Pidän sähköteroja vähä-älyisinä juntteina

Anonyymi-ap

Olen aina pitänyt ja tulen jatkossakin pitämään kaikkia patteritolloja rupusakkina.

24

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä pidän sinua typerä, lapsellisena ja tyhmänä Suolen vakio hönönä.

      • Anonyymi

        Noin totesi tollo, joka on arvottomampi kuin koiran pökäle.


        HEH HEH


    • Anonyymi

      Kommentini on yhtä vahva:
      Olen aina pitänyt ja tulen jatkossakin pitämään kaikkia polttomoottoriautoilijoita rupusakkina.

      • Anonyymi

        Aivan vapaasti, sillä vähä-älyisten patteriurpojen mielipiteillä ei tunnetusti ole mitään merkitystä.


        PATTERIPELLET HOITOON


    • Anonyymi

      Minä pidän bolboa mainostavia ja muitakin polttomoottoriautoililijoita kasveina. Luku-, kirjoitus- ja laskutaidottomina. kasveina. Vai pitääkö piirtää kuva.

      • Anonyymi

        Mikä se polttisteron bolbo on se aina välillä putkahtelee esille. Kehuvat bolboa. Olisikohan lapsena imenyt bolboa. Bolbo ja Persu sopivat hyvin samaan parkkiruutuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se polttisteron bolbo on se aina välillä putkahtelee esille. Kehuvat bolboa. Olisikohan lapsena imenyt bolboa. Bolbo ja Persu sopivat hyvin samaan parkkiruutuun.

        Tuli kirjoitusvirhe ....pitää olla Virsu ja Bolbo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli kirjoitusvirhe ....pitää olla Virsu ja Bolbo

        Äääh..... Marsu ja Bolbo


      • Anonyymi

        Se ei ole kasvi se on vihannes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole kasvi se on vihannes.

        Siksikö mustalla diesel Mersulla kaahaaminen on niin heviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö mustalla diesel Mersulla kaahaaminen on niin heviä.

        Hedelmä on luumun kokoinen finni poskessa.


    • Anonyymi

      Olen aina pitänyt ja tulen jatkossakin pitämään kaikkia radio novan kuuntelijoita rupusakkina.

      • Anonyymi

        ASIAA, minä kuuntelen radio Cityä tai Rockia ja näytän sitä pisintä sormea kaikille typerille patteritaunoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASIAA, minä kuuntelen radio Cityä tai Rockia ja näytän sitä pisintä sormea kaikille typerille patteritaunoille.

        No musiikista puheen ollen. Soitin töissä nuoremmille kolleegoille yhtä nuoruuden ikonia. Siihen tuli osastopäällikkö ja kysyi mikäs täällä on luulin palohälytykseksi. Kerroin mikä on ja hän siihen, olen enemmän Yölintu fani. (Musta bensa BMW ja muutenkin omalaatuinen). Kappaleen kitarasoolo on ehkä hienoin soolo rock historiassa. Kruunaamaton kuningas Eagles Hotel California. Hienoa kuunnella hiljaisessa kulkuneuvossa Harmann Kardon laitteista. Joskus laitan kahvista veto, tunnistatko kappaleen kisa. Nuori mies (Tesla ja ihan fiksu muutenkin) Täräytti kuin apteekin hyllyltä. "Kyllähän tuon tuntee jokainen Clapton Layla". Kahvit tarjosin ihan mielelläni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No musiikista puheen ollen. Soitin töissä nuoremmille kolleegoille yhtä nuoruuden ikonia. Siihen tuli osastopäällikkö ja kysyi mikäs täällä on luulin palohälytykseksi. Kerroin mikä on ja hän siihen, olen enemmän Yölintu fani. (Musta bensa BMW ja muutenkin omalaatuinen). Kappaleen kitarasoolo on ehkä hienoin soolo rock historiassa. Kruunaamaton kuningas Eagles Hotel California. Hienoa kuunnella hiljaisessa kulkuneuvossa Harmann Kardon laitteista. Joskus laitan kahvista veto, tunnistatko kappaleen kisa. Nuori mies (Tesla ja ihan fiksu muutenkin) Täräytti kuin apteekin hyllyltä. "Kyllähän tuon tuntee jokainen Clapton Layla". Kahvit tarjosin ihan mielelläni

        Stevie Ray Vaughan huippu Blues, jos pitkistä sooloista tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stevie Ray Vaughan huippu Blues, jos pitkistä sooloista tykkää.

        Taisi mennä tuo hevi yli. Se on asiayhteydessätä riippuen mm musiikkia, tässä tarkoitettiin osastoa, joka on marketeissa ja Lapinlahdessa. Hedelmä ja vihannes osasto. Oli kuski ja pari polttiskaveria lounaalla. Tarjoilija kysyi mitä saisi olla. No pihvit ranskalaisilla juomaksi vesi. Tarjoilija kysyy " entäs vihannekset". No, ne ottaa sitä samaa.


    • Anonyymi

      Onneksi on yksi huippuälykäs eli tämän ketjun aloittaja niiden miljoonien joukossa jotka ovat ostaneet sähköauton.

      • Anonyymi

        Jos aloittaja on huippuälykäs, niin minkälainen se ns. tavallinen polttis törppö on. Kauniinahan se korppiemokin poikasen ääntä pitää. Kaltaistensa joukossa ehkä jonkinlainen vitsiniekka, todellisuudessa pelkkä vitsi...ja huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos aloittaja on huippuälykäs, niin minkälainen se ns. tavallinen polttis törppö on. Kauniinahan se korppiemokin poikasen ääntä pitää. Kaltaistensa joukossa ehkä jonkinlainen vitsiniekka, todellisuudessa pelkkä vitsi...ja huono.

        Saattaapi olla se bolbo heppu.


    • Anonyymi

      Tuskimpa järkeä on jaettu sen mukaan millä energiamuodolla ajoneuvo kulkee.
      Vai vittu onko muuten ?
      Täh ?

      • Anonyymi

        Aloittajan ja hänen opetuslastensa mukaan on. Sillä määrällä tullaan huippuälykkääksi.
        En tiedä vittu muuten.


    • Anonyymi

      Tästäkin viestiketjusta jälleen näkee, kuinka yksinkertaisia törppöjä kaikki patteripellet oikeasti on.

      Ps. En siis ole mikään trollailija vaan yksi tämän palstan asiallisimmista ja arvostetuimmista kirjoittajista.


      PATTERIPELLET HOITOON

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä, törppöjä ovat ja sellaisina myös pysyvät.


    • Anonyymi

      No, faktahan se on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe