En ala kirjoittamaan mitään eksaktia kuvausta.
Itse olen jo reilusti + 50v ja tykkään ihmisestä jonka tunnen.
Hän on aivan erilailainen kuin minä. Minä olen yksin ja hän ei. Hän on minua yli 5v vanhempi ja "lapsellinen", ei vapaa.
Ei sille voi mitään että haluaisi halausta enemmän ja halauksia enemmän. Ympäristö missä kohtaamme on vakava ja kahden kesken jutuissa on joskus "hassuja" sanoja joilla korvautuu kirosana.
mun ihanne nainen
11
613
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa! Ja kerrankin joku kirjoittaa tänne tolkullisia.
- Anonyymi
Aloittaja kommentoi.
Voi kun tietäisi mitä mielessä liikkuu. Enkä tiedä onko tässä mitään pahaa tai kiellettyä.
- Anonyymi
Minun ihannenaiseni taas on 27v fitness-blondi, pienillä rinnoilla, upealla perseellä ja kauniilla silmillä.
- Anonyymi
aloittaja kommentoi!
Ihanne ja oikeassa elämässä oleva nainen jota et koskaan saa on kaksi aivan eri asiaa!
Jos tunnet ihmisen ja alat miettimään on aivan eri kuin jokin avatar 3d luotu haave. Jokin ameriikkalainen julkkis jolla on kymmenentuhannen taalan meikkikassi on aivan eri kuin suomalainen yli 50v ikäinen kaupan kassa. Pitää asettaa ajatuksen johonkin realiteettiin. 20v nuoren ja yli 50v naisen elämät on vähän eri tilanteessa ja oma ikäkin pitää suhteuttaa siihen. Machoilu on perseestä.
Anonyymi
2024-08-20 14:09:34
Ei ketää!
- Anonyymi
Ketä sinun ihastuksesi kiinnostaa?
- Anonyymi
Varmaan niitä, jotka lukee ihannenainen -palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan niitä, jotka lukee ihannenainen -palstaa.
ketjun aloittaja koimmentoi!
Kirjoitin vain aloituksen, koska ihminen jota ajattelen on sellainen jonka tiedän vaikeaksi ja hän vain on mielestäni kivan näköinen ja hyvä tyyppi. Se on ihan ihan eri kuin se, että ihminen on sellainen jonka on nähnyt viiden metrin päästä joskus vuonna 2009 ja joka on itseä liian paljon eri-ikäinen. Ei tämä minunkaan tuttuni ole aivan ideaali, mutta kuitenkin.
- Anonyymi
No miksi varattua ahdistelet ja perheellistä ?Hänellä on kaikki mitä hän tarvitsee kuten itse sanonut. Ri tarvetta ulkopuolisiin.
- Anonyymi
ap. kommentoi
Kuka sanoo, että ahdistelen? Olin alussa innostunut hänestä ja huomasin, että hän oli kiusaantunut, mutta en ahdistellut ja nykyää tilanne on aivan erilainen. Itse olen kiusantunut.
- Anonyymi
Ihannenainen mulle on pieni ja söpö, mutta itsevarma ja empaattinen.
- Anonyymi
ketjun aloittaja kommentoi.
Minun ihannenaiseni on juuri se jolle tein avauksen. Hän on kivan näköinen ja helvetin hyvä tyyppi. Ikäeroa on ehkä liikaa ja elämät erilaisia. Mutta hän on sellainen josta pidän ja en voi kuin ajatella häntä kaverina. Tuskin tulen saamaan häneltä mitään K-18 materiaalia vaikka itse mietin häntä myös sillä tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157