Vuokrafirmoissa ASENNE RATKAISEE!! Ei pelata tutkinnoille vaan ahkerat ja työhaluiset saa varmasti pestejä!! Lisäksi voi itse vaikuttaa jos haluaa tehdä vaikka lyhyempää pätkää ja nauttia ylimääräisestä vapaa-ajasta!! Lomarahatkin saa yleensä joka liksaan eli tilipussi on paksumpi kuin ns. vakkareilla!! Siksi käytän itse vuokrafirmoja kun haluan työllistyä ja suosittelen muillekin!!
Kannattaa käyttää vuokrafirmoja!!
11
314
Vastaukset
- Anonyymi
Hah haa, mustaa väännetään taas valkoiseksi.
- Anonyymi
Tässä vuokramies yli 10 vuoden kokemuksella, suosin vuokratyötä koska maisema vaihtuu. Nyt palkka ei ole sama kuin parhaina aikoina,mutta kyllä
Sillä
Elää. Kaikille vuokratyö ei sovi, mutta jos tajuaa miten homma toimii niin se auttaa jo paljon.- Anonyymi
Kiinnostaa työt!! Missä vuokrafirmassa sulla pesti?? Onko pitkät pestit? Sisätyöt kiinnostaa haalaus tai suojaus. Hesassa ja pks seudulla
- Anonyymi
Vuokratyö pilaasun elämäsi.soitelevat millon sattuu.
- Anonyymi
Onko tuo baronan propagandaa ei ikinä vuoratyö firman kirkoille
- Anonyymi
Oon vuokramies työmaalla, ja on lepposta hyvä palkka ja töitä saa tehdä sen verran kun jaksaa. Vituttaako?
- Anonyymi
Heh hee miksi ketään vituttaisi jonkun vuokraukon elvisyely hah haa.
- Anonyymi
Barona on hyvä firma. Paljon töitä!
- Anonyymi
Paljo maksaa haalaus tai suojaus pesteistä parona?
- Anonyymi
Eiköhän se ollut propagandaa
- Anonyymi
Mikä? Vuokrafirmasta saa joustavasti töitä jolloin voi tienata joko lisärahaa tai luoda urapolun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194157
- 1214006
- 483622
- 632958
- 2002741
- 492508
- 222508
- 202396
- 412289
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412235