Tein naapurista ilmoituksen tän viikon alussa, kelaan ja verottajalle. Tämä naapuri on puolentoista vuoden ajan myynyt polkupyöriä puhelimia sekä tietokoneita, kyseinen henkilö ostaa ne projetki kuntoisena laittaa kuntoon ja myy voitolla eteenpäin. Kyseinen henkilö ei maksa veroja niistä sen takia ilmiotin verottajalle ja sen takia ilmoitin kelaan koska nostaa kelan etuuksia, vastaus tuli sitten tän viikon loppupuolella.
Kela eikä verottaja voi tehdä asialle kuulemma mitää koska ei ole "riittäviä todisteita" naapuri itse on mulle joskus sanonu että tekää näin kun ollaan juteltu, tämän myös kerroin kelaa ja verottajalle mutta ei oo kuulemma mikää todiste Näköjään saa tehdä pimeetä työtä ja jättää verot maksamatta eikä verottaa kiinnosta se yhtään,eikä näköjää kiinnosta kelaakaan kun saa nostella ihan rauhassa tukia.
ei voi kun ihmetellä
141
1686
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä huoli vaan kuule omista asioista, Suomi itse ajaa ihmisen tuollaiseen bisnekseen. Se on hybä että edes tekee jotaina, ostaessa ja myydessään saa osapuolet hyhälle mielelle ja saadut rahat luultavasti menee kuitenkin edelleen kiertoon
- Anonyymi
Provot pitåä aina huolta omistaan ennenkaikkea. ei voi kuin ihmetellä...
- Anonyymi
Monet käyvät autokauppaakin ja kuitenkin hakevat jopa toimeentulotukia. Kela saisi autorekisterikeskuksesta tiedot kuinka monta autoa on myyty kun vaan viitsisi kysyä. Taas menee miljoonat sivu suun kun tuijotetaan vain työttömien Työnhakijoiden asumistukiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet käyvät autokauppaakin ja kuitenkin hakevat jopa toimeentulotukia. Kela saisi autorekisterikeskuksesta tiedot kuinka monta autoa on myyty kun vaan viitsisi kysyä. Taas menee miljoonat sivu suun kun tuijotetaan vain työttömien Työnhakijoiden asumistukiin.
Toki moni myy itteäänkin..... mutta työttömät on työttömiä eikä mitään muuta. Suurin osa on rehellisiä-
- Anonyymi
Viisautta. Ilmeisesti et ole näppärä asentaja. Rolla akka olet ja kateelinen paska.
- Anonyymi
Kateuskortti vedetty esille.
- Anonyymi
Veropetos on rikosnimike tolle asialle
- Anonyymi
Kuka semmosia myöntää ? Jos ei pakko
- Anonyymi
Tuota nyt saa tehdä kuka tahansa eikä vaikuta työttömyysturvaan. Luuletko, että esim. kirpparilla myydyt tavarat vaikuttaa tukiin? Kuka sitä tietää mitä kukin myy. Omia tavaroita saa jokainen myydä on ne sitten ostettu edullisesti ja sitten myyty eteenpäin kalliimmalla.
- Anonyymi
Kyllä se vaikuttaa kun 1,5 vuotta tekee, niin kyllä sitä rahaa kertyy. Toimeentulotukea ei pitäisi saada yhtään, hyvä vaan että tollasista ihmisistä tehdään vailtuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vaikuttaa kun 1,5 vuotta tekee, niin kyllä sitä rahaa kertyy. Toimeentulotukea ei pitäisi saada yhtään, hyvä vaan että tollasista ihmisistä tehdään vailtuksia
Hyvä juttu. TT tuki on viimesijainen tuki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu. TT tuki on viimesijainen tuki.
