ei voi kun ihmetellä

Anonyymi-ap

Tein naapurista ilmoituksen tän viikon alussa, kelaan ja verottajalle. Tämä naapuri on puolentoista vuoden ajan myynyt polkupyöriä puhelimia sekä tietokoneita, kyseinen henkilö ostaa ne projetki kuntoisena laittaa kuntoon ja myy voitolla eteenpäin. Kyseinen henkilö ei maksa veroja niistä sen takia ilmiotin verottajalle ja sen takia ilmoitin kelaan koska nostaa kelan etuuksia, vastaus tuli sitten tän viikon loppupuolella.

Kela eikä verottaja voi tehdä asialle kuulemma mitää koska ei ole "riittäviä todisteita" naapuri itse on mulle joskus sanonu että tekää näin kun ollaan juteltu, tämän myös kerroin kelaa ja verottajalle mutta ei oo kuulemma mikää todiste Näköjään saa tehdä pimeetä työtä ja jättää verot maksamatta eikä verottaa kiinnosta se yhtään,eikä näköjää kiinnosta kelaakaan kun saa nostella ihan rauhassa tukia.

135

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidä huoli vaan kuule omista asioista, Suomi itse ajaa ihmisen tuollaiseen bisnekseen. Se on hybä että edes tekee jotaina, ostaessa ja myydessään saa osapuolet hyhälle mielelle ja saadut rahat luultavasti menee kuitenkin edelleen kiertoon

      • Anonyymi

        Provot pitåä aina huolta omistaan ennenkaikkea. ei voi kuin ihmetellä...


      • Anonyymi

        Monet käyvät autokauppaakin ja kuitenkin hakevat jopa toimeentulotukia. Kela saisi autorekisterikeskuksesta tiedot kuinka monta autoa on myyty kun vaan viitsisi kysyä. Taas menee miljoonat sivu suun kun tuijotetaan vain työttömien Työnhakijoiden asumistukiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet käyvät autokauppaakin ja kuitenkin hakevat jopa toimeentulotukia. Kela saisi autorekisterikeskuksesta tiedot kuinka monta autoa on myyty kun vaan viitsisi kysyä. Taas menee miljoonat sivu suun kun tuijotetaan vain työttömien Työnhakijoiden asumistukiin.

        Toki moni myy itteäänkin..... mutta työttömät on työttömiä eikä mitään muuta. Suurin osa on rehellisiä-


    • Anonyymi

      Viisautta. Ilmeisesti et ole näppärä asentaja. Rolla akka olet ja kateelinen paska.

      • Anonyymi

        Kateuskortti vedetty esille.


    • Anonyymi

      Veropetos on rikosnimike tolle asialle

      • Anonyymi

        Kuka semmosia myöntää ? Jos ei pakko


    • Anonyymi

      Tuota nyt saa tehdä kuka tahansa eikä vaikuta työttömyysturvaan. Luuletko, että esim. kirpparilla myydyt tavarat vaikuttaa tukiin? Kuka sitä tietää mitä kukin myy. Omia tavaroita saa jokainen myydä on ne sitten ostettu edullisesti ja sitten myyty eteenpäin kalliimmalla.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaikuttaa kun 1,5 vuotta tekee, niin kyllä sitä rahaa kertyy. Toimeentulotukea ei pitäisi saada yhtään, hyvä vaan että tollasista ihmisistä tehdään vailtuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa kun 1,5 vuotta tekee, niin kyllä sitä rahaa kertyy. Toimeentulotukea ei pitäisi saada yhtään, hyvä vaan että tollasista ihmisistä tehdään vailtuksia

        Hyvä juttu. TT tuki on viimesijainen tuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. TT tuki on viimesijainen tuki.

        1.4.2024 tulee voimaan kaksi muutosta: työttömyystuen suojaosa ja työttömyystuen lapsikorotukset poistuvat. Työttömyystuessa on ollut 300 euron kuukausittainen suojaosa. Suojaosa tarkoittaa sitä rahamäärää, jonka työtön voi ansaita ilman, että se vähentää työttömyystukea

        Vaikuttaa myös työttömyystukeen että näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.4.2024 tulee voimaan kaksi muutosta: työttömyystuen suojaosa ja työttömyystuen lapsikorotukset poistuvat. Työttömyystuessa on ollut 300 euron kuukausittainen suojaosa. Suojaosa tarkoittaa sitä rahamäärää, jonka työtön voi ansaita ilman, että se vähentää työttömyystukea

        Vaikuttaa myös työttömyystukeen että näin

        Nuo poistui ei saa tienata enää yhtään......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo poistui ei saa tienata enää yhtään......

        Tietysti saa tienata ja voi saada soviteltuoa tylttömyysetuutta vaikka tekisi esim osa-aikatyötä. Työttömyysturvan suojaosa pitäisi toki palauttaa, koska se kannustaa ottamaan pieniäkin töitä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti saa tienata ja voi saada soviteltuoa tylttömyysetuutta vaikka tekisi esim osa-aikatyötä. Työttömyysturvan suojaosa pitäisi toki palauttaa, koska se kannustaa ottamaan pieniäkin töitä vastaan.

        Se on totta siitä ei paljon kostu jos pienet tunnit mutta kyse onkin siitä saako tehdä niin ettei ilmoita minnekään?? Ei laillisesti siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti saa tienata ja voi saada soviteltuoa tylttömyysetuutta vaikka tekisi esim osa-aikatyötä. Työttömyysturvan suojaosa pitäisi toki palauttaa, koska se kannustaa ottamaan pieniäkin töitä vastaan.

        kuka menee enää 10 vk tunnin työhön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo poistui ei saa tienata enää yhtään......

        Niin tuon 300 € / kk suojaetuuden poisto johtaa vain siihen, että freelancerit eli ne jokta käyttävät UKKO.fi, Eezy, jne. kävytyrittäjäpalveljuta ja eivät saa myytyä tarpeeksi omia palveluitaan jokiden vuositulokaan ei ylitä YEL-rajaa jätttävät työt tasan tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaikuttaa kun 1,5 vuotta tekee, niin kyllä sitä rahaa kertyy. Toimeentulotukea ei pitäisi saada yhtään, hyvä vaan että tollasista ihmisistä tehdään vailtuksia

        Kyllä ihan oikein tehty. Maassa on niin paljon näitä ketkuilijoita ettei ole varaa enää sellaiseen muutenkin yhteiskunta kaatuu.


      • Anonyymi

        Tällä peitellään jotain tällä aloituksella on niin naivi juttu.


    • Anonyymi

      työttömillä on aikaa seurata muita työttömiä,

      • Anonyymi

        Työlliset näkee yhtä lailla.


      • Anonyymi

        Onko sitten jotaln mitä ei sovi nähdä ?


      • Anonyymi

        Työttömillä on myös samat säännöt.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista , mikähän kylä kyseessä???
        Jos joku muu on nähnyt työttömiä minä ainakin vain työllisiä.


      • Anonyymi

        Ja kalvaa kateellisena ihmisiä joilla vielä on työpaikka ja kytätä ja nuuskia toisten asioita, se oikea munausten munaus jos kehtaa vielä kieliä KELAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kalvaa kateellisena ihmisiä joilla vielä on työpaikka ja kytätä ja nuuskia toisten asioita, se oikea munausten munaus jos kehtaa vielä kieliä KELAAN!

        Kuka niin tekee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kalvaa kateellisena ihmisiä joilla vielä on työpaikka ja kytätä ja nuuskia toisten asioita, se oikea munausten munaus jos kehtaa vielä kieliä KELAAN!

        Onko joku ilmoittanut sinut kelaan kun vaahtoat asiasta?


    • Anonyymi

      Odottele rauhassa me selvittelemme asiaa täällä. No, joo. Ei niitä resursseja riitä kaikkien nappikauppojen seuraamiseen. Tee video ja lähetä jollekin karpolle tai vastaavalle.

      • Anonyymi

        Siellä on sellaisia toimintatapoja joista ei puhuta muille.
        Salaisia keinoja.


