Suvaitsen pihistelyä

Eli siis tänään erään laitteen virtajohto lähti maastossa jonkun matkaan (tai milloin lienee, sillä kävin siellä viimeksi viikko sitten) ja koska siedän asian tekemättä rikosilmoitusta, niin minut täytynee laskea pihistelyä suvaitsevaiseksi.

Akku oli kuitenkin rosvolle liian painava, joten ei lähtenyt kantamaan sitä kotiinsa (ja vanha se jo olikin ja palvellut parhaan ikänsä autossa).

Är ja mur.
Varastossa on kyllä sopivia liittimiä, mutta nyt täytyy ryhtyä tinailemaan sitä korvaavaa johtoa.

Ironissarkastisesti suhtautuu hän.

4

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kastunut mustarastas kuivattelee itseään tuossa räystään alla villiviinissä, eikä huomaa, että olen tässä vieressä ikkunan toisella puolella. Kaikki sulat käy huolellisesti läpi ja pörhistlee kuivauksen nopeuttamiseksi.

      • Anonyymi

        VAU, pääsit paraatipaikalle. Tuollainen villiviinin peittämässä ikkuna on salaperäinen ja jännittä paikka.

        Aina kesäisin katselen erästä vanhaa kerrostaloa, jonka rautakaiteisia avoparvekkeita ja ikkunoita peittää syksyisin punaisen köynöksen rönsyt. Haluaisin aina päästä johonkin sen parvekkeista ja kurkkimaan ulos jostakin sen kadonneista ikkunoista.

        Jotenkin kuvittelen, että kuumina kesäpäivinä sen tiloissa valitsisi öisin viileä raikas ilma, vaikka totuus saattaakin olla toinen ja koynöksen kärhämät vaarallisia rakenteille. Harmittavaa, että uudet rakennukset ovat niin kelvottomia millekkään kasvavalle :/

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        VAU, pääsit paraatipaikalle. Tuollainen villiviinin peittämässä ikkuna on salaperäinen ja jännittä paikka.

        Aina kesäisin katselen erästä vanhaa kerrostaloa, jonka rautakaiteisia avoparvekkeita ja ikkunoita peittää syksyisin punaisen köynöksen rönsyt. Haluaisin aina päästä johonkin sen parvekkeista ja kurkkimaan ulos jostakin sen kadonneista ikkunoista.

        Jotenkin kuvittelen, että kuumina kesäpäivinä sen tiloissa valitsisi öisin viileä raikas ilma, vaikka totuus saattaakin olla toinen ja koynöksen kärhämät vaarallisia rakenteille. Harmittavaa, että uudet rakennukset ovat niin kelvottomia millekkään kasvavalle :/

        🐾

        Viime kesänä kaksi kivitaskua seikkaili useampana päivänä tuossa ikkunani takana.

        Ja tänä kesänä olen ohjannut jo muutaman linnun ulos täältä sisältä (parvekkeen ovi on usein auki).
        Yksi piti kantaa ulos, sillä se ei millään ymmärtänyt mihin suuntaan olisi pitänyt lentää.


    • Anonyymi

      omaisuus on ahnerusd... mugga teepä joku peli jonka nimi.. Kuo0lleen Faataon Kirous

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe