Mieheni entinen salarakas samalla työpaikalla.
Ivallista hymyä ja vihjailua.Tuntuu ettei jaksais enää,tapahtuneesta 20v.Yritän olla provosoitumatta niin kuin olisi ilmaa mutta se sattuu
Miten tekisitte?
Kiusaajan julmuus
8
744
Vastaukset
- Anonyymi
Puukkoa antaisin.
- Anonyymi
sama! moraa vaan selkään
- Anonyymi
Tilannehan on raskas, vaihtaisin työpaikkaa.
- Anonyymi
Vain yksinkertaisesti : älä huomioi stä mitenkävn. Kun tulee vastaan, vain moikkaat mutta muuten hvn on sinulle ilmaa.
Häntä harmittaa että (uskoton) miehesi päättikin jatkaa sinun kanssa. Nyt peittääkseen mielipahaansa , käyttäytyy todella huonosti.
Vai oliko salarakas ennenkuin menitte naimisiin> Jos noin, niin sittenhän sillä ei ole mitään väliä. Miehesi loysi sinut ja olette luoneet yhteisen elämän jo pitkäksi aikaa.- Anonyymi
Oli meidän avioliiton aikana tämä juttu.
Olen kyllä päättänyt että pää pystyyn ja paskat välitän hänen irvailuista.Mutta tulee sellaisia pakkoajatukdia mitkä pyörii päässä ja sitten tulee ahdistus.
Yritän ajatella että et ämmä saa mun päätä sekasin.
Mutta kun on ikääkin ei tällaista vanhaa juttua jaksais alkaa miettimään. - Anonyymi00009
Ihan kuin se olisi joku palkinto.
- Anonyymi00007
Juu kehu vaan hirveesti rakastavasi miestä.. Toi kukkia lahjoja😘😘☺
- Anonyymi00008
Kerro työpaikalla kahvipöydässä kaikille, miten "älkää päästäkö Maijaa miestenne lähelle, se makaa naimisissa olevien miesten kanssa"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51805Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361298En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?126797Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19716
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93699