Nämä ovat eri oletuksia ja voin todistaa sen.
Uskotko Paavalin Jeesusta vai kertomusta Jerusalemin Jeesuksesta.
27
199
Vastaukset
- Anonyymi
Inanna oli taivaanjumala Anun tytär (tai vaimo), mutta hänet on mainittu myös kuunjumala Nannan ja tämän puolison Ningalin lapsena.[2] Toisinaan hänet esitetään Venus-planeetan Ninsianna-nimisenä personifikaationa. Inanna on mainittu hedelmällisenä hahmona, joka ensin hurmasi miehet ja sitten jätti heidät.
Juutalaiset muunsivat Inannanin omakseen Paavalin lahkossa.
Paavalin seurakunnan Jeesukseksi joka ei ollu Jerusalemissa ristiinnaulittu Jeesus!
Korkea-arvoinen enkeli, kaunis ja viisas voideltu kerubi, jota kutsuttiin nimellä Kointähti (engl. Lucifer, latinalaisen Vulgatan mukaan) ja Aamuruskon poika, lankesi kauneutensa ja viisautensa tähden ja tahtoi korottaa itsensä Jumalan vertaiseksi (Hes 28:1-3, 14-19). Tuo ylpistyminen ja lankeemus teki hänestä saatanan, niinkuin Raamattu häntä kutsuu. Saatana on siis kointähti (tai aamutähti). Jobissa 38:7 kuvataan maailman luomiseen liittyen: … kun aamutähdet kaikki iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat? Jeesus puolestaan kertoo ilm 22:16: ”Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.”- Anonyymi
Eli myös Jerusalemin Jeesus muokattiin Sumerilaisesta naisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli myös Jerusalemin Jeesus muokattiin Sumerilaisesta naisesta.
lm 22:16: ”Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lm 22:16: ”Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.”
] Toisinaan hänet esitetään Venus-planeetan Ninsianna-nimisenä personifikaationa. Inanna on mainittu hedelmällisenä hahmona, joka ensin hurmasi miehet ja sitten jätti heidät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venus ei ole tähti nykytietämyksen valossa.
Jumala joka saneli Raamattua kirjureille ei vain tiennyt sitä. 😹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venus ei ole tähti nykytietämyksen valossa.
Jumala joka saneli Raamattua kirjureille ei vain tiennyt sitä. 😹Venus on kiertotähti eli planeetta. Planeetta on lainasana joka tulee kreikankielisestä vaeltavaa tähteä tarkoittavasta sanasta. Paikallaan pysyvät tähdet ovat kiintotähtiä. Pöhkön lainasanan sijasta voisi taas siirtyä käyttämään suomenkielistä sanaa kiertotähti.
- Anonyymi
Terveisiä TV7 erityisesti.
- Anonyymi
Maapallo on planeetta!
Aurinko ei kierrä maata vedestä veteen alapuolisessä vedessä! - Anonyymi
Aamunruskon valo tulee Auringon valosta!
- Anonyymi
Uskon Raamatun Jeesukseen
- Anonyymi
Paavalin vai Jerusalemin siinä Raamatussa.
- Anonyymi
Niin minäkin
- Anonyymi
Paavali oli roomalainen Saulus Tarsoslainen siksi hän ryhtyi opettamaan ettei lain(Mooseksen) noudattaminen pelasta. Qumnarista löytyneistä teksteistä käy ilmi kuinka tärkeä kyseinen laki oli juutalaisille. Paavali ei arvostanut Jeesuksen lähipiiriin kuuluvia vaan kritisoi toteamalla, niitä pidettiin siellä suuressa arvossa (Jerusalemissa) mutta hänelle eivät merkinneet mitään. Paavali joutui riitaan Jaakobin ja Pietarin kanssa ilmeisesti ko.lain noudattamisesta. Paavali myös vainosi juutalaisia, joten katsoi olevansa asiantuntija Jeesuksesta, vaikka ei koskaan edes tavannut Jeesusta. Katolinen kirkko päätti mitä kirjoituksia Raamattuun hyväksytään, uskoisin että valikoitiin juuri heille hyödylliset tekstit. Raamatun ulkopuolelle jätettyjen kirjoitusten lukeminen ja hallussapito oli kielletty kuolemanrangaistuksen uhalla.
- Anonyymi
Paavalin Jeesus oli toinen tapaus.
Saatana itse teloitti hänen Jeesuksen kuun alapuolisella avaruudessa rustiinnaulitsemalla hänet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin Jeesus oli toinen tapaus.
Saatana itse teloitti hänen Jeesuksen kuun alapuolisella avaruudessa rustiinnaulitsemalla hänet.Ristiin 🤤
Ristiin rustiin - Anonyymi
Toinen toistaan syvemmältä nämä Raamatusta luodut luulot ja kuvitelmat. Voi tätä tämän maailman järjen vähyyttä ja älyn puutetta!
Paavali oli Benjaminin heimosta, joka tappoi Israelin heimon, Jeesus oli israelilainen ja vastusti, kun juutalaiset laittoivat temppelin Israelin Jumalan nimiin ja uhrasivat siellä jopa ihmisuhreja Baal-jumala Jahvelle, joka on Raamatun tulivuori.
Paavali teki kristinuskolla Jeesuksesta seuraavan uhrin Baalille niin, että koko typerä maailma on luullut kristinuskolla, että heidän - juutalaisten - uhrikulttijumala oli Israelin Jumala, joka lupasi heille Palestiinan maat, jotka he myös holokaustillaan saivat.
KYSEESSÄ ON JÄTTIMITTAVA HUIJAUS.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
paavali loi jeesus kultin päästään ?
- Anonyymi
Ei
Hän kuului vanhempaan kulttiin Jeesus vapahtajasta. - Anonyymi
Ei ole mitään jeesuskulttia, vaan kristuskultti. Helvetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään jeesuskulttia, vaan kristuskultti. Helvetti.
Hän kului eri Kristuksen palvonta kultin.
Tyytyväinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kului eri Kristuksen palvonta kultin.
Tyytyväinen?Kuului eri Kristuksen palvonta seurakuntaan.
- Anonyymi
Kuule - ihan riittää kun erotat nimet Kristus ja Jeesus toisistaan - NE EIVÄT OLE SAMA ASIA.
Kristus on Lucifer, joka houkuttelee kirouksena helvettiin seuraajansa.
Paavalin lukema kirous löytyy hänen Galatalaiskirjeestään 3:13.
Raamatun tarinaan on täysin turhaa keksiä mitään muuta edes, luotiin jotakin vallankäyttöön - ei muuta.- Anonyymi
Tuhansia kertoja samaa sinulta 😛
- Anonyymi
Ei ole legendoja, tulivuorijumalia, lucifereja eikä edes saatanoita tai helvettiä - on vain keksitty uskonto ihmisten päiden sotkemiseksi ja vallankäyttöön.
- Anonyymi
Ja kun se onnistuu, niin nämä uskovat ryhtyvät näkemää himoyllytys piruja kimpussaan, joita sanovat demoneiksi. Kyse on psykologisesta manipuloinnista pelolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun se onnistuu, niin nämä uskovat ryhtyvät näkemää himoyllytys piruja kimpussaan, joita sanovat demoneiksi. Kyse on psykologisesta manipuloinnista pelolla.
Jeesus oli opettaja, joka opetti psykologiaa oman itsensä hallitsemiseksi, niin etteivät auktoriteetit pystyisi manipuloimaan.
Juutalainen teki hänestä kultin - kahta kauheamman - ja aivopesu jatkui manipuloiden ihmiset pahuuteen.
Nyt olemma sen pahuuden äärirajoillam
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3269131Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835668Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3335190SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden753628Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33062Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662643Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal612575Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42402Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72338- 1132306