ei kaikki ole uskottomuutta.

Anonyymi-ap

Itse olen yksin oleva ihminen mutta silti kirjoitan tämän.

Jos ihminen on oppinut nuorena useaan seksikumppaniin ja saamaan seksiä kuin tomatteeja heviosastolta valkkaamalla, niin hän on oppinut siihen, että kaikki on mahdollista ja saatavilla tarpeen mukaan. Kun pillussa on käynyt 30 ikävuoden aikana esim.. 50 munaa ja kaikki menee rutiinilla, niin vakiintumisen hetkellä hän ei pysty enää lopettamaan itsensä pettämistä. Se voi tulla yllätyksenä samanikäiselle ihmiselle jolla on ehkä muutamia sukupuolikokemuksia ja se taksimersu sitten tekee vaikutuksen.

Tästä asiasta voisi voisi kirjoittaa vaikka uuden ii-joku sarjan, mutta sitä en ala tekemään. Mutta kaikissa asioissa puolensa ja kaikkea voi kerätä kiikkustouolissa muosteltavaksi.

13

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos parisuhteeseen tehdään reunaehdot, ja niitä rikotaan, niin se on uskottomuutta.
      Usein uskottomuudesta käydään keskustelua, toivottavasti suhteen alkumetreillä, jolloin eletään yhteisymmärryksessä siitä, mikä on parisuhteessa oikein ja mikä väärin.

• Anonyymi

Onhan se aika lapsellista ja ehkä vähän tyhmyyttä jos ei ilman palaverejä/sopimuksia tiedä mikä on väärin/oikein. Siinä sitten ihmetellään kun vaimo kirkuu että mitä vittua!!! Ja sinä sanot että eihän me olla puhuttu mitään siitä voiko elävällä kalkkunalla penetroida naapurin aasia🤣

• Tuollaisille sopii ne avoimet suhteet, joissa saa muiden kanssa vehdata niin paljon ku lystää.

• Anonyymi

Tästä on tehty tuoreita tutkimuksia, vieraasta spermasta jää naiseen aina vieraan miehen DNAta. DNA ei jää naiseen miten perinteisellä tavalla ajatellaan vaan DNA jäämiä jää naiseen, kun siittiöt kuolee.

• Anonyymi

Että sellasta teoriaa tällä kertaa. Raskaudesta jää kyllä jälkiä, sillä sikiö ja äiti ovat niin tiiviissä yhteydessä. Siittiöistä ei jää yhtään mitään.

• Munasarjakas kokee miehensä seksuaalisen uteliaisuuden valtavaksi vaaraksi, koska hän aina ajattelee, että saattaa menettää kaikki miehensä tarjoamat edut/resurssit joihin nainen satsannut koko suhteen ajan tarjoamalla seksiä. Miehelle seksi on vain seksiä, paitsi silloin kun munasarjakas alkaa pihtaamaan, silloin mies alkaa valitsemaan parempaa munasarjakasta.

• Anonyymi

Hommahan menee reaalielämåssä tyystin toisin päin. miehet ovat isolta osaltaan aivan jörjrtyömän mustasukkaisia, eivät toki ihan kaikki. Naiset taas ovat usein valmiita hyväksymään myös liiton ulkopuoliset suhteet, kunhan niistä on sovittu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hommahan menee reaalielämåssä tyystin toisin päin. miehet ovat isolta osaltaan aivan jörjrtyömän mustasukkaisia, eivät toki ihan kaikki. Naiset taas ovat usein valmiita hyväksymään myös liiton ulkopuoliset suhteet, kunhan niistä on sovittu.

Netissä(kin) he jotka ulisevat kumppanin seksuaalisesta uteliaisuudesta ovat munasasarjakkaita ja vain munasasarjakkaita. Ensin työntävät miehensä paremman munasarjakkaan syliin, ja siiten alkavat ulisemaan kun mies valitsee tuon paremman munasarjakkaan.
        -
        “Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.” - Oscar Wilde

• Anonyymi
        Tortunkostuttaja kirjoitti:

Netissä(kin) he jotka ulisevat kumppanin seksuaalisesta uteliaisuudesta ovat munasasarjakkaita ja vain munasasarjakkaita. Ensin työntävät miehensä paremman munasarjakkaan syliin, ja siiten alkavat ulisemaan kun mies valitsee tuon paremman munasarjakkaan.
        -
        “Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.” - Oscar Wilde

Ja miehet ovat kaikkialla jatkuvasti räksyttämässä mustasukkaisuuttaan. He tekevät sitä ihan irl, eivätkä pelkästään nettipalstoilla. Tietysti jos sun elämäsi on vain nettipalstoilla, niin ethän sinä tietenkään silloin tiedä mitään oikeasta elämästä. Miehet ovat moninkertaisesti mustasukkaisempia naisiin verrattuna ja myös moninkertaisesti arvaamattomampia siinä touhussaan. Naiset paljon useammin antavat anteeksi ja jopa hyväksyvät. Tästä on lukemattomia esimerkkejä julkisuudessakin ja jopa tällä palstalla naisia morkataan jatkuvasti siitä, että antavat miehen pettämiset anteeksi.

• Anonyymi

No heps mulla yli 30 v yhteiseloa mieheni kanssa ja 31 seksikumppania, joista 21 yhden yön tms juttuja tämän aviomieheni aikaan. Ei minkäänlaista morkkista. Elämä vaan on näin

• Anonyymi

Aloitetaan kirjoittamalla ”ihmisestä”, mutta sitten käy ilmi että tarkoitetaankin nimenomaan naisihmistä. Mikset kohdista tuota saarnaasi myös miehiin? Jos ei olisi naisissa juoksevia miehiä, ei olisi myöskään miehissä juoksevia naisia. Ymmärrätkö?

• Anonyymi

aloittaja kommentoi!

Kuinka moni mies kuvittelee suhteeseen yhden ihmisen kanssa koko elinkaaressa, eli mennään 15v iässä sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ollaan koko loppuelämä aina hautaan asti? Olen kuullut kuinka tälläinen nainen oli 25v jälkeen eronut ja yllättäen kumppaneita oli olut lyhyessä ajassa ainakin viisi lyhyessä ajassa.

• Anonyymi

Mä oon jo 6 vuotta erästä aviomiestä tapaillut,saan häneltä pientä ruokarahaa ja hän saa lempeä,jota vaimolta ei tipu. Olen tässä miettinyt miten nopeasti vuodet menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe