Haluan miehen

Ikineitsyt

Olen jo melkein kolmekymmentävuotias enkä ole koskaan seurustellut. Miehistä minulla on voittopuolisesti huonoja kokemuksia. Minun on vaikea luottaa miehiin, sillä koen, etteivät he arvosta minua naisena ja ihmisenä. En saa silti itsestäni pois kaipausta parisuhteeseen, vaikka olen kaikkea muuta kuin unelmaprinsessa. Itsemurhaa en uskalla tehdä, vaikka se on ollut jo kauan mielessäni.
Jaksanko enää odottaa?

28

6275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sämpä

eipäs luovuteta vielä,kyllä se aurinko paistaa meille risukasaankin!!!
      Se on ihan omasta itsetunnosta kiinni,aktiivisuudesta ja siitä kuinka tiukat kriteerit on,että löytyykö sitä parisuhdetta,vai ei.
      Ja,hei,tosiaan helppo sanoa,en itsekkään seurustele,enkä ole seurustellut,mutta noista seikoistahan se enimmäkseen on kiinni...

• Irstas setä

Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi sain neitsyttä.

Kutsu minut vieraisille, lupaan että vingahdat alta puolen tunnin. :-)

• J***

Vaikka vittu sudaniin,sunlaiset vitun pervot
        pitäis hakata ja laittaa tyrmään.Toivottavasti
        saat joskus niin paljon nyrkkiä suuhun että siitä
        riittäis muillekkin."lupaan että vingahdat alta puolen tunnin. :-)"
        Taitaisit itte vingahtaa ja tulla niihin saatanan
        pappakalsareihis niin kovaa että näkö lähtis.
        Tykkäät varmaan tirkistelystäkin,saatanan koira.

• Irstas setä
        J*** kirjoitti:

Vaikka vittu sudaniin,sunlaiset vitun pervot
        pitäis hakata ja laittaa tyrmään.Toivottavasti
        saat joskus niin paljon nyrkkiä suuhun että siitä
        riittäis muillekkin."lupaan että vingahdat alta puolen tunnin. :-)"
        Taitaisit itte vingahtaa ja tulla niihin saatanan
        pappakalsareihis niin kovaa että näkö lähtis.
        Tykkäät varmaan tirkistelystäkin,saatanan koira.

Vastasin vain provoon provolla. *LOL*

• Oir
        Irstas setä kirjoitti:

Miten niin provoon?

• Ikisinkku23
        Irstas setä kirjoitti:

Tuskin oli provo! Olen ite 23v enkä koskaan seurustellut päivääkään vaikken ole ujo enkä susiruma. Kaikki jutut on vaan menny alusta lähtien pieleen ja olen saanut henkisesti kunnolla turpaani. Seksiä olen pari kertaa harrastanut eikä niistä sen kummempaa. Ei tuntunu hyvältä eikä pahalta.
        Itsaria mietin myös, koska kerran ku rakastuin, mies sanoi ettei näin kokematon kelpaa ja käski mun painua pelehtimään miesten kanssa että voisin ees joskus saada jonku kiinnostumaan itestäni.
        Enää en tunne mitää halua enkä ihastusta kehenkään mutten halua olla yksinkään enkä mikään nunna. Entiset halut on mennyttä.
        Itsaria mietin JOKA PÄIVÄ ja pian se hetki lähenee oikeasti. Oon ihan loppu.

• Itsekseen oleva
        Ikisinkku23 kirjoitti:

Tuskin oli provo! Olen ite 23v enkä koskaan seurustellut päivääkään vaikken ole ujo enkä susiruma. Kaikki jutut on vaan menny alusta lähtien pieleen ja olen saanut henkisesti kunnolla turpaani. Seksiä olen pari kertaa harrastanut eikä niistä sen kummempaa. Ei tuntunu hyvältä eikä pahalta.
        Itsaria mietin myös, koska kerran ku rakastuin, mies sanoi ettei näin kokematon kelpaa ja käski mun painua pelehtimään miesten kanssa että voisin ees joskus saada jonku kiinnostumaan itestäni.
        Enää en tunne mitää halua enkä ihastusta kehenkään mutten halua olla yksinkään enkä mikään nunna. Entiset halut on mennyttä.

No niin,

ei varmaankaan kannata kriiseillä ja ajatella noin epätoivoisesti. Täytyy kyllä myöntää, että heikkoja hetkiä on tässä ollut itsellänikin, mutta aina yritän takertua johonkin puuhaan, esim. punttisalilla käyntiin tai lenkkeilyyn, jota voi harrastaa vallan mainiosti yksinkin. Saanpahan ainakin sitten olla tyytyväinen hyväryhtiseen kehooni!

Elikä täytä arkesi monenlaisella tekemisellä esim. lue itseäsi kiinnostavia kirjoja, harrasta liikuntaa, kokkaile terveellisiä aterioita, hengaile ihmisten ilmoilla joko kavereitten kanssa tai sitten yksin. Näillä eväillä minä ainakin pysyn täysipäisenä, jokaisella on tietenkin omat kiinnostuksen kohteet. Mieti ihmeessä, mikä harrastus tai tekeminen olisi just se sun juttusi! Ei parisuhde loppujen lopuksi kaikkea pelasta, eli täytyy ihmisen osata olla tyytyväinen elämäänsä ilman suhdetta vastakkaiseen sukupuoleenkin...

• Lopun ikääkö
        Ikisinkku23 kirjoitti:

Kuulepas, jos todellakin joku "mies" on Sinulle noin sanonut niin ÄLÄ USKO! Löytyy vieläkin toivottomampia tapausksia = minä, joka en ole tähän ikään mennessä seurustellut enkä kunnolla seksiä harjoittanut. Kaipaan siltikin sitä läheisyyttä, mutta mieli ei silti tee mennä kapakkaan tms. sitä etsimään! En ole ns. puutteeseen kuollut.. Uskon että Sinulle se oikea, hyvä kumppani löytyy! Usko Sinäkin itseesi! Hymyä, naura ja nauti kesästä!

• Edellinen
        Lopun ikääkö kirjoitti:

Kuulepas, jos todellakin joku "mies" on Sinulle noin sanonut niin ÄLÄ USKO! Löytyy vieläkin toivottomampia tapausksia = minä, joka en ole tähän ikään mennessä seurustellut enkä kunnolla seksiä harjoittanut. Kaipaan siltikin sitä läheisyyttä, mutta mieli ei silti tee mennä kapakkaan tms. sitä etsimään! En ole ns. puutteeseen kuollut.. Uskon että Sinulle se oikea, hyvä kumppani löytyy! Usko Sinäkin itseesi! Hymyä, naura ja nauti kesästä!

Ei ole olemassa mitään oikeaa. Rakkaus on puppua. Huolenpito on puppua. Välittäminen on puppua. Toisen satuttaminen totta.

En ole pariin vuoteen törmänny kehenkään mieheen joka edes näyttäisi musta hyvältä. Saati sit jos vielä vähän luonteeseen tutustuis...sadistisia sikoja löytyy ja huorissa juoksijoita. En vain voi sille mitään, että en halua seurustella miehen kanssa joka on käynyt huorissa...tai nussinut puoli kylää läpi. Kaikilla on oma taustansa mutta raja kaikella.

Niin, ja en voi ns. kunnon tyyppeihin tutustua kavereiden kautta, koska kavereita ei ole. Ollut pitkään aikaan enää.

• Lord_Boredom
        Edellinen kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään oikeaa. Rakkaus on puppua. Huolenpito on puppua. Välittäminen on puppua. Toisen satuttaminen totta.

En ole pariin vuoteen törmänny kehenkään mieheen joka edes näyttäisi musta hyvältä. Saati sit jos vielä vähän luonteeseen tutustuis...sadistisia sikoja löytyy ja huorissa juoksijoita. En vain voi sille mitään, että en halua seurustella miehen kanssa joka on käynyt huorissa...tai nussinut puoli kylää läpi. Kaikilla on oma taustansa mutta raja kaikella.

Niin, ja en voi ns. kunnon tyyppeihin tutustua kavereiden kautta, koska kavereita ei ole. Ollut pitkään aikaan enää.

