien näkyä) Ei ollut omistajat/duunikaverit moksiskaan, eikä vanhemmatkaan valitelleet.

Ei sosiaali/kasvatus-alalla työskentelevät saa olla pinnallisia/ennakkoluuloisia, joten en usko että kukaan panee pahakseen tatuointiasi, joten jätä vaan rohkeasti peittämättä. Tietty varmuuden vuoksi voinet ekan päivän tai kaksi sitä peittää, jotta se ei vaikuta ihmisten saamaan ensivaikutelmaan. Todettuaan että olet hyvä tyyppi ei ne ole moksiskaan yhdestä kuvasta...

itsekin olin ekan viikon pitkähihaisessa... ihan varmuuden vuoksi :)

• Joe

Joe Blascon Tatto cover up toimii:

yhden napin hinta Stockmannilta = 56 euroa. Sävyjä on kahdenlaista.

• Sillä minä laitan tatskani piiloon ku on pakko( just duuni, sairaalassa). Mutta sielläkään en ole tavallisilla osastoilla laittanut, vain vanhainkodin puolella, kun jotkut vanhat mieltävät vielä tatuoinnin olevan alamaailman naisten ja miesten merkki...Siis vain kunnioitukseta heitä kohtaan. Muutoin olen antanut tatskojeni näkyä sivarissa ja työssä.

• haluisin...

saako tätä tököttiä sieltä vielä?

• työharjoittelussa
        haluisin... kirjoitti:

saako tätä tököttiä sieltä vielä?

Olen päiväkodissa työharjoittelussa, ja pukukoodi on se, että hame saa hieman reiden puolivälin alapuolella. napa ei saa näkyä, "jenkkakahvat" siinä ja siinä. spagettiolkaimiset topit ovat hyväksyttäviä kunhan "tissivako" ei näy. tämä sääntö pätee ainakin KAIKISSA lahden päiväkodeissa. itselläni on pohkeessa tatuointi enkä ole saanut osakseni muuta kuin ihastelua. mikset keskustele pomosi kanssa asiasta? periaatteessa sääntö kuuluu kaikessa yksinkertaisuudessaan: "pukeutua saa siinä missä lasten vanhemmatkin" =)

• peräkammarinpoika 75

nehän ovat juuri sitä !!!!

• Luger

Tattoo gover tai miten se kirjoitetaan englanninkielellä, vissin noin, löytyy ainakin Joe Blascon tuotesarjasta. Ei ihan halvimmasta päästä, mutta on todella riittoisa ja peittää hyvin.
      Toivottavasti tästä apua sinulle!

• ei toimi!

näiden hyvien kokemusten perusteella ostin joe blascon tattoo coverin. ensinnäkin se vaaleampikin sävy on ihan liian tumma, kirkkaan oranssi verrattuna omaan vaaleaa ihoon. toiseksi ei se mitään peitä, tai peittää toki vähän ja kun tilannetta katsoon 5 min kuluttua niin näkyy tattoo ihan selvästi.
        turha ostos. miten sen saisi oikesti peitettyä?!

• N....

Mulla iso inkkariolkapäässä tehty kun olin 18.v.. no nyt se ei oikeen rimmaan minkään kanssa työn,vaatteiden ja jopa tapaamani miehet vihaa koko kuvaa. Olen kokeillut Blasco sehän siis toimii hyvin jos kuva on mustavalkoinen ja kuva jää lähinnä näyttämään mustelmalta.Itse tehdyt kuvat on vaikeampi poistattaa laser polttolla. Mutta uskon että sydämmesi peittyy hyvin Blascolla. Omani kun on niin iso kuva sen peittämiseen menee 3 tuntia.

• Heli

sun inkkari tatskasta...Jos et ise tykkää tatskastas, vaan häpeet ja peittelet sitä, niin ei voi sillon olettaa et muutkaan tykkäis. Eli kantakaa kuvianne ylpeenä ja odottakaa, että löydätte elämäänne ihmiset jotka tykkää teistä tauointeineen päivineen..Musta ois kauheeta elää parisuhteessa/ystäväpiirissä/työporukassa missä pitäis kokoajan hävetä osaa itsessään...ja piilotella jotain.

• joe plasko
        Heli kirjoitti:

sun inkkari tatskasta...Jos et ise tykkää tatskastas, vaan häpeet ja peittelet sitä, niin ei voi sillon olettaa et muutkaan tykkäis. Eli kantakaa kuvianne ylpeenä ja odottakaa, että löydätte elämäänne ihmiset jotka tykkää teistä tauointeineen päivineen..Musta ois kauheeta elää parisuhteessa/ystäväpiirissä/työporukassa missä pitäis kokoajan hävetä osaa itsessään...ja piilotella jotain.

jkoku intiaanimies varmaan tykkäisi siitä?

• tyhmyri

kikkelis kokkelis, mitäs läksit. tyhmyydestä sakotetaan... kaikki idiootit vaan joukolla ottamaan tatskoja.
      tässä on sitten lopputulos. työelämään on vaikea päästä kun on sotkenut itsensä jollakin v--tun tribaalilla tai "pikku sydämellä",
      ääliöt!!!

• leppis

ääliöitä on ne ketkä tulee tänne haukkumaan toisia!!!!

• Jolene

Häh, ootkos vähän tyhmä? Sainpas päivän naurut kun luin sun "mieltä osoittavan olen niin hyvä että moi" -viestis, ja kyllä täytyy ihan kysyä että Onko Sulla Tatuointia? Jos on, niin oot ihan vitun nuija. Jos ei, oot vaan muuten tyhmä.

• kikkeliskokkelisniin

"työelämään on vaikea päästä kun on sotkenut itsensä jollakin v--tun tribaalilla tai "pikku sydämellä",
        ääliöt!!!"

Ei se tatuointi (yleensä) haittaa työelämään pääsyä millään tavalla ja ilmeisesti kirjoittajakin on vain huolissaan siitä mitä päiväkodin henkilökunta/lasten vanhemmat jne. mahdollisesti ajattelevat hänen tatuoinnistaan. Kaikki eivät kuitenkaan ota tatuointeja hetken mielijohteesta ja kadu niitä jälkeenpäin joten ihmettelen mitä kaltaisesi idiootti tekee tällä palstalla viisastelemassa... Kannattaa olla hiljaa jos ei keksi mitään järkevää sanottavaa!

• sun
        kikkeliskokkelisniin kirjoitti:

"työelämään on vaikea päästä kun on sotkenut itsensä jollakin v--tun tribaalilla tai "pikku sydämellä",
        ääliöt!!!"

Ei se tatuointi (yleensä) haittaa työelämään pääsyä millään tavalla ja ilmeisesti kirjoittajakin on vain huolissaan siitä mitä päiväkodin henkilökunta/lasten vanhemmat jne. mahdollisesti ajattelevat hänen tatuoinnistaan. Kaikki eivät kuitenkaan ota tatuointeja hetken mielijohteesta ja kadu niitä jälkeenpäin joten ihmettelen mitä kaltaisesi idiootti tekee tällä palstalla viisastelemassa... Kannattaa olla hiljaa jos ei keksi mitään järkevää sanottavaa!

miksi et ole hiljaa?

• järki käteen

mieti vähän. sähän tässä se ääliö oot ku tuut tänne kommentoimaan tollasta ku ihmiset pyytää apua. voi voi mitä idiootteja laatikos sisällä eläviä pienisieluisia ihmisiä maailma on täynnä.

• tai muiden sokeutus

amputaatio?

• miuku

Hihii :) Itekin oon miettiny miten saisin väliaikaisesti tatskaa piiloon. Kyse on häistä kun häämekon kans näyttä kivemmalta omasta mielestä ilman ja vanhat sukulaiset ei tykkää hirveesti kuvista. Tiedän et on omat häät ja saan näyttää miltä haluan ;) Rakastan omaa tatskaani enkä luopuis siitä lopullisesti ikinä, tämmönen kaunis ruusu olkapäässä.
        Onko muita kokeiluja kuin tuo joe blascon tattoo cover?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe