Mitä olette mieltä iltapäivälehtien viihdejutuista?

Anonyymi-ap

Palstalla joku kovasti mökyää siitä, että viihdejutut on vain "kevyttä". Minä taas totean, että kenelle on kenelle ei. Kyllä ainakin minulta on vaatinut paljonkin ponnisteluja kestää sitä, kun toisilla menee vähän "liiankin hyvin".

Todellavaikeeta

110

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus täytyy ansaita. 👌

🦄

• Anonyymi

Olenko minä ansainnut kateuden?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä ansainnut kateuden?

Todellavaikeeta

Jokainen, joka on oman toimintansa ansiosta kateuden kohteena, on ansainnut sen. ☺️

En tiedä kohdistuuko sinuun kateutta. Ymmärsin niin, että enemmänkin sinä tunnet kateutta muita kohtaan.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen, joka on oman toimintansa ansiosta kateuden kohteena, on ansainnut sen. ☺️

En tiedä kohdistuuko sinuun kateutta. Ymmärsin niin, että enemmänkin sinä tunnet kateutta muita kohtaan.

🦄

Voisin sinullekin todeta tämän esimerkiksi Sanna Marinista ja hänen pukeutumisesta. Sanna Marin on toki kaunis ja koulutettu. Sanna Marin ei pukeudu, kuten "tavalliset" poliitikot, mutta siinä on nähtävä juuri tämä "näkymättömänkin" vallan ilmiö.

Kyllä, näin on: nainen, joka on näyttävän näköinen ja hyvässä asemassa, herättää helposti kateutta.

Oli mulla peruskoulussa myös vahvuuksiakin, joilla kompensoin heikkouksia. Voi olla, että jotkut olivat mulle joissakin asioissa joskus kateellisiakin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin sinullekin todeta tämän esimerkiksi Sanna Marinista ja hänen pukeutumisesta. Sanna Marin on toki kaunis ja koulutettu. Sanna Marin ei pukeudu, kuten "tavalliset" poliitikot, mutta siinä on nähtävä juuri tämä "näkymättömänkin" vallan ilmiö.

Kyllä, näin on: nainen, joka on näyttävän näköinen ja hyvässä asemassa, herättää helposti kateutta.

Oli mulla peruskoulussa myös vahvuuksiakin, joilla kompensoin heikkouksia. Voi olla, että jotkut olivat mulle joissakin asioissa joskus kateellisiakin.

Todellavaikeeta

Pukeutuminen on tärkeää sekä miehille että naisille, mutta sillä ei voi korvata muuta osaamista.

Minulla ei ole tarpeeksi asiantuntemusta kommentoidakseni, miten välttämätöntä koronavuoden 2020 velkaantuminen oli ja millaisia vaihtoehtoja sille olisi ollut. Pidän kuitenkin saavutuksena sitä, että Marinin hallitus oli niin naisvoittoinen. Myös ihmisoikeuspolitiikassa (translaki ja aborttilaki) ihailen Marinin hallitusta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pukeutuminen on tärkeää sekä miehille että naisille, mutta sillä ei voi korvata muuta osaamista.

Minulla ei ole tarpeeksi asiantuntemusta kommentoidakseni, miten välttämätöntä koronavuoden 2020 velkaantuminen oli ja millaisia vaihtoehtoja sille olisi ollut. Pidän kuitenkin saavutuksena sitä, että Marinin hallitus oli niin naisvoittoinen. Myös ihmisoikeuspolitiikassa (translaki ja aborttilaki) ihailen Marinin hallitusta.

🦄

Pukeutuminen on osa ulkonäköä ja ulkonäön merkitystä ei voi ohittaa. Tottakai muukin osaaminen tämän päälle.

Mennäänpä poliitikoista muihin julkkiksiin: siinäpä se haaste juuri onkin, kun näyttävän näköisellä naisjulkkiksella voi olla myös monessa asiassa osaamista.

Sitä, että poliitikko, näyttelijä, toimittaja, laulaja, jne on myös hyvännäköinen, ei ole yhdentekevää, vaikka joku palstalla onkin väittänyt, että tekevät vain työtään. Aivan, mutta samalla ovat myös "erittäin tasokkaita" parisuhdemarkkinoilla. Sanotaanko tähän nyt näin, jos sinä kiistät, että "tasoja" ei ole olemassa, minä toetan kuitenkin, että "tasokkaalla" miehellä on "helpompaa" pariutua ja olla myös parisuhteessa hyvännäköisen ja osaavan naispoliitikon, näyttelijän, toimittajan, laulajan, jne kanssa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pukeutuminen on osa ulkonäköä ja ulkonäön merkitystä ei voi ohittaa. Tottakai muukin osaaminen tämän päälle.

Mennäänpä poliitikoista muihin julkkiksiin: siinäpä se haaste juuri onkin, kun näyttävän näköisellä naisjulkkiksella voi olla myös monessa asiassa osaamista.

Sitä, että poliitikko, näyttelijä, toimittaja, laulaja, jne on myös hyvännäköinen, ei ole yhdentekevää, vaikka joku palstalla onkin väittänyt, että tekevät vain työtään. Aivan, mutta samalla ovat myös "erittäin tasokkaita" parisuhdemarkkinoilla. Sanotaanko tähän nyt näin, jos sinä kiistät, että "tasoja" ei ole olemassa, minä toetan kuitenkin, että "tasokkaalla" miehellä on "helpompaa" pariutua ja olla myös parisuhteessa hyvännäköisen ja osaavan naispoliitikon, näyttelijän, toimittajan, laulajan, jne kanssa.

Todellavaikeeta

Niin, siis "tasokaskin" nainen voi jäädä sen takia ilman miestä, jos herättää liikaa kateutta näissä "alemman tason" miehissä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, siis "tasokaskin" nainen voi jäädä sen takia ilman miestä, jos herättää liikaa kateutta näissä "alemman tason" miehissä.

Todellavaikeeta

Kateuden herättäminen tuntuu silti aina hyvältä! 🤩

Harvat pääsevät sellaiseen tilanteeseen ilman omia ponnisteluitaan.

En ollenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka kritisoivat dopamiinista syntyviä mielihyvän kokemuksia. Dopamiinihumalan nähdään usein syntyvän ainoastaan lyhytkestoisen toiminnan tuloksena. Mutta paras dopamiinipölly syntyy, kun tekee pitkän aikaa työtä jonkin tavoitteen eteen ja sitten saavuttaa sen! 🤩

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Sivusta totean, että kateus kannattaa ottaa kohteliaisuutena. Sitä on selvästi tehnyt jotakin "oikein", jos kateellisia löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Ei yksikään edes halua sellaista miestä, jonka kokee jotenkin alempitasoiseksi. Ei ole lainkaan normaalia haluta katsoa kumppaniaan alaspäin ja alentuvasti ja ajatella tätä alempitasoisena. Rehellisesti sanoen tuo on melko sairas ajattelutapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yksikään edes halua sellaista miestä, jonka kokee jotenkin alempitasoiseksi. Ei ole lainkaan normaalia haluta katsoa kumppaniaan alaspäin ja alentuvasti ja ajatella tätä alempitasoisena. Rehellisesti sanoen tuo on melko sairas ajattelutapa.

Eiväthän miehet suinkaan ole koskaan sellaiseen syyllistyneet naisiin suhtautuessaan viimeisten muutaman vuosituhannen aikana...? 🤭

Olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi, mutta väitteesi tulisi olla sukupuolineutraali.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että kateus kannattaa ottaa kohteliaisuutena. Sitä on selvästi tehnyt jotakin "oikein", jos kateellisia löytyy.

Olen tästä samaa mieltä. 👍

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiväthän miehet suinkaan ole koskaan sellaiseen syyllistyneet naisiin suhtautuessaan viimeisten muutaman vuosituhannen aikana...? 🤭

Olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi, mutta väitteesi tulisi olla sukupuolineutraali.

🦄

Minun nähdäkseni tekstini oli oleellisilta osiltaan sukupuolineutraali. "Kumppani" on sukupuolineutraali ilmaisu ja ensimmäinen lause taas oli suora vastaus Todellavaikeeta:n viestiin. Enhän minä voi vastata hänelle sukupuolineutraalisti, kun ei hänenkään viestinsä ollut sukupuolineutraali. Selventävä osa viestiäni oli kuitenkin neutraalisti ilmaistu, ainakin omasta mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun nähdäkseni tekstini oli oleellisilta osiltaan sukupuolineutraali. "Kumppani" on sukupuolineutraali ilmaisu ja ensimmäinen lause taas oli suora vastaus Todellavaikeeta:n viestiin. Enhän minä voi vastata hänelle sukupuolineutraalisti, kun ei hänenkään viestinsä ollut sukupuolineutraali. Selventävä osa viestiäni oli kuitenkin neutraalisti ilmaistu, ainakin omasta mielestäni.

Selvä homma tämän selvennyksen jälkeen.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateuden herättäminen tuntuu silti aina hyvältä! 🤩

Harvat pääsevät sellaiseen tilanteeseen ilman omia ponnisteluitaan.

En ollenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka kritisoivat dopamiinista syntyviä mielihyvän kokemuksia. Dopamiinihumalan nähdään usein syntyvän ainoastaan lyhytkestoisen toiminnan tuloksena. Mutta paras dopamiinipölly syntyy, kun tekee pitkän aikaa työtä jonkin tavoitteen eteen ja sitten saavuttaa sen! 🤩

🦄

Kyllä minäkin olen tehnyt töitä, mutta tämän olen ajan kanssa oppinut, että elämä on arvaamatonta. Joskus on tosiaan mennyt "paremmin". Siinä vaiheessa, kun on alkanut menemään "huonommin", pää on alkanut enemmän ja enemmän täyttyä vihasta ja pohdinnoista, keiden "syytä" tämä kaikki p**ka on. Kiinnostuminen naisiinkin on todellakin helpompaa silloin, kun elämässä meni "paremmin".

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä heteroseksuaalina miehenä vaan voin todeta tämän, että vaikka kuinka Woke-yhteisö yrittäisi "pakottaa" tätä sukupuolineutraalin käsitettä, tämä ei tule KOSKAAN onnistumaan parisuhteessa: yksinkertaisesti minä ryhdyn MGTOW mieheksi, jos ei "sopivaa" naista löydy, joka ei ajattele parisuhteessa "sukupuolineutraalisti". Poliisi ei edelleenkään puutu siihen, jos kieltäytyy parisuhteesta naisen kanssa, joka ajattelee "sukupuolineutraalisti". MGTOW mies saa olla ilman että poliisi puuttuu, jos ei ryhdy väkivaltaan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä heteroseksuaalina miehenä vaan voin todeta tämän, että vaikka kuinka Woke-yhteisö yrittäisi "pakottaa" tätä sukupuolineutraalin käsitettä, tämä ei tule KOSKAAN onnistumaan parisuhteessa: yksinkertaisesti minä ryhdyn MGTOW mieheksi, jos ei "sopivaa" naista löydy, joka ei ajattele parisuhteessa "sukupuolineutraalisti". Poliisi ei edelleenkään puutu siihen, jos kieltäytyy parisuhteesta naisen kanssa, joka ajattelee "sukupuolineutraalisti". MGTOW mies saa olla ilman että poliisi puuttuu, jos ei ryhdy väkivaltaan.

Todellavaikeeta

Lisään vielä tämän. Tiedän, että tuon kommentin kirjoittaja esittää kritiikkiä MGTOW miehille.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18592515/mita-olette-mielta-iltapaivalehtien-viihdejutuista#comment-130744983

Onko MGTOW ihmisoikeuksien vastainen, kuten tuon kommentin kirjoittaja on väittänyt? Onko pakkoavioliitto ihmisoikeuksien vastainen? Siihen todellakin ennemmin tai myöhemmin ajaudutaan, jos heteromiesten on "pakko" avioitua naisten kanssa, jotka ajattelevat "sukupuolineutraalisti".

