Ateismi jätti minuun elinikäiset arvet

Anonyymi-ap

Synnyin ateistiseen kotiin ja kasvoin kuin kunnon jumalaton ainakin. Tupakka, kalja ja seksi kaikkien kanssa astuivat pian kuvioihin 13 vuotta täytettyäni. Se vei minut pohjalle alkoholistien asuntolaan.

Siellä sain kuulla Jeesuksesta ja uudesta elämästä raittiina. Annoin elämäni Herran haltuun ja sain asiat kuntoon. Minut hyväksyttiin seurakuntaan, jossa suurin osa on uskonut lapsesta asti ja elänyt kunniallisesti koko ikänsä.

Nyt minäkin olen kunniaksi Herralle ja olen saanut uskovan perheen. Ateismi jätti minuun kuitenkin elinikäiset arvet ja stigman, jota muut ateistit eivät unohda. Saan kuitenkin kokea hyväksyntää ja rakkautta seurakunnassa. Tärkeintä on se, että Jeesus rakastaa minua.

Jeesus rakastaa sinuakin ja tahtoo antaa sinulle hyvän elämän. Ota Jeesus vastaan ja usko evankeliumi, jotta et joudu helvettiin. Sinne joutuvat ne, jotka eivät usko. Hyvä elämä ei sinua pelasta, joten usko pois vaan: sitä et kadu.

32

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin elit hyvin! Ja sitten ahdistuit uskoon?

      Minä synnyin uskovaan kotiin. Rukoiltiin ja itkettiin joka ilta. Hirveää valvomista, mitä ei saa ja mitä saa tehdä. Koko ajan rangaistus niskassa. Kuoleman syntiä joka päivä. Yhtäkään päivää ei naurattanut.

      Jatkuva kärsimys.

      Kun vihdoin vapauduin synnin taakasta. Elämä alkoi hymyillä.

      En ole kärsinyt mistään 15: sta vuoteen! Helvettiin kaikki uskonnot!

      • Anonyymi

        Totta, loiseläjälä kaikki on juhlaa!
        Ei mitään vastuuta mistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, loiseläjälä kaikki on juhlaa!
        Ei mitään vastuuta mistään!

        Avaaja lisää: MIkä on loise-läjä? Puhutko Luterilaisuudesta?

        Miksi mielestäsi kaikki on juhlaa, etkä kanna vastuuta mistään

        Oletko Jehova???????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja lisää: MIkä on loise-läjä? Puhutko Luterilaisuudesta?

        Miksi mielestäsi kaikki on juhlaa, etkä kanna vastuuta mistään

        Oletko Jehova???????????????

        Olet turhake!


    • Anonyymi

      Toi oli yksi stoori. Hyvä, että asiat ovat kuitenkin järjestyneet. Nykyään yhä useammalla on taustalla ateismikokemuksia ja niihin liittyviä ahdistavia tilanteita, kun ei ole saanut ajatella itsenäisesti. Onneksi monet kuitenkin eheytyvät pitkäänkin jatkuneiden ateististen kokemuksien jälkeen.

    • Anonyymi

      Ateistisuudessa pahinta on se miten niistä tyhmistä tavoista pääsee eroon.
      Mitä pitempään se kestää, sitä vaikeampi on omaksua uutta ja järkevämpää!

      • Anonyymi

        Taidat valehdella nimittäin ateistisuuteen ei kuulu kuin yksi "tapa". Tietänet jo hyvin mikä se oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat valehdella nimittäin ateistisuuteen ei kuulu kuin yksi "tapa". Tietänet jo hyvin mikä se oikeasti on.

        Järjettömyys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjettömyys!

        Väärin meni:

        ateismi substantiivi (taivutus: ateismi/a, -ssa jne.)
        näkemys jonka mukaan Jumalaa t. jumaluuksia ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat valehdella nimittäin ateistisuuteen ei kuulu kuin yksi "tapa". Tietänet jo hyvin mikä se oikeasti on.

        Kaikki juopottelukaverit oli ateisteja. Eivät kaikki ateistit silti juoppoja ole.

        Uskovat eivät juopottele ainakaan meidän seurakunnassa. Se ei ole uskovien tapa ja puhun nyt uudestisyntyneistä, en luterilaisista.

        Meillä päin juopottelu ja huoraaminen olivat ateistien tapa elää. Ei ne uskovat naineet tai juopotelleet meidän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni:

        ateismi substantiivi (taivutus: ateismi/a, -ssa jne.)
        näkemys jonka mukaan Jumalaa t. jumaluuksia ei ole olemassa.

        Järjetöntä!


    • Anonyymi

      Ateistina totean tästä(kin) aloituksesta että EVVK!

    • Aloittaja siis ihan selvä peripohjainen lutteristi.
      Niillä kuten myös persuilla on tapana tekeytyä muta muuksi mitä ovat.
      Mutta meille ihmisille tuo tulee aina olee:
      Piis off ceik.

      • Anonyymi

        Avaaja lisää: Mitä vassarien nelivuotistsa naishallituksenvalehallintokautta tarkoitat?

        En ymmärrä mistä puhut ja onko KD:n kannatalle eli sinulle ns. tekopyhät sitä kun hihhuli keksii jonkun kirkkopyhän uuden, ollakseen tekopyhänään poissa töistä?

        Onko työnteko sinulle haave vai aave?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaaja lisää: Mitä vassarien nelivuotistsa naishallituksenvalehallintokautta tarkoitat?

        En ymmärrä mistä puhut ja onko KD:n kannatalle eli sinulle ns. tekopyhät sitä kun hihhuli keksii jonkun kirkkopyhän uuden, ollakseen tekopyhänään poissa töistä?

        Onko työnteko sinulle haave vai aave?

        "Anonyymi
        2024-08-18 18:57:39
        Avaaja lisää: Mitä vassarien nelivuotistsa naishallituksenvalehallintokautta tarkoitat"?
        -------------
        Aijaa nää olikki persu etkä Luterilainen.
        No jaa se oli toinen vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: Vladimir Putinkin otti Jeesuksen vastaan!

      - Pitkäaikanen altistuminen Jeesuksen rakkaudelle tekee seuraavan ihmiselle : Käytönjälkeä näkyy niin sisällä kuin ulkonakin ja todennäköisesti suuri

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Satuja on monenlaisia!


    • Anonyymi

      Ateismi johtaa anarkiaan ja agressioon. Vastustukseen Jumalaa kohtaan. Vaikka olet ihan hiljaa. Mielesi kapinoi koko ajan.
      Ystäväni jota opetin soittamaan kitaraa oli ateisti 20 vuotta. Liikemiehestä ei tule hihhulia vaikka nyt uskoo Jumalaan. Ihmiset ovat oikeasti viisaita ja elämän kouluja käyneitä. Termi hihhuli liittyy aina ääriaineksiin.

      • Anonyymi

        Termi hihhuli liittyy aina sivistymättömyyteen ja moukkamaisuuteen eli uskovaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Termi hihhuli liittyy aina sivistymättömyyteen ja moukkamaisuuteen eli uskovaisiin.

        Hihhuli termi on syvä uskovaisuus eli jopa psykoottinen ominaisuus. Tämä on kristinuskossa promille tasoa. Eli ihminen on jo puoleksi ihan pihalla todellisuudesta. Käytännössä kun olen itse tutkinut eli käynyt itse paikalla. Esim adventti ja Helluntai seurakunnassa. Kyllä heitä on. Mitä pienempi piiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhuli termi on syvä uskovaisuus eli jopa psykoottinen ominaisuus. Tämä on kristinuskossa promille tasoa. Eli ihminen on jo puoleksi ihan pihalla todellisuudesta. Käytännössä kun olen itse tutkinut eli käynyt itse paikalla. Esim adventti ja Helluntai seurakunnassa. Kyllä heitä on. Mitä pienempi piiri

        Psykoottinen uskova voi käytännössä laulaa yksin esim. ihan omassa maailmassaan. Tämä asia ei ole Jessen tarkoitus. Jeesus merkitsee ainoastaan rakkautta ihmisten välillä. Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Termi hihhuli liittyy aina sivistymättömyyteen ja moukkamaisuuteen eli uskovaisiin.

        Urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykoottinen uskova voi käytännössä laulaa yksin esim. ihan omassa maailmassaan. Tämä asia ei ole Jessen tarkoitus. Jeesus merkitsee ainoastaan rakkautta ihmisten välillä. Ei muuta.

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykoottinen uskova voi käytännössä laulaa yksin esim. ihan omassa maailmassaan. Tämä asia ei ole Jessen tarkoitus. Jeesus merkitsee ainoastaan rakkautta ihmisten välillä. Ei muuta.

        Tämä asia ei ole Jessen tarkoitus.

        On kyse kuvitelmasta. Se voi olla ihan mitä tahansa, mitä uskova siitä kuvittelee.


    • Anonyymi

      olet yksinkertainen alkoholisti 🤣 minulla ei ole alkoholistin perimää vaikka vedin aina pääntäyteen ryypätessä , sillä muu oli teeskentelyä

    • Anonyymi

      Olen ollut ollut ikäni ateisti, mutta alkoholia, tupakkaa ja seksiä olen tarvinnut sen normaalimäärän. Otan saunakaljan kerran viikossa, ja lasillisen viiniä silloin tällöin. No tupakkaa vain nuorena kokeilumielessä. ei tuollaisia ateisteja olekaan, mistä uskova puhuu.Saarnaajat puhuvat, mutta eivät olekaan täyspäisiä. Ylimitoitettuna usko ja uskominen on todella vastenmielistä.

      • Anonyymi

        Monet uskovaiset ovat olleet tuollaisia ateisteja ennen kääntymistään Jumalan tykö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet uskovaiset ovat olleet tuollaisia ateisteja ennen kääntymistään Jumalan tykö.

        Kyllä sitä jeesusta voi huutaa ehtoollisviinipäissään!!! Ja sitten huorintekkoon. Syntiä on tehtävä, että niitä voi sitten pyydellä anteeksi.


    • Anonyymi

      Äläpäs yleistä. Ateistit voivat olla hyviä ja jaloja ihmisiä siinä missä uskovaiset voivat olla kamalia ihmishirviöitä. Hyvyydellä/Pahuudella ei ole korrelaatiota uskon tai sen puutteen kanssa. Yhtä hyvin voisi sanoa, että uskovaiset ovat suvaitsemattomia ja vihamielisiä hirviöitä, jotka haluavat pakottaa kaikki naiset synnytyskoneiksi vailla mitään ihmisoikeuksia ja polttaa kaikki homot elävänä roviolla.

    • Anonyymi

      Rukoilin, että Jumala ja hänen hyvä ystävänsä Saatana menisivät Sveitsiin ja ottaisivat eutanasiat. Amen!

    • Anonyymi

      En ota, en usko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe