voiks joku auttaa mua tän musaohjelman kaa..miten mä saisin esim: erilaisii soitimii käytöön ja miten mä voisin käyttää dr.rexiä...kiitos
REASON!!...käyttäjiä?
4
326
Vastaukset
- Juu
Varmaan liikkeessä josta ostit sen osataan neuvoa.
- Pera
saatanan työlästä alkaa neuvomaan tekstaten. Reasonin mukana tuli varmaan kunnon manuaali tai sit siinä on sähköinen sellanen. Kokeilemalla sitä oppii.
Mut selitän ihan vähän.
Otat ylävalikosta soittimia räkkiin.
Eli Create ylävalikosta ja sieltä sit vaikka NN-XT syna alas. Synassa on browse Patch. Klikkaat siitä ja saat eteesi valikon.
Oikeesta yläkulmasta klikkaat Find All Refills- nappia ja saat eteesi kaikki soundbankit mitä sulla on. Klikkaat soundbankia ja valitset syntyvästä valikosta NN-XT Sampler Patches. Sieltä löydät eri soittimia. Valitset jonkun soittimen ja klikkaat open.
Nyt sulla on soitin valittuna ja voit alkaa tehdä omia musajuttuja räkin alapuolella olevaan "valikkoon".
Painat siellä nappia Switch to edit mode ja jos sulla on vaikka piano niin voit alkaa säveltää siihen pianoroll:iin. Kaikki soittimet toimii samalla tekniikalla. Kato mallia biisin tekoon esimerkiksi jostain reasonin demobiisistä.- Denzel Washington
hei tota miten mä voisin saada lisää soundeja mulla on netti kunnossa onks mahdollista saada sen kautta jotain??..
- denzel
kiitos hei mä aijon kokeilla sit katotaan miten käy.. se on loistava ohjelma mut aika vaikee..kiitos oikeesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999