Sinulle työkaveri

Anonyymi-ap

Et varmaan näillä palstoilla ole, mutta mun on pakko purkaa jonnekin sydäntäni.

Olen sinuun niin kovasti ihastunut, ehkä rakastunut. Kaipaan sinua aina,kun et ole näköpiirissä. Näemme töissä joka arkipäivä. Luulen, että sinulla on tunteita minua kohtaan, en ole varma kuitenkaan. Molemmat olemme varattuja ja perheellisiä. En vain voi tunteilleni mitään, olen yrittänyt kovasti niitä tukahduttaa jo vuosien ajan. Olet kaikkea, mitä haluaisin.

Jutellaanko sitten tulevalla retkellä?

25

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tsemppiä sulle nainen. Tiedän mitkä fiilikset on kun kaipaa toista ja on jopa rakastunut. Joskus tuntuu että se oikea on olemassa, vaikken siihen ikinä ole uskonutkaan. Itseäni syö vielä se että meillä voisi olla mahdollisuus ainakin tutustua paremmin, vaikkakaan en tiedä mitään hänen elämästään töiden ulkopuolella enkä edes sitä pitääkö hän minusta yhtään enempää. Joka tapauksessa ei ole mukavaa, vaikka pitäisi olla. Olen siis mies ja kaipaan naista. Enkä häpeä sanoa, että olen vanhempi. Tunteet vaan on ja tuntuu pysyvän, näin töiden jälkeenkin.

    • Anonyymi

      Sama tilanne täällä mutta emme näe päivittäin. On tuskallista huomata rakastuneensa työkaveriin. Ja molemmat varattuja. Mistä tämä tunne tuli näin voimakkaana?

      • Anonyymi

        Sielunkumppanuus. Erotkaa menkää yhteen ja täyttäkää toisenne 🤷


      • Anonyymi

        Täällä ihan sama tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielunkumppanuus. Erotkaa menkää yhteen ja täyttäkää toisenne 🤷

        Mä olen pohtinut eroa, ehkä tämä siihen johtaa vaikka meistä ei työkaverin kanssa mitään tulisikaan. Selkeästi olen tällä hetkellä väärän kanssa.


      • Anonyymi

        50-60 villitys. Mikä puolisossa mahtaa olla vikana kun työtoverin kanssa pitää alkaa suhteeseen ? Kyllähän varmasti jokaisella on mahtavia työkavereita mutta raja kulkee selkeänä et työkaveri on työkaveri eikä mitään muuta koskaan missään tilanteessa ja varsinkaan mikäli varattu. Huh. Miten esiinnytte puolisonne kanssa kun tulette töistä kotiin ?


      • Anonyymi

        Kuinka pelaat puolisosi seläntakana näin. Jos puoliso
        ei kiinnosta enää, eikä merkitse mitään niin miksi et ota eroa ? Ei ole oikeudenmukaista toista kohtaan tuo touhu. Itse ajattelen pitkässä avioliitossa olleena, johon mahtunut paljon ihania asioita, mutta myös ahdistusta, surua, kriisiä, josta nyt pikkuhiljaa olemme pääsemässä ja jo osin päässeet eteenpäin. Rskkaus on loppumaton ja yhteenkuuluvuus, syvä luottamus, eikä missään tapauksessa hslua toiselle pahaa. Suhteemme löytänyt uuden entistä vahvemman puolen, jota kumpikin osaltaan tukee. Työelämässä todella tapaa/törmää usein mahtaviin ihmisiin, mutta olen näin ajatellut että en päästä ketään ulkopuolista niin lähelle ja toisaalta olen tiennyt kohts 40 v kuuluvani vain ja ainoastaan miehelleni. Olemme yhdessä tuoneet myös toisillemme esiin ettei meidän väliin mahdu muita. Ottakaahan toisetkin mallia ettette turhaa pilaa elämäänne ja toisten, perheidenne.❤️t.nyyti


    • Anonyymi

      Työkaverille ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Työkaveri on ihanalla vkonloppu matkalla Rakkaansa ja ystäväpariskunnan kanssa.❤️☀️😊😊


    • Anonyymi

      Voitko kertoa oletko pohjoisesta?

    • Anonyymi

      Samat täällä se nainen on niin ihana

      • Anonyymi

        Kyllä aikamoista kutkutusta ja kuumotusta aiheutat 😘
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aikamoista kutkutusta ja kuumotusta aiheutat 😘
        -sivusta

        Pyytäisitpä ihanuus lounaalle, niin mentäis kaksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytäisitpä ihanuus lounaalle, niin mentäis kaksin

        Missä kävisitte lounaalla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kävisitte lounaalla ?

        Toimiston läheltä löytyy montakin paikkaa mutta, ehkä me mentäis semmoseen jossa ei muita toimistolta välttämättä olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiston läheltä löytyy montakin paikkaa mutta, ehkä me mentäis semmoseen jossa ei muita toimistolta välttämättä olisi

        Ravintola Lokki ?


    • Anonyymi

      Millä retkellä ?

      • Anonyymi

        Työmatka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmatka

        Millon tämä työmatka mshdollisesti olisi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon tämä työmatka mshdollisesti olisi ?

        Oli jo ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli jo ☺️

        Hämeenlinna ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinna ?

        Ei


    • Anonyymi

      Mistä huomaa, että työkaveri (samaa sukupuolta) on kiinnostunut sinusta?

      • Anonyymi

        Siis nainen naisesta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3998
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2551
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      199
      1589
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1296
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1203
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe