Nyt neuvoja tilanteeseeni.
Eli olin tapailunaisen kanssa suht rauhallisessa baarissa juomassa olutta.
Noh tytyn huomio kiinnittyi toisessa pöydässä yksin istuvaan mieheen
ja tyty ehdotti että casuaalisti menisimme pitämään miehelle seuraa.
Mies oli harteikas ja isokoinen. Minä taas laiha noin 63kg siihen aikaan.
Tytyni sanoi että hänen täytyi käydä wc:ssä puuteroimassa nenäänsä.
Ja aloitin sitten tuntemattoman miehen kanssa jutustelun kysymällä
hänen armeija statuksestaan. Hän oli minua kohtaan yrmeä ja jopa
epäkohtelias.
Naisen palattua minulle tuli olo että olin siinä vain kolmas pyörä..
Ehdotin naiselle pois lähtemistä mutta hän halusi jäädä tuon tuntemattoman
miehen pöytäseuraan.
Menin ulos potkiskelemaan kiviä ja koin itseni todella häpäistyksi ja loukatuksi,
tuo mies ei kunnioittanut yhtään sitä että nainen oli ensiksi minun seuralaiseni.
Mietin kotimatkalla että menisin hakkamaan miehen muutamalla päähän kohdistetulla potkulla takaapäin, mutta jätin asian sikseen kun en ollut enää
edes varma että olivatko he enää siellä baarissa.
Miten voin päästä tämmöisestä tilanteesta yli, kun jos olen jo saanut naisen (jota olin tapaillut useamman kerran) mukaani pöytäseurueeseeni mutta hän vaihtaa lennosta pöytää toisen miehen pöytään.
edes naisen saaminen pöytäseurueeseen ei riitä..
Anonyymi-ap
1
157
Vastaukset
- Anonyymi
Et menettänyt mitään, törppö nainen. Minä en missään nimessä tunkisi toisen miehen juttusille jos olisin ensimmäisen kanssa jo pöydässä istunut. Usko pois, hyvä kun meni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712155Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16311190Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796542Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1953822- 1763623
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612679Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1692340Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva442185Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904