Lupa- ja valvontaviranomainen Valviran mukaan Heikkilän ei pitäisi esiintyä lääkärinä ja hoitaa potilaita yleisesti hyväksyttyjen hoitokeinojen vastaisesti. Alan valvojan mukaan Heikkilä on hoitanut muun muassa syöpäpotilaita alan sääntöjen vastaisesti Eiran yksityissairaalassa Helsingissä.
Antti Heikkilä käytti asemaansa väärin ...viranomainen varoitti
14
326
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tähän idioottiin te uskovaiset edelleen luotatte?
- Anonyymi
VHH toimii mutta käypähoitosuositukset perustuvat vielä Puskan karjalan mallille joka on jo osoitettu useasti harhaiseksi. Minä syön voita ja muut saa vetää leipää ja perunaa niin paljon kuin sielu sietää.
VHH toimii lääkkeisiin reagoimattoman epilepsian hoidossa mutta ei muuten. Toki jos kärsii liian matalasta LDL-kolesterolista niin runsaaseen eilänrasvaan perystuva dieetti on hyvä. Vuonna 1970 Itä-Suomalaisten miesten ikävakioitu sydäntautikuolleisuus oli 800 per 100 000 eli 40% kuoli sydänkohtaukseen ennen kansaneläkeikää. Voita kului ja kokonaiskolesteroli oli noin 7 mmol/l.
Mikä mahtaa olla LDL-kolesterolisi?- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
VHH toimii lääkkeisiin reagoimattoman epilepsian hoidossa mutta ei muuten. Toki jos kärsii liian matalasta LDL-kolesterolista niin runsaaseen eilänrasvaan perystuva dieetti on hyvä. Vuonna 1970 Itä-Suomalaisten miesten ikävakioitu sydäntautikuolleisuus oli 800 per 100 000 eli 40% kuoli sydänkohtaukseen ennen kansaneläkeikää. Voita kului ja kokonaiskolesteroli oli noin 7 mmol/l.
Mikä mahtaa olla LDL-kolesterolisi?hvp27, tutustu sinäkin kansainvälisiin kolestori tutkimuksiin, siellä monet asiantuntijat ovat lausuneet että statiinien syönti ei ole vähentänyt kuolleisuutta mutta vanhemmilla ihmisillä liian alhainen kolestori vaikuttaa aivoihin nekatiivisesti. Tulehduksilla jota varsinkin sokeri aiheuttaa on myös haitallista terveydelle. Ainakin VHH ja pätkäpaasto itsellä tuntuu helpolta painonpudotuskeinolta ja sehän vasta terveellistä onkin kun läski häviää.
Anonyymi kirjoitti:
hvp27, tutustu sinäkin kansainvälisiin kolestori tutkimuksiin, siellä monet asiantuntijat ovat lausuneet että statiinien syönti ei ole vähentänyt kuolleisuutta mutta vanhemmilla ihmisillä liian alhainen kolestori vaikuttaa aivoihin nekatiivisesti. Tulehduksilla jota varsinkin sokeri aiheuttaa on myös haitallista terveydelle. Ainakin VHH ja pätkäpaasto itsellä tuntuu helpolta painonpudotuskeinolta ja sehän vasta terveellistä onkin kun läski häviää.
Olen lukenut useita tutkimuksia sekä kolesterolista että statiineista. Niiden mukaan statiinit vähentävät merkittävästi kokonaiskuolleisuutta. Myöskään vanhuksilla ei ole havaittu empää ongelmia kuin keski-ikäisillä. Oletko itse lukenut tutkimuksia vai luotatko jonkun karppausgurun tulkuntoihin?
Kun suomalaisten kokonaiskolesteroli laski 7 mmol/l -> 5 mmol/l niin sydäntautikuolleisuus laski 80%.
Statiinit vähentävät myös tulehdusta ja vähentävät kolesterolin hapettumista.
Myös runsas tyydyttynyt rasva lisää tulehdusta : https://www.pronutritionist.net/2012/08/voi-kerma-margariini-kala-oliivi-ja-rypsioljy-seka-inflammaatio-osa-2b/hvp27 kirjoitti:
Olen lukenut useita tutkimuksia sekä kolesterolista että statiineista. Niiden mukaan statiinit vähentävät merkittävästi kokonaiskuolleisuutta. Myöskään vanhuksilla ei ole havaittu empää ongelmia kuin keski-ikäisillä. Oletko itse lukenut tutkimuksia vai luotatko jonkun karppausgurun tulkuntoihin?
Kun suomalaisten kokonaiskolesteroli laski 7 mmol/l -> 5 mmol/l niin sydäntautikuolleisuus laski 80%.
Myös runsas tyydyttynyt rasva lisää tulehdusta : https://www.pronutritionist.net/2012/08/voi-kerma-margariini-kala-oliivi-ja-rypsioljy-seka-inflammaatio-osa-2b/https://www.duodecimlehti.fi/duo10206
'40-49-vuotiailla sepelvaltimotautikuolleisuus vähenee 56 % kutakin 1 mmol/l pienempää kokonaiskolesteroliarvoa kohden, 80-89-vuotiailla vähenemä on 15 %.'
Runsaaseen eläinrasvaan perustuva LCHF-dieetti nostaa LDL-kolesterolia keskimäärin 44% ja kun LDL-kolesteroli on yleensä noin 3 mmol/l niin sillä todennäköisyys sydäntautikuolemaan nousee vain 74%.- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Myös runsas tyydyttynyt rasva lisää tulehdusta : https://www.pronutritionist.net/2012/08/voi-kerma-margariini-kala-oliivi-ja-rypsioljy-seka-inflammaatio-osa-2b/Syö nyt kiltisti se herkkusi meetwurstipitsa. Sillä laihtuu ja koletseroolit paranee.
- Anonyymi
Antti Heikkilä on kaiken lisäksi myös Venäjä-myönteinen. Paavo Väyrynen sanoi kerran olevansa lohi, joka ui vastavirtaan. Ehkä Antti Heikkilä on sitten samanlainen vastavirtaan uiva lohi.
https://yle.fi/a/3-12374536- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Ja rokotevastainen.
Etkö pääse irtautumaan Heikkiläriippuvuudestasi. Kannattaisi harkita jo jotain aputoimia kun nostat vanhoja asioita tänne voivoteltavaksi ja alat vastailla omiin avauksiin kun ketään muuta ei kiinnosta tuo piikki lihassas. On näemmä vakavampi juttu kuin sinulle elintärkeä olut. Ota vaikka mt-palveluihin yhteyttä jos et omin voimin pääse irti.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Ja rokotevastainen.
Paljonko omaisuutesi tällä hetkellä?
- Anonyymi
Nämä jutut kertoo kirjoittajista enemmän kuin itse kohteesta. Mä en jaksa uskoa että sinun krooniseksi jämähtänyt ortopedin mustamaalaus toimii kenenkään vähähiilarisen ja sokerittoman elämäntavan valinneen käännyttämiseksi omanlaiseesi kaljankittaajan monisairaan ja -lääkittyyn ja ilmeisesti aika tyhjään elämään.
- Anonyymi
Mutta oliko hvp:n argumentissa jotain vikaa? Muuta vikaa kuin että se oli liian hyvä? Nyt menitte vihanpuuskassanne henkilökohtaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oliko hvp:n argumentissa jotain vikaa? Muuta vikaa kuin että se oli liian hyvä? Nyt menitte vihanpuuskassanne henkilökohtaisuuksiin.
Huomenta mr Renfield. Joko herrasi on asettunut kirstuunsa, aurinko on noussut? 🌤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944