      • Anonyymi

        Heidän on pakko toimia sen mukaan mitä ilmoituksia tulee. Vaikka viiden centin nappi


    • Anonyymi

      Mutta sinun kiljusi on myös pimeästi tehtyä!

      • Anonyymi

        Mannakorven mailla?


      • Anonyymi

        Ja minun vapaapäivinäni keräämäni rouskuja ja kantarellit pitäisi vissiin antaa ilmaiseksi rteenpäin, eikä syödä ja säilöä itse. Mutta olen kuitenkin toiminut näin, enkä osta yhtään rouskupurkkia enkä kantarellit kaupasta


    • Anonyymi

      Voi itku tommosta.

    • Anonyymi

      Provohan tämä on😆 hah hah

    • Anonyymi

      Hyvä kun teit ilmoituksen olen itsekkin niitä tehnyt ja teen jatkossakin jos ilmenee että joku tekee omaa bisnestä eikä maksa veroja

    • Anonyymi

      Vai että Verottaja ja KELA raportoi sinulle takaisin tapauksesta miten tutkimus etenee :D Hupaisa stoori, mutta sellaisena se pysyy. Seuraavan kerran kun keksit omasta päästäsi näitä juttuja niin uskottavuuden kannalta ilmoittajille EI KOSKAAN raportoida tapauksista, eikä kerrota toisten ihmisten asioita.

      T. ex-virkailija Kelasta

      • Anonyymi

        Provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provo.

        Aloitus oli provo siis. Ex virkailija järki-ihminen.


      • Anonyymi

        Kyllä vaan mulle siitä tieto tuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan mulle siitä tieto tuli

        höpsistä. tietosuoja estää tehokkaasti nykypv kaiken tuollaisen. yleisellä tasolla ehkä mutta ei yksilötasolla saa kertoa mitään mistään asiasta.


      • Anonyymi

        Juu todellakin uskotaan kaikki tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan mulle siitä tieto tuli

        Varmasti ;)


    • Anonyymi

      Kaikki kansa oli pantava ja verolle vielä ja tämä tapahtui Stubidon ollessa pressana

      • Anonyymi

        Onko se oikein jos joku pelaa omilla säännöillään asioissa?


    • Anonyymi

      Asiat on kaikkien yhteisiä ei ole mitään "omia asioita".

    • Anonyymi

      Hyvä että siistittiin täällä hiukan kielenkäyttöä

    • Anonyymi

      Asioista voi puhua nätisti. Eikä nimittelemällä.

    • Anonyymi

      No niitä ei kiinnosta, koska tekevät itse samanlaista. Et usko, kuinka korkealla tasolla nuo petokset ovat. Pitää tietää tarkasti miten toimii. Siihen ei pysty kun ammattilaiset.

      • Anonyymi

        Ketää ei kiinnosta?


    • Anonyymi

      Amatöörit voi yrittää myös ….

    • Anonyymi

      Ddr kyylään kateellista kitinää, vittu juuri tuon takia Syomi on niin syvältä perseestä.

      Herrat kusettaa saakin 100-0 etkä yhtäännkuseenalaista niiden kusetyksia jotka ovat mittakaavassa 1000 kertaisia.

      • Anonyymi

        Herrat on herroja.narrit narreja.


      • Anonyymi

        Ddr kyylä saa itse pimeitä tuloja kyyläämisestä ja pskan jauhamisesta.


    • Anonyymi

      5 poistettua...osa aika ala-arvoistakin

    • Anonyymi

      Kuka on keksinyt näin tyhmän provon tänne.. huh huh.....

      • Anonyymi

        Se, joka saa itse pimeitä korruptiotuloja kyyläämisestä ja mustamaalaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, joka saa itse pimeitä korruptiotuloja kyyläämisestä ja mustamaalaamisesta.

        justiinsa juu jetsulleen .........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, joka saa itse pimeitä korruptiotuloja kyyläämisestä ja mustamaalaamisesta.

        Taitavia ihmisiä nämä provoilijat.


    • Anonyymi

      Täällä kyllä saattaa olla seassa ihan mitä vaan .....poistettu vaan osa

    • Anonyymi

      Suomi on täynnä kyyliä ja paskanheittäjiä, usein kaikki samassa persoonassa. Johtuu varmasti Suomen degeneroitumisesta eli sukurutsasta.

      Sen verran yleistä että voisi Suomen julistaa vajakkimaaksi.

    • Anonyymi

      Ei se mitään kyyläämistä ole jos näkee asioita. Sana on haukkumasana.

    • Anonyymi

      Jos joku on saanut selvityspyynnön siitäkö täällä puhutaan? Ei se ole sen kummempi kuin että vaan selvittää asiat ja thats it.

    • Anonyymi

      Naapuri ok.

    • Anonyymi

      On se ihme ja kumma ….elämä on!

    • Anonyymi

      Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..

    • Anonyymi

      Huomenta provolle ja muille. Myös niille keiden kommentit on poistettu.

    • Anonyymi

      ihmettelen toimintaasi.

      • Anonyymi

        ???????????????????????? Outo kommentti.


      • Anonyymi

        Provo hyi! Monen suusta tullut kommentti.


    • Anonyymi

      Provohan tää on KOKO juttu. Muutama kommentti Ok järki mukana.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään

        Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäin


      • Anonyymi

        Nimenomaan painaa sen kalloon että kukaan joka antaa mistään ikinä vihjeitä minnekään el koskaan saa mitään tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään

        Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäin

        Toki minä paljonkin tiedän mutta täällä niitä en kerro;) En todellakaan. Omana tietona pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään

        Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäin

        Olet oikeassa eihän se estä kertomasta tietoja eteenpäin, kokemusta sen verran kun työskentelin vartijana 9,5 vuotta oli yks työkaveri joka kerto välillä eteenpäin juttuja asiakkaista.
        Jos työskentelet vartijana niin sulla on salassapitovelvollisuus mutta eipä se salassapitovelvollisuus sitä estänyt kertomasta asioita eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään

        Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäin

        niin en minäkään mitään kertoisi vaikka olisinkin saanut jotain tietääkin onhan se niinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa eihän se estä kertomasta tietoja eteenpäin, kokemusta sen verran kun työskentelin vartijana 9,5 vuotta oli yks työkaveri joka kerto välillä eteenpäin juttuja asiakkaista.
        Jos työskentelet vartijana niin sulla on salassapitovelvollisuus mutta eipä se salassapitovelvollisuus sitä estänyt kertomasta asioita eteenpäin

        Niin on esim hoivatyypeilläkin ja pankin yms kuka siihen luottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään

        Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäin

        periaatteessa eivät saa kertoa mitään toisten ihmisten asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        periaatteessa eivät saa kertoa mitään toisten ihmisten asioista.

        Ei kerro. Se on yksityisyyden suoja vaikka asia onkin yhteiskunnallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa eihän se estä kertomasta tietoja eteenpäin, kokemusta sen verran kun työskentelin vartijana 9,5 vuotta oli yks työkaveri joka kerto välillä eteenpäin juttuja asiakkaista.
        Jos työskentelet vartijana niin sulla on salassapitovelvollisuus mutta eipä se salassapitovelvollisuus sitä estänyt kertomasta asioita eteenpäin

        Salassapito ei koske työntekoa.


      • Anonyymi

        Nimenomaan provo.


    • Anonyymi

      7 sääntöjen vastaista…

    • Anonyymi

      Nordea. 35 miljoonaa dollaria sakkoa Yhdysvalloissa, kun välittivät rahoja veroparatiisiyhtiöihin. Ei ihme, että pyörätuunaukset ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Provo saa olla.


      • Anonyymi

        Luulitko tuota todeksi.


      • Anonyymi

        Ei ne isossa mittakaavassa painakaan yksittäiset kuprut.


    • Anonyymi

      Provoilijat kääntää aina asiat omaksi edukseen.

    • Anonyymi

      Ei voi ei kun provoja laittaa. Siinä voi vaan tosiaan ihmetellä.

