Mulla alko eilen ärsyttävä häiriö tempran vilkun releessä. Kun vilkku ei ole päällä oikealle eikä vasemmalle tikittää rele tupla/tripla nopeudella (verrattuna normaaliin vilkuttamiseen). Hätävilkut ei toimi, eli kun laittaa hätärit päälle loppuu releen tikitys (mutta ei ne tpsin toiminu ennenkään).
Räpelsin johtoja vilkun viiksen juuresta sekä vilkunreleen takaa ja sain sen hetkittäin asettumaan auton ollessa paikallaan. Kun lähtee liikkeelle tikitys alkaa. Ajoittain saattaa hetkeksi loppua mutta taas kun vilkkua käyttää tai muuten vaan niin... tikitiki ;=D Ideoita mistä johtuu, onko muut fiude henkilöt törmänneet vastaavaan?
fiat tempran -95 vilkku rele nakuttaa koko ajan
tikitikitikitikitiki
2
1198
Vastaukset 2
- tipotiip
Tipossa naksutteli omia aikojaan. Vika oli ilmeisesti vilkku "viiksessä". Ainakin sen vaihto auttoi poistamaan releen omia-aikojaan naksuttelun. Delta-autosta en menisi vakavissani kysymään vaan purkamoista tai yksityisiltä auton purkajilta voi saada todella edullisesti.
- tilapäinen tempuristi
CRC 5-56 kytkimen voiteluun ja releen kantoihin niin mulla ainakin loppui tikitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1331901Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja174875- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat45683Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34612