Samoin tuon kommentin kirjoittaja vetoaa usein perusoikeuksiin. Kannattaa muistaa, että sananvapauskin on perusoikeus. MGTOW miehet ovat sanoneet syyn heidän elämäntavalleen. Ainakin toistaiseksi näyttää sisältyvän sananvapauden suojaan. Jos syytä ei saisi sanoa, muuttuisiko lopputulokset, jos tämä "sukupuolineutraali" ajattelu kuitenkin tuottaisi "liikaa vaikeuksia" parisuhteessa?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Miksi luulet, että ketään kiinnostaa jonkun satunnaisen miehen tuon tyyppinen ajattelu? Itselleni sukupuolineutraalius on sisäänrakennettu malli. En mä edes näe ja ajattele ihmisiä miehinä tai naisina, jollei sukupuoli jostain syystä ole tilanteen kannalta olennainen asia. Ei se muutu sillä, että joku satunnainen mies kiukuttelee asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tämän. Tiedän, että tuon kommentin kirjoittaja esittää kritiikkiä MGTOW miehille.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18592515/mita-olette-mielta-iltapaivalehtien-viihdejutuista#comment-130744983

Onko MGTOW ihmisoikeuksien vastainen, kuten tuon kommentin kirjoittaja on väittänyt? Onko pakkoavioliitto ihmisoikeuksien vastainen? Siihen todellakin ennemmin tai myöhemmin ajaudutaan, jos heteromiesten on "pakko" avioitua naisten kanssa, jotka ajattelevat "sukupuolineutraalisti".

Samoin tuon kommentin kirjoittaja vetoaa usein perusoikeuksiin. Kannattaa muistaa, että sananvapauskin on perusoikeus. MGTOW miehet ovat sanoneet syyn heidän elämäntavalleen. Ainakin toistaiseksi näyttää sisältyvän sananvapauden suojaan. Jos syytä ei saisi sanoa, muuttuisiko lopputulokset, jos tämä "sukupuolineutraali" ajattelu kuitenkin tuottaisi "liikaa vaikeuksia" parisuhteessa?

Todellavaikeeta

Minusta ihan jokaisen pitäisi olla "MGTOW", sukupuolesta riippumatta. Suosittelem ehdottomasti, että ala mgtow henkilöksi. Ala elää omaa elämääsi ja lakkaa pohtimasta näitä tämänkin aloituksen sisältämiä juttuja. Mgtow on terve suhtautumistapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa, ei niin pientä asiaa löydy josta ei joku kateellinen olisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Oman kumppanin löytää kaikkein parhaiten sillä tavalla, että keskittyy siihen, mitä itse haluaa. ☺️

En nyt ole ihan varma mitä tuo sinun parjaamasi sukupuolineutraalius tarkoittaa. Jos se tarkoittaa sitä, että etsit kaunista naista, joka haluaa itselleen elättäjämiehen, ei sellaisessa ole mitään lainvastaista tai syrjivää. Netissä on paljon naisia, jotka kouluttavat muita naisia tällaisen "provider-miehen" löytämiseksi.

MGTOW tarkoittaa käsittääkseni sitä, että kulkee omia teitään. Sen määritelmän perusteella olen itse aina ollut WGTOW-nainen. Ei minua ole koskaan kiinnostanut, mitä muut haluavat parisuhteissaan tai ovatko muiden tai minun toiveeni sosiaalisesti hyväksyttyjä. Ne ovat lain mukaan hyväksyttyjä, ja olen aina seurannut pariutumisessa vain omia toiveitani. Olen luottanut siihen, että joskus tulee vastaan ihminen, joka arvostaa minua ja minun näkemyksiäni. Ja sellainen tuli vastaan. ☺️ Suosittelen siis WGTOW- tai MGTOW-asennetta ihan jokaiselle!

Samaan hengenvetoon totean, ettei kukaan voi koskaan kulkea omaa tietään siten, että paheksuu jonkun muun kulkemia teitä. Se vie aikaa ja energiaa oman tien ja omanlaisen sosiaalisen piirin löytämiseltä.

Ah, tulipas tästä hyvä ja järkevä puheenvuoro. 🤩 Peukkuja minulle! 👍

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman kumppanin löytää kaikkein parhaiten sillä tavalla, että keskittyy siihen, mitä itse haluaa. ☺️

En nyt ole ihan varma mitä tuo sinun parjaamasi sukupuolineutraalius tarkoittaa. Jos se tarkoittaa sitä, että etsit kaunista naista, joka haluaa itselleen elättäjämiehen, ei sellaisessa ole mitään lainvastaista tai syrjivää. Netissä on paljon naisia, jotka kouluttavat muita naisia tällaisen "provider-miehen" löytämiseksi.

MGTOW tarkoittaa käsittääkseni sitä, että kulkee omia teitään. Sen määritelmän perusteella olen itse aina ollut WGTOW-nainen. Ei minua ole koskaan kiinnostanut, mitä muut haluavat parisuhteissaan tai ovatko muiden tai minun toiveeni sosiaalisesti hyväksyttyjä. Ne ovat lain mukaan hyväksyttyjä, ja olen aina seurannut pariutumisessa vain omia toiveitani. Olen luottanut siihen, että joskus tulee vastaan ihminen, joka arvostaa minua ja minun näkemyksiäni. Ja sellainen tuli vastaan. ☺️ Suosittelen siis WGTOW- tai MGTOW-asennetta ihan jokaiselle!

Samaan hengenvetoon totean, ettei kukaan voi koskaan kulkea omaa tietään siten, että paheksuu jonkun muun kulkemia teitä. Se vie aikaa ja energiaa oman tien ja omanlaisen sosiaalisen piirin löytämiseltä.

🦄

"Samaan hengenvetoon totean, ettei kukaan voi koskaan kulkea omaa tietään siten, että paheksuu jonkun muun kulkemia teitä. Se vie aikaa ja energiaa oman tien ja omanlaisen sosiaalisen piirin löytämiseltä."

Totean sivusta, olevani täysin samaa mieltä tuosta. Lisäksi totean, että omien teiden kulkeminen, mutta samalla muiden tekemisten paheksuminen, on melkoinen oksymorooni. Ihminen, joka kulkee omia teitään ja elää omaa elämäänsä, ei ylipäänsä tuijottele muiden tekemisiä. Ainoa tilanne, jossa tuollainen voi tuollainen voi tulla vastaan, on jos jotain asiaa tullaan hieromaan juuri sinun naamaasi. Silloinkin aidosti omaa tietään kulkeva toteaa, että ihan sama, sillä ei tuo minua kosketa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Samaan hengenvetoon totean, ettei kukaan voi koskaan kulkea omaa tietään siten, että paheksuu jonkun muun kulkemia teitä. Se vie aikaa ja energiaa oman tien ja omanlaisen sosiaalisen piirin löytämiseltä."

Totean sivusta, olevani täysin samaa mieltä tuosta. Lisäksi totean, että omien teiden kulkeminen, mutta samalla muiden tekemisten paheksuminen, on melkoinen oksymorooni. Ihminen, joka kulkee omia teitään ja elää omaa elämäänsä, ei ylipäänsä tuijottele muiden tekemisiä. Ainoa tilanne, jossa tuollainen voi tuollainen voi tulla vastaan, on jos jotain asiaa tullaan hieromaan juuri sinun naamaasi. Silloinkin aidosti omaa tietään kulkeva toteaa, että ihan sama, sillä ei tuo minua kosketa.

Lisään vielä aloittajalle, että voidaksesi ylipäänsä kyetä olemaan MGTOW, sinun täytyy ensiksi päästä eroon tässä ketjussa esiintuomistasi ajattelutavoista. Tällä hetkellä MGTOW on sinulle vain keino yrittää vaikuttaa muihin ihmisiin ja mietit sitä vain muiden ihmisten takia. Silloin et kulje lainkaan omia teitäsi, vaan vain esität kulkevasi, jotta muut ajattelisivat sinusta tietyllä tavalla. Silloin olet edelleen jumissa siinä miten muut sinut määrittelevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Todellavaikeeta!

Et ole vastannut erinomaiseen viestiini.
        Ole hyvä ja vastaa.

🦄

• Anonyymi

En voi sanoa, että mua kiinnostaisivat nuo lainkaan. Mä en valtaosin edes tunnista jotain "julkkiksia" naamaltaan tai yleensä edes nimeäkään. En voi oikeastaa sanoa noita juttuha edes kevyiksi. Mulle ne ovat yhdentekeviä.

• Anonyymi

Ainakaan et kärsi julkkisten kadehtimisesta. Jos kärsisit, ne eivät olisi sinulle yhdentekeviä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakaan et kärsi julkkisten kadehtimisesta. Jos kärsisit, ne eivät olisi sinulle yhdentekeviä.

Todellavaikeeta

Juu en todellakaan. Mua ei kiinnosta yhdenkään "julkkiksen" touhut. Sunkin kannattaa kokeilla. Sen kun lakkaat lukemasta tyhjänpäiväistä paskaa ja alat elää omaa elämääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en todellakaan. Mua ei kiinnosta yhdenkään "julkkiksen" touhut. Sunkin kannattaa kokeilla. Sen kun lakkaat lukemasta tyhjänpäiväistä paskaa ja alat elää omaa elämääsi.

Ei onnistu: esimerkiksi kesällä kuumilla ilmoilla olen kateellinen lihaksikkaille komeille miehille ja heidän fitnesskaunottarille, kun esittelevät vartaloitaan.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu: esimerkiksi kesällä kuumilla ilmoilla olen kateellinen lihaksikkaille komeille miehille ja heidän fitnesskaunottarille, kun esittelevät vartaloitaan.

Todellavaikeeta

Onnistuu helposti. Aloita siitä, ettet mene sellaisiin paikkoihin, joissa sun tarvitsee vinkua tuollaista. Tuollaisten juttujen lukeminen on vieläkin helpompi lopettaa. Sen kun vain lopetat ja ongelmasi on ratkaistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuu helposti. Aloita siitä, ettet mene sellaisiin paikkoihin, joissa sun tarvitsee vinkua tuollaista. Tuollaisten juttujen lukeminen on vieläkin helpompi lopettaa. Sen kun vain lopetat ja ongelmasi on ratkaistu.

Ei olisi siis pitänyt käydä ollenkaan baareissa, eikä saada mahdollisuuksia tutustua naisiin?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi siis pitänyt käydä ollenkaan baareissa, eikä saada mahdollisuuksia tutustua naisiin?

Todellavaikeeta

Tässä kohtaa paranemistasi ei. Ei sulla kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia, niin kauan kun ajattelutapasi on mikä on. Eli ota itsellesi aikaa ja poista elämästäsi kaikki tuollainen edellä kuvattu toiminta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kohtaa paranemistasi ei. Ei sulla kuitenkaan ole mitään mahdollisuuksia, niin kauan kun ajattelutapasi on mikä on. Eli ota itsellesi aikaa ja poista elämästäsi kaikki tuollainen edellä kuvattu toiminta.

"Pornoaddiktiosta" pääsin eroon, mutta en siitä, että näyttävän näköiset naiset kiinnostavat. Jos mä en katso iltapäivälehtiä, silloin mä katson ja kadehdin "menestyneitä" naisia oikeessa elämässä, samoin heidän menestyneitä, komeita, lihaksikkaita miehiä. Olen käyttänyt tästä ongelmasta käsitettä "raivoaddiktio", koska tämä kateus käyttäytyy juuri, kuten addiktio, vaikka onkin minun tapauksessa ollut aina muille täysin harmiton. Ainakaan ei ole koskaan johtanut väkivaltaan, ainakaan peruskoulun jälkeen. Parisuhdeyritykset tosin ovat vaan kaatuneet.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Miksi olet kateellinen, en tiedä turhempaa asiaa kuin kateellisuus. Sillä ei voita eikä saavuta mitään. Et kehity jos jäät junnaamaan johonkin täysin turhaan ja hyödyttömään ajatusmalliin.
        Tässä maailmassa lyödään päätä seinään koko ajan ilmankin että lähdetään tekemään niin tahallisesti, kysypä itseltäsi että miksi teet niin?

• Anonyymi

Harvoin avaan, vain jos kyseessä on joku jonka esityksestä tykkään, Tähkä - ehkä, tai politiikko, Hjallis - ehkä. Aika usein outoja tyyppejä, niitä kun piisaa.
      IS: n testit ovat kivoja, IL:ssä usein Almatunnuksen takana, jota ei mulla. Horroskoopin vilkaisen vaikken usko. Joka päivä kuitenkin kurkkaan lööppien otsikot.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraat siis poliitikkoja. Entäs Sanna Marinin nahkatakkijutut?
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000008751688.html

Todellavaikeeta

Vaatteista ehdottomasti kun on lööppi: kaikki tahtovat nyt tällaisen laukun/takin/kengät. Muodista tykkään. En seuraa julkkisten kuteita. En avannut tuota linkkiäkään.

• Anonyymi

katson noista vain otsikot yleensä ellei ole joku rikoinen juttu

eilen vähän ärsytti kun jotain kummaaa todella kova, harvinasen kova kadulla jotain
      aika paljon on iloisen nnäköisiä ulkoilijoitakin aina.

kun juuri sain erään peli-idean ajateltua konseptin ssiis melko valmiiksi jo teki mieli levätä: eli sellainen että lähdet kävelemään yöllä ulos kaupunkiin, alkaisiko niin että avaimet unohtuivat sisälle tai jotain ja puzzle-seikkailu alkaa...

• Mä en saa mitään erikoista kiksiä jostain viihdeuutisista. Siis 99%;sta. Ei kiinnosta millainen iltapuku jollain Marinilla on tai kärsiikö Tauski impotenssista.

Eikä nappaa yhtään miten jotkut nuoret naiset innostuu jostain Hjalliksesta tai Dannystä. Ehkä heillä ei ole kaikki inkkarit kanootissa tai haluavat hyötyä. Mutta ei kuulu mulle.

Siitä saatan innostua, jos joku on keksinyt vaikka veden päällä vinhasti kulkevan örthex-pulkan, tai vetää potkurilla pitkin jäitä jollain aurinkopaneeli/akku/sähkömoottori-hässäkällä...ne kiinnostaa. 😃

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Näinkin "harmiton" asia kuin pukeutuminenkin voi kuitenkin kertoa jotakin Suomesta, kuten Sanna Marinin kohdalla. Tuossa juttu Sanna Marinin nahkatakista.

”Yksikään johtava ruotsalainen poliitikko ei uskaltaisi käyttää...”

Sanna Marinin nahkatakista jopa hesarikin innostui.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008755100.html

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008753775.html

Todellavaikeeta

Niin, ei Marinin pukeutuminen tai menestyminen pitäisi olls keltään pois, mutta hirveesti se harmittaa porukkaa. Entisen ministerin pitäisi vissiin pukeutua perunasäkkiin ja asua perunakuopassa ja pärjätä sopeutumisrahallaan lopun elämää? 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Näinkin "harmiton" asia kuin pukeutuminenkin voi kuitenkin kertoa jotakin Suomesta, kuten Sanna Marinin kohdalla. Tuossa juttu Sanna Marinin nahkatakista.

”Yksikään johtava ruotsalainen poliitikko ei uskaltaisi käyttää...”

Sanna Marinin nahkatakista jopa hesarikin innostui.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008755100.html

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008753775.html

Todellavaikeeta

Ihan puhdas vinkki ja pieni totuus...

Sua kun tuntuu harmittavan muiden eläminen...se on nähty. Niin:

Mieti vaikka tavallista ihmistä 1945 täällä. Oliko sillä aikaa seurata jotain kekkelehtijöitä maailman näytöskentillä? Kabineteissa ja yms? No ei. Se ihminen keskittyi varmistamaan itselleen toimeentulon ja katon pään päälle. Perustarpeiden tyydyttämiseen meni aika.

Ja nykyään ihmisillä on aikaa katsella ympärilleen. On mahkuja harrastaa, matkustaa, viettää aikaa...kun sitä on.

Sullakin on aivsn liian paljon aikaa murehtia mitä muut tekee tai miten he elää. Käytät siihen elämästäsi aivan liian paljon aikaa. Mutta jos toimisit. Tekisit jotain enemmän ja kyttäisit muita vähemmän, elämänlaatusi ja mielialasi paranisivat.

Voin jopa luvata.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin, ei Marinin pukeutuminen tai menestyminen pitäisi olls keltään pois, mutta hirveesti se harmittaa porukkaa. Entisen ministerin pitäisi vissiin pukeutua perunasäkkiin ja asua perunakuopassa ja pärjätä sopeutumisrahallaan lopun elämää? 🤣

Jos nainen osaa "kaikkea liikaa", on lisäksi "liian hyvännäköinen", nainen on yksinkertaisesti "liian tasokas". En ole siis ainoa, jolle tämä on vaikea asia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihan puhdas vinkki ja pieni totuus...

Sua kun tuntuu harmittavan muiden eläminen...se on nähty. Niin:

Mieti vaikka tavallista ihmistä 1945 täällä. Oliko sillä aikaa seurata jotain kekkelehtijöitä maailman näytöskentillä? Kabineteissa ja yms? No ei. Se ihminen keskittyi varmistamaan itselleen toimeentulon ja katon pään päälle. Perustarpeiden tyydyttämiseen meni aika.

Ja nykyään ihmisillä on aikaa katsella ympärilleen. On mahkuja harrastaa, matkustaa, viettää aikaa...kun sitä on.

Sullakin on aivsn liian paljon aikaa murehtia mitä muut tekee tai miten he elää. Käytät siihen elämästäsi aivan liian paljon aikaa. Mutta jos toimisit. Tekisit jotain enemmän ja kyttäisit muita vähemmän, elämänlaatusi ja mielialasi paranisivat.

Voin jopa luvata.

"Sua kun tuntuu harmittavan muiden eläminen...se on nähty. Niin:"

Mitä "tasokkaat" miehet aiheuttavat "alempi tasoisille" miehille? Vievät kaikki vapaat naiset. Ihmetteletkö vielä, miksi minua harmittaa, kun joku mies on "liian tasokas".

Mitä "liian tasokkaat" naiset aiheuttavat? Koventavat kaiken aikaa "vaatimuksia". Näin tässä vaan käytännössä käy, vaikka "tasokkaat" ihmiset eivät sitä itse aina edes huomaa.

Millaista elämä tosiaan oli 100 vuotta sitten? Oliko lait samat kuin nyt? Mitä seurasi silloin lyömisestä? Edelleenkin minua kiinnostaa, millaisia seurauksia globaalilla tasolla seuraa, jos "huono-osaista" miestä lyö. Vaikka kuinka Suomessa olisi täysi nollatoleranssi lyömiselle: mitä todellakin seuraa eri puolilla maapalloa "huono-osaisen" miehen lyömisestä.

Kannattaa aina muistaa, että Pohjoismaat ovat olleen ainakin toistaiseksi varsin turvallisia paikkoja elää. Pysyykö Pohjoismaat myös tulevaisuudessa "maailman turvallisimpina" maina?

Varsin hyvin tiedän, kuinka paljo kipua tuottaa epäonnistua jatkuvasti parisuhdeyrityksissä. Kyllä mua todellakin kiinnostaa, mistä tämä kaikki johtuu. Silloin tulee vähän murehdittua, jos "tasokkailla" ihmisillä menee vähän "liian hyvin".

Tiedoksi vielä tällainenkin seikka: jos "huono-osaisen" miehen lyömiselle on joka puolella maapalloa "täysi nollatoleranssi" ja lyöjää kohtaa aina monen vuoden vankeusrangaistus ja muu ulossulkeminen "kaikesta", silloinhan minä vasta iskisinkin naisia joka puolella maapalloa ja "ongelmat" helpottuisi ainakin 50%. Se toinen 50% on pelkästään naisten kanssa ilman pelkoa väkivaltaisista miehistä, koska kaikki väkivaltaiset miehet istuisivat vankilassa. Eihän "täydellisessä" maailmassa siis yksinkertaisesti olisi väkivaltaisia miehiä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sua kun tuntuu harmittavan muiden eläminen...se on nähty. Niin:"

Mitä "tasokkaat" miehet aiheuttavat "alempi tasoisille" miehille? Vievät kaikki vapaat naiset. Ihmetteletkö vielä, miksi minua harmittaa, kun joku mies on "liian tasokas".

Mitä "liian tasokkaat" naiset aiheuttavat? Koventavat kaiken aikaa "vaatimuksia". Näin tässä vaan käytännössä käy, vaikka "tasokkaat" ihmiset eivät sitä itse aina edes huomaa.

Millaista elämä tosiaan oli 100 vuotta sitten? Oliko lait samat kuin nyt? Mitä seurasi silloin lyömisestä? Edelleenkin minua kiinnostaa, millaisia seurauksia globaalilla tasolla seuraa, jos "huono-osaista" miestä lyö. Vaikka kuinka Suomessa olisi täysi nollatoleranssi lyömiselle: mitä todellakin seuraa eri puolilla maapalloa "huono-osaisen" miehen lyömisestä.

Kannattaa aina muistaa, että Pohjoismaat ovat olleen ainakin toistaiseksi varsin turvallisia paikkoja elää. Pysyykö Pohjoismaat myös tulevaisuudessa "maailman turvallisimpina" maina?

Varsin hyvin tiedän, kuinka paljo kipua tuottaa epäonnistua jatkuvasti parisuhdeyrityksissä. Kyllä mua todellakin kiinnostaa, mistä tämä kaikki johtuu. Silloin tulee vähän murehdittua, jos "tasokkailla" ihmisillä menee vähän "liian hyvin".

Tiedoksi vielä tällainenkin seikka: jos "huono-osaisen" miehen lyömiselle on joka puolella maapalloa "täysi nollatoleranssi" ja lyöjää kohtaa aina monen vuoden vankeusrangaistus ja muu ulossulkeminen "kaikesta", silloinhan minä vasta iskisinkin naisia joka puolella maapalloa ja "ongelmat" helpottuisi ainakin 50%. Se toinen 50% on pelkästään naisten kanssa ilman pelkoa väkivaltaisista miehistä, koska kaikki väkivaltaiset miehet istuisivat vankilassa. Eihän "täydellisessä" maailmassa siis yksinkertaisesti olisi väkivaltaisia miehiä.

Todellavaikeeta

Piti vielä lisätä tämäkin: eihän tuo lyömisen nollatoleranssi Suomessakaan tahdo toteutua, koska täällä tapahtuu pahoinpitelyjä esimerkiksi vankilassa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

seikkailu alkaisi kun huomaat laitettuasi oven kiinni että avaimet ja kaikki jäivät sisäpulelle

• Anonyymi

Ei kuule muuta kuin aloitat mediapaaston. Pistät kaikki multimedialaitteet, puhelimen, tietokoneen jne. kokonaan kiinni ja keksit itsellesi ihan muuta puuhaa.

• Anonyymi

Tosiaan, jopa uutismedioitakin katsomalla voi törmätä "liian upeisiin" naistoimittajiin, joille on kateellinen, koska ovat kauniita, koulutettuja ja heillä on hyvä yleissivistys. Minä en esimerkiksi koskaan riittäisi heille parisuhteeseen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan, jopa uutismedioitakin katsomalla voi törmätä "liian upeisiin" naistoimittajiin, joille on kateellinen, koska ovat kauniita, koulutettuja ja heillä on hyvä yleissivistys. Minä en esimerkiksi koskaan riittäisi heille parisuhteeseen.

Todellavaikeeta

Siksipä ehdotinkin sulle täydellistä mediapaastoa, koska sulle ei luultavasti yhtään vähempi riitä. Suosittelen, että et kuuntele radiotakaan, sillä joku voi kuulostaa liian kauniilta tai komealta.

• Anonyymi

En ole lukenut enää pariin vuoteen. Suosittelen.

• Anonyymi

Ei juurikaan kiinnosta.

xLiner

• Anonyymi

Etkös sinä ole itsekin vahva? Eikö sinulle luulis olevan helppoa katsoa muidenkin menestystä

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkös sinä ole itsekin vahva? Eikö sinulle luulis olevan helppoa katsoa muidenkin menestystä

Todellavaikeeta

Kun ei kiinnosta. Olkoon mitä ovat. Miksi sen pitäisi vaikuttaa muhun millään tavalla? En tosiaankaan ymmärrä. Sä oot tosi outo (weird) 😬

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei kiinnosta. Olkoon mitä ovat. Miksi sen pitäisi vaikuttaa muhun millään tavalla? En tosiaankaan ymmärrä. Sä oot tosi outo (weird) 😬

xLiner

No mua kiinnostaa aina näyttävän näköiset naiset. Ei auttanut, vaikka pääsin "pornoaddiktiosta" eroon. Näyttävän näköiset naiset kiinnostavat edelleen, mutta se on taas toinen juttu, olenko itse heidän arvoinen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Ei kiinnosta kevyet viihdejutut. Jos jollain oikealla julkimolla on jotain älykästä sanottavaa, sitten voin perehtyä tarkemmin.

Jos tai kun sinulla on vaikea kestää kun toisilla menee "liiankin hyvin", se kertoo vain siitä, ettet ole sinut itsesi kanssa. Siitäkin, ettei pitäisi tuhrata elämää noiden höpöjuttujen parissa, vaan tehdä itselle merkityksellisiä asioita.

• Anonyymi

Kun seuraa riittävästi "höpöjuttuja", sieltä voi löytyä myös jotakin "älykästä".

"Siitäkin, ettei pitäisi tuhrata elämää noiden höpöjuttujen parissa, vaan tehdä itselle merkityksellisiä asioita."

Niin, opetella kestämään "paremmin" sitä, että maailma ei ole reilu, koska toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".

Silläkö tämä "sairaus" tosiaan "paranee", että vetäytyy kokonaan pois näistä "höpöjutuista", koska tuottavat "liikaa kipua"?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun seuraa riittävästi "höpöjuttuja", sieltä voi löytyä myös jotakin "älykästä".

"Siitäkin, ettei pitäisi tuhrata elämää noiden höpöjuttujen parissa, vaan tehdä itselle merkityksellisiä asioita."

Niin, opetella kestämään "paremmin" sitä, että maailma ei ole reilu, koska toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän".

Silläkö tämä "sairaus" tosiaan "paranee", että vetäytyy kokonaan pois näistä "höpöjutuista", koska tuottavat "liikaa kipua"?

Todellavaikeeta

Sivusta totean, että kyllä, sillä se paranee. Sun maailmankuvasi on tällä hetkellä hyvin vääristynyt noiden seuraamiesi juttujen takia. Keskity todelliseen ja oikeaan elämään ja lopeta tollasten seuraaminen ja sä huomaat miten äärimmäisen vähän tollasilla on väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

"Niin, opetella kestämään "paremmin" sitä, että maailma ei ole reilu, koska toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän"."

Aika vasemmistolaista settiä. 😁

Joidenkin hieman oikeammalle kallistuvien näkemysten mukaan reiluus on sitä, että valtio takaa kaikille minimilähtökohdat. Siitä sitten ponnistetaan omien kykyjen mukaan kuka minnekin asti pääsee.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että kyllä, sillä se paranee. Sun maailmankuvasi on tällä hetkellä hyvin vääristynyt noiden seuraamiesi juttujen takia. Keskity todelliseen ja oikeaan elämään ja lopeta tollasten seuraaminen ja sä huomaat miten äärimmäisen vähän tollasilla on väliä.

Ulkonäölläkö ei ole väliä? Eikös noissa iltapäivälehtien jutuissa korostu ulkonäkö? Mulla on ollut vaikka kuinka paljon yritystä suurissa kaupungeissa ja ei tätä ulkonäköongelmaa pääse pakoon. Jossainhan se vika on, kun sekä suomalaisten että ulkomaalaisten naisten kanssa toistuvasti on epäonnistunut. Jossainhan se vika on, kun lukuisia kertoja naiset torjuneet jo aloituksissa, sekä suomalaiset että ulkomaalaiset naiset.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkonäölläkö ei ole väliä? Eikös noissa iltapäivälehtien jutuissa korostu ulkonäkö? Mulla on ollut vaikka kuinka paljon yritystä suurissa kaupungeissa ja ei tätä ulkonäköongelmaa pääse pakoon. Jossainhan se vika on, kun sekä suomalaisten että ulkomaalaisten naisten kanssa toistuvasti on epäonnistunut. Jossainhan se vika on, kun lukuisia kertoja naiset torjuneet jo aloituksissa, sekä suomalaiset että ulkomaalaiset naiset.

Todellavaikeeta

Vielä tällainenkin seikka: millä ihmeen tavalla maailman kuva "vääristyy", jos käyttää esimerkiksi aikaa jonkun menestyvän kauniin julkkisnaisen haastattelun kuunteluun? Osa siinäkin on todellisuutta, kun tuo ajatuksia esille, vaikka ei välttämättä toisikaan kaikkea.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Nyt puhuttiinkin oikeasta elämästä. Ei sillä suuremmin ole merkitystä todellisessa elämässä. Kun lähtee tuonne oikeiden ihmisten pariin katselemaan ympärilleen, niin siellä on monenmoista paria. Ota ne vääristyneet ajatukset pois silmiltäsi ja katsele ihan vilpittömin silmin mitä näet. Itse katselin viimeksi tänään, että kylläpäs on taas valtavasti ma- teorian vastaisia pareja liikkeellä. Lisäksi mä olen huomannut monet kerrat heteromiesten kanssa jutellessani, että heillä on usein melko kilahtanut kuva siitä millainen mies on komea.

Sun ongelmasi on tuo asenne. Linjeri sanoi ihan oikein, että sä olet kummallinen ja outo. Susta tulee todella weird fiilis ja on aivan varma, että se sama fiilis siirtyy myös liveen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tällainenkin seikka: millä ihmeen tavalla maailman kuva "vääristyy", jos käyttää esimerkiksi aikaa jonkun menestyvän kauniin julkkisnaisen haastattelun kuunteluun? Osa siinäkin on todellisuutta, kun tuo ajatuksia esille, vaikka ei välttämättä toisikaan kaikkea.

Todellavaikeeta

Lakkaa katsomasta niitä. Lopeta noiden tuijittaminen ja seuraaminen ja ota täydellinen tauko kaikkeen tuohon, niin sitten sä näet sen miten se menee. Ei sitä asiaa kukaan pysty sulle avaamaan, mutta se vain on noin ja se on moneen kertaan tutkittukin miten noiden tuijottaminen on pahasta jopa sille kuvalle, joka ihmisistä on. Lopeta ja pidä taukoa, se on ensimmäinen askel siihen, että sun olisi paranee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin, opetella kestämään "paremmin" sitä, että maailma ei ole reilu, koska toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän"."

Aika vasemmistolaista settiä. 😁

Joidenkin hieman oikeammalle kallistuvien näkemysten mukaan reiluus on sitä, että valtio takaa kaikille minimilähtökohdat. Siitä sitten ponnistetaan omien kykyjen mukaan kuka minnekin asti pääsee.

🦄

23:35
        Tuossa kirjoituksessasi paljastit ongelman; omat kyvyt.
        Ei niitä kaikilla ole samanveroisesti.
        Silloin tarvitaan jälleen åkoulutusta ja koulutusta ylipäätään.
        Se ei ole uhraus, se on investointi.
        Vilma

• Anonyymi

Pitäisi määritellä, mitä viihde on. Viihde voi olla eri asioita, joiden parissa viihdytään.
      Elikkäs musiikki, taide ja kirjallisuus. Autoilu. Sisustaminen. Kaikenlainen harrastelu.
      Ruokajutut.
      Ihmisistä kertovat jutut ovat tasoltaan niin vaihtelevia.
      Tietyt ammatit edellyttävät esillä oloa. Vaikka kielen mennessään vievä risotto.
      Joskus viihdejuttujen otsikot ovat yliampuvia tai vääristeleviä. Miettii, että missähän se ydin on. No eihän sitä välttämättä ole.
      Kunhan saadaan jonkun henkilön nimeä toistettua.
      Vilma
      Kyllä minä jonkun julkkiksen jutun luen. Epävarmaa on saako siitä mitään.
      Annanko mahdollisuuden.
      Oikeastaan toimittajan tasosta, kirjoitustaidosta riippuu paljonkin.
      Liikaa latteuksia.

• Anonyymi

Aloitusotsikko tarkoittanee viihtymistä eniten julkkisjuorujen parissa, mikä toisaalta aiheuttaa myös pahaa mieltä, kun aloittaja päättelee heillä menevän "liiankin hyvin", ovat "liian tasokkaita". Se taas herättää kateuden. Mitä siis voisi tehdä, toivoa että edes teeskentelisivät vähemmän "tasokasta", vai? Onko yhteiskunnan ja yleisen järjestyksen vika, kun on päästänyt heidät kohtuuttoman tasokkaiksi? Huomannet, että tuollaiset ajatuskulut johtavat vain umpikujaan.

Mainitset addiktiosta. Sen yksi tunnusmerkki on että piintynyttä tapaa on vaikea vastustaa silloinkin kun se tuottaa harmia, puhutaan jopa pakko-oireisuudesta. Koetko, että harrastuksessasi olisi kyse addiktiosta, ei tavallisimpia vaan jostain korvaustoiminnosta, ei siis pelkästään vapaasta uteliaisuudesta.

Laitan pari linkkiä luettavaksesi (niin näköjään itsekin teet,)
      https://ihminentavattavissa.fi/blogi/riippuvuus/

toinen on opinnäyte, tutkielma "Klikkaa mua! Journalismin opiskelijoiden näkemyksiä klikkausjournalismista"
      https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/140764/lithovius_satu.pdf;jsessionid=9FB943170AAA3C6C6380AF849FEC7F80?sequence=1

• Anonyymi

Viittasit harrastamiseen. Voiko siitä edes kysyä addiktiona tai korvaustoimintona.
        Löytyisikö tästä linkkiä.
        Epäilen, että kyse on uuden oppimisesta. Oikeastaan sana harrastus on vähän halventava.
        Sen alkuunpaneva voima voi olla uteliaisuus.
        Eka linkki.
        Kait ihmiset k u v i t t e l e v a t osaavansa hallita tekemisiään ja kieltävät riippuvuutensa.
        Mutta kyllä minä voin tunnustaa, että alemman tutkimuksen eri lehdistä, olen joitain lueskellut, mutta tuskin muistan niistä mitään.
        Tuo, että journalismin opiskelijat ovat tuon tutkimuksen tehneet, kiinnostava(!), vaivaa ajatuksiani niin, että kysyvätkö itseltään mitä ja miten vai kuten työnantajansa tulee edellyttämään miten lisätä myyntiä ja miten klikkaukset kohdistuisivat juuri tietyn lehden juttuihin.
        Puuttuu maininnat, millaisia adjektiiveja tai ylisanoja otsikoissa käytetään.
        Tajunnanräjäyttävä, äärimmäisen, ennennäkemätön jne
        Sitten negatiivisille asioille on omat adjektiivinsa.
        En klikkaisi, jos Hesari olisi kuin muinoin. Pöydän täyttävä. Muista isäni hieman kumartuneena lukemaan tai täyttämässä sunnuntairistikkoa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittasit harrastamiseen. Voiko siitä edes kysyä addiktiona tai korvaustoimintona.
        Löytyisikö tästä linkkiä.
        Epäilen, että kyse on uuden oppimisesta. Oikeastaan sana harrastus on vähän halventava.
        Sen alkuunpaneva voima voi olla uteliaisuus.
        Eka linkki.
        Kait ihmiset k u v i t t e l e v a t osaavansa hallita tekemisiään ja kieltävät riippuvuutensa.
        Mutta kyllä minä voin tunnustaa, että alemman tutkimuksen eri lehdistä, olen joitain lueskellut, mutta tuskin muistan niistä mitään.
        Tuo, että journalismin opiskelijat ovat tuon tutkimuksen tehneet, kiinnostava(!), vaivaa ajatuksiani niin, että kysyvätkö itseltään mitä ja miten vai kuten työnantajansa tulee edellyttämään miten lisätä myyntiä ja miten klikkaukset kohdistuisivat juuri tietyn lehden juttuihin.
        Puuttuu maininnat, millaisia adjektiiveja tai ylisanoja otsikoissa käytetään.
        Tajunnanräjäyttävä, äärimmäisen, ennennäkemätön jne
        Sitten negatiivisille asioille on omat adjektiivinsa.
        En klikkaisi, jos Hesari olisi kuin muinoin. Pöydän täyttävä. Muista isäni hieman kumartuneena lukemaan tai täyttämässä sunnuntairistikkoa.
        Vilma

Sehän se, klikkiotsikoiden tarkoitus on juurikin herättää uteliaisuutta, jotta saatais klikkejä, joiden suuresta määrästä mainostajat taas tykkäävät. Vaikka niiden takana onkin enimmin vain otsikon kertausta plus muuta tyhjänpäiväistä höttöä palstan täytteeksi. Varmaan tuon oppityön yksi virike onkin kysyä juuri tulevilta klikkijuttujen tekijöiltä, minkälaista henk.koht. dissonanssia tuo ehkä herättää jo ennalta, kun eivät ole vielä työnantajansa komennettavissa. (Journalismin laatu vs lehtitalon bisnes ;)
        Homman alkusyynähän on tietenkin ja myös "tyhmät" lukijat kun klikkailevat joutavia, muttaku se uteliaisuus on aika vahva voima..... vaikka kokemustakin pitäisi olla jo ...

Joo, harrastus-sanasta on jäänyt hipsut pois,
        aloittaja on maininnut ennenkin ja nyt tässäkin ketjussa addiktioistaan, joten olisiko tässä mainittu jatkoa edellisille, miten itse asian kokenee.
        Sehän ei ole tavatonta, että jos yhdestä pääsee niin toinen tulee
        Ps. niin, ja sehän on tietty, että addiktiot alun perin ja usein ovat vain överiksi menneitä (kiikun kaakun) "normaaleja" asioita, mitkä eivät siis kohtuullisina ole rajoittavia tai elämän menoa suuresti häiritseviä tekijöitä, aineriippuvuudet tietenkin epäterveellisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän se, klikkiotsikoiden tarkoitus on juurikin herättää uteliaisuutta, jotta saatais klikkejä, joiden suuresta määrästä mainostajat taas tykkäävät. Vaikka niiden takana onkin enimmin vain otsikon kertausta plus muuta tyhjänpäiväistä höttöä palstan täytteeksi. Varmaan tuon oppityön yksi virike onkin kysyä juuri tulevilta klikkijuttujen tekijöiltä, minkälaista henk.koht. dissonanssia tuo ehkä herättää jo ennalta, kun eivät ole vielä työnantajansa komennettavissa. (Journalismin laatu vs lehtitalon bisnes ;)
        Homman alkusyynähän on tietenkin ja myös "tyhmät" lukijat kun klikkailevat joutavia, muttaku se uteliaisuus on aika vahva voima..... vaikka kokemustakin pitäisi olla jo ...

aloittaja on maininnut ennenkin ja nyt tässäkin ketjussa addiktioistaan, joten olisiko tässä mainittu jatkoa edellisille, miten itse asian kokenee.
        Ps. niin, ja sehän on tietty, että addiktiot alun perin ja usein ovat vain överiksi menneitä (kiikun kaakun) "normaaleja" asioita, mitkä eivät siis kohtuullisina ole rajoittavia tai elämän menoa suuresti häiritseviä tekijöitä, aineriippuvuudet tietenkin epäterveellisiä.

Kolmas virke on haastava. Hyvin kirjoitit.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Homman alkusyynähän on tietenkin ja myös "tyhmät" lukijat kun klikkailevat joutavia, muttaku se uteliaisuus on aika vahva voima..... vaikka kokemustakin pitäisi olla jo ..."

Niin, me tullaan tässä tähän eettiseen kysymykseen: voidaanko ihmisiä asettaa älyn perusteella eriarvoiseen asemaan? Tullaan myös tähän kysymykseen: vaaditaanko kaiken aikaa lisää ja lisää älyä ja kuka nämä vaatimukset lopulta luo? Koskeeko nämä "vaatimukset" KAIKKIA tasapuolisesti? Siihen päälle sitten vielä tämä, kun pitää olla kaiken aikaa lihaksikkaampi ja vahvempi. Asioita, kun vaan tapahtuu, mutta "parempi" porukka ei jaksa niitä vaan miettiä, kun itsellä "kaikki on kunnossa". Siloinhan ei ole mitään "ongelmaa".

Sinunkin kirjoituksista paistaa selvästi läpi tämä, kun ihminen saa aina kaiken mitä haluaa: asettuu muiden yläpuolelle ja silloin sortuu tähän "älykkäät", "tyhmät" ajatteluun, jos uskoo vahvasti itse kuuluvansa juuri näihin "parempiin".

Mä väittäisin, että nykyaikana, jos haluat ottaa "kaiken" haltuun, tosiaan tarvitaan sitä älyä entistä enemmän. Nykyään, kun "tietoa" on saatavilla vaikka millä mitalla vieläpä monella eri kielellä. Itsellä, kun on tullut opeteltua monia eri kieliä, vaikka en mitään hyvin osaakaan, voin kokemuksesta tässäkin sanoa, että ei kaikissa maissa ole aivan samanlaisia juttuja kuin Länsi-Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa.

Tämä tosiaankin vaatii vuosien kokemusta, jos haluaa ottaa "kaiken" haltuun jopa monella eri kielellä. Jos tämä julkkisten kadehtiminen on ollut minulla koukuttavaa, tätä kyllä riittää, koska myös Länsi-Euroopan ja Pohjois-Amerikan ulkopuolellakin toisilla menee "liian hyvin". Sitten yrittää selvitä vieläpä vieraalla kielellä jostakin lehtijutusta tai vaikkapa Youtube-videohaastattelusta ja samaan aikaan kestää tätä kateutta.

Sitten tosiaan vielä tämä, jos itsellä on ollut yritystä ulkomaalaisiin naisiin ja on joutunut pettymään, luuletko, että juuri pettymysten hetkellä on helppoa lukea viihdejuttuja kielellä, jolla on yrittänyt selviytyä ulkomaalaisen naisen kanssa, johon on hiljattain joutunut pettymään? Lukea tai kuunnella kyseisellä kielellä jonkun näyttävän näköisen menestyneen julkkisnaisen haastattelua. Luuletko, että on ollut aina "äärimmäisen kevyttä"? Tämä henkinen kipu on siis monen tekijän summa ja siihen päälle vielä, jos tähän jopa "addiktoituu".

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Homman alkusyynähän on tietenkin ja myös "tyhmät" lukijat kun klikkailevat joutavia, muttaku se uteliaisuus on aika vahva voima..... vaikka kokemustakin pitäisi olla jo ..."

Niin, me tullaan tässä tähän eettiseen kysymykseen: voidaanko ihmisiä asettaa älyn perusteella eriarvoiseen asemaan? Tullaan myös tähän kysymykseen: vaaditaanko kaiken aikaa lisää ja lisää älyä ja kuka nämä vaatimukset lopulta luo? Koskeeko nämä "vaatimukset" KAIKKIA tasapuolisesti? Siihen päälle sitten vielä tämä, kun pitää olla kaiken aikaa lihaksikkaampi ja vahvempi. Asioita, kun vaan tapahtuu, mutta "parempi" porukka ei jaksa niitä vaan miettiä, kun itsellä "kaikki on kunnossa". Siloinhan ei ole mitään "ongelmaa".

Sinunkin kirjoituksista paistaa selvästi läpi tämä, kun ihminen saa aina kaiken mitä haluaa: asettuu muiden yläpuolelle ja silloin sortuu tähän "älykkäät", "tyhmät" ajatteluun, jos uskoo vahvasti itse kuuluvansa juuri näihin "parempiin".

Mä väittäisin, että nykyaikana, jos haluat ottaa "kaiken" haltuun, tosiaan tarvitaan sitä älyä entistä enemmän. Nykyään, kun "tietoa" on saatavilla vaikka millä mitalla vieläpä monella eri kielellä. Itsellä, kun on tullut opeteltua monia eri kieliä, vaikka en mitään hyvin osaakaan, voin kokemuksesta tässäkin sanoa, että ei kaikissa maissa ole aivan samanlaisia juttuja kuin Länsi-Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa.

Tämä tosiaankin vaatii vuosien kokemusta, jos haluaa ottaa "kaiken" haltuun jopa monella eri kielellä. Jos tämä julkkisten kadehtiminen on ollut minulla koukuttavaa, tätä kyllä riittää, koska myös Länsi-Euroopan ja Pohjois-Amerikan ulkopuolellakin toisilla menee "liian hyvin". Sitten yrittää selvitä vieläpä vieraalla kielellä jostakin lehtijutusta tai vaikkapa Youtube-videohaastattelusta ja samaan aikaan kestää tätä kateutta.

Sitten tosiaan vielä tämä, jos itsellä on ollut yritystä ulkomaalaisiin naisiin ja on joutunut pettymään, luuletko, että juuri pettymysten hetkellä on helppoa lukea viihdejuttuja kielellä, jolla on yrittänyt selviytyä ulkomaalaisen naisen kanssa, johon on hiljattain joutunut pettymään? Lukea tai kuunnella kyseisellä kielellä jonkun näyttävän näköisen menestyneen julkkisnaisen haastattelua. Luuletko, että on ollut aina "äärimmäisen kevyttä"? Tämä henkinen kipu on siis monen tekijän summa ja siihen päälle vielä, jos tähän jopa "addiktoituu".

Todellavaikeeta

7:43
        Vika kappale.
        Aika jännä kokemus ja pyrkimys sulla.
        Kannattaisiko käydä keskustelemassa ihan asiantuntijan kanssa, koska kuvailet jälkitilaa niin vahvasti. Ettei elämäsi menisi ohi kenties turhalla haikailulla.
        Toisaalta. Eihän ihailua voi kieltää.
        Mutta kuvitelmaelämä ei välttämättä kanna.
        Vilma

• Anonyymi

"Mitä siis voisi tehdä, toivoa että edes teeskentelisivät vähemmän "tasokasta", vai?"

Aivan oikein Iltalehti toteaa jo otsikossa.
        https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/201807262201097722

Siinä vähän lisää lihasten esittelyä
        https://www.seiska.fi/ulkomaat/jennifer-lopez-on-kasittamattomassa-kunnossa-esitteli-lihaksiaan-tiukassa-mekossa/508473

Kyllä treenattuja vartaloita esitellään Länsi-Euroopan ja Pohjois-Amerikan ulkopuolellakin. Siinä intialainen näyttelijä Suhsmita Sen.
        https://www.idiva.com/health-wellness/well-being/sushmita-sens-exercises-for-back-and-biceps/photogallery/18074261

Kateeks käy: seurustelee itseä 15 vuotta nuoremman miehen kanssa.
        https://www.indiatoday.in/movies/celebrities/story/sushmita-sen-gets-adorable-wish-from-boyfriend-rohman-shawl-on-46th-birthday-1878480-2021-11-19

Vaikka nykyaikana naiset ahkerasti esittelevätkin salituloksia, kyllä yhä löytyy "vaatimattomampiakin" naisia. Onko esimerkiksi ruotsalainen laulaja Carola koskaan esitellyt "valtavia" lihaksia?
        https://www.youtube.com/watch?v=ArOiQxUMWJ0

Tuossa on Carolan esitys vuodelta 2023. Toki kateeksi käy. Arvaappas, minkä ikäinen Carola on. Siinä taas joutuu miettimään itseä, kun vähän päälle 30 vuotiaana alkoi jo kaljuuntumaan, samoin maha kasvaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=E0uGFPL-SPM

Entäs tämä ruotsalainen laulaja Nanne Grönvall. Onko kasvattanut "valtavat" lihakset?
        https://www.youtube.com/watch?v=jeSKFUOvCEA

Koska mä olen aina ollut kateellinen naisten lihaksille ja voimille: jos nainen tässä asiassa yrittää "liikaa", tämä vaikuttaa omalla kohdalla esimerkiksi siihen, että mun on vaikeampi esimerkiksi nauttia jonkun naisartistin esityksestä, koska siinä on mielessä jatkuvasti "valtavat suorituspakot".

Sanotaan nyt näin: koska esimerkiksi tuo ruotsalainen laulaja Carola on joissakin asioissa ollut "riittävän vaatimaton", eli ei ole yrittänyt kasvattaa "valtavia" lihaksia, tällä on ollut vaikutusta esimerkiksi siihen, että Carolan esityksistä on helppo nauttia, lisäksi musiikkikin hyvää. Tuokin esitys lähes 10 vuoden takaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=Apu3ZJhehGQ

Toisaalta kuitenkin tämä, kuinka paljon Carola on muuttunut 10 vuodessa. Vertaileppas esimerkiksi tuota vuoden 2023 esitystä tuohon vuoden 2015 esitykseen. Kyllähän itsellä tulisi mietittyä, jos itsellä olisi Carolan näköinen vaimo ja pysyy vuodesta toiseen muuttumattomana, kun samaan aikaan itse jatkaa kaljuuntumista, samoin muukin ulkonäkö heikentyy kaiken aikaa, kyllähän naisella on silloin järjettömän paljon enemmän valinnan varaa minua huomattavasti nuorempiin miehiin toisin kuin minulla nuorempiin naisiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

7:43
        Vika kappale.
        Aika jännä kokemus ja pyrkimys sulla.
        Kannattaisiko käydä keskustelemassa ihan asiantuntijan kanssa, koska kuvailet jälkitilaa niin vahvasti. Ettei elämäsi menisi ohi kenties turhalla haikailulla.
        Toisaalta. Eihän ihailua voi kieltää.
        Mutta kuvitelmaelämä ei välttämättä kanna.
        Vilma

Ongelma on siinä, että ei ole onnistunut naisten kanssa. Aivan järjettömän paljon työtä on vaatinut jo sekin, että saa naisen kanssa "edes mahdollisuuden". Jos minä olisin elänyt aikana, jolloin ei ollut televisiota eikä nettiä ja yhtä huonosti saanut naisen kanssa yhtään keskustelua tai lähempää tutustumista, kuinka paljon minä silloin tietäisin naisten ajatuksista. Television ja netin aikakaudella naiset toisaalta tuo esille videoilla ajatuksiaan monella eri kielellä. Toki se ei ole kaikki, mutta onko se sitten parempi, että televisiota ja nettiä ei olisi ollenkaan ja pitäisi säännöllisesti matkustella eri puolilla maapalloa, käydä tilaisuuksissa, jossa joku naisjulkkis kertoo elämästä. Itseasiassa silloin joutuisi myös omassakin maassa menemään aina erilaisiin tilaisuuksiin, jotta saisi mahdollisuuden kuunnella jonkun julkkisnaisen ajatuksia.

Terapeutin kanssa on tullut mulla heti konflikti, jos olen ollut sukupuolen tasa-arvosta eri mieltä. Tämä sukupuolen tasa-arvo, kun on äärimmäisen arka asia.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on siinä, että ei ole onnistunut naisten kanssa. Aivan järjettömän paljon työtä on vaatinut jo sekin, että saa naisen kanssa "edes mahdollisuuden". Jos minä olisin elänyt aikana, jolloin ei ollut televisiota eikä nettiä ja yhtä huonosti saanut naisen kanssa yhtään keskustelua tai lähempää tutustumista, kuinka paljon minä silloin tietäisin naisten ajatuksista. Television ja netin aikakaudella naiset toisaalta tuo esille videoilla ajatuksiaan monella eri kielellä. Toki se ei ole kaikki, mutta onko se sitten parempi, että televisiota ja nettiä ei olisi ollenkaan ja pitäisi säännöllisesti matkustella eri puolilla maapalloa, käydä tilaisuuksissa, jossa joku naisjulkkis kertoo elämästä. Itseasiassa silloin joutuisi myös omassakin maassa menemään aina erilaisiin tilaisuuksiin, jotta saisi mahdollisuuden kuunnella jonkun julkkisnaisen ajatuksia.

Terapeutin kanssa on tullut mulla heti konflikti, jos olen ollut sukupuolen tasa-arvosta eri mieltä. Tämä sukupuolen tasa-arvo, kun on äärimmäisen arka asia.

Todellavaikeeta

"Terapeutin kanssa on tullut mulla heti konflikti, jos olen ollut sukupuolen tasa-arvosta eri mieltä. Tämä sukupuolen tasa-arvo, kun on äärimmäisen arka asia."

Tuo selittää luultavasti hyvin pitkälti myös sen miksi sinulla on ylitsepääsemättömiä ongelmia naisten kanssa. En tarkoita nyt mielipiteitäsi, vaan sitä, et saat konfliktin aikaiseksi jopa terapeutin kanssa. Se on sinällään jo saavutus, mutta ei tietenkään positiivinen sellainen. Sun kommunikaatiokyvyissäsi on selkeästi vikaa ja eritysesti siinä miten pystyt käsittelemään ristiriitatilanteita ja omistasi poikkeavia mielipiteitä.

• Anonyymi

99%.sesti liian kevyitä minulle. Jos on ongelmia, tuskaa tms voin lukaista.

- Sheena

• Anonyymi

No niin. Viihdettä.
      Kuva eduskunnasta, missä ovat Veltto Virtanen, Tommy Tabermann, Risto Autio ja Sauli Niinistö v 2009. Kaikki nauravat. Tuon vitsin olisin minäkin halunnut kuulla.
      Tuulikin mieleen, että voisiko järjestää valokuvanäyttelyn, missä olisi hauskoja kuvia eduskunnasta.
      Tiedän, että turhuutta.
      Vennamon kantaminen olisi ehkä toinen.
      Vilma

• Anonyymi

Aluksi ketju vaikutti jo siltä, että sä olisit ymmärtänyt vähän miten sekopäinen toi sun ajattelutapasi on ja että sille pitäisi tehdä jotain. Se ei kuitenkaan kauaa kestänyt, vaan hyvin pian sä palasit ihan samaan hankuttamiseen ja selittelyyn.

• Anonyymi

9:30
        Anteeksi, mitä selittelet?
        Testeissä aika lailla keskivertoa korkeampi äo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

9:44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A) Sä et selvästikään ole ketjun aloittaja

B) korkeakaan äo ei ole este sekopäiselle ajattelulle

C) korkean äo:n omaava olisi taatusti tajunnut kohdat A ja B itsekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A) Sä et selvästikään ole ketjun aloittaja

B) korkeakaan äo ei ole este sekopäiselle ajattelulle

C) korkean äo:n omaava olisi taatusti tajunnut kohdat A ja B itsekin

Mitä selität?
        Oletko joku mustasukkainen palstavahti.
        Ei tämä minulle ole se maailman tärkein asia.
        Voin häipyäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä selität?
        Oletko joku mustasukkainen palstavahti.
        Ei tämä minulle ole se maailman tärkein asia.
        Voin häipyäkin.

Sinulla vaikuttaa olevan myös harhoja. Suosittelen, että hakeudut hoitoon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla vaikuttaa olevan myös harhoja. Suosittelen, että hakeudut hoitoon .

11:48 ihmistuntemuksesi = 0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

11:48 ihmistuntemuksesi = 0

Ihmistuntemukseni on erittäin hyvä, mutta tuon asian huomaamiseen ei tarvittaisi lainkaam ihmistuntemusta. Kirjoitat harhaisia asioita,eli sinulla selvästi on harhoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmistuntemukseni on erittäin hyvä, mutta tuon asian huomaamiseen ei tarvittaisi lainkaam ihmistuntemusta. Kirjoitat harhaisia asioita,eli sinulla selvästi on harhoja.

No. Tiedätkö. Minulla on ystäviä, jotka nimenomaan pitävät minua järkevänä ja kierisivät naurusta, jos lukisin diagnoosisi heille. Luenko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No. Tiedätkö. Minulla on ystäviä, jotka nimenomaan pitävät minua järkevänä ja kierisivät naurusta, jos lukisin diagnoosisi heille. Luenko?

Ehkä he ovat yhtä hulluja kuin sinäkin. Vaikka he pitäisivät sinua minä tahansa, niin se ei poista sitä kylmää tosiasiaa, että esitit tuossa edellä hyvin harhaisia oletuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä he ovat yhtä hulluja kuin sinäkin. Vaikka he pitäisivät sinua minä tahansa, niin se ei poista sitä kylmää tosiasiaa, että esitit tuossa edellä hyvin harhaisia oletuksia.

21:00
        Voi sinua. Yritä nyt auttaa itseäsi muiden diagnosoinneilla, sillä pieleen menevät.
        Tuskin olet asiantuntija. Korkeintaan ikävästi sättijä.
        Viihdytkö itses kanssa?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Yritä nyt auttaa itseäsi muiden diagnosoinneilla, sillä pieleen menevät.
        Viihdytkö itses kanssa?
        Vilma

Ei siihen tarvita diagnoodia, että sinä kirjoitat harhaisia asioita. Juttusi ovat harhaisia, se ei ole diagnoosi, vaan tosiasia. Nuo tuossa edellä kirjoittamasi asiat ovat harhaisia. Harhojesi mukaan joku diagnosoisi jotakuta, vaikka mitään sellaista ei ole lainkaan tehty. Tuollainen kuvitelma on harhainen, tuollainen kirjoitus on harhainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viihdytkö itses kanssa?
        Vilma

P.S. Hulluus ei ole diagnoosi, mutta voit käydä keskustelemassa siitä vaikkapa sinua hoitavan lääkärin kanssa. Toivottavasti sinulla on sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siihen tarvita diagnoodia, että sinä kirjoitat harhaisia asioita. Juttusi ovat harhaisia, se ei ole diagnoosi, vaan tosiasia. Nuo tuossa edellä kirjoittamasi asiat ovat harhaisia. Harhojesi mukaan joku diagnosoisi jotakuta, vaikka mitään sellaista ei ole lainkaan tehty. Tuollainen kuvitelma on harhainen, tuollainen kirjoitus on harhainen.

Tiedätkö.
        Juuri eilen sain kiitosta luonteestani. Tarkkanäköinen!
        Minulla on ystäviä.
        Jos olisin harhainen, kyllä he olisivat minut huolehtineet hoitoon.
        Vilma
        Mutta sinä, joka tässä otit minut kohteeksesi ryöpyttää, omaat kaunaisen ja ilkeän luonteen.
        Mitä yrität?

• Anonyymi

Tulkintasi teksteistä eivät aina mene ihan putkeen.

Esim. ylempää ketjun sitaatista:
      'Mitä siis voisi tehdä, toivoa että edes teeskentelisivät vähemmän "tasokasta", vai? '
      toteat, että

" Aivan oikein Iltalehti toteaa jo otsikossa (linkistä https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/201807262201097722 )
      "
      '49-vuotiaan Jennifer Lopezin pyykkilautavatsa saa sinutkin vihreäksi kateudesta - näin tähti treenaa '
      ---
      Tuohan on ns.kevytkirjoitusten tyypillistä settiä, huulen heittoa (*kirjoitin tuon huvin vuoksi tahallaan erikseen*;), kevennystä, viihdettä, pilailua, roskapuhetta tavallaan, siis kuin huulenheittoa konsanaan

Ei siinä ole tarkoitus, että jonkun pitäisi oikeasti alkaa vihreäksi kateudesta (*kokonaan, suvaita saattaisi korkeintaan vihreän peukalon*)

Olet niin herkillä asiassasi, että tulkitset noita omalla tavallasi,toisin kuin muut keskimäärin; eivätkä ajattele kuin pyhistä kirjoituksista ja aamen.....

Sitten seuraa vielä kasa linkkejä, mitkä lisäävät kateellisuuden tunnetta edelleen. Tuo kehä pitäisi saada poikki.

• Anonyymi

Noinpa. Normaalit ihmiset eivät oikeasti kadehdi jonkun julkkiksen vatsalihaksia, vaan tuollaiset otsikot ovat aina liiottelua. Ei niiden ole tarkoituskaan herättää mitään todellista kateutta. Normaalisti ihminen tietää, että tuollaisten saaminen vaatii työtä, mutta periaatteessa kuka tahansa voisi saada sellaiset. Harvalla kuitenkaan on käytössään samanlaisia resursseja kuin vaillapa jennifer lopezilla ja mahdollisuus keskittyä pelkkään ulkonäköönsä vaikka 24/7/365. Ymmärrettävästi hänen kaltaisellaan on tuosta syystä myös suuremmat paineet ulkonäkönsä suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinpa. Normaalit ihmiset eivät oikeasti kadehdi jonkun julkkiksen vatsalihaksia, vaan tuollaiset otsikot ovat aina liiottelua. Ei niiden ole tarkoituskaan herättää mitään todellista kateutta. Normaalisti ihminen tietää, että tuollaisten saaminen vaatii työtä, mutta periaatteessa kuka tahansa voisi saada sellaiset. Harvalla kuitenkaan on käytössään samanlaisia resursseja kuin vaillapa jennifer lopezilla ja mahdollisuus keskittyä pelkkään ulkonäköönsä vaikka 24/7/365. Ymmärrettävästi hänen kaltaisellaan on tuosta syystä myös suuremmat paineet ulkonäkönsä suhteen.

Ei voi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi

"Mitä siis voisi tehdä, toivoa että edes teeskentelisivät vähemmän "tasokasta", vai?"

Tuon kysymyksen kuittaaminen jollain viihdelinkillä, tarkoittaako että hyväksyt ajatuksen,
        että naiset teeskentelisivät yksinkertaisempaa kuin ovat, empatiasta tai muusta
        Kuinkahan pitkään kykyjen piilottelua kohteliaisuuden vuoksi kukaan jaksaisi? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstistä näkyy selvästi tämä, että sä haluat kaiken aikaa vaan puolustaa tätä "suuruudenhullua" kulttuuria. Eihän se tunnu sellaisilla ihmisillä missään, joiden elämässä "kaikki toimii". Tuossa sulle hyödyllistä luettavaa.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/11/17/miesten-syomishairioiden-tunnistaminen-edelleen-vaikeaa-syomishairio-voi-ilmeta

"Pituus ja rasvattoman kudoksen määrä – molemmat ovat ominaisuuksia, jotka luontaisesti ovat miehillä suurempia kuin naisilla ja jotka molemmat suurentavat painoindeksilukemaa. Lisäksi pojilla ja miehillä syömishäiriöön liittyy usein hoikkuuden tavoittelun sijaan lihaksikkuuden tavoittelua, minkä johdosta paino saattaa pitkäänkin pysyä normaalipainoalueella laihuushäiriön kaltaisesta oireilusta huolimatta."

Aivan, ja sanomattakin selvää, että "vaatimukset" miehille ei ainakaan helpota, jos naistenkin "pitää olla" yhä lihaksikkaampia ja vahvempia. Siihen päälle sitten vielä koulutus ja menestyminen työelämässä.

