Jos olisit tunnettua rahasukua naiset panostaisivat..

Anonyymi-ap

40

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se kertookin paljon sinusta, kun olet kateellinen rahan perään olevien naisten huomiosta. Tällä palstalla on toinen toistaan kummallisempia miehiä. Osa kadehtii rikkailta miehiltä golddiggereitä ja toiset vankilakundeilta kilahtaneita murhaajia ihannoivia naisia. Tavalliset naiset ovat ilmeisesti liian tylsiä teidän makuunne. Kaipaatte vähän jännempiä tapauksia.

      • Anonyymi

        En minä ole kateelllinen, olipahan vain tuommoinen huomio tuossa. Sen verran on minuakin tosin ahdisteltu että tiedän ettei se aina ole mukavaa miehellekään mutta eipä ole kukaan kaunis nainen tukholman tms. reissuja järkkäillyt. Ehkä olisin ollut koukutettavissa, nykyään kun koen yksin elon niin helpoksi ja mukavaksi vähän epäilen että tuommoinen reissukaan ei ehkä riittäisi.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Juurkin näin. Ei itse arvosta itseään,KOSKA arvostaa juuri noita kadehtimiaan järjenjättiläisiä. Täällä poraa ja parkuu kun nuo saa ja on sitä ja tätä itsensä kadehtimaa! Arvot ns alanarikassa. Ei ihme kun itkettää👎🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kateelllinen, olipahan vain tuommoinen huomio tuossa. Sen verran on minuakin tosin ahdisteltu että tiedän ettei se aina ole mukavaa miehellekään mutta eipä ole kukaan kaunis nainen tukholman tms. reissuja järkkäillyt. Ehkä olisin ollut koukutettavissa, nykyään kun koen yksin elon niin helpoksi ja mukavaksi vähän epäilen että tuommoinen reissukaan ei ehkä riittäisi.

        -harmiseikirj-

        Selvästi olet. Kyllähän sen nyt huomaa viestistäsi. Jos asia olisi aidosti ihan sana, niin olisit vain todennut, että jaa ja antanut olla. Juttu oli sinusta kommentoimisen arvoinen.

        Huomiotavaa on se, että oleellista ei edes ole se onko ko. neitonen golddigger, vai ehkä jopa aidosti rakastunut (herramunjee, sekin on mahdollista). Sinä aivan itse määrität hänet ensiksi golddiggeriksi vihjaamalla selkeäsanaisesti hänen olleen kiinnostunut nimenomaan miehen (suvun) rahoista. Et kuitenkaan millään tavalla paheksu hänen toimintaansa, vaan pidät sitä positiivisena asiana, jota miesten kannattaa kadehtia (ja jota myös itse selvästi kadehdit). Sinusta tuollainen miehen (suvun) rahojen perässä oleminen on ilmeisen positiivinen ominaisuus naisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kateelllinen, olipahan vain tuommoinen huomio tuossa. Sen verran on minuakin tosin ahdisteltu että tiedän ettei se aina ole mukavaa miehellekään mutta eipä ole kukaan kaunis nainen tukholman tms. reissuja järkkäillyt. Ehkä olisin ollut koukutettavissa, nykyään kun koen yksin elon niin helpoksi ja mukavaksi vähän epäilen että tuommoinen reissukaan ei ehkä riittäisi.

        -harmiseikirj-

        "tuommoinen reissukaan ei ehkä riittäisi"

        Aivan, eli sinä olisit ehdottomasti inoissasi golddiggeristä, mutta sinua pitäisi tavoitella suuremmin lahjuksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi olet. Kyllähän sen nyt huomaa viestistäsi. Jos asia olisi aidosti ihan sana, niin olisit vain todennut, että jaa ja antanut olla. Juttu oli sinusta kommentoimisen arvoinen.

        Huomiotavaa on se, että oleellista ei edes ole se onko ko. neitonen golddigger, vai ehkä jopa aidosti rakastunut (herramunjee, sekin on mahdollista). Sinä aivan itse määrität hänet ensiksi golddiggeriksi vihjaamalla selkeäsanaisesti hänen olleen kiinnostunut nimenomaan miehen (suvun) rahoista. Et kuitenkaan millään tavalla paheksu hänen toimintaansa, vaan pidät sitä positiivisena asiana, jota miesten kannattaa kadehtia (ja jota myös itse selvästi kadehdit). Sinusta tuollainen miehen (suvun) rahojen perässä oleminen on ilmeisen positiivinen ominaisuus naisessa.

        Oikeasti lähinnä ajattelin että tällaisesta voisi syntyä keskustelua palstalla. Miksi pitäisi paheksua? Jos Janni on kokenut tärkeäksi päästä harkimojen sukuun ei kai siinä mitään väärää ole.


        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti lähinnä ajattelin että tällaisesta voisi syntyä keskustelua palstalla. Miksi pitäisi paheksua? Jos Janni on kokenut tärkeäksi päästä harkimojen sukuun ei kai siinä mitään väärää ole.


        -harmiseikirj-

        Hei älä nyt viitti esittää enkeliä😄😘🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei älä nyt viitti esittää enkeliä😄😘🤷‍♀️

        Ei minun tarvitse esittää mutta jos koet että olen enkeli niin siitä vaan :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti lähinnä ajattelin että tällaisesta voisi syntyä keskustelua palstalla. Miksi pitäisi paheksua? Jos Janni on kokenut tärkeäksi päästä harkimojen sukuun ei kai siinä mitään väärää ole.


        -harmiseikirj-

        Kateutesi haisee kilometrien päähän. Ei tarvitse paheksua. Hyväksyvä (ja kadehtiva) sävysi kuitenkin kertoo kaiken oleellisen sinusta. Tällä palstalla on hyvin kummallisia miehiä, joilla on erikoinen naismaku. Te kadehditte tuollaisia naisia houkuttelevia miehiä, mutta samalla haukutte tavallisia naisia. Harvalla tavallisella naiselkahan olisi edes tuosta vaan mahdollisuutta moisia miehelle järjestellä. Ilmeisesti naisen pitäisi sullekin tuollaisia järjestää, vaikka sitten velaksi, jotta kelpaisi. Ei ihme, ettei innokkaita naisia löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse esittää mutta jos koet että olen enkeli niin siitä vaan :D

        -harmiseikirj-

        Korkeintaan musta sellainen😄👎🤷‍♀️


    • Anonyymi

      ihsn dsms NaTO ottaa kaikkirhasi..mitäs liitryhithehehe

    • Anonyymi

      Tavismies voi aivan hyvin heittää pensselin santaan ja antaa kaiken olla.

      • Anonyymi

        Joo heippa hei👎👎👎👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo heippa hei👎👎👎👎👎

        Antaa maatua vaan. Heippa Hei.


    • Anonyymi

      awnrillä' miljojaerjoöökikasi jo viikossakin..

    • Anonyymi

      kun katsonutr ppaikkoj mibnihin ihmiaiä voi vnbngi niin joku erittäin syvä juttu kun joskus JELEelen mpepoill,, niin ei var4rmarsri pääse pois joputuoa ruohon.. mopedillajoskua

    • Anonyymi

      Aika on n rahaa kuin pelamisenkin raja pankkien omima kerroarahakin...

    • Anonyymi

      Matt6:24 vetää vakavaksi.

    • Anonyymi

      Naiset ei tiedä en ole kertonut mitään.

    • Olen harmiksen kanssa samaa mieltä.

      Jos puhataan miehestä jonka sukuun liittyy rahaa ja valtaa niin voisin kuvitella että ympärillä pörrää kaikenlaista onnen onkijaa. Jos haluat erottua ja ilmaista että olet tosissasi toisen suhteen niin varmasti joutuu panostamaan. En tietenkään tiedä mutta en oikein usko että tässä oli rahasta kyse. Jos hommaat ulkomaan matkan, keikkaliput ja ravintolan niin et sinä ihan tyhjätasku ole. Kyllä tuossa se suurin panostus oli vaivannäkö että sai kaikki onnistumaan. Voisin kuvitella että tässä nainen halusi miehen ja ne jotka halusivat rahaa ja valtaa jäivät osattomiksi.

      Mitä taviksiin tulee niin oma ja lähipiirin kokemulset on sen suuntaisia että ei ole tullut ehdotuksia matkoista, ei ruoka tai kahvihetkestä eikä edes treffeistä. En tiedä onko tämä joku kulttuurijuttu vai onko tämä ihan perua nykylinjauksesta että nainen ei tarvi miestä mihinkään. Olisihan se tyhmää panostaa miehiin tai mieheen jos yksin on onnellisempi. Vai onko kyse että epäillään ettei miesten itsetunto kestä jos nainen on aloitteellinen. En tiedä mutta joskus vaan mietityttää.

      Se mistä meinasin olla harmiksen kanssa eri mieltä oli tuo ajatus että vain miehet panostavat. Omat mielikuvat kyllä ovat selaisia että ainakin ensitreffien jälkeen jos tulee uusia niin alkaa naisella olla päällä uutta kolttua, kampaukset on eri mallilla ja maalit naamassa ovat eri sävyä kuin aiemmin. En nyt hinnoista tiedä mutta jos muutenkin on talous tiukilla niin onhan tällainen panostus jo iso uhraus.
      Olisin ollut harmiksen kanssa tästä naisten panostuksesta esim treffeille eri mieltä mutta muistin että naiset korostavat että näitä ei tehdä miehiä vaan itseään varten. Uskotaan siis naisia.

      • Anonyymi

        "ei ole tullut ehdotuksia matkoista, ei ruoka tai kahvihetkestä"

        Mistäkö tuo kertoo ... ainakin itselläni siitä, että en harrasta tuollaisia. Kyllä mä, sitten kun ollaan parisuhteessa, voi lomamatkalle lähteä, mutta en mä ala mitään sellaista järjestää "tehdäkseni vaikutuksen". Miksi haluaisin, kun en ylipäänsä halua miestä, johon voi tehdä vaikutuksen kahvila tai ravintolaillalla. Sellainen mies on hyvin kaukana minulle sopivasta miehestä, jonka kanssa tuollainen onnistuu. Mies joka kokee tuollaisen panostamiseksi, on hyvin kaukana minulle sopivasta seurasta, sillä minä en koe tuollaista panostamiseksi. Mä voin lähteä hieman pitkin hampain (toki näyttämättä sitä) toisen ravintolaan, mutta sellainen ei ole minun mieleeni ja se, että mä lähtisin mukaan sellaiseen olisi ihan jumalaton panostus minulta, yritys olla mieliksi. Ongelmana tietysti se, jos toinen siitä oikeasti tykkää ja haluaa sellaista jatkuvasti, niin mulle sellainen olisi helvetin rasittavaa. Mä en tosin ole sitä tyyppiä, joka ostsusin yhtään uutta vaatetta, jollei niille ole aitoa tarvetta, enkä laittaisi hiuksiini uutta kampausta (satun pitämään vaatteistani ja hiuksistani just näin).


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ei ole tullut ehdotuksia matkoista, ei ruoka tai kahvihetkestä"

        Mistäkö tuo kertoo ... ainakin itselläni siitä, että en harrasta tuollaisia. Kyllä mä, sitten kun ollaan parisuhteessa, voi lomamatkalle lähteä, mutta en mä ala mitään sellaista järjestää "tehdäkseni vaikutuksen". Miksi haluaisin, kun en ylipäänsä halua miestä, johon voi tehdä vaikutuksen kahvila tai ravintolaillalla. Sellainen mies on hyvin kaukana minulle sopivasta miehestä, jonka kanssa tuollainen onnistuu. Mies joka kokee tuollaisen panostamiseksi, on hyvin kaukana minulle sopivasta seurasta, sillä minä en koe tuollaista panostamiseksi. Mä voin lähteä hieman pitkin hampain (toki näyttämättä sitä) toisen ravintolaan, mutta sellainen ei ole minun mieleeni ja se, että mä lähtisin mukaan sellaiseen olisi ihan jumalaton panostus minulta, yritys olla mieliksi. Ongelmana tietysti se, jos toinen siitä oikeasti tykkää ja haluaa sellaista jatkuvasti, niin mulle sellainen olisi helvetin rasittavaa. Mä en tosin ole sitä tyyppiä, joka ostsusin yhtään uutta vaatetta, jollei niille ole aitoa tarvetta, enkä laittaisi hiuksiini uutta kampausta (satun pitämään vaatteistani ja hiuksistani just näin).

        "Mistäkö tuo kertoo ..."

        Minulle se kertoo monesta asiasta mutta ehkä nostaisin esille sen merkityksen osoituksena että on oikeasti kuunellut eikä vain ollut kuulolla.
        Jos nainen toteaa jossakin kahvipöytäkeskustelussa että ei ole koskaan tullut käytyä katsomassa Paavo Nurmi kisoja ja jos parin päivän päästä on liput pöydällä niin onhan se mukava merkki että on ollut läsnä.
        Tietysti jos kumppani ei tuollaisia asioita arvosta tai pitää niitä jopa parisuhteeseen kuuluvana itsestäänselvyytenä niin sitten tietysti on helpompaa mennä sillä minimitasolla.

        Itse olen todennut että jos asettuu hetkeksi toisen asemaan ja pysähtyy miettimään miltä toisesta tuntuu tämä pikku extra tähän hetkeen tai tulevaisuuteen niin se positiivisuus kyllä säteilee kauemmaskin.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        "Mistäkö tuo kertoo ..."

        Minulle se kertoo monesta asiasta mutta ehkä nostaisin esille sen merkityksen osoituksena että on oikeasti kuunellut eikä vain ollut kuulolla.
        Jos nainen toteaa jossakin kahvipöytäkeskustelussa että ei ole koskaan tullut käytyä katsomassa Paavo Nurmi kisoja ja jos parin päivän päästä on liput pöydällä niin onhan se mukava merkki että on ollut läsnä.
        Tietysti jos kumppani ei tuollaisia asioita arvosta tai pitää niitä jopa parisuhteeseen kuuluvana itsestäänselvyytenä niin sitten tietysti on helpompaa mennä sillä minimitasolla.

        Itse olen todennut että jos asettuu hetkeksi toisen asemaan ja pysähtyy miettimään miltä toisesta tuntuu tämä pikku extra tähän hetkeen tai tulevaisuuteen niin se positiivisuus kyllä säteilee kauemmaskin.

        Minä taisin edellä kertoa mistä se hyvin monilla, minun kokemukseni mukaan, kertoo. Tarkoitus ei varsinaisesti siis ollut kysyä sinulta, vaan kertoa sinulle mistä hyvin usein on kysymys. Usein kannattaa tosiaan kuunnella mitä kerrotaan, eikä esittää omia oletuksia, vaikka toinennon juuri kertonut selkeästi mistä on kyse. Itse voisin hyvin sanoa jossain tilanteessa, että "ei ole koskaan tullut käytyä katsomassa Paavo Nurmi kisoja", mutta se ei todellakaan tarkoittaisi, että mulla olisi vähäisintäkään mielenkiintoa edes mennä. Luultavasti mulle tosin ei tulisi mieleenkään tajuta painottaa, että niin siis enkä tosiaan haluakaan. Ei kävisi mielessäkään, että toinen yrittäisi mua tuollaiseen raahata. Pitäisin parisuhteeseen kuuluvana itsetäänselvyytenä, ettei toinen yritä pakottaa minua mihinkään noin vastenmieliseen.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        "Mistäkö tuo kertoo ..."

        Minulle se kertoo monesta asiasta mutta ehkä nostaisin esille sen merkityksen osoituksena että on oikeasti kuunellut eikä vain ollut kuulolla.
        Jos nainen toteaa jossakin kahvipöytäkeskustelussa että ei ole koskaan tullut käytyä katsomassa Paavo Nurmi kisoja ja jos parin päivän päästä on liput pöydällä niin onhan se mukava merkki että on ollut läsnä.
        Tietysti jos kumppani ei tuollaisia asioita arvosta tai pitää niitä jopa parisuhteeseen kuuluvana itsestäänselvyytenä niin sitten tietysti on helpompaa mennä sillä minimitasolla.

        Itse olen todennut että jos asettuu hetkeksi toisen asemaan ja pysähtyy miettimään miltä toisesta tuntuu tämä pikku extra tähän hetkeen tai tulevaisuuteen niin se positiivisuus kyllä säteilee kauemmaskin.

        Ja siis tokihan menisin ja pistäisin iloisen fasaadin päälle ja sietäisin sen touhun, jos toinen tykkää. Olettaisin kuitenkin, että se toinenbtajuaa miten äärimmäisen suuri myönnytys tuollainen minulta olisi ja että teen sen vain hänen mielikseen, eikä hetkeäkään odottaisi mun ottavan sitä minään panostuksena häneltä minulle. Se olisi panostus minulta hänelle, jos suostun mukaan.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        "Mistäkö tuo kertoo ..."

        Minulle se kertoo monesta asiasta mutta ehkä nostaisin esille sen merkityksen osoituksena että on oikeasti kuunellut eikä vain ollut kuulolla.
        Jos nainen toteaa jossakin kahvipöytäkeskustelussa että ei ole koskaan tullut käytyä katsomassa Paavo Nurmi kisoja ja jos parin päivän päästä on liput pöydällä niin onhan se mukava merkki että on ollut läsnä.
        Tietysti jos kumppani ei tuollaisia asioita arvosta tai pitää niitä jopa parisuhteeseen kuuluvana itsestäänselvyytenä niin sitten tietysti on helpompaa mennä sillä minimitasolla.

        Itse olen todennut että jos asettuu hetkeksi toisen asemaan ja pysähtyy miettimään miltä toisesta tuntuu tämä pikku extra tähän hetkeen tai tulevaisuuteen niin se positiivisuus kyllä säteilee kauemmaskin.

        Ai niin ja mä olen kyllä joskus törmännyt ihan reaalielämässäkin siihen, että mies on omasta mielestään panostanut ja mä olen kokenut sen olevan juurikin päinvastoin. Todellisuudessa se touhu ei siis ole ollut kummankaan mieleen ja molemmat ovat kuvitelleet tekevänsä sen toisen mieliksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taisin edellä kertoa mistä se hyvin monilla, minun kokemukseni mukaan, kertoo. Tarkoitus ei varsinaisesti siis ollut kysyä sinulta, vaan kertoa sinulle mistä hyvin usein on kysymys. Usein kannattaa tosiaan kuunnella mitä kerrotaan, eikä esittää omia oletuksia, vaikka toinennon juuri kertonut selkeästi mistä on kyse. Itse voisin hyvin sanoa jossain tilanteessa, että "ei ole koskaan tullut käytyä katsomassa Paavo Nurmi kisoja", mutta se ei todellakaan tarkoittaisi, että mulla olisi vähäisintäkään mielenkiintoa edes mennä. Luultavasti mulle tosin ei tulisi mieleenkään tajuta painottaa, että niin siis enkä tosiaan haluakaan. Ei kävisi mielessäkään, että toinen yrittäisi mua tuollaiseen raahata. Pitäisin parisuhteeseen kuuluvana itsetäänselvyytenä, ettei toinen yritä pakottaa minua mihinkään noin vastenmieliseen.

        Itse kysyit aiemmin mistä se kertoo vaikka aiemmin olin kertnut kohdassa 2024-08-23 23:27:35 niitä syitä jotka mielestäni tähän johtivat.

        En nyt lähde ketään neuvoomaan miten viestejä pitää lukea sillä henkilöhyökkäykset eivät ole mun juttu.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        Itse kysyit aiemmin mistä se kertoo vaikka aiemmin olin kertnut kohdassa 2024-08-23 23:27:35 niitä syitä jotka mielestäni tähän johtivat.

        En nyt lähde ketään neuvoomaan miten viestejä pitää lukea sillä henkilöhyökkäykset eivät ole mun juttu.

        En mä kysynyt mitään. Eihän siinä ollut kysymysmerkkiäkään indigoimassa kysymystä. Kerroin sinulle mistä nuo pohdiskelemasi jutut usein kertovat. Ne nimittäin harvemmin kertovat noista mitä sinä aprikoit ja paljon useammin noista mistä minä kerroin sinulle. Yritin valaista asiaa sinulle.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        Itse kysyit aiemmin mistä se kertoo vaikka aiemmin olin kertnut kohdassa 2024-08-23 23:27:35 niitä syitä jotka mielestäni tähän johtivat.

        En nyt lähde ketään neuvoomaan miten viestejä pitää lukea sillä henkilöhyökkäykset eivät ole mun juttu.

        Mitkä ihmeen heniilähyökkäykset? En ole kertaakaan hyökännyt sinua kohtaan millään tavalla. Nyt menevät kyllä tulkinnat aivan pimeiksi.


    • Anonyymi

      Jotta minä haluaisin panostaa mieheen, niin minun tule olla häneen jo ihastunut. Jotta voin olla häneen ihastunut, niin hänen pitää olla samantyyppinen yksilö kuin itse olen (en ole koskaan kovin erilaisiin). Jotta hän olisi samankaltainen kuin minä, niin hän ei kaipaa ekstempore Köpenhaminareissua, ravintolaillallisia, eikä taatusti mitään keikkoja. Sinällään mun on siis nähdä tuollaisia panostamisena, sillä minusta tuollainen olisi ärsyttävää, jos siis toinen tuollaisia mulle järjestäisi. Miksi haluaisin yrittää tehdä vaikutuksen olemalla ärsyttävä?

      • Anonyymi

        Noin minäkin ajattelen. Ei tarvita mitään sen kummempaa kuin yhdessö oloa ja vaikka lenkkeilyä, kun toiseen ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Luulen etteivät ikäiseni vanhemmat miehetkään kaipaa mitään muuta kuin arkista elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen. Ei tarvita mitään sen kummempaa kuin yhdessö oloa ja vaikka lenkkeilyä, kun toiseen ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Luulen etteivät ikäiseni vanhemmat miehetkään kaipaa mitään muuta kuin arkista elämää.

        Ikävä kyllä tuolla ei olebmitään tekoa iän kanssa. Mä tunnen monta paljon vanhempaakin ihmistä, jotka ovat jatkuvasti menossa kaikenlaisiin rientoihin. Toisaalta tiedän paljon nuorempiakin ihmisiä, jotka eivät kaipaile yhdessäoloa ja kävelyhetkiä kummempaa. Itsekin olen ollut aina tällainen, eikä ikä ole tuonut siihen mitään muutosta. Nuorena olin oikeastaan vielä jyrkempi siinä, että koin kaikki tuollaiset riennot ärsyttäviksi. Nykyään osaan paremmin sietää myös sitä, että mua ärsyttää lähteä jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen. Ei tarvita mitään sen kummempaa kuin yhdessö oloa ja vaikka lenkkeilyä, kun toiseen ollaan vasta tutustumisvaiheessa. Luulen etteivät ikäiseni vanhemmat miehetkään kaipaa mitään muuta kuin arkista elämää.

        "Luulen etteivät ikäiseni vanhemmat miehetkään kaipaa mitään muuta kuin arkista elämää."

        Omalla kohdallani allekirjoitan tämän. Elämäni nojaa hyvin pitkälti ihan tavalliseen arkeen harrastuksineen ja hyvä niin. En kaipaa mitään sen kummempia arjesta irtiottoja, se riittää kun pääsen suliskentälle hikoilemaan ja luontoon liikkumaan:)

        -Pietari


    • Anonyymi

      aika on rahaa kuin pankkikoeokin miinuksellakin... aika on eahaa...

    • Anonyymi

      Ruletissa nollalle koko omaisuus niin 36x saa jos tulee hah

      Voi myös musta tai punainen.

    • Anonyymi

      Tai koko omaisuus kolikonheiton varaan kumpi tulee kolikosta... met´netitkökö kokonaqan vaivoititko paljo.... se pelaajoka pelkää.

    • Anonyymi

      Kunnon löylyt saunassa kun kaadan bensaa 95e-kuukaakke kanist

      huvittaa tosi paqljon joku ranskalaisten sarja missä työttö Fury-saqrjs.. psri jaksoa katsomatta.. kummisetien jäjestö jaj mikäjoku Damokleen-miekkaj oku järjestö... johon ei hevillä ei edes disco-musiikillaqkaan viitsisi ottaa yhtewyttä

    • Anonyymi

      Tottakai kaikenlaisia naisia on,omine toiveineen ja arvoineen. Mutta niin on miehiäkin. Jos toiveet ja tavoitteet/arvot ei kohtaa,voi joutua hyväksikäytettäväksi tavalla tai toisella. Ja mikä sitten on hyväksikäyttöä? Sekö että sinulla on rahaa pankit pursuillen ,ja joku köyhä siitä jotain itselleen saa,tietty itsellesi jotain haluamaasi takaisin antaen. Kumpi on hyväksikäyttäjä? Jos molemmat hyväksikäyttää,niin se lienee vaa-an tasapaino . Että eläkää ja antakaa muidenkin elää👍🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Ja kukahankäyttää näitä rahaan perään olevia hyväksikäyttää 'pimatsuja',tarjoomalla heille rahaa. Kuka se siinä silloin hyväksikäyttää? Parkuminen alkaa vasta sitten kun tulee ero,eikä pimppiä enää ole tarjolla. Nyyh🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahankäyttää näitä rahaan perään olevia hyväksikäyttää 'pimatsuja',tarjoomalla heille rahaa. Kuka se siinä silloin hyväksikäyttää? Parkuminen alkaa vasta sitten kun tulee ero,eikä pimppiä enää ole tarjolla. Nyyh🤷‍♀️

        Nämä raharikkaat ei yleensä ole mitään komistuksia. Tavantallaajina tuskin päätä kääntäisi. Rahalla ne saa rahaa arvostavia naisia. Sitä kun saa mitä tilaa. Ihme itku sittenkun toinen jättää,löytää kenties rahakkaammat tai kauniimmat apajat toisaalta. Se on iso nyyh.oi voi ja kauhea tragedia!🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä raharikkaat ei yleensä ole mitään komistuksia. Tavantallaajina tuskin päätä kääntäisi. Rahalla ne saa rahaa arvostavia naisia. Sitä kun saa mitä tilaa. Ihme itku sittenkun toinen jättää,löytää kenties rahakkaammat tai kauniimmat apajat toisaalta. Se on iso nyyh.oi voi ja kauhea tragedia!🤷‍♀️

        Se laittaa arvot uusiksi. Kyseenalaistaa. Se on elämän oppikoulu ja se on nimen omaan sinun parhaaksesi,sinulle räätälöity.ota koppi tai ole floppi. 🤷‍♀️


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe