Mikä vitamiini auttaa voimattomuuteen

Anonyymi-ap

Apteekissa myisivät kaiken . Mutta ei osaa niistä sitten valita

7

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Jatkuva väsymys. Syy pitäisi ensin selvittää ennenkuin ryhtyy ottamaan vitamiinicoctaileja. Samalla selvitetään mitä vitamiineja voi käyttää ja oikea annostus. Liiansuurilla määrillä saa maksa-arvot kohoamaan vaaralliselle tasolle ja munuaisten toiminta myös.

    • Anonyymi00003
      • Anonyymi00005

        Niinhän ne sanoo aina ja syyttää kaamosta . D vitamiini jota saa auringosta varastoituu kehoon . Sillä pitäisi pärjätä talven yli. Siksi toiseksi se on rasvaliukoinen vitamiini joka voi aiheuttaa hankaluuksia jos niitä ei tarvitse.


    • Anonyymi00004

      Käy lääkärissä niin tutkivat miksi olet kärsinyt voimattomuudesta. . Voi olla vaikka kaliumi arvot huonot tai alhaiset veriarvot jne . Ei sitä oikein itse tiedä mistä on puute
      Ja jos arvot ovat kunnossa niin ei tarvita mitään vitamiineja, jotka usein ovat synteettisiä,nappeja . Siis terve ihminen ei tarvitse mitään lisäravintoa sillä terve ei tule terveemmäksi popsiessaan jotain mitä luulee auttavan. Voimattomuuteen .
      Nämä vitamiini jutut tuli muotiin jo 60 luvulla ja mainostus oli kovaa, miten terveeksi muka tulee,ja ihmiset uskoivat hyviä mainoksia. ,
      Vaan moni sai maksaansa vaurioita kun popsi omasta mielestään tärkeitä vitamiineja. Monipuolinen ruoka antaa ne vitamiinit mitä ihminen tarvitsee. Siis mene lääkäriin äläkä kaupan vitamiini hyllyille

    • Anonyymi00006

      Rauta voi auttaa. Joskus ferritiini saattaa olla alhainen, vaikka hemoglobiini on viitteessä.

      • Anonyymi00008

        Syökää maksaa, verilettuja, mustaamakkaraa, jne.


    • Anonyymi00007

      Kärsin nuoruudessa useamman vuoden vähäenergisyydestä ja voimattomuudesta etenkin talvisin.Nykyään ei ole sellaista tunnetta lainkaan ollut vuosikausiin. Ruokavalioni tuolloin koostui melkein pelkastään litrasta maitoa (sis. D-vit), useammasta ruisleivästä ja kinkkusiivusta ja banaaneista ja ehkä muutamasta jogurtista.Tuosta voi ehkä arvata mitä puuttui? C ? Rauta? B12?
      Kannattaa ostaa kaikki erikseen ja testailla onko vaikutusta. Itse napsin vain pari kertaa kuukaudessa rautatabletin, koska kerran osui samaan aikaan päänsärky sen kanssa. Napsisin ensimmäisenä runsaasti d-vitamiinia jos tuntisin oloni väsyneeksi ja sitten C:tä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe