Jääkö suhteeseen

Anonyymi-ap

Jääkö mies herkästi pitkään suhteeseen vaikkei enää haluaisi olla siinä?

12

318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä narsistinen mies viihtyy hyvin huonossakin suhteessa koska rakastaa pettämistä ja valehtelua. Täysin ominaisuus kyseissä henkilössä.

      • Anonyymi

        Eräs kerran sanoi. Ole sinä täällä kotona ja anna minun mennä. Laita ruoka valmiiksi kun tulen illalla harrastuksista väsyneenä. Sauna päälle ja hierot sitten hänet.


      • Suhde ei silloin narsistin mielestä ole huono. Hänellä on silloin parisuhde, josta hän saa parisuhteen edut ja voi samalla kuitenkin myös nauttia etuja, joita sinkuilla on.


    • Anonyymi

      Itse olen siinä tilanteessa että vuosikausia virunut lähes seksittömässä liitossa ja nyt on tullut hurja kasa muutoksia puolison käytökseen suhteellisen nopealla aikataululla. Luottamus vaakalaudalla, eikä puheet ja toiminta kohtaa. Itse yrittänyt petrata parisuhteen kanssa mutta toinen ei tule yhtään vastaan. Sanoo kyllä ettei muita ole ja että minua rakastaa mutta ei kyllä millään tavalla osoita sitä. Jos yritän avautua tunteista niin jotenkin nekin vaan jotenkin canceloidaan. Seksiä on tullut suhteeseen hurjasti lisää yks kaks ilman selitystä mutta sekin kylmää ja tunteetonta.
      Yhteinen talo, lapset sekä muu elämä mutta nyt jostain syystä tuntuu siltä etten kauaa enää jaksa tätä ellei jotain selitystä tule tilanteelle. Ahdistaa ihan helvetisti päivittäin.
      Kissaa oon yrittäny nostaa pöydälle monet kerrat mutta kun ei mitään siitäkään tuu kun vaan itelle pahempi mieli.

      Eli joo ja ei, olen yrittänyt nähdä vuosikausia ne hyvät asiat suhteessa mutta nyt kun tilanne näyttää pahasti siltä että joku kolmas pyörä on puolison kiikarissa niin sitä en pysty sulattamaan.

      • Anonyymi

        Narsisti ei koskaan muutu, eikä jos ihmisellä on esim, joku skitsofrenian tapainen mt ongelma, on hyvin toden näköistä, ettei pakkomielteisestä käytöksestä pääse pois, voi todellakin olla vaarallinen! Kohde voi olla, vaikka naapuri, jolle on omassa päässään kehitellyt syitä, miksi pitää vainota ja satuttaa niin henkisesti kuin ruumiillisesti! Voi olla saman tyyppisiä kavereita, jotka usuttaa tuota tekeen.......! Kohteen pitäis kyllä saada turva apua Suomen lakien mukaan vrt. Suomen perustuslaki! Ym. Lait!


      • Anonyymi

        Onko lapset nuoria vai jo lähes aikuisia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lapset nuoria vai jo lähes aikuisia ?

        Nuoria ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti ei koskaan muutu, eikä jos ihmisellä on esim, joku skitsofrenian tapainen mt ongelma, on hyvin toden näköistä, ettei pakkomielteisestä käytöksestä pääse pois, voi todellakin olla vaarallinen! Kohde voi olla, vaikka naapuri, jolle on omassa päässään kehitellyt syitä, miksi pitää vainota ja satuttaa niin henkisesti kuin ruumiillisesti! Voi olla saman tyyppisiä kavereita, jotka usuttaa tuota tekeen.......! Kohteen pitäis kyllä saada turva apua Suomen lakien mukaan vrt. Suomen perustuslaki! Ym. Lait!

        Hieno sana tämä narsismi, sopii vastaukseksi joka paikkaan


    • Kyllä jää.

      Tämän sanottuani teen tietysti disclaimerin, että riippuu miehestä.

    • Anonyymi

      Ihan yhtä helposti kuin nainenkin. Kyllähän mini yrittää pitkäänkin saada huonoa liittoa toimimaan tai uskoa, että se muuttuisi itsestään taas hyväksi.

    • Anonyymi

      No en haluaisi omalle kohdalle noin itsekästä ja epäitsenäistä miestä ettei saa puhuttua asioista tai tehtyä asialle mitään. Kertoo omista puutteista jos vaan jää eikä osaa tikkua ristiin parantamiseksi laittaa tai lähteä. Jos mies on jo varannut pariterapiat jne kääntäny kivet niin arvostan jos siksi aikaa on jäänyt. Jos taas kolmannelle selittää muita syitä, kertoo ettei itse ole puolisolleen avoin ja rehellinen ihminen kun syyt selitellään pitkin kyliä, tai sellanen joka uskaltaisi ottaa itse riskejä että jääkin yksin

      • Anonyymi

        Et tiedä kyllä mitä kaikkea tässä on yritetty, mutta helppohan se on haukkua itsekkääksi ja epäitsenäiseksi vaikka ei olekaan mitään kosketuspintaa asiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe