Eli siis tänään erään laitteen virtajohto lähti maastossa jonkun matkaan (tai milloin lienee, sillä kävin siellä viimeksi viikko sitten) ja koska siedän asian tekemättä rikosilmoitusta, niin minut täytynee laskea pihistelyä suvaitsevaiseksi.
Akku oli kuitenkin rosvolle liian painava, joten ei lähtenyt kantamaan sitä kotiinsa (ja vanha se jo olikin ja palvellut parhaan ikänsä autossa).
Är ja mur.
Varastossa on kyllä sopivia liittimiä, mutta nyt täytyy ryhtyä tinailemaan sitä korvaavaa johtoa.
Ironissarkastisesti suhtautuu hän.
Suvaitsen pihistelyä
4
249
Vastaukset
Kastunut mustarastas kuivattelee itseään tuossa räystään alla villiviinissä, eikä huomaa, että olen tässä vieressä ikkunan toisella puolella. Kaikki sulat käy huolellisesti läpi ja pörhistlee kuivauksen nopeuttamiseksi.
- Anonyymi
VAU, pääsit paraatipaikalle. Tuollainen villiviinin peittämässä ikkuna on salaperäinen ja jännittä paikka.
Aina kesäisin katselen erästä vanhaa kerrostaloa, jonka rautakaiteisia avoparvekkeita ja ikkunoita peittää syksyisin punaisen köynöksen rönsyt. Haluaisin aina päästä johonkin sen parvekkeista ja kurkkimaan ulos jostakin sen kadonneista ikkunoista.
Jotenkin kuvittelen, että kuumina kesäpäivinä sen tiloissa valitsisi öisin viileä raikas ilma, vaikka totuus saattaakin olla toinen ja koynöksen kärhämät vaarallisia rakenteille. Harmittavaa, että uudet rakennukset ovat niin kelvottomia millekkään kasvavalle :/
🐾 Anonyymi kirjoitti:
VAU, pääsit paraatipaikalle. Tuollainen villiviinin peittämässä ikkuna on salaperäinen ja jännittä paikka.
Aina kesäisin katselen erästä vanhaa kerrostaloa, jonka rautakaiteisia avoparvekkeita ja ikkunoita peittää syksyisin punaisen köynöksen rönsyt. Haluaisin aina päästä johonkin sen parvekkeista ja kurkkimaan ulos jostakin sen kadonneista ikkunoista.
Jotenkin kuvittelen, että kuumina kesäpäivinä sen tiloissa valitsisi öisin viileä raikas ilma, vaikka totuus saattaakin olla toinen ja koynöksen kärhämät vaarallisia rakenteille. Harmittavaa, että uudet rakennukset ovat niin kelvottomia millekkään kasvavalle :/
🐾Viime kesänä kaksi kivitaskua seikkaili useampana päivänä tuossa ikkunani takana.
Ja tänä kesänä olen ohjannut jo muutaman linnun ulos täältä sisältä (parvekkeen ovi on usein auki).
Yksi piti kantaa ulos, sillä se ei millään ymmärtänyt mihin suuntaan olisi pitänyt lentää.
- Anonyymi
omaisuus on ahnerusd... mugga teepä joku peli jonka nimi.. Kuo0lleen Faataon Kirous
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550
