Olevaansa teiden kuninkaita, ja että heidän autonsa on maailman nopein. Oheisesta videolinkistä selviää totuus.
https://www.youtube.com/shorts/fN9GSy_gEMA?feature=share
Ei pidä lähteä (sähkö)mopolla moottoritielle.
Teslamiehet luulevat
12
214
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon aloitukseen pieni korjaus.
Harvemmin siellä Teslan ratin takana mitään miehiä näkyy, yleensä kuljettajan paikalla on laiha ja finninaamainen pojanluihu, sellainen pimuista mitään ymmärtämätön kölvänen.- Anonyymi
Tuo on totta, lisäisin vielä ettei ko. "kölvänen" ymmärrä pimujen lisäksi oikein mitään mistään muustakaan.
- Anonyymi
Eli tuollainen yli puolen miljoonan euron arvoinen Lamborghini päihittää alle 60 tonnin arvoisen Teslan. Ehkä ei ole ihan verrannollinen asetelma. Tuo nimittäin on Model Y eikä siis edes lähimain nopein Tesla. Ja tuskin tuo Tesla edes kilpaili Lamborghinin kanssa.
- Anonyymi
Itse asiassa tuo Model Y on hitain Tesla. Model 3, Model S ja Model X ovat kaikki nopeampia kuin Model Y. Varsinkin Model S joka on reippaasti Model Y:tä nopeampi. Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa tuo Model Y on hitain Tesla. Model 3, Model S ja Model X ovat kaikki nopeampia kuin Model Y. Varsinkin Model S joka on reippaasti Model Y:tä nopeampi. Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista.
Niin koska Lambo on Lambo ja Tesla on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista"
Sähköauto on aina ollut ja tulee olemaan merkki sekä henkisestä että fyysisestä köyhyydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista"
Sähköauto on aina ollut ja tulee olemaan merkki sekä henkisestä että fyysisestä köyhyydestä.Ja tuo ei ollut mikään vastaus tekstiini. Ja voisihan myös sanoa Lamborghiniin puolen miljoonan laittaminen on aivotonta idiotismia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska Lambo on Lambo ja Tesla on...
Ja tuo tekstisi on naurettavan typerää paskaa. Samalla automerkillä on kaikenlaisia autoja eikä kaikki ole yleensä urheiluautoja. Kaikkien saman merkin autojen niputtaminen on aivotonta idiotismia. Voisihan vaikka sanoa, että kaikki Toyotat ovat kaupunkiautoja, koska osa Toyotan autoista on kaupunkiautoja.
- Anonyymi
"Ruotsin poliisin mukaan maassa tapahtuneesta nopeuksien laajamittaisesta laskusta on kiittäminen ennen kaikkea sähköautoilijoita."
https://www.is.fi/autot/art-2000010653760.html- Anonyymi
Bensalla olisit jo perillä :)
- Anonyymi
Ruotsalaisia oikeilla autoilla liikkuvia varmaan v--uttaa, kun sähköterot matelevat jaloissa alle nopeusrajoitusten "koska,eihän mulla range muuten riitä".
- Anonyymi
Miksi aloittajalla on huoli Teslankuskteista?
Näkyy jonkinlainen kateus. Mutta hei aloittaja, älä huoli niitä Tesloja saa ihan rahalla joten jos sellaista haaveilet niin osta pois.
Samanlaisia autoilijoita ne Teslalla ajavat on. Niillä kaikilla on ollut aiemmin joku muukin (useitakin) merkkejä. Millä perusteella siis väität että yhtäkkiä kaikki Teslan ostaneet ovat jonkin tietynlaisia käytökseltään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764291
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.894042- 573216
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393112- 1613084
- 682867
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542848- 462411
- 392067
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591858