Väkivaltainen Kaikin tavoin kohta 8v.
Voimat on loppu.
Päihteet mukana kuvassa.
Mielenterveys mennyt hänen takiaan.
Nyt on synkkä hetki ja kaipaan vain vähän vertaistukea.
Itse olen aika huono kirjoittamaan.
Joten jos joku haluaa kertoa vaikka mitä on tehnyt että elämänlaatu on parantunut.
Tai kommentoida muuten vaan jotain positiivista.
Mieheni on väkivaltainen
30
310
Vastaukset
- Anonyymi
Otat eron. Elämä voittaa.
- Anonyymi
Te trollimiehen väkivaltafantasioihin kommentoijat ootte varmaan yhtä patologisia spedejä
- Anonyymi
Oma äitini kävi metsässä kävelemässä ja itkemässä tilannettaan, kunnes rohkaistui ja otti eron isästäni. Se oli isälleni kova paikka, josta ei toennut vajaan kahden kymmenen elin vuotensa aikana. Kuulin hänen naisseuralaisten sanoneen, että vertaili heitä äitiimme, että miksi eivät voi olla samanlaisia "kotipiikoja".
Miehenä totean, että rohkeus on ainoa tekijä, joka sinut voi pelastaa tilanteesta. Tee ennalta asioita, joilla helpotat omaa tilannettasi mm. säästä rahaa, jotta irtautuminen on paremmin mahdollista jne. Selvitä, minkälaisia mahdollisuuksia sinulla on vuokrata asunto jostain turvallisesta paikasta, josta mies ei sinua löydä jne.
Aina sanotaan, että hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty suoritus ja tällaisessa tapauksessa se kyllä pitää paikkansa. Rohkaistu ja tee hyvä suunnitelma, mahdollista se ja nauti loppuelämästä haluamallasi tavalla. Olet sen ansainnut, äitinikin ansaitsi ja eli haluamallaan tavalla.
Molemmat ovat jo mullan alla. Äitini näki painajaisia niin kauan, kunnes isäni kuoli. Onneksi sai elää ilman painajaisia yli kymmenen vuotta. - Anonyymi
Jätä se sika heti
- Anonyymi
Olet ottanut turpaan kahdeksan vuotta? Oletko oikeasti noin tyhmä? Mitähän kannattais tehdä?
- Anonyymi
Siinä se hengetön mies tas vastailee omin aloituksiin. Ootko sinä saanut joskus naiselta nekkuun kun prosessoit tätä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se hengetön mies tas vastailee omin aloituksiin. Ootko sinä saanut joskus naiselta nekkuun kun prosessoit tätä asiaa?
Kojootti hermostui jopa toisen puolesta ja jäi potemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kojootti hermostui jopa toisen puolesta ja jäi potemaan
Skrode mies ja tällainen romauttaa psyykkisesti, aikamoinen äitin poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se pieni ollu se toinenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tapa ittes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tapa ittes
Laittele sinä vaan niitä uhkauksia eetteriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittele sinä vaan niitä uhkauksia eetteriin
Ja alusta ihan pokalla niistä olemattomista kuin pieni mimosa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja alusta ihan pokalla niistä olemattomista kuin pieni mimosa
Kuinka tämä kersa voi edes olla näin pimeä ja naurettavan kaksinaismoralistinen sillä erotuksella että itkee itse täällä oikeasti, mutta joku toinen ei, mikä tuhkamuna
- Anonyymi
Hae apua oman alueesi sosiaalitoimistosta. Väkivaltainen suhde voi oikeasti päättyä todella huonosti. Älä jää odottamaan parempia hetkiä. Toimi nopeasti.
- Anonyymi
Lähde. Ei helppoa, koska itse olet varmasti sokeutunut ja jotenkin sopeutunutkin tilanteeseen. Mutta ketään ei saa kohdella huonosti tai lyödä. Lähde, ennen kuin on myöhäistä. Tuommoinen ukko kuuluisi eristysselliin loppuelämäkseen.
- Anonyymi
Eihän sun auta kun hävitä silloin kun miehesi on jossain muualla. Jos joku ystävä pyydä voitko päästä sinne tai hakeudu turvakotiin. Kun hän seuraavan kerran hakkaa menet terveyskeskuseen ja kerrot mistä vammat tulleet. Väkivaltainen ihminen ei varmasti eroa sovussa. Älä kerro että lähdet. Se tulee perään kyllä. Voimia ❤️ Se on varmasti hankala yrittää uskoa itseensä sekä muihinkaan kun itseluottamus hakattu ja turvallisuuden tunne viety. Älä luovuta. Varmasti tuntuu että olisi vaan helpompi kuolla. Mutta älä tee sitä. Kun pääset pois voi elämäsi vielä muuttua.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä tehdä se rikosilmotus. vaikka netissä. Muuta tai lähde vaikka vanhemmille kylään siksi aikaa. tai turvakotiin. Itse päästin mieheni liian helpolla vain erolla. Veikkaan että kaikki mitä teki ois joutunut linnaan ja asiat olisi nyt paperilla eikä käännetty minua vastaan. Nyt minä kuulema valehtelen. Mikään sana sanaa vastaan ei toimi. Mutta kun siitä tietää joku toinen ja se on paperille kirjattu sitten se vasta on totta. Nyt sulla on vasta tarina sun omasta päästä. FAKTA TIETO
- Anonyymi
Sossusta saat avun pakenemiseen ja turvakotiin.
- Anonyymi
Laita tuo mieheke idän junaan!
- Anonyymi
Aika vaikea on naisen ketään miestä laittaa yhtään mihkään. Hullulla on hullun voimatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikea on naisen ketään miestä laittaa yhtään mihkään. Hullulla on hullun voimatkin.
Sinä et taida miespuolinen aloittaja jaksaa kauppakassia painavampaa nostaa ku jo tulee hiki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et taida miespuolinen aloittaja jaksaa kauppakassia painavampaa nostaa ku jo tulee hiki
Onko sulta kysytty jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulta kysytty jotain?
Naapurin mummako sinut o voittanut painissa mies?
- Anonyymi
💕💕
Sinun ei tarvitse tällaista kokea ja sietää yhtään enempää. Lähde pois sieltä. Ohjeistan olemaan tuonne yhteydessä: https://nettiturvakoti.fi/nain-haet-apua/turvakodit/
Tänne voit myös soittaa: https://naistenlinja.fi/
Toimi pikimmiten. Älä jää odottamaan, että pahin tapahtuu.- Anonyymi
Mene sinä miesrinsessa vaikka sinne itikseen pätemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä miesrinsessa vaikka sinne itikseen pätemään
Onko sulta kysytty mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulta kysytty mitään?
Tuntuuko siltä, että breaking point on hilkulla?
- Anonyymi
Susitrolliäijä näemmä temmeltää tänään täällä vaihteeks prinsessana. Varmaan jo kruunu päässä odottelemassa kuurakettiaan🚀😇
- Anonyymi
Rakas ystävä, oikein paljon kiitos viestistä 💌 mä todella toivon että sä uskallat hakee apua 😪 noi on oikeesti tosi vaarallisia ja pelottavia tollaset 😢 oon susta nyt todella huolissani 💔 muista et oot todella tärkeä ja rakas ystävä 💝 arvokkain aarre päällä maan 🤗✨ ja sä voit koska vaa laittaa viestii jos on jku hätä, tarvitset tukea apua tai ihan vaan jonkun jka lohduttaa ja kuuntelee 💖 mä toivon sulle oikein siunattua 🙏 syksyn jatkoa ja parempaa huomista ✨ jokaisella tulisi olla oikeus rauhalliseen ja turvalliseen kotiin, ympäristöön jossa ei tarvitse pelätä tai olla varuillaan valitettavasti nykypäivän suomessa tämä ei toteudu millään mittapuulla 😔
ihan ystävänä 🥰
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🎗️✨
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2746076Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643108- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232312- 721788
- 1451558
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911503Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334