Teslamiehet luulevat

Anonyymi-ap

13

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon aloitukseen pieni korjaus.
      Harvemmin siellä Teslan ratin takana mitään miehiä näkyy, yleensä kuljettajan paikalla on laiha ja finninaamainen pojanluihu, sellainen pimuista mitään ymmärtämätön kölvänen.

      • Anonyymi

        Tuo on totta, lisäisin vielä ettei ko. "kölvänen" ymmärrä pimujen lisäksi oikein mitään mistään muustakaan.


    • Anonyymi

      Eli tuollainen yli puolen miljoonan euron arvoinen Lamborghini päihittää alle 60 tonnin arvoisen Teslan. Ehkä ei ole ihan verrannollinen asetelma. Tuo nimittäin on Model Y eikä siis edes lähimain nopein Tesla. Ja tuskin tuo Tesla edes kilpaili Lamborghinin kanssa.

      • Anonyymi

        Itse asiassa tuo Model Y on hitain Tesla. Model 3, Model S ja Model X ovat kaikki nopeampia kuin Model Y. Varsinkin Model S joka on reippaasti Model Y:tä nopeampi. Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa tuo Model Y on hitain Tesla. Model 3, Model S ja Model X ovat kaikki nopeampia kuin Model Y. Varsinkin Model S joka on reippaasti Model Y:tä nopeampi. Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista.

        Niin koska Lambo on Lambo ja Tesla on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa tuo Model Y on hitain Tesla. Model 3, Model S ja Model X ovat kaikki nopeampia kuin Model Y. Varsinkin Model S joka on reippaasti Model Y:tä nopeampi. Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista.

        "Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista"

        Sähköauto on aina ollut ja tulee olemaan merkki sekä henkisestä että fyysisestä köyhyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja kaikki nuo maksavat murto-osan tuosta Lamborghinista"

        Sähköauto on aina ollut ja tulee olemaan merkki sekä henkisestä että fyysisestä köyhyydestä.

        Ja tuo ei ollut mikään vastaus tekstiini. Ja voisihan myös sanoa Lamborghiniin puolen miljoonan laittaminen on aivotonta idiotismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska Lambo on Lambo ja Tesla on...

        Ja tuo tekstisi on naurettavan typerää paskaa. Samalla automerkillä on kaikenlaisia autoja eikä kaikki ole yleensä urheiluautoja. Kaikkien saman merkin autojen niputtaminen on aivotonta idiotismia. Voisihan vaikka sanoa, että kaikki Toyotat ovat kaupunkiautoja, koska osa Toyotan autoista on kaupunkiautoja.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Bensalla olisit jo perillä :)


      • Anonyymi

        Ruotsalaisia oikeilla autoilla liikkuvia varmaan v--uttaa, kun sähköterot matelevat jaloissa alle nopeusrajoitusten "koska,eihän mulla range muuten riitä".


    • Anonyymi

      Miksi aloittajalla on huoli Teslankuskteista?

      Näkyy jonkinlainen kateus. Mutta hei aloittaja, älä huoli niitä Tesloja saa ihan rahalla joten jos sellaista haaveilet niin osta pois.

      Samanlaisia autoilijoita ne Teslalla ajavat on. Niillä kaikilla on ollut aiemmin joku muukin (useitakin) merkkejä. Millä perusteella siis väität että yhtäkkiä kaikki Teslan ostaneet ovat jonkin tietynlaisia käytökseltään?

      • Anonyymi

        "Miksi aloittajalla on huoli Teslankuskteista?"

        Mikä muuten on Teslankuskti?
        Opetelkaa nyt patteriurpot edes kirjoittamaan ensin ja kommentoikaa vasta sitten,
        vai onko se teidän heikoilta hoksottimilta liikaa vaadittu?


        HEH HEH


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe