Tuleeko sitä ennen oireita?
Ennen kuin maksakirroosiin kuolee
8
182
Vastaukset
- Anonyymi
Nopeesti menee.
Ohjelmoitusolukuolema, apoptoosi, kun käynnistyy, alle puoli tuntia ja se on siinä.
Mitään ei ole tehtävissä. - Anonyymi
Maksakirroosiin ei kuole odottamatta. Oireita on pitkään ja paljon ja kauheita.
- Anonyymi
Tunnen muutaman ihmisen, jotka sairastaneet kirroosia jo useamman vuoden ajan, edelleen kohtalaisen hyvässä kunnossa.
Pelastus pitempään elinikään ilmeisesti siinä, että laittaa korkin kiinni.- Anonyymi
Korkki kiinni, maksa kiittää
Tupakki pois, keuhkot kiittää.
Läskit kuriin, yleiskunto kiittää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni, maksa kiittää
Tupakki pois, keuhkot kiittää.
Läskit kuriin, yleiskunto kiittääMinä olen kokonaisuutena täysin kiittämätön, joka pahe löytyy.
- Anonyymi
Minulla oli 2020 joulukuussa maksa-arvot normaalit? Jos minulla jo silloin oli maksakirroosi ja olen juonut sen jälkeen monta kertaa, kuinka pitkällä se jo on?
- Anonyymi
Tuskin olisit kovin hyvässä yleisvoinnissa, jos sulla olisi ollut joulukuusta asti kirroosi.
Erilaisia oireita olisi varmaan ilmennyt.
Vaikka veriarvot olisi ok, tulisi keltaisuutta ihoon, silmiin, toki se näkyy myös verikokeessa, bilirubiiniarvona, olisi kenties kutinaa kehossa eri puolilla, turvotusta, heikko ja jaksamaton yleisvointi.
Kirroosi ei jää sairastuneelta huomaamatta, toki se voi ilmetä sen verran myöhään, ettei oikein mikään enää auta. - Anonyymi
Oireita on jo paljon ennemmin keho yrittää varoittaa viinamiestä. Ensin alkaa ripuloiminen sitten tulee kovat tuskat ylävatsaan , ja koska viinamies ei vielä silloinkaan lopettelee niin lopussa on kirroosi , ja siinä,ei ole sitten enää mitään enää tehtävissä,. Mutta ei silti kuunnella varoituksia niiltä joilla asiasta on tietoa , jano on kova viinan perään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034