Onko se joku kypsytin?
Varmaan ihan hyvä verrattuna rasvakeittimeen.
En osaa sanoa, koska ei kokemusta.
>simiti<
Mikä airfryer?
8
201
Vastaukset
- Anonyymi
Jos osaa etsiä oikeista paikoista niin voi saada tosi halvalla. Mietin vain että miten se eroaa uunista?
- Anonyymi
Kai siinä on kyse samasta kuin leipäkoneessa. 80 luvulla herätettiin unelma leipäkoneesta, ja pian olikin työpaikoilla tuoreet leivät aamuisin mukanaan olevia leipäkoneen omistajia. Huuma haihtui äkkiä. Nyt sitten tuo airfryer. Ei tulis mieleenkään ostaa, kuten ei aikoinaan leipäkonettakaan.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Vastaa aika hyvin kiertoilmauunia, jossa ilma kiertää hyvin.
Sehän se on , uudelleen pikku pömpeliksi ideoituna.
Kyllähän se kätevä uuni on esim. asuntoon, jossa ei lattiahellaa/uunia ole. Ja kuitenkin eri "pätevyysalue" kuin mikrolla.
Olen ollut Elisan tarjouksesta ostamaani Russell&Hobbsiin tyytyväinen. Maksoi 70 euroa.
Niitähän on kymmeniä eri malleja nykyään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on , uudelleen pikku pömpeliksi ideoituna.
Kyllähän se kätevä uuni on esim. asuntoon, jossa ei lattiahellaa/uunia ole. Ja kuitenkin eri "pätevyysalue" kuin mikrolla.
Olen ollut Elisan tarjouksesta ostamaani Russell&Hobbsiin tyytyväinen. Maksoi 70 euroa.
Niitähän on kymmeniä eri malleja nykyään.Voiko sinne pistää tavallisen leivinpaperin ruoan alle? Oli pakko hankkia sellainen tässä yhtenä päivänä, kun kerran halvalla tyrkytettiin.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Vastaa aika hyvin kiertoilmauunia, jossa ilma kiertää hyvin.
Pyh. Mulla on kiertoilmauuni. Miksi siis ostaisin airfryerin.
Kerran vuosia sitten ostin rasvakeittimen. Sillä tuli hirmu hyviä ranskiksia ja kalapuikkoja.
Lahjoitin sen työpaikalle, kun rupesi paino uhkaavasti nousemaan.
Kuulemma vieläkin käytetään vaikka varmaan jo 30 vuotias laite.
>simiti<
- Anonyymi
Eikös tuo liene olevan joku sellainen juttu missä naiset kovettavat kynsilakkansa sen jälkeen kun ovat lakanneet kyntensä. Vaan mitenkä naiset kovettavat hampaansa ja kielensä kun ovat sellaisia kurpiksi muuttuneita.
- Anonyymi
Tuo on jo loukkaava viesti. Hyi sinua. En ole koskaan haukkunut naisia. Kerran toki sanoin, että hitsi, nyt otan avioeron.
Eikä siinäkään sen isompaa draamaa. Entisellä vaimolla on nykyisin uusi ukkeli ja kaikki on ok.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353782Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2453412Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2503170Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2652459En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251695Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2301379Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111285Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot241278- 1201085
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu171055