Antti Heikkilä käytti asemaansa väärin ...viranomainen varoitti

Anonyymi-ap

Lupa- ja valvontaviranomainen Valviran mukaan Heikkilän ei pitäisi esiintyä lääkärinä ja hoitaa potilaita yleisesti hyväksyttyjen hoitokeinojen vastaisesti. Alan valvojan mukaan Heikkilä on hoitanut muun muassa syöpäpotilaita alan sääntöjen vastaisesti Eiran yksityissairaalassa Helsingissä.

14

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja tähän idioottiin te uskovaiset edelleen luotatte?

    • Anonyymi

      VHH toimii mutta käypähoitosuositukset perustuvat vielä Puskan karjalan mallille joka on jo osoitettu useasti harhaiseksi. Minä syön voita ja muut saa vetää leipää ja perunaa niin paljon kuin sielu sietää.

      • VHH toimii lääkkeisiin reagoimattoman epilepsian hoidossa mutta ei muuten. Toki jos kärsii liian matalasta LDL-kolesterolista niin runsaaseen eilänrasvaan perystuva dieetti on hyvä. Vuonna 1970 Itä-Suomalaisten miesten ikävakioitu sydäntautikuolleisuus oli 800 per 100 000 eli 40% kuoli sydänkohtaukseen ennen kansaneläkeikää. Voita kului ja kokonaiskolesteroli oli noin 7 mmol/l.

        Mikä mahtaa olla LDL-kolesterolisi?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        VHH toimii lääkkeisiin reagoimattoman epilepsian hoidossa mutta ei muuten. Toki jos kärsii liian matalasta LDL-kolesterolista niin runsaaseen eilänrasvaan perystuva dieetti on hyvä. Vuonna 1970 Itä-Suomalaisten miesten ikävakioitu sydäntautikuolleisuus oli 800 per 100 000 eli 40% kuoli sydänkohtaukseen ennen kansaneläkeikää. Voita kului ja kokonaiskolesteroli oli noin 7 mmol/l.

        Mikä mahtaa olla LDL-kolesterolisi?

        hvp27, tutustu sinäkin kansainvälisiin kolestori tutkimuksiin, siellä monet asiantuntijat ovat lausuneet että statiinien syönti ei ole vähentänyt kuolleisuutta mutta vanhemmilla ihmisillä liian alhainen kolestori vaikuttaa aivoihin nekatiivisesti. Tulehduksilla jota varsinkin sokeri aiheuttaa on myös haitallista terveydelle. Ainakin VHH ja pätkäpaasto itsellä tuntuu helpolta painonpudotuskeinolta ja sehän vasta terveellistä onkin kun läski häviää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hvp27, tutustu sinäkin kansainvälisiin kolestori tutkimuksiin, siellä monet asiantuntijat ovat lausuneet että statiinien syönti ei ole vähentänyt kuolleisuutta mutta vanhemmilla ihmisillä liian alhainen kolestori vaikuttaa aivoihin nekatiivisesti. Tulehduksilla jota varsinkin sokeri aiheuttaa on myös haitallista terveydelle. Ainakin VHH ja pätkäpaasto itsellä tuntuu helpolta painonpudotuskeinolta ja sehän vasta terveellistä onkin kun läski häviää.

        Olen lukenut useita tutkimuksia sekä kolesterolista että statiineista. Niiden mukaan statiinit vähentävät merkittävästi kokonaiskuolleisuutta. Myöskään vanhuksilla ei ole havaittu empää ongelmia kuin keski-ikäisillä. Oletko itse lukenut tutkimuksia vai luotatko jonkun karppausgurun tulkuntoihin?

        Kun suomalaisten kokonaiskolesteroli laski 7 mmol/l -> 5 mmol/l niin sydäntautikuolleisuus laski 80%.

        Statiinit vähentävät myös tulehdusta ja vähentävät kolesterolin hapettumista.

        Myös runsas tyydyttynyt rasva lisää tulehdusta : https://www.pronutritionist.net/2012/08/voi-kerma-margariini-kala-oliivi-ja-rypsioljy-seka-inflammaatio-osa-2b/


      • hvp27 kirjoitti:

        Olen lukenut useita tutkimuksia sekä kolesterolista että statiineista. Niiden mukaan statiinit vähentävät merkittävästi kokonaiskuolleisuutta. Myöskään vanhuksilla ei ole havaittu empää ongelmia kuin keski-ikäisillä. Oletko itse lukenut tutkimuksia vai luotatko jonkun karppausgurun tulkuntoihin?

        Kun suomalaisten kokonaiskolesteroli laski 7 mmol/l -> 5 mmol/l niin sydäntautikuolleisuus laski 80%.

        Statiinit vähentävät myös tulehdusta ja vähentävät kolesterolin hapettumista.

        Myös runsas tyydyttynyt rasva lisää tulehdusta : https://www.pronutritionist.net/2012/08/voi-kerma-margariini-kala-oliivi-ja-rypsioljy-seka-inflammaatio-osa-2b/

        https://www.duodecimlehti.fi/duo10206

        '40-49-vuotiailla sepelvaltimotautikuolleisuus vähenee 56 % kutakin 1 mmol/l pienempää kokonaiskolesteroliarvoa kohden, 80-89-vuotiailla vähenemä on 15 %.'

        Runsaaseen eläinrasvaan perustuva LCHF-dieetti nostaa LDL-kolesterolia keskimäärin 44% ja kun LDL-kolesteroli on yleensä noin 3 mmol/l niin sillä todennäköisyys sydäntautikuolemaan nousee vain 74%.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Olen lukenut useita tutkimuksia sekä kolesterolista että statiineista. Niiden mukaan statiinit vähentävät merkittävästi kokonaiskuolleisuutta. Myöskään vanhuksilla ei ole havaittu empää ongelmia kuin keski-ikäisillä. Oletko itse lukenut tutkimuksia vai luotatko jonkun karppausgurun tulkuntoihin?

        Kun suomalaisten kokonaiskolesteroli laski 7 mmol/l -> 5 mmol/l niin sydäntautikuolleisuus laski 80%.

        Statiinit vähentävät myös tulehdusta ja vähentävät kolesterolin hapettumista.

        Myös runsas tyydyttynyt rasva lisää tulehdusta : https://www.pronutritionist.net/2012/08/voi-kerma-margariini-kala-oliivi-ja-rypsioljy-seka-inflammaatio-osa-2b/

        Syö nyt kiltisti se herkkusi meetwurstipitsa. Sillä laihtuu ja koletseroolit paranee.


    • Anonyymi

      Antti Heikkilä on kaiken lisäksi myös Venäjä-myönteinen. Paavo Väyrynen sanoi kerran olevansa lohi, joka ui vastavirtaan. Ehkä Antti Heikkilä on sitten samanlainen vastavirtaan uiva lohi.

      https://yle.fi/a/3-12374536

      • Ja rokotevastainen.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ja rokotevastainen.

        Etkö pääse irtautumaan Heikkiläriippuvuudestasi. Kannattaisi harkita jo jotain aputoimia kun nostat vanhoja asioita tänne voivoteltavaksi ja alat vastailla omiin avauksiin kun ketään muuta ei kiinnosta tuo piikki lihassas. On näemmä vakavampi juttu kuin sinulle elintärkeä olut. Ota vaikka mt-palveluihin yhteyttä jos et omin voimin pääse irti.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ja rokotevastainen.

        Paljonko omaisuutesi tällä hetkellä?


    • Anonyymi

      Nämä jutut kertoo kirjoittajista enemmän kuin itse kohteesta. Mä en jaksa uskoa että sinun krooniseksi jämähtänyt ortopedin mustamaalaus toimii kenenkään vähähiilarisen ja sokerittoman elämäntavan valinneen käännyttämiseksi omanlaiseesi kaljankittaajan monisairaan ja -lääkittyyn ja ilmeisesti aika tyhjään elämään.

      • Anonyymi

        Mutta oliko hvp:n argumentissa jotain vikaa? Muuta vikaa kuin että se oli liian hyvä? Nyt menitte vihanpuuskassanne henkilökohtaisuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oliko hvp:n argumentissa jotain vikaa? Muuta vikaa kuin että se oli liian hyvä? Nyt menitte vihanpuuskassanne henkilökohtaisuuksiin.

        Huomenta mr Renfield. Joko herrasi on asettunut kirstuunsa, aurinko on noussut? 🌤️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe