Harvinaisen vähän tietoa löytyy. Kuitenkin myös iskelmätähtikin ollut ja tehnyt liukuhihnalta hittibiisejä sekä myös esiintyvänä artistina huippusosittu. Kovinkaan moni ei ole pystynyt samaan. Salilla lähes 1000kg yhteistuloksia ja toisena puolena huippumussiikona.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Isompi yhdessä kuvassa mitä Savolainen
- Anonyymi
Ja isompi toisessa kuin mitä Lappalainen tai Härmäläinen.
- Anonyymi00011
Niin omasta mielestään.
Ei kuvia kumarreta.
- Anonyymi
Ehrottoman hiena miäs,
on muuten maailman suurin hauis,
mitä kellään laulajalla löytyy tältä laneetalta, oli ainakin joskus. - Anonyymi00005
Varmaan lihaksikas vieläkin, tosin ei koskaan ole osallistunut yhteenkään kilpailuun, ei bodauksessa, ei voimanostossa eikä missään muussakaan voimailussa, yhden laulun sanoittanut miäs, siinä oli hyvä.
ei kai koskaan treenannut jalkoja, ainakaan eivät olleet suhteessa yläpäähän. - Anonyymi00006
Jos ei ole osallistunut yhteenkään kilpailuun niin yhteistulosta ei ole vaikka väitettiin että on tuhat kiloa. Salilla ei yhteistuloksia tehdä.
- Anonyymi00009
Näitä huhuja riittää ja piisaa, mitä sitten , minunkin kaveri nosti sitä ja tätä ja oli salin vahvin ja kovin, että sellaista.
Kirjatut tuloksen kilpailuissa,
ja varsinkin lihaksen kehonrakennuskilpailuissa vain noteeraataan,
siellä on oikeat tuomarit arvostelemassa,
ei mutkun ja sitkun äijiä höpisemässä.
- Anonyymi00007
Kovaa settiä tehnyt.
https://m.youtube.com/watch?v=YkHAiB3HYyY&pp=0gcJCY4Bo7VqN5tD- Anonyymi00012
Jos tykkää, kai tuollaisia rekilauluja nyt kuka vaan hoilottaa ja tekee.
- Anonyymi00008
Haluan pillunvittua, onko himokkaita naisia täällä?
- Anonyymi00010
Itse hän näitä tänne laittaa, ihan kiva sinänsä.
- Anonyymi00015
Vanhat miehet alkaa pehmiään,
ja kuvittelee sitä ja tätä,
kukaan ei enään tunne eikä muista,
ja itse elää vain ja ainoastaan
MENNEESSÄ AJASSA.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556