Se, miksi "vaatimukset" väistämättä tulee myös miehille kasvamaan, johtuu tästä hypergamiasta.

"Normaalisti ihminen tietää, että tuollaisten saaminen vaatii työtä, mutta periaatteessa kuka tahansa voisi saada sellaiset. "

HYVÄ, että tämän olet tajunnut. Ja siihen päälle sitten vielä kouluttautuminen ja menestyminen siinä työssä, johon on kouluttautunut. Aikaisemmin ei naisilta odotettu lihaksikkuutta.
        https://ka.se/2021/06/08/sara-martinsson-skriver-om-kvinnor-och-styrketraning/

"1950-tal: De första kommersiella gymmen dyker upp i Sverige och är tydligt manliga miljöer. Kvinnor för­väntas träna i hemmet – för att bli snyggare, inte ­muskulösa."

Kannattaa muistaa vielä tämäkin: tehdä valtavasti työtä, että saada opinnot hoidettua, käydä säännöllisesti salilla, tarkkailla syömisiä, käydä säännöllisesti baareissa etsimässä kumppania, joka myös vaatii "työtä", nimittäin kestää suuriakin pettymyksiä. Kaikilla kun ei ole tässäkään asiassa samoja lähtökohtia. Siinä sitten pohdittavaa, miksi toisilla on parisuhdemarkkinoilla "paremmat" mahdollisuudet.

Sitten tuohon Ylen juttuun:

"Voiko uimahalliin mennä, jos ei vatsalihakset näy?"

Juuri näin, ja sitä suuremmalla syyllä, jos naistenkin "pitää olla" yhä lihaksikkaampia.

"Monenlaisten ulkonäköön ja omaan toimintaan liittyvien odotusten ja paineiden seurauksena yhä useammat sukupuoleen katsomatta kokevat tyytymättömyyttä omaan kehoonsa ja itseensä. Kouluterveydenhoitajien kertoman mukaan nuoret pojat murehtivat puuttuvia lihaksia siinä, missä tytöt vääränkokoisia tissejä ja pyllyä."

Todellavaikeeta

• Anonyymi

"Tulkintasi teksteistä eivät aina mene ihan putkeen."

Kenellä on aisasta "ainoa oikea" tulkinta?

"Sitten seuraa vielä kasa linkkejä, mitkä lisäävät kateellisuuden tunnetta edelleen. Tuo kehä pitäisi saada poikki."

Enkös mä tuonut toisaalta esille myös tämänkin, että kaikki julkkisnaiset eivät tavoittele "valtavia" lihaksia?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kysymyksen kuittaaminen jollain viihdelinkillä, tarkoittaako että hyväksyt ajatuksen,
        että naiset teeskentelisivät yksinkertaisempaa kuin ovat, empatiasta tai muusta
        Kuinkahan pitkään kykyjen piilottelua kohteliaisuuden vuoksi kukaan jaksaisi? ;)

Pointti on siinä, että on olemassa asioita, joilla on suurempi vaikutus esimerkiksi parisuhteessa siihen, että mies tulee tyytymättömäksi, jos naisella on "tärkeitä" asioita "liikaa".
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/133565-enemman-ansaitseva-vaimo-romuttaa-parisuhteen-tyytyvaisyyden/

Niin, enemmän ansaitseva vaimo siis romuttaa parisuhteen tyytyväisyyden. Mä väittäisin, että samanlaiset seuraukset, jos vaimo on miestä lihaksikkaampi ja vahvempi.

"Kuinkahan pitkään kykyjen piilottelua kohteliaisuuden vuoksi kukaan jaksaisi? "

Nämä ovat lopulta aina arvokysymyksiä: miksi "vaatimusten" pitää kaiken aikaa lisääntyä? Koulutus, työssä menestyminen, yhä isommat lihakset ja voimat, hyvä supliikki jne.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tulkintasi teksteistä eivät aina mene ihan putkeen."

Kenellä on aisasta "ainoa oikea" tulkinta?

"Sitten seuraa vielä kasa linkkejä, mitkä lisäävät kateellisuuden tunnetta edelleen. Tuo kehä pitäisi saada poikki."

Enkös mä tuonut toisaalta esille myös tämänkin, että kaikki julkkisnaiset eivät tavoittele "valtavia" lihaksia?

Todellavaikeeta

Yksikään noista linkkieso jutuista ei ole monitulkintaisesti kirjoitettu. Ne ovat rajastaan huvin yksinkertaista tekstiä yksinkertaisin merkityksin, joitain otsikoita lukuunottamatta. Noihin otsikoihin liittyen sulle on tuotu usein esille se, että sinulla on selvästi vaikeuksia ymmärtää tekstien nyansseja ja esimerkiksi sarkasmi tai tuossa carola jutussa esiintyvä hieman humoristiseksi ja ylitselyöväksi tarkoitettu tyyli, ovat sinulle käsittämättömiä. Sä otat tekstit usein liian kirjaimellisesti ja sitten väännät koko tekstin ajatuksen päälaelleen, jotta saat sen tukemaan näkemystäsi. Pahimassa tapauksessa valitset tekstistä muuraman kontekstistaan irrpitetun lauseen, joilla yrität tukea näkemyksiäsi, vaikka teksti kokonaisuutena kertoo päinvastaista. Vaikka et halua hyväksyä tätä, niin sun käytöksessäsi on selkeästi näkyvillä piirteitä, joiden vuoksi sun kannattaisi käydä lääkärissä selvittelemässä millaisen diagnoosin he sinulle antaisivat. Se voisi helpottaa sinua itseäsi tajuamaan itseäsi ja sitä mistä nämä lukuisat ongelmasi kumpuavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstistä näkyy selvästi tämä, että sä haluat kaiken aikaa vaan puolustaa tätä "suuruudenhullua" kulttuuria. Eihän se tunnu sellaisilla ihmisillä missään, joiden elämässä "kaikki toimii". Tuossa sulle hyödyllistä luettavaa.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/11/17/miesten-syomishairioiden-tunnistaminen-edelleen-vaikeaa-syomishairio-voi-ilmeta

"Pituus ja rasvattoman kudoksen määrä – molemmat ovat ominaisuuksia, jotka luontaisesti ovat miehillä suurempia kuin naisilla ja jotka molemmat suurentavat painoindeksilukemaa. Lisäksi pojilla ja miehillä syömishäiriöön liittyy usein hoikkuuden tavoittelun sijaan lihaksikkuuden tavoittelua, minkä johdosta paino saattaa pitkäänkin pysyä normaalipainoalueella laihuushäiriön kaltaisesta oireilusta huolimatta."

Aivan, ja sanomattakin selvää, että "vaatimukset" miehille ei ainakaan helpota, jos naistenkin "pitää olla" yhä lihaksikkaampia ja vahvempia. Siihen päälle sitten vielä koulutus ja menestyminen työelämässä.

Se, miksi "vaatimukset" väistämättä tulee myös miehille kasvamaan, johtuu tästä hypergamiasta.

"Normaalisti ihminen tietää, että tuollaisten saaminen vaatii työtä, mutta periaatteessa kuka tahansa voisi saada sellaiset. "

HYVÄ, että tämän olet tajunnut. Ja siihen päälle sitten vielä kouluttautuminen ja menestyminen siinä työssä, johon on kouluttautunut. Aikaisemmin ei naisilta odotettu lihaksikkuutta.
        https://ka.se/2021/06/08/sara-martinsson-skriver-om-kvinnor-och-styrketraning/

"1950-tal: De första kommersiella gymmen dyker upp i Sverige och är tydligt manliga miljöer. Kvinnor för­väntas träna i hemmet – för att bli snyggare, inte ­muskulösa."

Kannattaa muistaa vielä tämäkin: tehdä valtavasti työtä, että saada opinnot hoidettua, käydä säännöllisesti salilla, tarkkailla syömisiä, käydä säännöllisesti baareissa etsimässä kumppania, joka myös vaatii "työtä", nimittäin kestää suuriakin pettymyksiä. Kaikilla kun ei ole tässäkään asiassa samoja lähtökohtia. Siinä sitten pohdittavaa, miksi toisilla on parisuhdemarkkinoilla "paremmat" mahdollisuudet.

Sitten tuohon Ylen juttuun:

"Voiko uimahalliin mennä, jos ei vatsalihakset näy?"

Juuri näin, ja sitä suuremmalla syyllä, jos naistenkin "pitää olla" yhä lihaksikkaampia.

"Monenlaisten ulkonäköön ja omaan toimintaan liittyvien odotusten ja paineiden seurauksena yhä useammat sukupuoleen katsomatta kokevat tyytymättömyyttä omaan kehoonsa ja itseensä. Kouluterveydenhoitajien kertoman mukaan nuoret pojat murehtivat puuttuvia lihaksia siinä, missä tytöt vääränkokoisia tissejä ja pyllyä."

Todellavaikeeta

"miksi toisilla on parisuhdemarkkinoilla "paremmat" mahdollisuudet."

Niin se on kaikkialla luonnossa. Niin se on ihmisilläkin aina ollut. Tuo ei tule muuttumaan mihinkään, ei vaikka siirtyisimme lisääntymään vain laboratorioissa, petrimaljoilla ja keinokohduissa. Silloin ehkä jossain kohtaa katoaa tarve koko parinmuodostukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään noista linkkieso jutuista ei ole monitulkintaisesti kirjoitettu. Ne ovat rajastaan huvin yksinkertaista tekstiä yksinkertaisin merkityksin, joitain otsikoita lukuunottamatta. Noihin otsikoihin liittyen sulle on tuotu usein esille se, että sinulla on selvästi vaikeuksia ymmärtää tekstien nyansseja ja esimerkiksi sarkasmi tai tuossa carola jutussa esiintyvä hieman humoristiseksi ja ylitselyöväksi tarkoitettu tyyli, ovat sinulle käsittämättömiä. Sä otat tekstit usein liian kirjaimellisesti ja sitten väännät koko tekstin ajatuksen päälaelleen, jotta saat sen tukemaan näkemystäsi. Pahimassa tapauksessa valitset tekstistä muuraman kontekstistaan irrpitetun lauseen, joilla yrität tukea näkemyksiäsi, vaikka teksti kokonaisuutena kertoo päinvastaista. Vaikka et halua hyväksyä tätä, niin sun käytöksessäsi on selkeästi näkyvillä piirteitä, joiden vuoksi sun kannattaisi käydä lääkärissä selvittelemässä millaisen diagnoosin he sinulle antaisivat. Se voisi helpottaa sinua itseäsi tajuamaan itseäsi ja sitä mistä nämä lukuisat ongelmasi kumpuavat.

Sun tekstistäsi näkyy aivan selvästi, että sinä kuulut siihen ihmisryhmään, joka "on aina oikeassa". Me KAIKKI tulkitsemme asioita jossain määrin eri tavalla, koska olemme yksilöitä ja meillä on erilainen historia. Jos media tuo esille "lihaksikkaita" naisia ja se satuttaa joitakin miehiä, tämä kokemus on myös täysin todellinen. Tuon fitnesskulttuurin esittämine mediassa on jokatapausessa AINA myös arvokysymys. Jos tekstissä lukee "vihreä kateudesta" ja jos joku myös tulee tekstin luettua ja kuvan nähtyä "vihreäksi kateudesta", tämäkin kokemus on täyttä faktaa. Jos nämä "aina oikeassa olevat" ihmiset haluavat luoda kaiken aikaa lisää ja lisää "suuruudenhulluutta", sillä tulee aivan varmasti olemaan seurauksensakin. Eiväthän he itse sitä halua nähdä, koska "ovat aina oikeassa". Silloin on helppoa syyttää aina niitä, jotka ajattelevat eri tavalla ja etsiä niin paljon diagnooseja kuin mahdollista, jotta ei itse tarvitsisi tehdä mitään.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tekstistäsi näkyy aivan selvästi, että sinä kuulut siihen ihmisryhmään, joka "on aina oikeassa". Me KAIKKI tulkitsemme asioita jossain määrin eri tavalla, koska olemme yksilöitä ja meillä on erilainen historia. Jos media tuo esille "lihaksikkaita" naisia ja se satuttaa joitakin miehiä, tämä kokemus on myös täysin todellinen. Tuon fitnesskulttuurin esittämine mediassa on jokatapausessa AINA myös arvokysymys. Jos tekstissä lukee "vihreä kateudesta" ja jos joku myös tulee tekstin luettua ja kuvan nähtyä "vihreäksi kateudesta", tämäkin kokemus on täyttä faktaa. Jos nämä "aina oikeassa olevat" ihmiset haluavat luoda kaiken aikaa lisää ja lisää "suuruudenhulluutta", sillä tulee aivan varmasti olemaan seurauksensakin. Eiväthän he itse sitä halua nähdä, koska "ovat aina oikeassa". Silloin on helppoa syyttää aina niitä, jotka ajattelevat eri tavalla ja etsiä niin paljon diagnooseja kuin mahdollista, jotta ei itse tarvitsisi tehdä mitään.

Todellavaikeeta

Vielä lisää linkkejä sinulle, koska "olet aina oikeassa". Otetaan jälleen Länsi-Euroopan ja Pohjois-Amerikan ulkopuolelta. Siinä kerrotaan intialaisten näyttelijöiden salituloksista. Tuo Urvashi Rautela on lisäksi myös entinen missi.

Otetaanpa ensin The Times of India lehdestä.
        https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/health-fitness/fitness/anushka-sharma-urvashi-rautela-lift-deadly-weights-and-give-us-some-major-fitness-goals/articleshow/74079123.cms

Mitä lukee otsikossa? Käytetään sanaa "deadly weights". Lisäksi otsikossa mainitaan noiden intialaisten naisnäyttelijöiden nimet, jotka on varmasti tuttuja niille, jotka ovat paljon katsoneet intialaisia elokuvia. Urvashi Rautela on varmasti myös tuttu niille, jotka katsovat missikisoja.

Siinä on jo aivan tarpeeksi kateutta herättävää luettavaa jo otsikossa miehelle, joka itse ei ole elämässä menestynyt ja varsinkaan ei ole ollut koskaan hyvä "miehekkäissä" lajeissa. Jälleen kerran tässä tulee vastaan se, että meillä kaikilla on eri historia. Ei varmasti ole ongelma miehille, jotka ovat menestyneitä kehonrakennuksessa, painonnostossa tai voimanostossa.

Niin, naisen salitulokset herättävät siis "huono-osaisessa" miehessä jopa voimakastakin kateutta, joten voi olla vaikea vastustaa artikkelin lukemista: siinä sitten lisää informaatiota ja kateutta lisää, jos informaatio tukee sitä, mitä jo ennalta pelkäsi.

Tästä samasta aiheesta kirjoitti myös India Today-lehti.
        https://www.indiatoday.in/lifestyle/celebrity/story/anushka-sharma-and-urvashi-rautela-lift-deadly-weights-in-gym-superwomen-says-instagram-1644948-2020-02-10

Otsikossa mainitaan naisnäyttelijöiden nimet, samoin sana "deadly weights", pistetään jopa "vieläkin paremmaksi" käyttämällä sanaa "superwomen". Siinä sitten miettimistä, millaisia assosiaatioita herättää. Nämä "aina oikeassa olevat" ovat tietysti tässäkin asiassa "aina oikeassa". Heidän assosiaatiot ovat "ainoat oikeat".

Katsotaanpas vähän The Times of India lehteä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Times_of_India

"Se on levikiltään Intian ja maailman suurin päivittäin ilmestyvä englanninkielinen sanomalehti"

Pointti on siis tämä, että Urvashi Rautela on entinen missi, näyttelijä, tekee kovia salituloksia, joten "liian hyvä" monelle miehelle. Sitten tosiaan tämä, miten tämä vaikuttaa eri ihmisiin, jos useampikin media esittelee näitä "supernaisia", haluaako moni nainen itsekina samanlaiseksi "supernaiseksi", jolloin syntyy väistämättä kilpailua, kuka saa "parhaat" mahdollisuudet tulla "supernaiseksi", joka väistämättä tietää sitä, että yhä useamman miehenkin pitäisi olla "supermiehiä", jos yhä useampi nainen haluaa "supernaiseksi".

Intian tapauksessa huomionarvoista on tosiaan tämä: paljonko Intiassa on ihmisiä? Se, mitä Intiassa tapahtuu, voidaanko ohittaa globaalissa kulttuurissa?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä lisää linkkejä sinulle, koska "olet aina oikeassa". Otetaan jälleen Länsi-Euroopan ja Pohjois-Amerikan ulkopuolelta. Siinä kerrotaan intialaisten näyttelijöiden salituloksista. Tuo Urvashi Rautela on lisäksi myös entinen missi.

https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/health-fitness/fitness/anushka-sharma-urvashi-rautela-lift-deadly-weights-and-give-us-some-major-fitness-goals/articleshow/74079123.cms

Mitä lukee otsikossa? Käytetään sanaa "deadly weights". Lisäksi otsikossa mainitaan noiden intialaisten naisnäyttelijöiden nimet, jotka on varmasti tuttuja niille, jotka ovat paljon katsoneet intialaisia elokuvia. Urvashi Rautela on varmasti myös tuttu niille, jotka katsovat missikisoja.

Siinä on jo aivan tarpeeksi kateutta herättävää luettavaa jo otsikossa miehelle, joka itse ei ole elämässä menestynyt ja varsinkaan ei ole ollut koskaan hyvä "miehekkäissä" lajeissa. Jälleen kerran tässä tulee vastaan se, että meillä kaikilla on eri historia. Ei varmasti ole ongelma miehille, jotka ovat menestyneitä kehonrakennuksessa, painonnostossa tai voimanostossa.

Niin, naisen salitulokset herättävät siis "huono-osaisessa" miehessä jopa voimakastakin kateutta, joten voi olla vaikea vastustaa artikkelin lukemista: siinä sitten lisää informaatiota ja kateutta lisää, jos informaatio tukee sitä, mitä jo ennalta pelkäsi.

https://www.indiatoday.in/lifestyle/celebrity/story/anushka-sharma-and-urvashi-rautela-lift-deadly-weights-in-gym-superwomen-says-instagram-1644948-2020-02-10

Otsikossa mainitaan naisnäyttelijöiden nimet, samoin sana "deadly weights", pistetään jopa "vieläkin paremmaksi" käyttämällä sanaa "superwomen". Siinä sitten miettimistä, millaisia assosiaatioita herättää. Nämä "aina oikeassa olevat" ovat tietysti tässäkin asiassa "aina oikeassa". Heidän assosiaatiot ovat "ainoat oikeat".

"Se on levikiltään Intian ja maailman suurin päivittäin ilmestyvä englanninkielinen sanomalehti"

Pointti on siis tämä, että Urvashi Rautela on entinen missi, näyttelijä, tekee kovia salituloksia, joten "liian hyvä" monelle miehelle. Sitten tosiaan tämä, miten tämä vaikuttaa eri ihmisiin, jos useampikin media esittelee näitä "supernaisia", haluaako moni nainen itsekina samanlaiseksi "supernaiseksi", jolloin syntyy väistämättä kilpailua, kuka saa "parhaat" mahdollisuudet tulla "supernaiseksi", joka väistämättä tietää sitä, että yhä useamman miehenkin pitäisi olla "supermiehiä", jos yhä useampi nainen haluaa "supernaiseksi".

Intian tapauksessa huomionarvoista on tosiaan tämä: paljonko Intiassa on ihmisiä? Se, mitä Intiassa tapahtuu, voidaanko ohittaa globaalissa kulttuurissa?

Todellavaikeeta

Tuo viestisi on taas selkeä esimerkki siitä, että sä et edes kykenen näkemään omia ongelmiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

"Pointti on siis tämä, että Urvashi Rautela on entinen missi, näyttelijä, tekee kovia salituloksia, joten "liian hyvä" monelle miehelle."

Pointti on se, että ketään naista ei kiinnosta tuollainen "ongelma", varsinkaan kun sellaista ongelmaa ei käytännön elämässä näe. Yhdelläkään naisella ei koskaan elämässään eteen sellaista ongelmaa, että hän olisi liian hyvä, eikä siksi kelpaa. Sen sijaan naiset törmäävät jatkuvasti siihen ongelmaan, että he eivät ole riittävän hyviä, milloin missäkin asiassa. Tuskinpa yksikään mieskään koskaan törmää sellaiseen ongelmaan että oih olen liian hyvä kaikessa, enkä siksi kelpaa. Toisinaan joku tietysti saattaa sanoa jotain vähän tuonnepäin, mutta se on tyypillinen lausahdus, jolla yritetään jättää "posittiivisesti - vika ei ole sinussa, vaan minussa ... en ole tarpeeksi hyvä sinulle ... yms. Ei noihin kukaan usko, eikä niitä kukaan oikeasti tarkoita. Tuollainen ongelma, että olisi liian hyvä, on ongelma, jota ei irl ole olemassakaan.

• Anonyymi

Johtuuko vaikeudet siitä, että haluat parisuhteen laulajan, taiteilijan, urheilijan, tmv kanssa?
      Mitä olet itse noista? Jos on erilainen noista, ei suhde synny niinku töksähtämällä. Pitäisi olla jotain yhteistä kemiaa pitemmällä ajalla. Jotkut sanoo, että puheiden pitäisi resonoida puolin ja toisin ja suuressa määrässä asioita. Ja käytännön puoli ja mahdollisuudet olisi soviteltavissa.
      Jos on hyvin erilaiset ihmiset, sitä "resonanssia" ei käytännössä pitempiaikaisena tapahdu. Miehen puolelta monesti isossa roolissa on seksi. Aikuinen nainen ei tavallisesti äkkipäätään resonoidu siitä yhtään eikä haluamistasi temppulihaksistakaan. Tarkoittaa että se on sen leikin loppu.
      Teini ikäinen on usein itseensä tutustuessaan altis sattuma suhteeseenkin ja seksinkin osalta, mutta tavallisesti ne katkeavat sitten. Se on sitä ikää, yritystä ja erehtystäkin.
      Aikuinen harkitsee tarkkaan ja olet maininnut olevasi keski-iän kieppeillä, teiniaikaiset ajatuskuviot eivät enää toimi.

• Anonyymi

Olet niin kovin varma aina kaikesta. Täällä on kylmänviileä insinöörityyppi ja taiteilija yhdessä. Hyvin menee.

• Anonyymi

Noista en tiedä, mutta lapsiin kohdistuneet jutut menevät yli. Miksi hehkutetaan viattomien kärsimyksellä?

• Anonyymi

Yritän olla niin, että vaan 5 min. nettiä aamulla ja illalla. Se on niin vähän, että en käytä sitä suomalaisten julkkisten seuraamiseen.

En tiedä miksi, mutta täällä on aika vähän kiinnostavia julkkiksia. Joku Janni Hussikin.. Voiko ihminen olla tylsempi? Tai Janne Kataja. Hyi!!

• Anonyymi

En ehkä lue niistäkuin nuo draattiset rikos-paljaqstukset ja uutisjutut..

Ja otsikot.

• Anonyymi

Seuraava dramaattinen otsikko voi olla asrvaan moni-ämurhaaja suojeltu poliisinpoika murhasi jälleen trieinin

• No jos uutinen on positiivinen niin olen onnellinen ihmisten puolesta ja jos on negatiivinen niin toivon että asiat järjestyvät.

Poikkeuksen muodostavat poliitikot. Heidän kohdallaan mietin että menikö nyt sääntöjen ja asetusten mukaan mutta ennenkaikkea vaikka olisi teknisesti mennyt oikein niin miltä se näyttää ulospäin.

• En kauheasti lue viihdejuttuja. Otsikoita osuu silmiin ja välillä klikkailen auki, mutta en koskaan mene erityisemmin selailemaan "viihdejuttuja". Useimmiten ne ovat aika turhanpäiväisiä juoruja tai jotain ihan höttöä siitä, kenellä nyt oli mikäkin mekko päällä tai kuka on lomaillut missäkin.

Henkilöhaastattelut sen sijaan saattaa olla todella mielenkiintoisia eli monet julkkikset saattavat kyllä olla ihmisinä ihan kiinnostavia. Esim sellaiset henkilöt kuin Meryl Streep tai Denzel Washington ovat elämäntyönsä ja persoonansa vuoksi hyvin kiinnostavia henkilöitä. Ihmisiä silti hekin, eivät mitään jumalia.

• Anonyymi

OikeinRÄJÄHTÄVÄ otsikko - Sarjamurjaama-poliiisipoikamurhasi teinin jälleen ja raisksasikin. saqmantein kaikkiin reikiin.

Mutta kun on sukua poliisissa ei voi saada sarjamurhaajakaan mitenkään syytettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      95
      2451
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      26
      2318
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      1968
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1566
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      106
      1507
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      162
      1267
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      257
      1062
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      70
      981
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      929
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      174
      903
    Aihe