Tosi ihana asenne sinulla. Kelpaisiko sinulle mies, joka ei ole harjoittanut seksiä kenenkään kanssa (okei, on minua suudeltu kerran).

• Lopun ikääkö etc.
        Edellinen kirjoitti:

Varmastikaan rakkautta, välittämistä, huolenpitoa jne. ei todellakaan elämässä ole, ellei niiden anna tulla luokseen.. Onko helpompi kieltää niiden olemassaolo, ja tyytyä siihen tilanteeseensa mikä on jo tutuksi tullut. Tiedän omalta kohdaltani miltä tuntuu kun joku ihan oikeasti sanoo 'rakastan sinua'! Vieläkin mietin niitä sanoja, ovatko ne vain vitsi; onko toisella päässä vikaa.. Kaiketi olen se kunnon mies joka ei juokse huorissa, mutta eihän sellaista oikeasti ole olemassa; niinkö?

• ölli
        Edellinen kirjoitti:

Pitäisi olla hyvännäköinen ja sitten vielä päälle mahtava luonne niih missä ne hyvännäköiset seksin nälkäiset neitsyet naiset jotka haluavat seurustella :(

• ölli
        Lord_Boredom kirjoitti:

Tosi ihana asenne sinulla. Kelpaisiko sinulle mies, joka ei ole harjoittanut seksiä kenenkään kanssa (okei, on minua suudeltu kerran).

naisten mielestä joten suosittelen käymistä huorissa ja tätä tietenkään ei kannata koskaan kertoa kenelläkkään tämän jälkeen olet ennemmän mies kuin aijemmin. En minä sääntöjä tee näin se vaan on ja niihin on vaan sopeuduttava jos haluaa edetä.

• Lord_Boredom
        ölli kirjoitti:

naisten mielestä joten suosittelen käymistä huorissa ja tätä tietenkään ei kannata koskaan kertoa kenelläkkään tämän jälkeen olet ennemmän mies kuin aijemmin. En minä sääntöjä tee näin se vaan on ja niihin on vaan sopeuduttava jos haluaa edetä.

Sitten olen epämies. Jos miehuuteni kaikkien naisten silmissä on kiinni siitä, niin olkoot. En edes haluaisi edetä, jos se vaatii huorissakäyntiä tai jotain muuta huijausta ja valehtelua.

• osah
        Lord_Boredom kirjoitti:

Sitten olen epämies. Jos miehuuteni kaikkien naisten silmissä on kiinni siitä, niin olkoot. En edes haluaisi edetä, jos se vaatii huorissakäyntiä tai jotain muuta huijausta ja valehtelua.

Epämiehistä olisi pikemminkin epätoivoisuus jonkin neitsyydenkin suhteen. Miksiköhän ihmiset ovat niin asenteellisia, se on ikävää.

• ölli
        osah kirjoitti:

Epämiehistä olisi pikemminkin epätoivoisuus jonkin neitsyydenkin suhteen. Miksiköhän ihmiset ovat niin asenteellisia, se on ikävää.

Ei kelpais sulle eikä keskustelian aloittajalle neitsyt"mies".

• topi
        Ikisinkku23 kirjoitti:

Älä piittaa tuollaisista kommenteista, sillä tais olla harvinaisen tyhmä mies asialla, jonka tuon sanoi! Pitäs opettaa tavoille!

• vaivu epätoivoon

älä käperry koloosi, tai ota itsellesi paineita tuosta seurustelusta/seurustelemattomuudesta... asiat järjestyvät aina parhain päin kun niihin vain jaksaa uskoa :)

rohkeasti kesänviettoon... mene vaikka puistoon kirja kainalossa, ja jos jollain penkillä istuu mukavan näköinen poika niin kysy voitko istahtaa viereen :)

• ölli

Ota sieltä se kaikista surkein valittaja ja varmasti sua palvoo olit sitten mitä tahansa.

• Ikisinkku23

Miksi seurustella jonkun nössön kanssa joka ei miellytä eikä sytytä??? Seksi epäkiihottavan ihmisen kanssa on turhaa. Ei nainen mitään tunne jos mies ei muuten miellytä. Voihan sen tamponinki värkkiinsä tunkea ja miltään ei tunnu...
        Mua ei ainakaan tee onnelliseks ajatus että otan vaan jonkun. Haluaisin löytää jonkun josta välitän! Ja joka sytyttää edes alussa. Nainen harvemmin kiihottuu pelkän pilin näkemisestä...

• take it and use it

En usko että unelmaprinsessojakaan rakastetaan sen enempää kuin sua, kun ne vanhenee ja rupsahtaa ne aika nopeasti korvataan nuoremmilla kopioilla itsestään.

Silloin on oikeasti hyvä kysymys mitä rakastaminen loppujen lopuksi tarkoittaa..

• Gyyyy

• Irstas setä
        Gyyyy kirjoitti:

Nim. ikineitsyt kokeileppa vaikka tehdä deittiprofiili niin saatat löytää jonkun kiinnostavan ihmisen...;)

http://www.kateissa.com/deitti

IRL olen kiinnostavampi kuin tämä porukka osaa kuvitellakaan.

Mutta kun ei kelvannut niin ei kelvannut. *LOL*

• lilli

"kun ne vanhenee ja rupsahtaa ne aika nopeasti korvataan nuoremmilla kopioilla itsestään."

Kuka nuori kaunis nainen nyt haluais rupsahtaneen miehen vierelleen?? en minä ainakaan :D yäk

• ölli
        lilli kirjoitti:

"kun ne vanhenee ja rupsahtaa ne aika nopeasti korvataan nuoremmilla kopioilla itsestään."

Kuka nuori kaunis nainen nyt haluais rupsahtaneen miehen vierelleen?? en minä ainakaan :D yäk

ja lisäksi pätäkkää löytyy paljon ennemmän mitä ennen.

• homegirl
        ölli kirjoitti:

ja lisäksi pätäkkää löytyy paljon ennemmän mitä ennen.

Vanhassa miehessä sytyttävät vain seuraavat:

- ikätoverius, jos naisena on itse aika lähellä sitä ikää (kypsä nainen ei kiinnostu poikalapsista joilla on untuvaiset leuat)

- elämänkokemus, halu asettua, rauhallisuus..

- kyky päteä, jos naisena on huomattavasti nuorempi

- MUTTA hyvännököisyydessä ne häviävät 23-28-vuotiaille miehille mennen tullen, sori. Jos pitää katukuvasta poimia silmiin pistävimmät miehet, ovat ne em. ikäryhmästä. Iäkkäämpi mies kiinnostaa muiden ominaisuuksien takia! Lisäksi jos on ollut ihastunut johonkin sen ollessa kukoistuksessa, tämä "hohto" pysyy ikuisesti kerran ihastuneen silmissä..

• Olen jo yli 30 enkä koskaan ole seurustellut. Naisista minulla kuitenkin on voittopuolisesti hyviä kokemuksia (valitettavasti naiset ilmeisesti ovat eri mieltä kokemuksista minusta). Ärsyttävintä minusta on se kun minua arvostetaan enemmän kuin omasta mielestäni ansaitsisin :).

Mutta mitäpä pienistä, en kaipaa parisuhdetta, sellaista on vain näkö- ja kuulohavaintoja mutta yhtä kaikki, vain huonoja (osa neutraaleja mutta takuulla sieltäkin kaapista jokin luuranko löytyy). Parempi siis sinunkin unohtaa parisuhteen etsiminen, petyt vain entistä enemmän miehiin... Alä siis odottele vaan unohda koko juttu. Aivan pieni mahdollisuus kutenkin on olemassa että sinullekin (kuin myös minulle) jokin sopiva kumppani löytyy mutta odottelun sijasta kai kuitenkin parempi keskittyä elämiseen...

No, itseasiassa, jos neitsyys on varsinainen ongelmasi niin siihenhän löytyy kyllä helposti apua ja voit tarvittaessa periä vaikka hyvän hinnankin ;-). Heh, ei kiitos, en ole valmis maksamaan...

• Mikko Moilanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7019
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5916
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      47
      4654
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2852
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2313
    Aihe