    • Anonyymi

      Miksi provoilla?
      Mitä saat siitä itsellesi ?
      Hyvää oloa?
      Tyydytystä ?
      Onnea?
      Iloa?
      Saa lukijoita kun vetää alta riman
      Pitää toisia tyhminä…. Aliarvioi.

    • Anonyymi

      Provoolija , sinua täällä ihmetellään.
      Ei kukaan usko tuota kun lukee ajatuksella.

      • Anonyymi

        ja provolle tiedoksi ei näitä enää kukaan lue saati kommentoi:) Saat yksin höpöttää.


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus asiasta. Kommentit kertoo, että omatunto ei puhdas.

      • Anonyymi

        kellä ei ole puhdas?


      • Anonyymi

        Aloittajalla omatunto ei ole puhdas minusta kun lukee tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla omatunto ei ole puhdas minusta kun lukee tarkemmin.

        Sun mielestä aloittajalla ei ole omatuntu puhdas, kun on tehnyt valituksen toisesta ihmisestä


    • Anonyymi

      Yhteisiä asioita ne on teit aivan oikein kun teit ilmoituksen, kiitos kaikkien suomalaisten puolesta.

    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät saako hän tukia edelleen?

    • Anonyymi

      Voi voi tätä elämätä mätä ……

    • Anonyymi

      Naapuriko juoksee kertomaan sinulle asioistaan oikopäätä tietenkin , niinhän sinäkin teet samassa tilanteessa kerrot naapurille? Tämän on PAKKO olla provo.

    • Anonyymi

      Eikö myynyt sinulle halvalla? Päätit siis kostaa, mutta huomaa se, että tiesit jo 1,5v sen ja vasta nyt ilmiannat eli olet salaillut asiaa ja ilmeisesti hyötynyt merkittävästi!
      Olet vangittavien listalla myös ja vähintäänkin avunannosta merkittävissä korvauksissa.

      • Anonyymi

        😳 oho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳 oho

        kanssasyyllinen sitten.


    • Anonyymi

      Kaikkihan tuota harrastaa. Minun naapuri fiksaa ja myy käytettyjä mersuja, venäläistä löpöä, viinaa, huumeita. Asiakkaina käy manneista poliiseihin ja kaikkea siltä väliltä. Ei nykyään ketään kiinnosta mikään pienimuotoinen diilaaminen.

      • Anonyymi

        niin ja joku toki voi myydä seksiä?


    • Anonyymi

      Tässä jutussa maailma menetti tosi hyvän satukirjailijan.

    • Anonyymi

      olen tässä kytiksellä. Kuten eilen ja männä viikollakin. Keittiön pöydän ääressä istuksin ja kyylään ikkunasta ulos joskos se naapurin koijari ukko on taas
      vilppibisneksiänsä tekemässä. Mulla on kynä kädessä ihan hollilla ja ruutuvihkoon laitan ylös tapahtumat ja kellonajat. Syytä onkin, Kuinka ollakaan se koijari autonsa takahudlariin tunki vähän aikaa sitten ruskean pahvilaatikon. Taas pimeää kauppaa tekemässä. Että sieppaa sielusta. Soitinki asiasta heti verotoimistoon ja sanoin että tulkaa nyt juoksujalkaa äkkiä tänne. Se vempula on taas pimeän kaupan teossa. Sanoivat että ei aiheuta toimenpiteitä. Voihan se viedä romujansa kierrätyskeskukseen. Käy sinä itse kysymässä siltä naapuriltasi mitä siinä laatikossa on. Eikä. Täh. Mulla pomppas heti. Meinas otsasuoni revetä. Eihän se minun tehtävä ole ratkoa verovilppiasioita. Se homma kuuluu teille veroviranomaisille tasan tarkkaan. Tehtäkää vähän jotain palkkanne eteen. Minä vaan ilmoittelen että naapurin homma haissee pahalta. Vilpiltä haisee ja näyttää. Sitten virkailija katkaisi puhelun, Tuut-tuut. Niin se teki eilen ja joka ikinen kerta kun sille asiasta soitan.

    • Anonyymi

      Harrastutointa ei ole veropetos sillä ilman y-tunnusta saa tienata 10k e / vuosi ja näistä pitäää vain tehdä ei kirjanpitovelvollisne verottajalle muistiin panot. Mutta pitää tietysti myös ilmittaa KELA:n tuloista joista jää kiinni vähintään toimeentulotukihekumsen tiimoilta, jos ei ota kaiekea käteisenä.

      • Anonyymi

        Ottakaa vaan tosissanne aloitus.


    • Anonyymi

      tee valeosto. Syylistyt itsekin mutta saat pelurin nalkkiin,

      • Anonyymi

        Niin mars ostoksille naapuriin.


    • Anonyymi

      Terve ,Tässä sinun naapurisi , älä puhu potaskaa. Kaikki on laillista.

    • Anonyymi

      Minä olen myös ilmoitellut jos on tullut ilmi että, joku tekee työtä ilman verokorttia.

      • Anonyymi

        kansalaisvelvollisuus.


      • Anonyymi

        Täälläkin palstalla toisten kateellisuudesta eikä tajuta sitä että sehän on ns tunnustus.
        Se kertoo asian todenperän.


    • Anonyymi

      Sitä on muuallakin palstalla samaa virttä veisattu. Se on tunnustus.

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      kateellinen naapuriakka....onko naapurilla asiat paremmin kun pitää ilmoittaa?

    • Anonyymi

      Ennen pitkää jää kiinni.

    • Anonyymi

      Mistä tässä on kyse? Soitto TE toimistoon ja rehellinen kysymys mitä saa tehdä ja mitä ei JOS KETÄÄN EI KIINNOSTA ? -Tämä haisee oudolle.

    • Anonyymi

      Sinäkö täällä riehut ?

    • Anonyymi

      Jokos naapuri on jäänyt kiinni?

    • Anonyymi

      Ei voi ei , sama mieltä. ihmetellä täytyy.

    • Anonyymi

      Pokkaa sul on ainakin.........Se on käynyt selväksi.

    • Anonyymi

      Kyllä ne voi. vaatii aikaa vaan.

    • Anonyymi

      En edes tiedä mitä naapuri tekee,

    • Anonyymi

      Keijo tekee pimeetä työtä ilmoitanko verottajalle siitä?

      • Anonyymi

        Ei pidä anna keijon tehdä mitä hän itse haluaa ei se sulle kuulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä anna keijon tehdä mitä hän itse haluaa ei se sulle kuulu

        Keijo on konna! Ei ole oikeutta toimia väärin kepalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keijo on konna! Ei ole oikeutta toimia väärin kepalla.

        kaikkien oikeudeksi sitten moinen jos yksi miksei muut saa tehdä niin ?


    • Anonyymi

      Voi sinua, opettele elämään omaa elämääsi.jätä se naapuri rauhaan. Helpottaa....

    • Anonyymi

      Eihän se oikein ole, mutta niin tulen käyttämään minäkin näitä juippeja vähävaraisena. Mitään ei itse saa ja koneet hajoaa ympärillä. Voitte olla aivan v armoja, että niin käytän minäkin ! Halvemmalla ne tekee verottomana ja siihen mullakin on jo jotenkin varaa. Suomessa on ihan helvetiin kovat verot ja aina vaan valutetaan ulkomaille ja ollaan EU:ssa nettomaksajia.
      Sensijaan ei yhtään ihmetellä niitä mamuja, jotka nostrelee kelan tukia ja vuokraa omaa vuokrakämppäänsä ulkopuolisille asuen itse kavereillaan. Miksei ???

    • Anonyymi

      Eipä noista tee edes viissatas-tiliä/kk, mutta kateellinen laiska olet. Paa kuule itekkin hankkien suolarahoja.
      Hanki elämä, olet täys paska.

      • Anonyymi

        ihan oikein se on tehdä. Jos joku yrittää mennä lakien ylitse eiköhän se ole oikeus tehdä ilmoituksia jos joku havannoi sellaista?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe