mun ihanne nainen

Anonyymi-ap

En ala kirjoittamaan mitään eksaktia kuvausta.

Itse olen jo reilusti + 50v ja tykkään ihmisestä jonka tunnen.

Hän on aivan erilailainen kuin minä. Minä olen yksin ja hän ei. Hän on minua yli 5v vanhempi ja "lapsellinen", ei vapaa.

Ei sille voi mitään että haluaisi halausta enemmän ja halauksia enemmän. Ympäristö missä kohtaamme on vakava ja kahden kesken jutuissa on joskus "hassuja" sanoja joilla korvautuu kirosana.

11

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvältä kuulostaa! Ja kerrankin joku kirjoittaa tänne tolkullisia.

• Anonyymi

Aloittaja kommentoi.

Voi kun tietäisi mitä mielessä liikkuu. Enkä tiedä onko tässä mitään pahaa tai kiellettyä.

• Anonyymi

Minun ihannenaiseni taas on 27v fitness-blondi, pienillä rinnoilla, upealla perseellä ja kauniilla silmillä.

• Anonyymi

aloittaja kommentoi!

Ihanne ja oikeassa elämässä oleva nainen jota et koskaan saa on kaksi aivan eri asiaa!

Jos tunnet ihmisen ja alat miettimään on aivan eri kuin jokin avatar 3d luotu haave. Jokin ameriikkalainen julkkis jolla on kymmenentuhannen taalan meikkikassi on aivan eri kuin suomalainen yli 50v ikäinen kaupan kassa. Pitää asettaa ajatuksen johonkin realiteettiin. 20v nuoren ja yli 50v naisen elämät on vähän eri tilanteessa ja oma ikäkin pitää suhteuttaa siihen. Machoilu on perseestä.

Anonyymi
        2024-08-20 14:09:34

Ei ketää!

• Anonyymi

Ketä sinun ihastuksesi kiinnostaa?

• Anonyymi

Varmaan niitä, jotka lukee ihannenainen -palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan niitä, jotka lukee ihannenainen -palstaa.

ketjun aloittaja koimmentoi!

Kirjoitin vain aloituksen, koska ihminen jota ajattelen on sellainen jonka tiedän vaikeaksi ja hän vain on mielestäni kivan näköinen ja hyvä tyyppi. Se on ihan ihan eri kuin se, että ihminen on sellainen jonka on nähnyt viiden metrin päästä joskus vuonna 2009 ja joka on itseä liian paljon eri-ikäinen. Ei tämä minunkaan tuttuni ole aivan ideaali, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

No miksi varattua ahdistelet ja perheellistä ?Hänellä on kaikki mitä hän tarvitsee kuten itse sanonut. Ri tarvetta ulkopuolisiin.

• Anonyymi

ap. kommentoi

Kuka sanoo, että ahdistelen? Olin alussa innostunut hänestä ja huomasin, että hän oli kiusaantunut, mutta en ahdistellut ja nykyää tilanne on aivan erilainen. Itse olen kiusantunut.

• Anonyymi

Ihannenainen mulle on pieni ja söpö, mutta itsevarma ja empaattinen.

• Anonyymi

ketjun aloittaja kommentoi.

Minun ihannenaiseni on juuri se jolle tein avauksen. Hän on kivan näköinen ja helvetin hyvä tyyppi. Ikäeroa on ehkä liikaa ja elämät erilaisia. Mutta hän on sellainen josta pidän ja en voi kuin ajatella häntä kaverina. Tuskin tulen saamaan häneltä mitään K-18 materiaalia vaikka itse mietin häntä myös sillä tapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe