Hei,
täytyy ihan puhtaasta uteliaisuudesta, että ovatko iskurepliikit jokin oikea käytössä oleva asia?
Itse en ole sellaisia ikinä havainnut käytettävän itseeni tai keneenkään muuhun ja konsepti ylipäätään kuulostaa kummalliselta. Siksi tuossa pari päivää sitten hämmästyin, kun eräs henkilö kysyi, mikä oli erikoisin iskurepliikki, jonka olin kuullut.
Kerroin hänelle, etten ole muistaakseni kuullut ikinä yhtään iskurepliikkiä, mikä oli hänestä kummallista sillä kuulemma hänen mukaansa suurin osa naisista, joilta hän oli kysynyt asiaa oli mielessä ainakin 15 joskus kuulemaansa repliikkiä.
Itsehän olen siis noin 22-vuotias nainen ja olen kyllä liikkunut vastakkaisen sukupuolen edustajien seurassa(suurin osa kavereistani ja saman alan opiskelijoista on miehiä), seurustellut pariin otteeseen ja kyllä ollut baareissakin useita kertoja, mutta kyseiseen ilmiöön en ole ikinä törmännyt...
Siksi minua kiinnostaisikin tietää, että ovatko iskurepliikit oikeasti asia, jonka suurimman osan ihmisistä voisi olettaa joskus kohtaavan vai jokin lähinnä komedioissa käytettävä vitsailun muoto, joka tulee todellisessa elämässä vastaan vain hyvin harvalle...
(Eipä sillä ei minua oikeasti kiinnostaisi mitään iskurepliikkejä kuulla vaan haluan vain ymmärtää paremmin ihmisten sosiaalista toimintaa...
Ylipäätäänhän vieraiden ihmisten kanssa on aina hauska keskustella, mutta ei ainakaan omissa random keskusteluissa joita käyn ole mitään seksuaalisuuteen viittaavaakaan vaan kyse on keskustelemisesta keskustelemisen itsensä takia.)
PS.
Kontekstiksi selitykseeni täytyy kyllä sanoa, että omiin kokemuksiini voi tietysti vaikuttaa se, että olen tekniikan alan opiskelija ja mahdolliset baareissa käynnitkin ovat mahdollisesti tapahtuneet pääasiassa lakki ja haalarit päällä opiskelijaporukan mukana
Käyttävätkö ihmiset oikeasti jotain iskurepliikkejä ja missä tilanteissa sellaisia tulee vastaan?
Anonyymi-ap
0
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436