Omenaa kahvin kera

Anonyymi-ap

Onko kukaan kuullut että omenaa voi syödä kahvin kera.Kokeilin nyt tätä ja se todellakin toimi.

Asia tuli nyt ajankohtaiseksi kun laihdutettavaa on paljon.Noin 10 kiloa.Olen kokeillut viimeaikoina erillaisia keksejä,kakkuja ja pullia kahvin kera.
Mielestäni KAIKKI oli niin pahan makuisia että päätin luopua niistä kokonaan,toinen syy on niiden SUURI kaloripitoisuus.
Omenaa kahvin kera saa samalla terveellisen makukahvin ja paljon vitamiineja.
Toinen muutos minkä tein,lopetin kaikki kauramaidot ja alan kokeeksi käyttämään punaista luomumaitoa,sekä alan harrastamaan liikuntaa.

Lihomiseni syy on liika herkuttelu ja liikunnan puute.

60

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisäksi alan syömään terveysvaikutteisia ruokia kuten pitsa jonka pohjan teen kananmunista ja raejuustosta,näin roskaruuasta tulee terveellistä paljon proteenia sisältävää ruokaa.

      • Anonyymi

        Sinä olet sitten tylsä!


      • Anonyymi

        Muista kuitenkin glukoosisiirappi JA täytekakkukahvit tai pitza ei LAIHDUTA. Kananmunassa on colestretoolia ja raejuustossa roskaa kuten proteeniä ja ne poistuu kun lisäät sokeria ja siirappia ja lämmität ne mononlämmittimillä n 250 asteessa.ja sitten vähennä lämpöä 234,3 asteeseen.


      • Anonyymi

        Onko kananmuna ja raejuusto mielestäsi roskaruokaa? Tietääkseni hyvinkin suositeltavia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet sitten tylsä!

        Miten niin,pitsa minkä tein OLI todella herkullinen ja omena kahvin kera maistui hyvin,kokeilin nyt bananisosetta ja sekin maistui hyvin kahvin kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin,pitsa minkä tein OLI todella herkullinen ja omena kahvin kera maistui hyvin,kokeilin nyt bananisosetta ja sekin maistui hyvin kahvin kera.

        Kahvin kanssa voi ottaa myös puuroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvin kanssa voi ottaa myös puuroa.

        Tai mikä parasta, voi tehdä mokkapuuroa.


      • Anonyymi

        Kaalinpään leikkaat kiekoiksi ja laitat ne pitsapäällysteet ja uuniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin,pitsa minkä tein OLI todella herkullinen ja omena kahvin kera maistui hyvin,kokeilin nyt bananisosetta ja sekin maistui hyvin kahvin kera.

        Pitsa oli tosiaan paljon paremman makuista kuin pitseerioista ostetut ja puolet vähemmän kaloreita.
        Paino 400g ja kalorit 375
        Esim kotipitsan pitsoissa paino keskimäärin 500g ja kalorit 1000
        Ulkomaalaisten pitsoissa on huomattavasti enemmän kaloerita ja suolaa.

        Pakaste pitsat on tosi surkean makuisia kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitsa oli tosiaan paljon paremman makuista kuin pitseerioista ostetut ja puolet vähemmän kaloreita.
        Paino 400g ja kalorit 375
        Esim kotipitsan pitsoissa paino keskimäärin 500g ja kalorit 1000
        Ulkomaalaisten pitsoissa on huomattavasti enemmän kaloerita ja suolaa.

        Pakaste pitsat on tosi surkean makuisia kaikki.

        Toisena ruokana tein proteenimootshien mustikoista yms ja siitäkin TULI todella herkullinen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kananmuna ja raejuusto mielestäsi roskaruokaa? Tietääkseni hyvinkin suositeltavia!

        Hän varmaan tarkoitti että (roskaruoka) pitsasta tulee terveellinen kun tekee noista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitsa oli tosiaan paljon paremman makuista kuin pitseerioista ostetut ja puolet vähemmän kaloreita.
        Paino 400g ja kalorit 375
        Esim kotipitsan pitsoissa paino keskimäärin 500g ja kalorit 1000
        Ulkomaalaisten pitsoissa on huomattavasti enemmän kaloerita ja suolaa.

        Pakaste pitsat on tosi surkean makuisia kaikki.

        Pitsa kalorit 100g 260-300
        https://www.sulamo.fi/kalorit/pizza

        Itse tekemästäni se oli tarkemman laskun mukaan 112 ja maku paljon parempi mitä nämä valmispitsat tai pitseerioiden pitsat eli pitsa VOI olla myös laihdutusruokaa JOS tekee sen itse.
        Täällä on yksi asiantuntija väittänyt ettei sitä pysty tekemään vähäkalorisesti,mutta on näköjään siinä asiassa aivan väärässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista kuitenkin glukoosisiirappi JA täytekakkukahvit tai pitza ei LAIHDUTA. Kananmunassa on colestretoolia ja raejuustossa roskaa kuten proteeniä ja ne poistuu kun lisäät sokeria ja siirappia ja lämmität ne mononlämmittimillä n 250 asteessa.ja sitten vähennä lämpöä 234,3 asteeseen.

        Tuo on vanha sanonta tuosta kolesterolista , ihminen voi kyllä ihan hyvin syödä kananmunaa , proteeinejahan ne on niin kananmunat kun raejuustoin . Sitten tarvitsee ihmisen myös syödä rasvaakin , sillä sitäkin kroppa tarvitsee. Siis tavallinen monipuolinen ruoka oikeankokoisilla annoksilla on ihan riittävää . Ja ei lihota , kun annokset on normaalin kokoisia . Itse otan raejuustoa joka aamu aamupalan kanssa ja joskus keitän yhden kananmunan , kun tekee mieli laittaa kananmunan siivuja leivän päälle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitsa oli tosiaan paljon paremman makuista kuin pitseerioista ostetut ja puolet vähemmän kaloreita.
        Paino 400g ja kalorit 375
        Esim kotipitsan pitsoissa paino keskimäärin 500g ja kalorit 1000
        Ulkomaalaisten pitsoissa on huomattavasti enemmän kaloerita ja suolaa.

        Pakaste pitsat on tosi surkean makuisia kaikki.

        Moni tekee niistä pyöreistä näkkileivistä pizzan laittaa vaan päälle ainekset ja tomaattisosetta niin sanovat että hyvää on kun ottaa uunista


    • Anonyymi

      Minä teen makkarakahvia,puoli kadanossia. Jauha tehosekottimessa ja LISÄÄ kahvin joukkoon.Voi laittaa kaalikastikettakin, se on HUOMATTAVASTI paremman makuista.

    • Anonyymi

      Miten olisi teille herkkuperseille tuorekurkkua sinapilla ja ketsupilla.😁

      • Anonyymi

        Sinapi ja ketspuppi sopii HUOMATTAVASTI paremmin kaakaun kanssa.


    • Anonyymi

      Tämä meni ihan pilailuksi.

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla joku läski roskaruokaa syövä penikka,näkeehän sen nyt heti kommenteista.😂


    • Anonyymi

      Ei noita kannattaisi kommentoida ollenkaan, saavat vain vettä myllyynsä.

      • Anonyymi

        Jotain kertoo heidän järjenjuoksustaan, että pilkkaavat kehitysvammaisia.


      • Anonyymi

        Näin se on,tänne saa kirjoitella kuka tahansa pösilö ja HÄIRITÄ asiallisia kommentteja.
        Se voi olla etten minäkään viitsi tänne enään mitään kirjoitella.
        Tein nyt samaan pohjaan proteeniomenapiirakan
        Voi olla että syön nyt sitä kahvin kera.Siitäkin tuli ihmeen hyvää.Minulla on kuivattua omenaa paljon.Kuivattiin viime vuonna kerralla 5 ämpärillistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on,tänne saa kirjoitella kuka tahansa pösilö ja HÄIRITÄ asiallisia kommentteja.
        Se voi olla etten minäkään viitsi tänne enään mitään kirjoitella.
        Tein nyt samaan pohjaan proteeniomenapiirakan
        Voi olla että syön nyt sitä kahvin kera.Siitäkin tuli ihmeen hyvää.Minulla on kuivattua omenaa paljon.Kuivattiin viime vuonna kerralla 5 ämpärillistä

        Jokatapauksessa tämä kahvikekseistä ja kaikista muista luopuminen kahvilla on erittäin suuri asia.
        Näitä keksejä tulee helposti sitten muutenkin naposteltua JOS niitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kertoo heidän järjenjuoksustaan, että pilkkaavat kehitysvammaisia.

        Mutta kaikilla on oikeus kirjoittaa järjenjuoksusta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokatapauksessa tämä kahvikekseistä ja kaikista muista luopuminen kahvilla on erittäin suuri asia.
        Näitä keksejä tulee helposti sitten muutenkin naposteltua JOS niitä on.

        Ottakaa silmälasit ja katsokaa keksipakkausten yms kylästä kalorit niin asia tulee selväksi.JOS näistä luopuu,se tekee vuositasolla kiloissa jopa 10 kiloa tai enemmän,itse ne nyt lopetin kokonaan.
        Kaapissani on tällä hetkellä 8 mariekeksipakettia,mutta niitä en nyt syö.Lopetin kaikki muutkin keksit ja pullat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kaikilla on oikeus kirjoittaa järjenjuoksusta riippumatta.

        Noista pilkkaviesteistä toinen kyllä poistettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista pilkkaviesteistä toinen kyllä poistettiin.

        Sinä olet se naapurikyttääjä, joka oman sairaan moraalinsa nojalla pyrkii pitämään foorumilla haluamaansa kuria. Kun et päässyt aikoinaan poliisikouluun etkä kelpaa enää edes vartijaksi, yrität päteä tätä kautta.

        Et edes arvosta sitä, että kehitysvammaisella on oikeus kirjoittaa. Kyllä on oikeus, vaikka muuta väität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se naapurikyttääjä, joka oman sairaan moraalinsa nojalla pyrkii pitämään foorumilla haluamaansa kuria. Kun et päässyt aikoinaan poliisikouluun etkä kelpaa enää edes vartijaksi, yrität päteä tätä kautta.

        Et edes arvosta sitä, että kehitysvammaisella on oikeus kirjoittaa. Kyllä on oikeus, vaikka muuta väität.

        Anteeksi, luulin että pilkkaat toisia. Kyllä saat kirjoitella tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, luulin että pilkkaat toisia. Kyllä saat kirjoitella tänne.

        Totta kai saan ja muutkin vammaiset kuin sinä, saavat kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa silmälasit ja katsokaa keksipakkausten yms kylästä kalorit niin asia tulee selväksi.JOS näistä luopuu,se tekee vuositasolla kiloissa jopa 10 kiloa tai enemmän,itse ne nyt lopetin kokonaan.
        Kaapissani on tällä hetkellä 8 mariekeksipakettia,mutta niitä en nyt syö.Lopetin kaikki muutkin keksit ja pullat.

        "Kaapissani on tällä hetkellä 8 mariekeksipakettia,mutta niitä en nyt syö."

        Lukeeko niissä ELÄ OTA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on,tänne saa kirjoitella kuka tahansa pösilö ja HÄIRITÄ asiallisia kommentteja.
        Se voi olla etten minäkään viitsi tänne enään mitään kirjoitella.
        Tein nyt samaan pohjaan proteeniomenapiirakan
        Voi olla että syön nyt sitä kahvin kera.Siitäkin tuli ihmeen hyvää.Minulla on kuivattua omenaa paljon.Kuivattiin viime vuonna kerralla 5 ämpärillistä

        Nyt kannattaa proteeniomenapiirakan lisäksi syödä proteenifasupaloja proteenimaradousuklaata ja proteenivaniliajäätelöä,proteenihedelmätoffeeta, kahvin kanssa MIELUMMIN proteenitäytekakkua koska se EI maistu pahalta.Jos ei tullut päivä proteenit täyteen niin vielä voi ottaa 2 kpl proteenikääretorttua illalla ja yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saan ja muutkin vammaiset kuin sinä, saavat kirjoittaa.

        En ole kertonut koskaan olevani vammainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertonut koskaan olevani vammainen.

        Mikä vamma sinulla sitten on, kehitysvamma?

        Meillä kaikilla on oikeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vamma sinulla sitten on, kehitysvamma?

        Meillä kaikilla on oikeus.

        Onko nyt aivan korrektia tiukata toiselta ihmiseltä tämän mahdollista kehitysvammaisuutta? Et vaikuta järin kehittyneeltä ihmiseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt aivan korrektia tiukata toiselta ihmiseltä tämän mahdollista kehitysvammaisuutta? Et vaikuta järin kehittyneeltä ihmiseltä.

        Juurihan sinä edellä kerroit että sinulla on jokin vamma. Ei sinun ole pakko täällä paljastaa mitään itsestäsi.

        Meillä kaikilla on oikeus myös kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sinä edellä kerroit että sinulla on jokin vamma. Ei sinun ole pakko täällä paljastaa mitään itsestäsi.

        Meillä kaikilla on oikeus myös kirjoittaa.

        Eikäkö se oli joku muu jolla oli vamma olisiko ollut se palstan kyttääjä mutta hänelläkin on oikeus kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikäkö se oli joku muu jolla oli vamma olisiko ollut se palstan kyttääjä mutta hänelläkin on oikeus kirjoittaa.

        Suorasukainen lähestymistapanne vammaisia kohtaan on minusta lähinnä tökeröä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorasukainen lähestymistapanne vammaisia kohtaan on minusta lähinnä tökeröä.

        Miksi sitten et myöntäisi vammaisille heille kuuluvia oikeuksia? Et vaan voi sietää sitä.

        Kaikilla on oikeus kirjoittaa ja ilmaista mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se naapurikyttääjä, joka oman sairaan moraalinsa nojalla pyrkii pitämään foorumilla haluamaansa kuria. Kun et päässyt aikoinaan poliisikouluun etkä kelpaa enää edes vartijaksi, yrität päteä tätä kautta.

        Et edes arvosta sitä, että kehitysvammaisella on oikeus kirjoittaa. Kyllä on oikeus, vaikka muuta väität.

        Mutta kehitysvammasta ei kaikki tiedä vaikka miten olisi oikeus kirjoittaa, joten tiåotta kai ihmiset reagoivat jos on jotain kirjoittanut mikä ei völttämätä kuulu palstan sääntöjen noudattamiseen . Siis kukaan ei saa kirjoittaa tiåoisia loukkaavia. Tekstejä . Ja jos kehitysvammainen kirjoittaa niin kai siinä joku on lähellä joka voi neubåvoa höntä siitä mikätä ei kirjoiteta .
        Joten aina ei sana ” saa” ole oikein paikallaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan sinä edellä kerroit että sinulla on jokin vamma. Ei sinun ole pakko täällä paljastaa mitään itsestäsi.

        Meillä kaikilla on oikeus myös kirjoittaa.

        Ihan niin , mutta siinäkin on rajansa mistä kirjoittaa ja miten .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorasukainen lähestymistapanne vammaisia kohtaan on minusta lähinnä tökeröä.

        Ei tämä oikein ole sellainen ketju missä kaikki,pysyy mukana . Kukaan ei tiedä toisesta mitään. Mutta silti on kehitysvammaisenkin noudatettava sääntöjä , jos ei siihen kykene niin silloin pitää miettiä , onko sopivaa kirjoitella ihan mitävaan, ja joku toinen voi ehkä ohjata sitä joka ei pysynasiassa.
        Joten. Niin kauan kun kirjoittamisessa on hyvä henki ja asiallisuus. On okay.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin , mutta siinäkin on rajansa mistä kirjoittaa ja miten .

        Määrään itse omat rajani lain lisäksi. Anonyymit eivät määräile.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kaupoissa on lapsihäiriköitä https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010639168.html

        Pahimpia ovat eläkeläismummot ja mummojen tapaan käyttäytyvät vanhat paapat. Luulevat olevansa Euroopan omistajia ja sanelevansa muiden pelisäännöt. Jonossa ohi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahimpia ovat eläkeläismummot ja mummojen tapaan käyttäytyvät vanhat paapat. Luulevat olevansa Euroopan omistajia ja sanelevansa muiden pelisäännöt. Jonossa ohi vaan.

        En ole huomannut jonossa ohituksia sen enempää nuorilta kuin vanhuksiltakaan. Et ole koulussa, mutta kirjoitat kuin murkkuikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut jonossa ohituksia sen enempää nuorilta kuin vanhuksiltakaan. Et ole koulussa, mutta kirjoitat kuin murkkuikäinen?

        Et kai ole huomannut, kun olet itse se joka ohittaa ja kyttää. Mikä oli syynä, että et päässyt poliisikouluun 60-luvulla? Oliko syynä puuttuva luku- vai kirjoitustaito vai yleinen puute älykkyydestä? Tahtoa kytätä kyllä olisi ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa silmälasit ja katsokaa keksipakkausten yms kylästä kalorit niin asia tulee selväksi.JOS näistä luopuu,se tekee vuositasolla kiloissa jopa 10 kiloa tai enemmän,itse ne nyt lopetin kokonaan.
        Kaapissani on tällä hetkellä 8 mariekeksipakettia,mutta niitä en nyt syö.Lopetin kaikki muutkin keksit ja pullat.

        "Ottakaa silmälasit ja katsokaa keksipakkausten yms kylästä kalorit niin asia tulee selväksi.JOS näistä luopuu,se tekee vuositasolla kiloissa jopa 10 kiloa tai enemmän,itse ne nyt lopetin kokonaan."

        Jos olisit itse tehnyt niin et olisi lihonutkaan. Miksi et itse osaa ottaa itse silmälaseja ja katsoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ottakaa silmälasit ja katsokaa keksipakkausten yms kylästä kalorit niin asia tulee selväksi.JOS näistä luopuu,se tekee vuositasolla kiloissa jopa 10 kiloa tai enemmän,itse ne nyt lopetin kokonaan."

        Jos olisit itse tehnyt niin et olisi lihonutkaan. Miksi et itse osaa ottaa itse silmälaseja ja katsoa?

        No kun olen vähän höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ottakaa silmälasit ja katsokaa keksipakkausten yms kylästä kalorit niin asia tulee selväksi.JOS näistä luopuu,se tekee vuositasolla kiloissa jopa 10 kiloa tai enemmän,itse ne nyt lopetin kokonaan."

        Jos olisit itse tehnyt niin et olisi lihonutkaan. Miksi et itse osaa ottaa itse silmälaseja ja katsoa?

        Koska käteni ei toimi muuten kuin jos hitsaan autonalustaa ja vaihtan ketjut ja kampiakselit kirpputoripyöriin. Ja pyöröilen 234 km päivässä yhtellä kätellä. Töitä en voi tehdä koska se on rasittavaa.


    • Anonyymi

      Menee se teenkin kanssa.

    • Anonyymi

      Minä en ole tiennyt että kahvin kanssa voi syödä omenaa. Mutta nyt kerron että huomasin että kaakaun kanssa voi syödä panania! Onko kukaan kuullut että näin voi tehdä? Se on HUOMATTAVASTI parempaa.

      • Anonyymi

        Parasta on puuro teen tai kahvin kanssa.


    • Anonyymi

      Tämäkin on tosiaan yksi hyvä laihdutus vinkki,VAIKKA tähänkin aloitukseen on tullut paljon vihakommentteja.
      Kyllä nämä erilaiset hedelmäsoseet kuivan pullan voittaa,samalla SAA makukahvit.Tavallaan aivan kuin kapselikahvi,mutta terveellisessä ja halvemmassa muodossa.

      • Anonyymi

        Itse puristan myös panaanin teen joukkoon ja siitä tulee pananin makuista teetä.Oikean määrän tietää siitä että pystyykö juomaan vai syömään lusikalla.Samalla saa kaikki proteenit jos on 1ksi panani 2en kuppiin teetä.On halvempi kuin vauvojen soseet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse puristan myös panaanin teen joukkoon ja siitä tulee pananin makuista teetä.Oikean määrän tietää siitä että pystyykö juomaan vai syömään lusikalla.Samalla saa kaikki proteenit jos on 1ksi panani 2en kuppiin teetä.On halvempi kuin vauvojen soseet.

        Tuo on taas näsäviisas 13-vuotias. Naurakaa jos naurattaa. Ei ollut eilen koulussa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse puristan myös panaanin teen joukkoon ja siitä tulee pananin makuista teetä.Oikean määrän tietää siitä että pystyykö juomaan vai syömään lusikalla.Samalla saa kaikki proteenit jos on 1ksi panani 2en kuppiin teetä.On halvempi kuin vauvojen soseet.

        Oli hyvin sanottu!


    • Minä juon kahvin usein sellaisenaan js saatan syödä päälle hedelmän. Ihan hyvä aamiainen.

    • Anonyymi

      Miksi te ette vain opi.Kyse ei ole koskaan mistään proteiinista vaan PROTEENISTA josta laaditaan erittäin hyvää ja terveellistä ruokaa.Olen tästä jo monta kertaa sanonut.Eikö se mene vieläkään perille.Taidatte olla kaikki muut pulleita murrosikäisiä tyttöjä jotka eivät edes ole koulussa.

      Joillakin ikäisillänne on jo ystävät ainakin jos asustaa erittäin isoissa kaupungeissa kuten Forssa.Painoa on nyt 70en kymmentä kiloa ja tavoitteena 60en kymmentä kiloa sekä veitsenterävyys.

    • Anonyymi

      "Onko kukaan kuullut että omenaa voi syödä kahvin kera.Kokeilin nyt tätä ja se todellakin toimi."

      Mitä tahansa tietääkseni voi syödä kahvin kanssa.
      Mutta tuohon kysyisin, että mikä toimi omenan kanssa ja miten? Jää vähän epäselväksi.

      T kn

    • Anonyymi

      Kakku ja pulla on hyvänmakuista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe