Liikenne ruuhkautuu onnettomuuspaikalla pahoin, kertoo Pirkanmaan pelastuslaitos.
Ikaalisissa valtatie 3:lla tapahtui perjantaina alkuillasta neljän henkilöauton peräänajo. Autoissa oli yhteensä kuusi henkilöä, jotka vietiin ensihoidon tarkistettavaksi.
Pirkanmaan pelastuslaitoksen mukaan liikenne ruuhkautuu pahoin onnettomuuspaikalla Patrakanmäen kohdalla. Onnettomuuspaikalla kolmesta ajokaistasta käytössä on vain yksi. Pelastuslaitos ohjaa liikennettä.
Ikaalisissa neljän auton peräänajo, kuusi hoitoon
29
408
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla jokin mielipide asiaan vai kopioitko vaan huviksesi uutisen tänne.
- Anonyymi
Ihmetyksen aiheeni on, että kuusi hoidettiin, mutta ilmeisesti ihmisiä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyksen aiheeni on, että kuusi hoidettiin, mutta ilmeisesti ihmisiä ei.
Niin juuri. Tulee mieleen se vanha kompakysymys; tien toisella puolella kasvoi viisi koivua ja toisella puolella kuusi, kuinka monta yhteensä ? 😁
- Anonyymi
Kyllä tästä tavanomaisesta jutusta voi jokahinen oman mielipiteensä esittää ilman että joku ikäloppu eläkeukko alkaa irvailla toisten rehellisistä mielipiteistä.
Siis taas kerran klassinen peräänajo ja vielä monta sellaista samassa rytinässä. Miksi ei pitäneet turva väliä toisiinsa nähden ? Siksi, koska liikennekulttuuri pakottaa ajamaan perä perää, eli ei saa pitää pitkää välimatkaa, koska se suututtaa muita perässä tulijoita. Turva välillä on sekin merkitys, että on helpompi ohittaa, kun pääsee helposti sik-sakkia etenemään, eikä tarvitse turva välie puuttumisen takia ohitella vaikka nyt kymmentä autoa kerralla. Itselle ja kavereille tuo turva välin pitäminen ei tuota laisinkaan vaikeuksia, koska emme aja liikennekulttuurin mukaan. Meillä ei tuota jatkuvaa ohitustarvetta ole, mitä nyt joskus vaan.
Nämä tämän kertaiset perään ajajat ovat syyllistyneet törkeisiin liikennevahinkojen aiheuttamisiin lukuunottamatta sitä ensimmäisenä ajanutta, jonka perään se törppö takana tulija törmäsi. On se rietasta, ettei tuon vertaa tajuta liikennesäännöistä tai ei halutakkaan tietää, että kuinka se perään ajaminen on vältettävissä. Se on näitä maailman yksinkertaisimpia asioita, mutta niin se vaan on, että mitä yksinkertaisempi asia, sitä vaikemapi autoilijoiden on sitä toteuttaa ja noudattaa. Yhtä vaikeaa ja ylitsepääsemätöintä on monille autoilijoille tajuta ja käsittää, että miten sitä ajetaan liikennesääntöjen mukaan niin, ettei suojatiellä tule ajetuksi kenkään päälle, ei edes pyöräilijän. Vielä kerran, että oikein neljä autoa ajelee toinen toisensa perään. Liikkuuko tuollaisten päässä yleisesti ottaen yhtään mitään ?- Anonyymi
Ensinnäkin kukaan, vanha eläkeukko ei ainakaan ole minkään yllä olevan kommentin kirjoittaja, joten taas kerran "viisaiden" hitauden apostoli kirjoituksessaan haukkasi paskaa.
Vaikka ajokyvytön "viisas" ikäkuski noita jälkiviisauksiaan kuinka paljon tahansa esittelee, niin ne on vain mielenvikaisen horinoita, jostain liikennekulttuurista jota ei itsekään ole edes sanana , sanan merkityksestä puhumattakaan, koskaan ymmärtänyt.
Miksi puhut nyt jostain sik sak ohituksista, koska ethän sinä kykene, etkä ole koskaan kyennyt edes traktoria maantiellä ohittamaan.
Tämän kertaiseen ketjukolariin joutuneista ei kukaan ole syyllistynyt yhtään mihinkään, vaikka sen ensimmäisen osuutta tapahtumaan onkin syytä tutkia tarkemmin.
Tuota suojatiellä, varsinkin pyöräilijän laittomasti ajaen ylittäjiin kohdistuvaa yliajamista, sinä olet pyöräilijöiden opettamisella kaikin tavoin edistänyt ja edelleen noita mainittuja onnettomuuksia koitat ajotavoillasi saada mahdollisimman paljon aikaan.
joten kysymystäsi mukaillen voidaan kysyä, että liikkuuko sinun päässä ylipäätään ottaen yhtään mitään ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin kukaan, vanha eläkeukko ei ainakaan ole minkään yllä olevan kommentin kirjoittaja, joten taas kerran "viisaiden" hitauden apostoli kirjoituksessaan haukkasi paskaa.
Vaikka ajokyvytön "viisas" ikäkuski noita jälkiviisauksiaan kuinka paljon tahansa esittelee, niin ne on vain mielenvikaisen horinoita, jostain liikennekulttuurista jota ei itsekään ole edes sanana , sanan merkityksestä puhumattakaan, koskaan ymmärtänyt.
Miksi puhut nyt jostain sik sak ohituksista, koska ethän sinä kykene, etkä ole koskaan kyennyt edes traktoria maantiellä ohittamaan.
Tämän kertaiseen ketjukolariin joutuneista ei kukaan ole syyllistynyt yhtään mihinkään, vaikka sen ensimmäisen osuutta tapahtumaan onkin syytä tutkia tarkemmin.
Tuota suojatiellä, varsinkin pyöräilijän laittomasti ajaen ylittäjiin kohdistuvaa yliajamista, sinä olet pyöräilijöiden opettamisella kaikin tavoin edistänyt ja edelleen noita mainittuja onnettomuuksia koitat ajotavoillasi saada mahdollisimman paljon aikaan.
joten kysymystäsi mukaillen voidaan kysyä, että liikkuuko sinun päässä ylipäätään ottaen yhtään mitään ?Kyllä sinä olet se horisija ikäloppu tai nuorempi räkänokka, joka näitä räikeitä valheita ja syytöksiä ahkerasti täällä viljelet ja hyökkäät taatusti sellaisten kirjoittajien kimppuun, jotka puhuvat asiaa eivätkä aidan seipäistä. Suojatietä et kunnioita täällä, vaan kiistät kaikki sellaiset hyvät tavat, joiden avulla päälle ajot pystyttäisiin satavarmasti torjumaan. Rikollisten asiain hoitajana kunnostaudut täällä kyllä erinomaisesti, mutta et sellaisten, jotka kunnioittaa liikennettä noudattamalla tunnollisesti kaikkia sääntöjä sekä määräyksiä ja tällä tavoin välttyvät aiheuttamasta liikenneturmia. Sinun päässäsi ei yleisesti ottaen liiku muu kuin valhe, katkeruus, viha, trollaus ja totuuden vääristely.
Sik-sak ohituksilla tarkoitetaan sitä, että kun jotkut haluavat mennä koko jonosta ohi, niin ei se voi onnistua vilkkaassa liikenteessä muutoin kuin ohittamalla auto kerrallaan ja pakkautumalla kapeaan väliin jarruvalot loistaen, koska liikennekulttuurin mukaan ajotapa ei ole sellainen, jossa pidetään väliä ei vain omaa turvallisuutta silmällä pitäen, vaan myös ohittajia huomioon ottaen. Etko Tahvo tajua, että turvaväli on siinäkin mielessä tarpeellinen, jotta se kaikki ohittava kiireinen hermokuski pääsisi helposti siihen autojonon väleihin. Kyllä jokainen meistä traktorin joutuu ohittamaan, joten tuo sun vinoutunut tahallinen herja ei mene läpi missään muodossa.
Me edistämme liikenneturvallisuutta toisin kuin sinä, joka sitä koetat painaa alaspäin. Olemme sata kertaa todenneet, miten kaikkia suojateitä ylittäviä pitää varoa sittenkin, vaikka ajaisivat sen yli pyörällä. Sinähän yllytät vaan ajamaan pyöräilijän päälle, jos ei taluta. Meille on kunnia asia väistää ja varoa kaikkia, joten mitä ihmeen väärää olet tässä selvääkin selvemmässä toteamuksessa mukamas näkemässä ?
Liikennekulttuuria sinä et opi ymmärtämään ikinä, koska et halua. Liikennekulttuuri on suomessa esim. Ruotsia tai Norjaa huonommalla tasolla. On turhaa sinulle ymmärtämättömälle selvittää, miksi on ?, koska kehitysvammaisilla on rajoittunut ymmärtämisen taso. Jokainen selväjärkinen tajuaa heti, miksi ketjukolari tapahtui, kun kuulee tai lukee siitä ensimmäisen kerran. Ketkukolariin joutumisen ainoa syy on yleensäkin vain se, ettei ole pidetty turva välejä. Joku noista neljästä on syyllistynyt liikennesääntöjen rikkomuksiin ja siten aiheuttanut edellä ajavalleen ikävän niska nytkähdyksen. Sinäkin halutessasi voisit uskoa, ettei liikenne kolareita synny mistään muista syistä, kuin vain siitä, ettei ole ajanut liikennesääntöjen mukaisesti.
Mitä ajokyvyttömyyttä voit viisaista kuskeista esittää konkretian tasolla ? Et mitään muuta, kuin että eivät aja liikennekulttuurin mukaisesti, eli siihen kuuluu paljon asioita, kuten vaikka nyt tuo paljon parjattu suojatiellä päälle ajo ja turva välin pitämättömyys ja pannaan vielä nykyajan muotitapa selata kännykkää ajon aikana.
"Hitauden apostoli!" (apostolinkyyti) on samaa kuin mennä kävellen, mutta sitä ei voi ollenkaan verrata autolla ajamiseen.
Herjaat meitä hitaiksi. Tarkoitat sillä sitä, ettemme aja liikennekulttuurin mukaisesti orjallisesti aina ja joka kelissä liikennemerkin osoittamaa nopeutta ja vielä vähän enemmänkin, vaan valitsemme vauhdin tien kunnon, olosuhteiden, pimeyden, hirvivaara merkin ja monen monen muun seikan perusteella sellaiseksi, jossa pystyy väistämään äkillisen tilanteen, missä kovalla vauhdilla taas ei ehtis välttyä törmäykseltä. Yksi kriteeri on se, että ajamalla muita hiukan hitaammin, ei tarvitse ajaa letkassa perä perää ilman turva väliä, vaan saa ajella rauhassa kaukana takana muista omassa rauhassaan. Mitä tulee taas ohittajiin, joita kaiken aikaa on, niin se on heidän päänsärkynsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet se horisija ikäloppu tai nuorempi räkänokka, joka näitä räikeitä valheita ja syytöksiä ahkerasti täällä viljelet ja hyökkäät taatusti sellaisten kirjoittajien kimppuun, jotka puhuvat asiaa eivätkä aidan seipäistä. Suojatietä et kunnioita täällä, vaan kiistät kaikki sellaiset hyvät tavat, joiden avulla päälle ajot pystyttäisiin satavarmasti torjumaan. Rikollisten asiain hoitajana kunnostaudut täällä kyllä erinomaisesti, mutta et sellaisten, jotka kunnioittaa liikennettä noudattamalla tunnollisesti kaikkia sääntöjä sekä määräyksiä ja tällä tavoin välttyvät aiheuttamasta liikenneturmia. Sinun päässäsi ei yleisesti ottaen liiku muu kuin valhe, katkeruus, viha, trollaus ja totuuden vääristely.
Sik-sak ohituksilla tarkoitetaan sitä, että kun jotkut haluavat mennä koko jonosta ohi, niin ei se voi onnistua vilkkaassa liikenteessä muutoin kuin ohittamalla auto kerrallaan ja pakkautumalla kapeaan väliin jarruvalot loistaen, koska liikennekulttuurin mukaan ajotapa ei ole sellainen, jossa pidetään väliä ei vain omaa turvallisuutta silmällä pitäen, vaan myös ohittajia huomioon ottaen. Etko Tahvo tajua, että turvaväli on siinäkin mielessä tarpeellinen, jotta se kaikki ohittava kiireinen hermokuski pääsisi helposti siihen autojonon väleihin. Kyllä jokainen meistä traktorin joutuu ohittamaan, joten tuo sun vinoutunut tahallinen herja ei mene läpi missään muodossa.
Me edistämme liikenneturvallisuutta toisin kuin sinä, joka sitä koetat painaa alaspäin. Olemme sata kertaa todenneet, miten kaikkia suojateitä ylittäviä pitää varoa sittenkin, vaikka ajaisivat sen yli pyörällä. Sinähän yllytät vaan ajamaan pyöräilijän päälle, jos ei taluta. Meille on kunnia asia väistää ja varoa kaikkia, joten mitä ihmeen väärää olet tässä selvääkin selvemmässä toteamuksessa mukamas näkemässä ?
Liikennekulttuuria sinä et opi ymmärtämään ikinä, koska et halua. Liikennekulttuuri on suomessa esim. Ruotsia tai Norjaa huonommalla tasolla. On turhaa sinulle ymmärtämättömälle selvittää, miksi on ?, koska kehitysvammaisilla on rajoittunut ymmärtämisen taso. Jokainen selväjärkinen tajuaa heti, miksi ketjukolari tapahtui, kun kuulee tai lukee siitä ensimmäisen kerran. Ketkukolariin joutumisen ainoa syy on yleensäkin vain se, ettei ole pidetty turva välejä. Joku noista neljästä on syyllistynyt liikennesääntöjen rikkomuksiin ja siten aiheuttanut edellä ajavalleen ikävän niska nytkähdyksen. Sinäkin halutessasi voisit uskoa, ettei liikenne kolareita synny mistään muista syistä, kuin vain siitä, ettei ole ajanut liikennesääntöjen mukaisesti.
Mitä ajokyvyttömyyttä voit viisaista kuskeista esittää konkretian tasolla ? Et mitään muuta, kuin että eivät aja liikennekulttuurin mukaisesti, eli siihen kuuluu paljon asioita, kuten vaikka nyt tuo paljon parjattu suojatiellä päälle ajo ja turva välin pitämättömyys ja pannaan vielä nykyajan muotitapa selata kännykkää ajon aikana.
"Hitauden apostoli!" (apostolinkyyti) on samaa kuin mennä kävellen, mutta sitä ei voi ollenkaan verrata autolla ajamiseen.
Herjaat meitä hitaiksi. Tarkoitat sillä sitä, ettemme aja liikennekulttuurin mukaisesti orjallisesti aina ja joka kelissä liikennemerkin osoittamaa nopeutta ja vielä vähän enemmänkin, vaan valitsemme vauhdin tien kunnon, olosuhteiden, pimeyden, hirvivaara merkin ja monen monen muun seikan perusteella sellaiseksi, jossa pystyy väistämään äkillisen tilanteen, missä kovalla vauhdilla taas ei ehtis välttyä törmäykseltä. Yksi kriteeri on se, että ajamalla muita hiukan hitaammin, ei tarvitse ajaa letkassa perä perää ilman turva väliä, vaan saa ajella rauhassa kaukana takana muista omassa rauhassaan. Mitä tulee taas ohittajiin, joita kaiken aikaa on, niin se on heidän päänsärkynsä.Kenestäkään , edes kaltaisestasi ajo-ja huomiokyvyltään rattijuopon tasolle vajonneesta "viisaasta " ikäkuskista en ole valheita kirjoittanut. Koskaan et missään ole esittänyt mitään järkeenkäypää mallia siihen jolla suojatieonnettomuudet voitaisiin välttää. Päin vastoin, tuolla suojatien yli pyörällä ajaen ylittäviä väistämiselläsi olet yksi pahimpia aiheuttajia siihen, että suojatieonnettomuuksia noissa tilanteissa sattuu.
Kenenkään asioita en toki hoida mutta kyllä nuo sinun "kunnioittamis" horinat on sitä luokkaa olevaa mielenvikaisuutta, että kyllä niitä on oikeamielisyyden nimissä lupa edes hieman oikoa. Erinomaisen hyvin muuten kuvasit nuo pääsi sisäiset liikkeet ja tuntemukset joihin kykenet , kiitos vaan tiedosta.
Mitä väärää näet noissa sik-sak ohituksissa? Noinhan sitä liikenneturvallisuudesta välittävät, muita hieman ripeämmin liikkuvat kuskit tekee ja pitääkin tehdä. Harvassa paikassa sitä tyhjää baanaa on kilometritolkulla edessä, että voisi vetämäsi pitkän letkan kerralla ohittaa. Noissa auto tai kaksi kerrallaan ohituksissa ei siis ole kyse mistään sinun ymmärtämättömästä liikennekulttuurista vaan liikenneturvallisuudesta, josta siitäkin ymmärryksesi on lähinnä ruukkukasvin tasolla. Tokihan moni traktorin monikin joutuu ja voi ohittaa , tosin sinä aivan omien aiemmin sanomasi perusteella, et siihenkään ajo-ja huomiokykysi puutteen takia pysty.
Väitteesi liikenneturvallisuutesi edistämisestä on puppua, koska ajo-ja huomiokyvyttömänä kuskina pelkällä yleisellä tiellä liikkumisellasi aiheutat hidastusta, haittaa ja jopa onnettomuuksia niin tahattomasti, kuin suojateillä tahallisesti.
Viimeaikoina tapahtuneet ketjukolarit on aiheutuneet juurikin kaltaistesi ajo-ja huomiokyvyttömien puusilmä kuskien ennalta arvaamattomasta käyttäytymisestä liikenteessä. Nyt puheena olevassa tapauksessa kyse lienee juuri tuosta mainitusta.
Tuo, että kolarin syy on usein ettei ole ajettu liikennesääntöjen mukaan on usein totta, joskin sattumuksellakin on usein osansa tapahtumissa.
Sinuun sovellettu hitauden apostoli ilmaisulla ei ole mitään tekemistä kävelemisen kanssa, vaan sillä tarkoitetaan tuota kyvyttömyyttäsi liikkua liikenteessä muun liikenteen tahtiin. Lisättynä sillä. että joka ainoaan tilanteeseen ohjeesi on, että pitää ajaa muita hitaammin. Tuo, että tapaasi toimimalla olisi mahdollista ajaa sillä letkan takana on pelkkää paikkansa pitämätöntä satuilua, koska tuollainen ei ole käytännössä mahdollista. Kuten taas kerran kirjoituksestasi selviää, letkan vetäjänä liikenteen tukkona olemista se sinun "letkan perässä" ajamisesi käytännössä tarkoittaa.
Miten on tuon, aiemmassa lopetetussa keskustelussa esiin tuomasi asian kansa, jossa ilmoitit olevasi kiinnostunut 10v alaikäisistä tytöistä? vaikka laista olet aina ilmoittanut paskat välittäväsi, niin mahdollisesti pyörittämäsi kolmen "viisaan" kaveruksen muodostama pedofiili rinki on laitonta toimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestäkään , edes kaltaisestasi ajo-ja huomiokyvyltään rattijuopon tasolle vajonneesta "viisaasta " ikäkuskista en ole valheita kirjoittanut. Koskaan et missään ole esittänyt mitään järkeenkäypää mallia siihen jolla suojatieonnettomuudet voitaisiin välttää. Päin vastoin, tuolla suojatien yli pyörällä ajaen ylittäviä väistämiselläsi olet yksi pahimpia aiheuttajia siihen, että suojatieonnettomuuksia noissa tilanteissa sattuu.
Kenenkään asioita en toki hoida mutta kyllä nuo sinun "kunnioittamis" horinat on sitä luokkaa olevaa mielenvikaisuutta, että kyllä niitä on oikeamielisyyden nimissä lupa edes hieman oikoa. Erinomaisen hyvin muuten kuvasit nuo pääsi sisäiset liikkeet ja tuntemukset joihin kykenet , kiitos vaan tiedosta.
Mitä väärää näet noissa sik-sak ohituksissa? Noinhan sitä liikenneturvallisuudesta välittävät, muita hieman ripeämmin liikkuvat kuskit tekee ja pitääkin tehdä. Harvassa paikassa sitä tyhjää baanaa on kilometritolkulla edessä, että voisi vetämäsi pitkän letkan kerralla ohittaa. Noissa auto tai kaksi kerrallaan ohituksissa ei siis ole kyse mistään sinun ymmärtämättömästä liikennekulttuurista vaan liikenneturvallisuudesta, josta siitäkin ymmärryksesi on lähinnä ruukkukasvin tasolla. Tokihan moni traktorin monikin joutuu ja voi ohittaa , tosin sinä aivan omien aiemmin sanomasi perusteella, et siihenkään ajo-ja huomiokykysi puutteen takia pysty.
Väitteesi liikenneturvallisuutesi edistämisestä on puppua, koska ajo-ja huomiokyvyttömänä kuskina pelkällä yleisellä tiellä liikkumisellasi aiheutat hidastusta, haittaa ja jopa onnettomuuksia niin tahattomasti, kuin suojateillä tahallisesti.
Viimeaikoina tapahtuneet ketjukolarit on aiheutuneet juurikin kaltaistesi ajo-ja huomiokyvyttömien puusilmä kuskien ennalta arvaamattomasta käyttäytymisestä liikenteessä. Nyt puheena olevassa tapauksessa kyse lienee juuri tuosta mainitusta.
Tuo, että kolarin syy on usein ettei ole ajettu liikennesääntöjen mukaan on usein totta, joskin sattumuksellakin on usein osansa tapahtumissa.
Sinuun sovellettu hitauden apostoli ilmaisulla ei ole mitään tekemistä kävelemisen kanssa, vaan sillä tarkoitetaan tuota kyvyttömyyttäsi liikkua liikenteessä muun liikenteen tahtiin. Lisättynä sillä. että joka ainoaan tilanteeseen ohjeesi on, että pitää ajaa muita hitaammin. Tuo, että tapaasi toimimalla olisi mahdollista ajaa sillä letkan takana on pelkkää paikkansa pitämätöntä satuilua, koska tuollainen ei ole käytännössä mahdollista. Kuten taas kerran kirjoituksestasi selviää, letkan vetäjänä liikenteen tukkona olemista se sinun "letkan perässä" ajamisesi käytännössä tarkoittaa.
Miten on tuon, aiemmassa lopetetussa keskustelussa esiin tuomasi asian kansa, jossa ilmoitit olevasi kiinnostunut 10v alaikäisistä tytöistä? vaikka laista olet aina ilmoittanut paskat välittäväsi, niin mahdollisesti pyörittämäsi kolmen "viisaan" kaveruksen muodostama pedofiili rinki on laitonta toimintaa.Tiedoksianto Höperölle trollaaja ikäukolle !
- Kyllä letkan perässä voi ajaa ihan helposti, koska muita hiukan hitaampi ajotapa takaa sen, että kaikki menevät ohitse ja hyvä niin, koska silloin ei tarviotse ajaa toinen toisensa peräpuskurissa kiinni, niinkuin liikennekulttuuri opettaa. Älä yhtään epäilekkään, etteivätkö kaikki menisi ohitse, jos ajaa muita hitaammin. Älä luulekkaan, että kukaan , joka ajaa liikennekulttuurin muakisesti, jäisi kenenkään perään junnaamaan pitemmäksi aikaa, vaan kyllä ne menee riskillä ohitse henkensä kaupalla.
Kyllä keli olosuhteet määrittelee hyvin pitkälle sen vauhdin suuruuden, eli jos on huono keli, niin kyllä viisat malttaa vauhtiansa pudottaa. Sinun ohjeistuksen mukaan sitä vauhtia ei saa koskaan pudottaa ja se on paha asia. Moni on menettänyt sen ainoan henkiriepunsa sen takia, että ajoi kovaa jyrkkään mutkaan kehnossa kelissä, jolloin onneton menetti autonsa hallinnan sillä seurauksella, että auto heittelehti vastaantulevan rekan eteen ja kuski pääsi vanhurskasten lepoon tai kukapa sen varmasti tietää, vai joutuiko hiiliä lapioimaan hornaan. Ja muista palkattu venäjän trollaaja edes yksi asia, eli se, että jokaisella on oikeus valita täysin vapaasti oma ajonopeus.
Meidän ryhmämme ei harjoita mitään laitonta toimintaa, vaan teemme erästä vapaaehtois työtä maantiellä, mistä siitäkin sinulla on kieroa sanottavaa.
Vertauskuvallista tekstiä et ymmärrä, etkä kyllä mitään muutakaan. Olet vaan pelkkä hävytön nilkki, joka mustamaalaa ja keksii muille kierosta luonteestaan kaikkea mahdollista, mitä trolli nyt maksua vastaan ikinä tekeekään.
Voit uskoa ihan ilman pienintäkään epäilystä, ettei ketjukolareissa ole sattumilla osaa eikä arpaa, vaan sillä, ettei ole pidetty turva välejä. Kaupunki ajossa turva välejä ei pidä juuri kukaan saati sitten juhannus ruuhkassa valtatie neljällä ja valtatie viidellä pohjoiseen päin ajettaessa. Jos me maltamme ajaa maltillisesti, niin sinun kuuluu pitää silloin törkyinen turpa värkkisi visusti kiinni.
Älä ala arvailemaan ja luulemaan, että me olisimme olleet tuossa ketjukolarissa mukana, koska sehän ei olisi mahdollsita, koska meillä nämä turva välit ovat aina niin pitkiä, ettei yllätysmomenttia pääse syntymään.
Meitä kehtaat syytellä puusilmiksi ja ajo kyvyttömiksi, kun itse olet sellainen veijari.
Millä tavalla sitä ennalta arvaamattomasti voi liikenteessä käyttäytyä ? Ei kysytä siksi, etteikö tiedettäis, vaan siksi, että panaann sut veijari koetteelle, onko sinussa poikaa vastaamaan itse asettamaasi kysymykseen.
Me emme kunnioita sellaisia lakeja, joissa rikollisille ei tule kunnon tuomioita, mutta me sinua paljon paremmin välitämme ja kunnioitamme liikennesääntö lakeja, erityisesti nopeusrajoitus lakeja, suojatie määräyksiä ja kaikkia muitakin asetuksia. Sinä siis jäät kirkkaasti hopealle näissä noudattamisen säännöissä. Ole monta kertaa tuonut röyhkeästi esiin sen, ettei kaikista liikennesäännöistä tarvitse välittää, kuten esim. nopeusrajoitukset, auton tyhjäkänti käyttö, parkkivalot ym. Joka on pienessäkin asiassa tekee vääryyttä, niin sellainen yleensä tekee isommissakin asioissa konnuuksia.
Sinulla pöljällä ei ole antaa vinkkiä, miten suojatiellä päälle ajot olisivat käytännössä vältettävissä. Siiene ei riitä liikennesääntöjen mukaan horina, koska päälle ajajat eivät ole tienneet, miten sitä liikennesääntöjen mukaan voisi olla ajamatta päälle. Olet antanut hirveän väärää singnaalia autoilijoille, eli luvan ajaa päälle, jos suojatiellä ei pyörää taluteta. Tuo typerä sääntö on eräs sellainen paskat kunnioittamaton sääntö, eli me emme aja siltikään päälle, vaikka pyöräilijä ajaen ylittäisi suojatien tai käsillään kävellen.
> Päin vastoin, tuolla suojatien yli pyörällä ajaen ylittäviä väistämiselläsi olet yksi pahimpia aiheuttajia siihen, että suojatieonnettomuuksia noissa tilanteissa sattuu.<
--tässä se tulee oikein räikeästi esiin tämä typeryytesi ja kehoituksesi ajaa päälle. Olet hullu ja mielenvikainen, siitä ei ole enää yhtään epäilystäkään. Todella älytöntä roskaa kirjoitat, ettei suojatiellä kulkijoita tarvitsisi väistää. Huh, huh heijaa.
> Kenestäkään , edes kaltaisestasi ajo-ja huomiokyvyltään rattijuopon tasolle vajonneesta "viisaasta " ikäkuskista en ole valheita kirjoittanut. Koskaan et missään ole esittänyt mitään järkeenkäypää mallia siihen jolla suojatieonnettomuudet voitaisiin välttää. <
---kiellät valheittesi levittämiset meistä nimenomaan, vaikka sitä valheen propakandaa tulee joka klippiin tuutin ja mahankin täydeltä. Mekö ei muka ole kerrottu, miten suojatiellä päälle ajot voi välttää ! Siinä on valhe n:o 1.
Heippa taas. Me lähdetäänkin tästä taas jatkamaan ruskamatka ajelua ja vaarannetaan liikennettä sinun mieliksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksianto Höperölle trollaaja ikäukolle !
- Kyllä letkan perässä voi ajaa ihan helposti, koska muita hiukan hitaampi ajotapa takaa sen, että kaikki menevät ohitse ja hyvä niin, koska silloin ei tarviotse ajaa toinen toisensa peräpuskurissa kiinni, niinkuin liikennekulttuuri opettaa. Älä yhtään epäilekkään, etteivätkö kaikki menisi ohitse, jos ajaa muita hitaammin. Älä luulekkaan, että kukaan , joka ajaa liikennekulttuurin muakisesti, jäisi kenenkään perään junnaamaan pitemmäksi aikaa, vaan kyllä ne menee riskillä ohitse henkensä kaupalla.
Kyllä keli olosuhteet määrittelee hyvin pitkälle sen vauhdin suuruuden, eli jos on huono keli, niin kyllä viisat malttaa vauhtiansa pudottaa. Sinun ohjeistuksen mukaan sitä vauhtia ei saa koskaan pudottaa ja se on paha asia. Moni on menettänyt sen ainoan henkiriepunsa sen takia, että ajoi kovaa jyrkkään mutkaan kehnossa kelissä, jolloin onneton menetti autonsa hallinnan sillä seurauksella, että auto heittelehti vastaantulevan rekan eteen ja kuski pääsi vanhurskasten lepoon tai kukapa sen varmasti tietää, vai joutuiko hiiliä lapioimaan hornaan. Ja muista palkattu venäjän trollaaja edes yksi asia, eli se, että jokaisella on oikeus valita täysin vapaasti oma ajonopeus.
Meidän ryhmämme ei harjoita mitään laitonta toimintaa, vaan teemme erästä vapaaehtois työtä maantiellä, mistä siitäkin sinulla on kieroa sanottavaa.
Vertauskuvallista tekstiä et ymmärrä, etkä kyllä mitään muutakaan. Olet vaan pelkkä hävytön nilkki, joka mustamaalaa ja keksii muille kierosta luonteestaan kaikkea mahdollista, mitä trolli nyt maksua vastaan ikinä tekeekään.
Voit uskoa ihan ilman pienintäkään epäilystä, ettei ketjukolareissa ole sattumilla osaa eikä arpaa, vaan sillä, ettei ole pidetty turva välejä. Kaupunki ajossa turva välejä ei pidä juuri kukaan saati sitten juhannus ruuhkassa valtatie neljällä ja valtatie viidellä pohjoiseen päin ajettaessa. Jos me maltamme ajaa maltillisesti, niin sinun kuuluu pitää silloin törkyinen turpa värkkisi visusti kiinni.
Älä ala arvailemaan ja luulemaan, että me olisimme olleet tuossa ketjukolarissa mukana, koska sehän ei olisi mahdollsita, koska meillä nämä turva välit ovat aina niin pitkiä, ettei yllätysmomenttia pääse syntymään.
Meitä kehtaat syytellä puusilmiksi ja ajo kyvyttömiksi, kun itse olet sellainen veijari.
Millä tavalla sitä ennalta arvaamattomasti voi liikenteessä käyttäytyä ? Ei kysytä siksi, etteikö tiedettäis, vaan siksi, että panaann sut veijari koetteelle, onko sinussa poikaa vastaamaan itse asettamaasi kysymykseen.
Me emme kunnioita sellaisia lakeja, joissa rikollisille ei tule kunnon tuomioita, mutta me sinua paljon paremmin välitämme ja kunnioitamme liikennesääntö lakeja, erityisesti nopeusrajoitus lakeja, suojatie määräyksiä ja kaikkia muitakin asetuksia. Sinä siis jäät kirkkaasti hopealle näissä noudattamisen säännöissä. Ole monta kertaa tuonut röyhkeästi esiin sen, ettei kaikista liikennesäännöistä tarvitse välittää, kuten esim. nopeusrajoitukset, auton tyhjäkänti käyttö, parkkivalot ym. Joka on pienessäkin asiassa tekee vääryyttä, niin sellainen yleensä tekee isommissakin asioissa konnuuksia.
Sinulla pöljällä ei ole antaa vinkkiä, miten suojatiellä päälle ajot olisivat käytännössä vältettävissä. Siiene ei riitä liikennesääntöjen mukaan horina, koska päälle ajajat eivät ole tienneet, miten sitä liikennesääntöjen mukaan voisi olla ajamatta päälle. Olet antanut hirveän väärää singnaalia autoilijoille, eli luvan ajaa päälle, jos suojatiellä ei pyörää taluteta. Tuo typerä sääntö on eräs sellainen paskat kunnioittamaton sääntö, eli me emme aja siltikään päälle, vaikka pyöräilijä ajaen ylittäisi suojatien tai käsillään kävellen.
> Päin vastoin, tuolla suojatien yli pyörällä ajaen ylittäviä väistämiselläsi olet yksi pahimpia aiheuttajia siihen, että suojatieonnettomuuksia noissa tilanteissa sattuu.<
--tässä se tulee oikein räikeästi esiin tämä typeryytesi ja kehoituksesi ajaa päälle. Olet hullu ja mielenvikainen, siitä ei ole enää yhtään epäilystäkään. Todella älytöntä roskaa kirjoitat, ettei suojatiellä kulkijoita tarvitsisi väistää. Huh, huh heijaa.
> Kenestäkään , edes kaltaisestasi ajo-ja huomiokyvyltään rattijuopon tasolle vajonneesta "viisaasta " ikäkuskista en ole valheita kirjoittanut. Koskaan et missään ole esittänyt mitään järkeenkäypää mallia siihen jolla suojatieonnettomuudet voitaisiin välttää. <
---kiellät valheittesi levittämiset meistä nimenomaan, vaikka sitä valheen propakandaa tulee joka klippiin tuutin ja mahankin täydeltä. Mekö ei muka ole kerrottu, miten suojatiellä päälle ajot voi välttää ! Siinä on valhe n:o 1.
Heippa taas. Me lähdetäänkin tästä taas jatkamaan ruskamatka ajelua ja vaarannetaan liikennettä sinun mieliksesi.Tuo kirjoittamasi letkan perässä ajaminen ei vaan ole käytännössä mahdollista. joten miksi tuota valhetta tänne syötät, koska totuus on se, että olet se kaikkien vihaama jonon vetäjä.
Toki ajokykyiset, jota sinä et ole, menee ohi joka ei aina vaan ajotapasi takia ole mahdollista, koska eihän kukaan riskillä ja henkensä kaupalla ohita, vaikka sitähän sinä siinä keskellä tietä nysvätessäsi toivot.
Toki keli määrittää pitkälti vauhdin pitämisen, jonka jokainen toki tietää ja noudattaa. Siinäkin on se pointti, että se sinun kelin mukainen hitaammin ajamien on kaukana siitä mitä ajokykyiset turvallista tilannenopeutta ajavat kuskit liikkuu. Eli taas kerran, ajokyvyttömänä olet kaikissa keleissä se vaaraa aiheuttava pösilö. Onko tuo pedofilia, joka kirjoitustesi perusteella on sinulle kovin mieleistä, se mitä maantielläkin vapaehtoisesti harjoitat? Turhaan viittaat tuohon aiemmin kehumaasi tiepalvelutoimintaan, koska et moiseen ole koskaan ollut kykenevä.
Ketjukolarit tapahtuu juurikin sattumalta kun siinä letkan edessä kiemurtelee kaltaisesi muistisairas "viisas" ajokyvytön ikäkuski. Jos et viimeksi puheena olevaa ketjukolaria henkilökohtaisesti aiheuttanut niin kaltaisesi kuski sen joka tapauksessa aiheutti.
Eikä ajokyvyttömyydestäsi mainitsemisessa mitään väärää ole, eikä tuo haukkumisesi esittämääni oikeaa arvostelua poista.
Ennalta arvaamattomasti liikenteessä toiminen on juuri sitä mitä sinä ajokyvyttömänä liikenteessä onnettomuuksien aiheuttajana teet. Eli kun katsot omaa ajoasi ja suhtautumistasi muihin, niin siinä se vastaus kysymykseesi on.
Älä taas ala tuota paskaasi jauhamaan, kun laista paskat jossain kohtaa välität niin sitä se on kaikissa kohdin, eikä se tapaasi rusinat pullasta poimimalla muuksi muutu.
Tuo ansioton omakehusi on mitä paksuin valhe, joka tosin sinulle ammatti valehtelijalle on ominaista.
Mainitsemissasi tyhjäkäynti ja parkkivalo asioissa olen sinua huomattavasti oikeammalla kannalla, koska harjoittamaasi pilkun nussinta ei vaan käytännössä toimi, eikä sitä lakikaan edellytä. Mitä taas nopeusrajoituksiin tulee, niin huomasithan ettei ajokyvyttömänä lämpimästi tervetulleeksi toivottamasi lähinnä mielenvikainen väylävirasto lortan esitys saanut kannatusta muualta kuin kaltaiseltasi turvalliseen tilannenopeuteen kykenemättömältä ikäkuskilta. No nyt ei sitten ennestään turhankin alhaisia nopeuksia alenneta, joten kai sinä ajokyvyttömien kavereitesi kanssa nyt osaatte pysyä poissa liikenteestä ajokykyisiä häiritsemästä ja onnettomuuksia aiheuttamasta.
Sinulla tuo ymmärrys pettää jälleen pahan kerran. Se, että olet yksi pahimmista pyöräilijöille väärän tavan antajista ja siten haluat onnettomuuksia aiheuttaa on tosiasia.
Missään ei ilmene, että minä tai kukaan muukaan olisi kehottanut ajamaan missään tilanteessa kenenkään päälle. Ja tottahan se on, ettei sinun opettamaa suojatienyli ajavaa pyöräilijää pidä eikä tarvitse väistää. toki yli ei saa ajaa, joten tuo hulluus ja mielenvikaisuus kyllä koskeekin vain sinua.
Sinusta ajokyvyttömästä pedofiilistä en ole yhtään valheen sanaa kirjoittanut, vaan kaikki perustuu omaan ilmoitukseesi olemattomasta ajokyvystäsi.
Et tosiaankaan ole kertonut mitään toimivaa mallia sille, että miten jo nyt erittäin vähäiset suojatie onnettomuudet voitaisiin välttää. Tuo esittämäsi liikenteen vakava tulppaaminen ja häirintä, jokaisen suojatien eteen pysähtymisellä ei ratkaise olematonta ongelmaa. Vaan päin vastoin tuo on jälleen yksi toivomistasi määräyksistä jotka toteutuessaan varmuudella lisäisi kaikenlaisia onnettomuuksia suojateillä ja niiden läheisyydessä. Ei ole uskottavaa, että tuollainen määräys toteutuisi.
Eikä siinäkään mitään kehumista ole, että edelleen ajokyvyttömänä haittaat, häiritset ja aiheutat onnettomuuksia liikenteessä.
- Anonyymi
Siin on taas nysvätty ja käännytty niin että tullut vaaratilanne
- Anonyymi
Juuri tuo saattaa olla se ainoa oikea selitys tapahtuneelle.
- Anonyymi
Tosien nysvääminen on otettava huomioon.
4 §
Tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus
Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosien nysvääminen on otettava huomioon.
4 §
Tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus
Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi.Kun se "viisas" nysväri säikyn jäniksen tavoin poukkoilee siinä edessä, edes itse tietämättä minne on menossa, niin ei siinä tieliikennelain pykälien kopioiminen tilannetta pelasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se "viisas" nysväri säikyn jäniksen tavoin poukkoilee siinä edessä, edes itse tietämättä minne on menossa, niin ei siinä tieliikennelain pykälien kopioiminen tilannetta pelasta.
Ei siinä kohtaa pidäkään kopioida mitään minnekään.
98 §
Teknisen laitteen käyttäminen
Ajoneuvossa ja raitiovaunussa ei saa ajon aikana käyttää teknistä laitetta tai järjestelmää siten, että sen käyttäminen haittaa tai vaarantaa ajamista. (17.12.2020/1040)
Moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettaja tai raitiovaunun kuljettaja ei saa ajon aikana käyttää viestintävälinettä siten, että pitää sitä kädessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä kohtaa pidäkään kopioida mitään minnekään.
98 §
Teknisen laitteen käyttäminen
Ajoneuvossa ja raitiovaunussa ei saa ajon aikana käyttää teknistä laitetta tai järjestelmää siten, että sen käyttäminen haittaa tai vaarantaa ajamista. (17.12.2020/1040)
Moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettaja tai raitiovaunun kuljettaja ei saa ajon aikana käyttää viestintävälinettä siten, että pitää sitä kädessään.Edelleen ei tuo sääntöjen palstalle kopioiminen auta ketään tai mitään, jonkun nysvärin poukkoilun ymmärtämiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ei tuo sääntöjen palstalle kopioiminen auta ketään tai mitään, jonkun nysvärin poukkoilun ymmärtämiseksi.
Mistä tiedät ketä auttaa, tai ketä ei? Tuo on vain sinun mielipiteesi, eikä faktoja takuulla ole esittää asian suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ketä auttaa, tai ketä ei? Tuo on vain sinun mielipiteesi, eikä faktoja takuulla ole esittää asian suhteen.
Jopa kaltaisesi aivoinvan luulisi ymmärtävän, ettei lakipykälien kopioiminen palstalle, mitenkään auta jonkun nysvärin tiellä poukkoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ketä auttaa, tai ketä ei? Tuo on vain sinun mielipiteesi, eikä faktoja takuulla ole esittää asian suhteen.
Sinä voit työntää ne faktasi vaikka perrsseeseeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa kaltaisesi aivoinvan luulisi ymmärtävän, ettei lakipykälien kopioiminen palstalle, mitenkään auta jonkun nysvärin tiellä poukkoiluun.
Saattaa auttaa, tai sitten ei. Et itse kykene osittamaan omaa väitettäsi todeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa auttaa, tai sitten ei. Et itse kykene osittamaan omaa väitettäsi todeksi.
Eipä se "osittaminen", mitä sitten lieneekään, edelleenkään auta jonkin nysvääjän tiellä poukkoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosien nysvääminen on otettava huomioon.
4 §
Tienkäyttäjän ennakointivelvollisuus
Tienkäyttäjän on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi.Juuri noin, mutta kuten olemme huomanneet täällä, niin näille vastarannan kiiskeille vain nopeus on se ainoa,mitä liikenteessä pitäisi vaalia. Varominen ja hidastelu liikenne olosuhteiden vuoksi on heille myrkkyä ja vasten mielistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ei tuo sääntöjen palstalle kopioiminen auta ketään tai mitään, jonkun nysvärin poukkoilun ymmärtämiseksi.
Kaikki eivät suinkaan ole Ralli Vatasia liikenteessä, eikä sellaita voi koskaan odottaakkaan, vaan kaiken sorttisia kulkijoita siellä piisaa. On siis turhaa odottaa, että kaikki ajaisivat tismalleen samalla nopeudella, vaan on asennoiduttava siihen, että meitä on moneen junaan ja jää vielä asemallekkin, mikä taas tarkoittaa, että kaikkeen on vaan sopeuduttava. Meitä monia ei haittaa se, kun jotkut ajelee hitaammin. Oli se harmi, ettei tuo nopeuksien alentaminen onnistunut johtuen siitä, kun näitten yltiöpäisten joukkovoima oli suurempi. Heille nopeuksien alentaminen on myrkkyä ja liikenneturvallisuus toisijainen puoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin, mutta kuten olemme huomanneet täällä, niin näille vastarannan kiiskeille vain nopeus on se ainoa,mitä liikenteessä pitäisi vaalia. Varominen ja hidastelu liikenne olosuhteiden vuoksi on heille myrkkyä ja vasten mielistä.
Ketään vastarannan kiiskeä ei ole edes ole edes olemassa. liikenteen sujuvuus on se jota on hyvä edistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät suinkaan ole Ralli Vatasia liikenteessä, eikä sellaita voi koskaan odottaakkaan, vaan kaiken sorttisia kulkijoita siellä piisaa. On siis turhaa odottaa, että kaikki ajaisivat tismalleen samalla nopeudella, vaan on asennoiduttava siihen, että meitä on moneen junaan ja jää vielä asemallekkin, mikä taas tarkoittaa, että kaikkeen on vaan sopeuduttava. Meitä monia ei haittaa se, kun jotkut ajelee hitaammin. Oli se harmi, ettei tuo nopeuksien alentaminen onnistunut johtuen siitä, kun näitten yltiöpäisten joukkovoima oli suurempi. Heille nopeuksien alentaminen on myrkkyä ja liikenneturvallisuus toisijainen puoli.
On oikeutettua olettaa, että kuskien ajo-ja huomiokyky on tasolla jolla pysyttäisiin liikenteen rytmin mukaisessa tasossa. Kaikkien tismalleen samaa nopeutta ajamine ei tuota edellytä.
On kaikkien ajokykyisten onni, ettei tuo väyläviraston vähä-älyisen lortan kusipäinen yksityisajattelu saanut kenenkään tai minkään järjissään olevan tahon kannatusta.
Se, että sitä jotkut ajo-ja huomiokyvyttömät sinun tapaasi kannattivat on vain osoitus siitä, että kaltaisesi ovat liikenteen pahimpia vaarantajia ja onnettomuuksien aiheuttajia, joita ei pitäisi liikenteessä edes suvaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On oikeutettua olettaa, että kuskien ajo-ja huomiokyky on tasolla jolla pysyttäisiin liikenteen rytmin mukaisessa tasossa. Kaikkien tismalleen samaa nopeutta ajamine ei tuota edellytä.
On kaikkien ajokykyisten onni, ettei tuo väyläviraston vähä-älyisen lortan kusipäinen yksityisajattelu saanut kenenkään tai minkään järjissään olevan tahon kannatusta.
Se, että sitä jotkut ajo-ja huomiokyvyttömät sinun tapaasi kannattivat on vain osoitus siitä, että kaltaisesi ovat liikenteen pahimpia vaarantajia ja onnettomuuksien aiheuttajia, joita ei pitäisi liikenteessä edes suvaita.Tultiin taas liikennettä vaarantamasta sillä erotuksella, ettei aiheutettu mitään. Tänäkin kesänä on tätä karavaanari elämää vietetty tien päällä tuhansia kilometreä, eli suomen kaikki retkeilykohteet alkaa olla käytyjä. Kaikkihan me vaarannamme kaiken aikaa liikennettä, mutta suurin osa ei silti aiheuta kolareita. Ikaalisissa on aiheutettu klassista perääajo rytinää ja miksikähän? Siksi, kun liikennekulttuuri vaatii ajamaan niin lähellä toisia, että heti kun jostain äkillisisestä syystä se edellä ajava joutuu hiljentämään, niin takana roikkuva törmää ja sitä seuraava myös, jne. Ajonopeuksien pienentämisillä on suuri merkitys kolarien ehkäisylle. Se, että väyläviraston ajama nopeuksien pienentäminen ei tällä kertaa mennyt läpi, osoittaa vain sen, miten suuri joukko on tätä uhoilevaa porukkaa, joille vain kovalla vauhdilla on merkitystä, eli onnettomuuksien saldon pienennys merkityksetön sivuseikka. Sinä ja minä olemme pahimpia liikenteen vaarantajia, mutta ei sillä vaarantamisella ole paskankaan merkitystä, ennenkä vasta sitten, kun se vaarrantaminen muuttuu aiheuttamiseksi. Medialle ja poliisille vaarantaminen ei muutu aiheuttamiseksi sittenkään, vaikka kuinka pelti rytisisi tai joku jäisi rattijuopon yliajamaksi. Kaiken kukkuraksi näitä aiheuttajia pitää sitten vielä kunnialliseen tapaan muka epäillä, jottei aiheuttajille tulisi paha mieli.
Pakko sinun on suvaita muitakin liikenteessä, kuin maltillisesti ajavia, kuten rattijuoppoja, kännykkään ajon aikana puhuvia, ylinopeuksia ajavia, perään ajavia ja pannaan nyt vielä se tuttu suojatielläkin päälle ajavat. Kyllä meistä tälläiset kuskit, kuten huumehörhöissä ajavat, niin kaikkia näitä ei pitäisi suvaita liikenteessä ollenkaan, mutta näin se ei valitettavasti käytännössä mene, vaan nämä hörhöt ovatkin sinun sekä muiden vastarannan kiiskien tavoin heitä sitkeästi puolustelevaa joukkokuntaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään vastarannan kiiskeä ei ole edes ole edes olemassa. liikenteen sujuvuus on se jota on hyvä edistää.
Mitä se liikenteen sujuvuus sulle pitää sisällään ? Kyllä me tiedämme, että vauhti on sen sujuvuutenne A ja O, mutta tärkeintä on myös turvallisuus, joka pitää sisällään paljon asioita, joita vauhtisokeat eivät huomioi ja josta sitten seuraa näitä jatkuvia kolareita ja päälle ajoja. . Vastarannan kiiskejä on olemassa joka elämän taholla kuten politiikassa liikennettä unohtamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tultiin taas liikennettä vaarantamasta sillä erotuksella, ettei aiheutettu mitään. Tänäkin kesänä on tätä karavaanari elämää vietetty tien päällä tuhansia kilometreä, eli suomen kaikki retkeilykohteet alkaa olla käytyjä. Kaikkihan me vaarannamme kaiken aikaa liikennettä, mutta suurin osa ei silti aiheuta kolareita. Ikaalisissa on aiheutettu klassista perääajo rytinää ja miksikähän? Siksi, kun liikennekulttuuri vaatii ajamaan niin lähellä toisia, että heti kun jostain äkillisisestä syystä se edellä ajava joutuu hiljentämään, niin takana roikkuva törmää ja sitä seuraava myös, jne. Ajonopeuksien pienentämisillä on suuri merkitys kolarien ehkäisylle. Se, että väyläviraston ajama nopeuksien pienentäminen ei tällä kertaa mennyt läpi, osoittaa vain sen, miten suuri joukko on tätä uhoilevaa porukkaa, joille vain kovalla vauhdilla on merkitystä, eli onnettomuuksien saldon pienennys merkityksetön sivuseikka. Sinä ja minä olemme pahimpia liikenteen vaarantajia, mutta ei sillä vaarantamisella ole paskankaan merkitystä, ennenkä vasta sitten, kun se vaarrantaminen muuttuu aiheuttamiseksi. Medialle ja poliisille vaarantaminen ei muutu aiheuttamiseksi sittenkään, vaikka kuinka pelti rytisisi tai joku jäisi rattijuopon yliajamaksi. Kaiken kukkuraksi näitä aiheuttajia pitää sitten vielä kunnialliseen tapaan muka epäillä, jottei aiheuttajille tulisi paha mieli.
Pakko sinun on suvaita muitakin liikenteessä, kuin maltillisesti ajavia, kuten rattijuoppoja, kännykkään ajon aikana puhuvia, ylinopeuksia ajavia, perään ajavia ja pannaan nyt vielä se tuttu suojatielläkin päälle ajavat. Kyllä meistä tälläiset kuskit, kuten huumehörhöissä ajavat, niin kaikkia näitä ei pitäisi suvaita liikenteessä ollenkaan, mutta näin se ei valitettavasti käytännössä mene, vaan nämä hörhöt ovatkin sinun sekä muiden vastarannan kiiskien tavoin heitä sitkeästi puolustelevaa joukkokuntaa.Olet siis palannut liikennettä vaarantamasta jolla matkallasi, ajo-ja huomiokykysi puutteen takia olet takuuvarmasti aiheuttanut jopa useamman, vähintään läheltä piti tapauksen tai suoranaisen onnettomuuden. Näitähän sinä rattijuopontasolle vajonneena ikäkuskina et toki huomaa tai ainakaan tunnusta.
Tuo Ikaalisissa tapahtunut ketjukolari on mitä ilmeisimmin juuri kaltaisesi ajokyvyttömän puusilmä kuskin aiheuttama, joka arvaamattomalla jarruttelullaan sai tapahtuman aikaiseksi. Niin, ja sillä ei ole mitään tekemistä jonkin liikennekulttuurin kanssa.
Tuolla väyläviraston tyhjäpää akan esittämällä ja muutaman kaltaisesi mielenvikaisen kannattamalla ajonopeuksien entisestään alentamisella ei ole saavutettavissa mitään kolarien ehkäisyä, tosiasian ollessa juurikin päinvastainen. Tuon jo kuolleena syntyneen ajatuksen tyrmäämisellä ei ole mitään tekemistä jonkin kuvittelemasi uhoilevan porukan kanssa, koska eihän sellaista porukkaa ole edes olemassa. Niin no, tietysti pois lukien muutamat kaverisi jotka noita käsittämättömiä takavarikointi ja kovempia rangaistuksia vaativia älyttömyyksiään palstoilla viljelee.
Kova vauhti, jota meidän rajoituksilla ei ole edes mahdollista ajaa ei tuohon esityksen täystyrmäykseen ollut osaa eikä arpaa, vaan ohjenuorana on ollut ainoastaan liikenteen sujuvuus joka turvallisuuden näkökulmasta on se kaikkia hyödyttävä ja tärkeimpänä pidettävä asia, joka on omiaan niitä onnettomuuksia vähentämään. Toki kaltaisesi "viisaat" rattijuopontasolle vajonneet ikäkuskit, olipa nopeusrajoitukset mitä tahansa, tuolla ajokyvyttömyydellään tekee parhaansa sen eteen , että onnettomuuksia takuu varmasti sattuu ja tapahtuu.
Kyllä se sinun ajokyvyttömyydestäsi johtuva vaarantaminen on juuri sitä aiheuttamista, eikä se sanoilla leikkimisestäsi huolimatta muuksi muutu. Minähän en ajokykyisenä ja toistaiseksi täyspäisenä tietenkään sinun tapaasi liikennettä vaaranna ja aiheuta tahallisia onnettomuuksia.
Poliisin ja median uutisoinnissaan käyttämät sanat ja ilmaisut on oikeat ja lain mukaiset, vaikka sinä laista paskat välittävänä et niitä trollikaverisi tapaan oikeana pidä. Kysehän ei ole huutamastasi kenenkään kunnioittamisesta vaan yksinkertaisesti poliisin ja median lain kunnioittamisesta.
Toki kaikenlaisia, kuten kaltaisiasi ajo-ja huomiokyvyttömiä liikenteessä valitettavasti liikkuu eikä teitä pitäisi liikenteessä rattijuoppojen ja huumekuskien tasoisina tosiaankaan pitäisi liikenteessä suvaita.
Mainitsemasi rattijuopot ja huumehörhöt, joita kukaan ei mitenkään puolusta, eikä niitäkään pitäisi liikenteessä suvaita, on sinusta poiketen kuitenkin eriasia, koska ei ne kännissä tai huumeissa aina ja kokoajan aja, vaan liikkuvat ja ajavat pääsääntöisesti selvin päin, kun taas sinä kaveriesi kanssa tiellä liikkuessanne olette vakavasti alentuneen ajo-ja huomiokykynne takia kokoaikaisesti mainittujen rattijuoppo ja huumekuskien tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se liikenteen sujuvuus sulle pitää sisällään ? Kyllä me tiedämme, että vauhti on sen sujuvuutenne A ja O, mutta tärkeintä on myös turvallisuus, joka pitää sisällään paljon asioita, joita vauhtisokeat eivät huomioi ja josta sitten seuraa näitä jatkuvia kolareita ja päälle ajoja. . Vastarannan kiiskejä on olemassa joka elämän taholla kuten politiikassa liikennettä unohtamatta.
Liikenteen sujuvuushan on niin yksinkertainen asia, että kaikki mukana olevat kuskit on ajo-ja huomiokyvyltään sillä vaaditulla tasolla, että kykenevät liikkumaan liikennevirran mukana, joka lähes aina on hitaampi kuin mitä suurin sallittu kussakin kohtaa sallisi. Joten korostamallasi vauhdilla ei tuossa ole mitään tekemistä. Kolarit ja päälle ajot, joita viimeksi mainittuja ei juurikaan edes tapahdu, ei mitenkään liity tai ole sujuvuudesta johtuvia.
Niin no, olethan sinä ajo-ja huomiokyvyttömänä luokitettavissa mainitsemaksesi vastarannan kiiskeksi jolle turvallinen ja muut huomioonottava turvallinen ajotapa on kauhistus.
- Anonyymi
Ajelin tuossa yhden pullosilmän perässä, meni n -10 alle rajoituksen 100 alueella. Alkoi 80 alue ja edessä meni rekan perässä autoja jonossa. Tämä pullosilmä ohitti 5-6 autoa ja jäi rekan perään ajamaan.
Siihen kun pääsi, meni n 300m ja laittoi vilkun vasempaan ja jäi odottamaan keskiviivalle kääntymistä ja me hänen perään.
Sit vielä ihmetellään että esim moisen pullosilmän takia peräänajojen mahdollisuus kertautuu ja kovasti.
Kuitenkin 80 alueen alusta kääntymiseen oli max 5km matka.
Mutta kuten täällä on sanottu viisaampien toimesta, jokaisella on oikeus mennä omalla tavallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822