Varsinkin Oulussa voisi lopettaa koko liiton toimisto. Eihän liiton jäsen saa liitolta mitään ei ennen eikä varmaan nykyäänkään.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Rakennusliitto tekee hyvää duunia. Olen aina saanut liitosta tietoa ja apua, kun sellaiselle on ollut tarvetta.
- Anonyymi
jäsenen täytyy itse osallistua edes jollain tasolla ammattilittonsa toimintaan, Ei liitto ole vain palvelu, Ei saa olla dorka. Liitto on jäsenkuntansa Brotherhood.
- Anonyymi
Jos jokin asia on jäänyt hoitamatta, niin ole yhteydessä suoraan Oulun toimitsijaan. Jokaiseen yhteydenottoon reakoivat ja tekevät kaikkensa jäsenien eteen
- Anonyymi
Ei sieltä mitään saa. Laittavat jäsenen vain pois liitosta jos jäsen on loukkaantunut työssä ja tarvisi oikeus apua. OP-pohjolalla ja rakennusliitolla on samat lakimiehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sieltä mitään saa. Laittavat jäsenen vain pois liitosta jos jäsen on loukkaantunut työssä ja tarvisi oikeus apua. OP-pohjolalla ja rakennusliitolla on samat lakimiehet.
Ihme satuja kerrot. Tapaturma sattui minulle ja Rakennusliiton työntekijät hoitivat hienosti asiat vakuutusyhtiön kielteisen päätöksen jälkeen. Olisi rahat jäänyt saamatta ilman Rakennusliitto.
- Anonyymi
Työnantajat ei katso rakennusliiton jäseniä hyvällä…. Siinä yksi syy erota. Toinen on että liiton miehet eivät saa mitään ikaiseks
- Anonyymi00007
Elä ole huolissasi sinunutkin korvaa tulevaisuudessa halvempi ulkomainen kevytyrittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532