Vuokrafirmoissa ASENNE RATKAISEE!! Ei pelata tutkinnoille vaan ahkerat ja työhaluiset saa varmasti pestejä!! Lisäksi voi itse vaikuttaa jos haluaa tehdä vaikka lyhyempää pätkää ja nauttia ylimääräisestä vapaa-ajasta!! Lomarahatkin saa yleensä joka liksaan eli tilipussi on paksumpi kuin ns. vakkareilla!! Siksi käytän itse vuokrafirmoja kun haluan työllistyä ja suosittelen muillekin!!
Kannattaa käyttää vuokrafirmoja!!
31
634
Vastaukset
- Anonyymi
Hah haa, mustaa väännetään taas valkoiseksi.
- Anonyymi
Tässä vuokramies yli 10 vuoden kokemuksella, suosin vuokratyötä koska maisema vaihtuu. Nyt palkka ei ole sama kuin parhaina aikoina,mutta kyllä
Sillä
Elää. Kaikille vuokratyö ei sovi, mutta jos tajuaa miten homma toimii niin se auttaa jo paljon.- Anonyymi
Kiinnostaa työt!! Missä vuokrafirmassa sulla pesti?? Onko pitkät pestit? Sisätyöt kiinnostaa haalaus tai suojaus. Hesassa ja pks seudulla
- Anonyymi
Vuokratyö pilaasun elämäsi.soitelevat millon sattuu.
- Anonyymi
Onko tuo baronan propagandaa ei ikinä vuoratyö firman kirkoille
- Anonyymi
Oon vuokramies työmaalla, ja on lepposta hyvä palkka ja töitä saa tehdä sen verran kun jaksaa. Vituttaako?
- Anonyymi
Heh hee miksi ketään vituttaisi jonkun vuokraukon elvisyely hah haa.
- Anonyymi
Barona on hyvä firma. Paljon töitä!
- Anonyymi
Paljo maksaa haalaus tai suojaus pesteistä parona?
- Anonyymi
Vain on paljon töitä voi jeesus
- Anonyymi
Eiköhän se ollut propagandaa
- Anonyymi
Mikä? Vuokrafirmasta saa joustavasti töitä jolloin voi tienata joko lisärahaa tai luoda urapolun.
- Anonyymi
Vuokrafirmoista saa nopeasti työtä!! Ei mistään työkkäristä saa mitään!! SIKSI AINA TÖIHIN VUOKRAFIRMAN KAUTTA!!
- Anonyymi
Varsinkin jos sinua ei haittaa että maksetaan palkat vähän miten sattuu, mutta siitä voit olla varma että välistä vedetään ja isosti ;-D
Vuokrafirmassa töissä on joko täysin idiootteja, tai tietämättömiä ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin jos sinua ei haittaa että maksetaan palkat vähän miten sattuu, mutta siitä voit olla varma että välistä vedetään ja isosti ;-D
Vuokrafirmassa töissä on joko täysin idiootteja, tai tietämättömiä ihmisiä.Pitää valita hyvä vuokrafirma missä asiat toimii😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää valita hyvä vuokrafirma missä asiat toimii😎
Ei ne toimi missään niistä :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne toimi missään niistä :-D
Mitä firmoja olet kokeillut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä firmoja olet kokeillut?
Kaikkia, ei löytyny ensimmäistäkään joka toimii oikein.
- Anonyymi
Barona, Eezy , Staffpoint vaihtelevalla menestyksellä.
- Anonyymi
Barona, Eezy ja Staffpoint kaikki vetää välistä, saat parempaa palkkaa työllistymällä suoraan työntekijää tarvitsevaan yritykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Barona, Eezy ja Staffpoint kaikki vetää välistä, saat parempaa palkkaa työllistymällä suoraan työntekijää tarvitsevaan yritykseen.
Mihin pääsee suoraan appariksi tai haalaamaan??? Pääseekö yit tai skanska???? Kiinnostaa työt!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin pääsee suoraan appariksi tai haalaamaan??? Pääseekö yit tai skanska???? Kiinnostaa työt!!!
Samoihin yrityksiin jotka hyväksikäyttävät näitä vuokrafirmoja, heillä on töitä tarjolla senkus soitat sinne.
Vuokrafirman kautta ottavat tosin useammin kun ei tarvitse maksaa yhtä paljon palkkaa sekä pääsee työntekijästä paljon helpommin eroon kun työt vähenee, ts. ei irtisanomisaikaa.
Eiköhän joku kohta keksi perustaa vuokra-vuokranvälitysfirman, välittää tietoja eri vuokrafirmoista työntekijälle jotka hakee työntekijää asiakasyritykselle ;-)
Voi sitä kusetuksen määrää ;-D
- Anonyymi
Paras firma on Visio, ainakin omat kokemukset 5/5
- Anonyymi
Yli 16e/h apparina, ja löysä työmaa. Kyl kelpaaa
- Anonyymi
Mulla 18 egee timma, tänään oon kantanut muurareille 2 säkkiä laastia ja lopun aikaa leediä mesulta jemmassa😅
- Anonyymi
Vuokramiehenä voi päästä helposti kun löytää oikean työmaan, ja on vähän pelisilmää. Vuokramies on vähän niinku nobody.
Nytkin helppoo rahaa pienellä vaivalla, mitäs sanotte ?- Anonyymi
Asiaa!! Tänään taas työmaalla pelkkää lomaa😎😎😎😎
- Anonyymi
Pieru
- Anonyymi
Taas ollaan suojatöissä, palkka juoksee. On se mukavaa tämmösinä aikoina:)
- Anonyymi
Töitä on niin paljon Baronal ku haluu vaa tehä!!
- Anonyymi
Hyvä pesti itellä, iso työmaa ja paljo piilopaikkoja mihin ei mesut löydä😎 Kuulokkeet vaan korvilla ja bookbeatia kuuntelemaan vaikka Immun uutta kirjaa ja samalla liksa juoksee melkein 20 e timma😎😎😎
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887