1.4.2024 tulee voimaan kaksi muutosta: työttömyystuen suojaosa ja työttömyystuen lapsikorotukset poistuvat. Työttömyystuessa on ollut 300 euron kuukausittainen suojaosa. Suojaosa tarkoittaa sitä rahamäärää, jonka työtön voi ansaita ilman, että se vähentää työttömyystukea
Vaikuttaa myös työttömyystukeen että näin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1.4.2024 tulee voimaan kaksi muutosta: työttömyystuen suojaosa ja työttömyystuen lapsikorotukset poistuvat. Työttömyystuessa on ollut 300 euron kuukausittainen suojaosa. Suojaosa tarkoittaa sitä rahamäärää, jonka työtön voi ansaita ilman, että se vähentää työttömyystukea
Vaikuttaa myös työttömyystukeen että näinNuo poistui ei saa tienata enää yhtään......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo poistui ei saa tienata enää yhtään......
Tietysti saa tienata ja voi saada soviteltuoa tylttömyysetuutta vaikka tekisi esim osa-aikatyötä. Työttömyysturvan suojaosa pitäisi toki palauttaa, koska se kannustaa ottamaan pieniäkin töitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti saa tienata ja voi saada soviteltuoa tylttömyysetuutta vaikka tekisi esim osa-aikatyötä. Työttömyysturvan suojaosa pitäisi toki palauttaa, koska se kannustaa ottamaan pieniäkin töitä vastaan.
Se on totta siitä ei paljon kostu jos pienet tunnit mutta kyse onkin siitä saako tehdä niin ettei ilmoita minnekään?? Ei laillisesti siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka menee enää 10 vk tunnin työhön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo poistui ei saa tienata enää yhtään......
Niin tuon 300 € / kk suojaetuuden poisto johtaa vain siihen, että freelancerit eli ne jokta käyttävät UKKO.fi, Eezy, jne. kävytyrittäjäpalveljuta ja eivät saa myytyä tarpeeksi omia palveluitaan jokiden vuositulokaan ei ylitä YEL-rajaa jätttävät työt tasan tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan oikein tehty. Maassa on niin paljon näitä ketkuilijoita ettei ole varaa enää sellaiseen muutenkin yhteiskunta kaatuu.
- Anonyymi
Tällä peitellään jotain tällä aloituksella on niin naivi juttu.
- Anonyymi
työttömillä on aikaa seurata muita työttömiä,
- Anonyymi
Työlliset näkee yhtä lailla.
- Anonyymi
Onko sitten jotaln mitä ei sovi nähdä ?
- Anonyymi
Työttömillä on myös samat säännöt.
- Anonyymi
Mielenkiintoista , mikähän kylä kyseessä???
Jos joku muu on nähnyt työttömiä minä ainakin vain työllisiä. - Anonyymi
Ja kalvaa kateellisena ihmisiä joilla vielä on työpaikka ja kytätä ja nuuskia toisten asioita, se oikea munausten munaus jos kehtaa vielä kieliä KELAAN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kalvaa kateellisena ihmisiä joilla vielä on työpaikka ja kytätä ja nuuskia toisten asioita, se oikea munausten munaus jos kehtaa vielä kieliä KELAAN!
Kuka niin tekee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku ilmoittanut sinut kelaan kun vaahtoat asiasta?
- Anonyymi
Odottele rauhassa me selvittelemme asiaa täällä. No, joo. Ei niitä resursseja riitä kaikkien nappikauppojen seuraamiseen. Tee video ja lähetä jollekin karpolle tai vastaavalle.
- Anonyymi
Siellä on sellaisia toimintatapoja joista ei puhuta muille.
Salaisia keinoja. - Anonyymi
Heidän on pakko toimia sen mukaan mitä ilmoituksia tulee. Vaikka viiden centin nappi
- Anonyymi
Mutta sinun kiljusi on myös pimeästi tehtyä!
- Anonyymi
Mannakorven mailla?
- Anonyymi
Ja minun vapaapäivinäni keräämäni rouskuja ja kantarellit pitäisi vissiin antaa ilmaiseksi rteenpäin, eikä syödä ja säilöä itse. Mutta olen kuitenkin toiminut näin, enkä osta yhtään rouskupurkkia enkä kantarellit kaupasta
- Anonyymi
Voi itku tommosta.
- Anonyymi
Provohan tämä on😆 hah hah
- Anonyymi
Hyvä kun teit ilmoituksen olen itsekkin niitä tehnyt ja teen jatkossakin jos ilmenee että joku tekee omaa bisnestä eikä maksa veroja
- Anonyymi
Vai että Verottaja ja KELA raportoi sinulle takaisin tapauksesta miten tutkimus etenee :D Hupaisa stoori, mutta sellaisena se pysyy. Seuraavan kerran kun keksit omasta päästäsi näitä juttuja niin uskottavuuden kannalta ilmoittajille EI KOSKAAN raportoida tapauksista, eikä kerrota toisten ihmisten asioita.
T. ex-virkailija Kelasta- Anonyymi
Provo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provo.
Aloitus oli provo siis. Ex virkailija järki-ihminen.
- Anonyymi
Kyllä vaan mulle siitä tieto tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
höpsistä. tietosuoja estää tehokkaasti nykypv kaiken tuollaisen. yleisellä tasolla ehkä mutta ei yksilötasolla saa kertoa mitään mistään asiasta.
- Anonyymi
Juu todellakin uskotaan kaikki tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ;)
- Anonyymi
Kaikki kansa oli pantava ja verolle vielä ja tämä tapahtui Stubidon ollessa pressana
- Anonyymi
Onko se oikein jos joku pelaa omilla säännöillään asioissa?
- Anonyymi
Asiat on kaikkien yhteisiä ei ole mitään "omia asioita".
- Anonyymi
Hyvä että siistittiin täällä hiukan kielenkäyttöä
- Anonyymi
Asioista voi puhua nätisti. Eikä nimittelemällä.
- Anonyymi
No niitä ei kiinnosta, koska tekevät itse samanlaista. Et usko, kuinka korkealla tasolla nuo petokset ovat. Pitää tietää tarkasti miten toimii. Siihen ei pysty kun ammattilaiset.
- Anonyymi
Ketää ei kiinnosta?
- Anonyymi
Amatöörit voi yrittää myös ….
- Anonyymi
Ddr kyylään kateellista kitinää, vittu juuri tuon takia Syomi on niin syvältä perseestä.
Herrat kusettaa saakin 100-0 etkä yhtäännkuseenalaista niiden kusetyksia jotka ovat mittakaavassa 1000 kertaisia.- Anonyymi
Herrat on herroja.narrit narreja.
- Anonyymi
Ddr kyylä saa itse pimeitä tuloja kyyläämisestä ja pskan jauhamisesta.
- Anonyymi
5 poistettua...osa aika ala-arvoistakin
- Anonyymi
Kuka on keksinyt näin tyhmän provon tänne.. huh huh.....
- Anonyymi
Se, joka saa itse pimeitä korruptiotuloja kyyläämisestä ja mustamaalaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
justiinsa juu jetsulleen .........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitavia ihmisiä nämä provoilijat.
- Anonyymi
Täällä kyllä saattaa olla seassa ihan mitä vaan .....poistettu vaan osa
- Anonyymi
Suomi on täynnä kyyliä ja paskanheittäjiä, usein kaikki samassa persoonassa. Johtuu varmasti Suomen degeneroitumisesta eli sukurutsasta.
Sen verran yleistä että voisi Suomen julistaa vajakkimaaksi. - Anonyymi
Ei se mitään kyyläämistä ole jos näkee asioita. Sana on haukkumasana.
- Anonyymi
Jos joku on saanut selvityspyynnön siitäkö täällä puhutaan? Ei se ole sen kummempi kuin että vaan selvittää asiat ja thats it.
- Anonyymi
Naapuri ok.
- Anonyymi
On se ihme ja kumma ….elämä on!
- Anonyymi
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa..
- Anonyymi
Huomenta provolle ja muille. Myös niille keiden kommentit on poistettu.
- Anonyymi
ihmettelen toimintaasi.
- Anonyymi
???????????????????????? Outo kommentti.
- Anonyymi
Provo hyi! Monen suusta tullut kommentti.
- Anonyymi
Provohan tää on KOKO juttu. Muutama kommentti Ok järki mukana.
- Anonyymi
tässä ohje.
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asioi-verkossa/anna-vihje-verovilpista/
verottajalle voi tehdä ilmiannon verovilppiepäilyistä. Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tetoa asian edistymisestä. Aloittaja on provo koska verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään. Eikä antaa vastaustakaan tyyliin "ei ole riittäviä todisteita". Vihjetiedon antaja ei ole lainkaan asianosainen.- Anonyymi
Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään
Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäin - Anonyymi
Nimenomaan painaa sen kalloon että kukaan joka antaa mistään ikinä vihjeitä minnekään el koskaan saa mitään tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verottaja ei kuitenkaan saa kertoa vihjeen antajalle mitään tietoa asian edistymisestä, verottaja ei voi lain mukaan kertoa vihjeen antajalle asiasta mitään
Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäinToki minä paljonkin tiedän mutta täällä niitä en kerro;) En todellakaan. Omana tietona pysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäinOlet oikeassa eihän se estä kertomasta tietoja eteenpäin, kokemusta sen verran kun työskentelin vartijana 9,5 vuotta oli yks työkaveri joka kerto välillä eteenpäin juttuja asiakkaista.
Jos työskentelet vartijana niin sulla on salassapitovelvollisuus mutta eipä se salassapitovelvollisuus sitä estänyt kertomasta asioita eteenpäin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäinniin en minäkään mitään kertoisi vaikka olisinkin saanut jotain tietääkin onhan se niinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa eihän se estä kertomasta tietoja eteenpäin, kokemusta sen verran kun työskentelin vartijana 9,5 vuotta oli yks työkaveri joka kerto välillä eteenpäin juttuja asiakkaista.
Jos työskentelet vartijana niin sulla on salassapitovelvollisuus mutta eipä se salassapitovelvollisuus sitä estänyt kertomasta asioita eteenpäinNiin on esim hoivatyypeilläkin ja pankin yms kuka siihen luottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiko muka estää antamasta mitään tietoja, eipä olisi ensimmäinen kerta kun joku virkamies/viranomainen kertoo tietoja eteenpäinperiaatteessa eivät saa kertoa mitään toisten ihmisten asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
periaatteessa eivät saa kertoa mitään toisten ihmisten asioista.
Ei kerro. Se on yksityisyyden suoja vaikka asia onkin yhteiskunnallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa eihän se estä kertomasta tietoja eteenpäin, kokemusta sen verran kun työskentelin vartijana 9,5 vuotta oli yks työkaveri joka kerto välillä eteenpäin juttuja asiakkaista.
Jos työskentelet vartijana niin sulla on salassapitovelvollisuus mutta eipä se salassapitovelvollisuus sitä estänyt kertomasta asioita eteenpäinSalassapito ei koske työntekoa.
- Anonyymi
Nimenomaan provo.
- Anonyymi
7 sääntöjen vastaista…
- Anonyymi
Nordea. 35 miljoonaa dollaria sakkoa Yhdysvalloissa, kun välittivät rahoja veroparatiisiyhtiöihin. Ei ihme, että pyörätuunaukset ei kiinnosta.
- Anonyymi
Provo saa olla.
- Anonyymi
Luulitko tuota todeksi.
- Anonyymi
Ei ne isossa mittakaavassa painakaan yksittäiset kuprut.
- Anonyymi
Provoilijat kääntää aina asiat omaksi edukseen.
- Anonyymi
Ei voi ei kun provoja laittaa. Siinä voi vaan tosiaan ihmetellä.
- Anonyymi
Miksi provoilla?
Mitä saat siitä itsellesi ?
Hyvää oloa?
Tyydytystä ?
Onnea?
Iloa?
Saa lukijoita kun vetää alta riman
Pitää toisia tyhminä…. Aliarvioi. - Anonyymi
Provoolija , sinua täällä ihmetellään.
Ei kukaan usko tuota kun lukee ajatuksella.- Anonyymi
ja provolle tiedoksi ei näitä enää kukaan lue saati kommentoi:) Saat yksin höpöttää.
- Anonyymi
Hyvä aloitus asiasta. Kommentit kertoo, että omatunto ei puhdas.
- Anonyymi
kellä ei ole puhdas?
- Anonyymi
Aloittajalla omatunto ei ole puhdas minusta kun lukee tarkemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla omatunto ei ole puhdas minusta kun lukee tarkemmin.
Sun mielestä aloittajalla ei ole omatuntu puhdas, kun on tehnyt valituksen toisesta ihmisestä
- Anonyymi
Yhteisiä asioita ne on teit aivan oikein kun teit ilmoituksen, kiitos kaikkien suomalaisten puolesta.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät saako hän tukia edelleen?
- Anonyymi
Voi voi tätä elämätä mätä ……
- Anonyymi
Naapuriko juoksee kertomaan sinulle asioistaan oikopäätä tietenkin , niinhän sinäkin teet samassa tilanteessa kerrot naapurille? Tämän on PAKKO olla provo.
- Anonyymi
Eikö myynyt sinulle halvalla? Päätit siis kostaa, mutta huomaa se, että tiesit jo 1,5v sen ja vasta nyt ilmiannat eli olet salaillut asiaa ja ilmeisesti hyötynyt merkittävästi!
Olet vangittavien listalla myös ja vähintäänkin avunannosta merkittävissä korvauksissa.- Anonyymi
😳 oho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳 oho
kanssasyyllinen sitten.
- Anonyymi
Kaikkihan tuota harrastaa. Minun naapuri fiksaa ja myy käytettyjä mersuja, venäläistä löpöä, viinaa, huumeita. Asiakkaina käy manneista poliiseihin ja kaikkea siltä väliltä. Ei nykyään ketään kiinnosta mikään pienimuotoinen diilaaminen.
- Anonyymi
niin ja joku toki voi myydä seksiä?
- Anonyymi
Tässä jutussa maailma menetti tosi hyvän satukirjailijan.
- Anonyymi
olen tässä kytiksellä. Kuten eilen ja männä viikollakin. Keittiön pöydän ääressä istuksin ja kyylään ikkunasta ulos joskos se naapurin koijari ukko on taas
vilppibisneksiänsä tekemässä. Mulla on kynä kädessä ihan hollilla ja ruutuvihkoon laitan ylös tapahtumat ja kellonajat. Syytä onkin, Kuinka ollakaan se koijari autonsa takahudlariin tunki vähän aikaa sitten ruskean pahvilaatikon. Taas pimeää kauppaa tekemässä. Että sieppaa sielusta. Soitinki asiasta heti verotoimistoon ja sanoin että tulkaa nyt juoksujalkaa äkkiä tänne. Se vempula on taas pimeän kaupan teossa. Sanoivat että ei aiheuta toimenpiteitä. Voihan se viedä romujansa kierrätyskeskukseen. Käy sinä itse kysymässä siltä naapuriltasi mitä siinä laatikossa on. Eikä. Täh. Mulla pomppas heti. Meinas otsasuoni revetä. Eihän se minun tehtävä ole ratkoa verovilppiasioita. Se homma kuuluu teille veroviranomaisille tasan tarkkaan. Tehtäkää vähän jotain palkkanne eteen. Minä vaan ilmoittelen että naapurin homma haissee pahalta. Vilpiltä haisee ja näyttää. Sitten virkailija katkaisi puhelun, Tuut-tuut. Niin se teki eilen ja joka ikinen kerta kun sille asiasta soitan. - Anonyymi
Harrastutointa ei ole veropetos sillä ilman y-tunnusta saa tienata 10k e / vuosi ja näistä pitäää vain tehdä ei kirjanpitovelvollisne verottajalle muistiin panot. Mutta pitää tietysti myös ilmittaa KELA:n tuloista joista jää kiinni vähintään toimeentulotukihekumsen tiimoilta, jos ei ota kaiekea käteisenä.
- Anonyymi
Ottakaa vaan tosissanne aloitus.
- Anonyymi
tee valeosto. Syylistyt itsekin mutta saat pelurin nalkkiin,
- Anonyymi
Niin mars ostoksille naapuriin.
- Anonyymi
Terve ,Tässä sinun naapurisi , älä puhu potaskaa. Kaikki on laillista.
- Anonyymi
Minä olen myös ilmoitellut jos on tullut ilmi että, joku tekee työtä ilman verokorttia.
- Anonyymi
kansalaisvelvollisuus.
- Anonyymi
Täälläkin palstalla toisten kateellisuudesta eikä tajuta sitä että sehän on ns tunnustus.
Se kertoo asian todenperän.
- Anonyymi
Sitä on muuallakin palstalla samaa virttä veisattu. Se on tunnustus.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
kateellinen naapuriakka....onko naapurilla asiat paremmin kun pitää ilmoittaa?
- Anonyymi
Ennen pitkää jää kiinni.
- Anonyymi
Mistä tässä on kyse? Soitto TE toimistoon ja rehellinen kysymys mitä saa tehdä ja mitä ei JOS KETÄÄN EI KIINNOSTA ? -Tämä haisee oudolle.
- Anonyymi
Sinäkö täällä riehut ?
- Anonyymi
Jokos naapuri on jäänyt kiinni?
- Anonyymi
Ei voi ei , sama mieltä. ihmetellä täytyy.
- Anonyymi
Pokkaa sul on ainakin.........Se on käynyt selväksi.
- Anonyymi
Kyllä ne voi. vaatii aikaa vaan.
- Anonyymi
En edes tiedä mitä naapuri tekee,
- Anonyymi
Keijo tekee pimeetä työtä ilmoitanko verottajalle siitä?
- Anonyymi
Ei pidä anna keijon tehdä mitä hän itse haluaa ei se sulle kuulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä anna keijon tehdä mitä hän itse haluaa ei se sulle kuulu
Keijo on konna! Ei ole oikeutta toimia väärin kepalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keijo on konna! Ei ole oikeutta toimia väärin kepalla.
kaikkien oikeudeksi sitten moinen jos yksi miksei muut saa tehdä niin ?
- Anonyymi
Voi sinua, opettele elämään omaa elämääsi.jätä se naapuri rauhaan. Helpottaa....
- Anonyymi
Eihän se oikein ole, mutta niin tulen käyttämään minäkin näitä juippeja vähävaraisena. Mitään ei itse saa ja koneet hajoaa ympärillä. Voitte olla aivan v armoja, että niin käytän minäkin ! Halvemmalla ne tekee verottomana ja siihen mullakin on jo jotenkin varaa. Suomessa on ihan helvetiin kovat verot ja aina vaan valutetaan ulkomaille ja ollaan EU:ssa nettomaksajia.
Sensijaan ei yhtään ihmetellä niitä mamuja, jotka nostrelee kelan tukia ja vuokraa omaa vuokrakämppäänsä ulkopuolisille asuen itse kavereillaan. Miksei ??? - Anonyymi
Eipä noista tee edes viissatas-tiliä/kk, mutta kateellinen laiska olet. Paa kuule itekkin hankkien suolarahoja.
Hanki elämä, olet täys paska.- Anonyymi
ihan oikein se on tehdä. Jos joku yrittää mennä lakien ylitse eiköhän se ole oikeus tehdä ilmoituksia jos joku havannoi sellaista?
- Anonyymi
Naapuri siellä meuhkaa?
- Anonyymi
Tai lainkuuliainen kansalainen vain.
- Anonyymi
Tiedonhaluinen kysyy mitä naapurille kuuluu?
- Anonyymi
haittaa jo pahasti yöunia kun seurailen naapurin vanhan 65 v. ukon kuutamobisneksiä. Ei tule uni silmään. Pari yötä olen taaskin valvonut ihan pikkutunneille asti. Viime yönäkin naapurin valot sytty palamaan 5 minuutiksi klo 01.30 ja uudestansa klo 03.15 toiset 5 minuuttia . Onko laitapeliä se sellainen, Jotain tosi hämärää siinä on.
Soitin verottajalle aamupäivästä ja raportoin tarkat havaintoni. Kehtas virkailija sanua että sillä on vanhan miehen vaivat, Nauro päälle. Eikä asia kuulu niin ollen verottajan työnkuvaan lainkaan. Mikä röyhkeys. Mihin tämä maa on menossa.- Anonyymi
Pyydä päästä osingoille?
- Anonyymi
leuhkia ei kannata asialla. Yhtään.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125