Miten sen sinulle kertoisin?

Anonyymi-ap

Etten halua menettää sinua, vaikka joudun sinut jättämään sinne vaikken tahtoisi. Ehkä tunnet, että olet ollut minulle tärkeä, vaikka en ole sitä voinut suoraan sanoa. Päätökseni ei ole ollut helppo vuoksesi, mutta nyt se on tehtävä kuitenkin. Toivoisin, että voisimme pitää yhteyttä edelleen tavalla tai toisella etkä epäröisi ottaa yhteyttä, jos sitä haluat. N -> M

31

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakkohan minunkin on alkaa elää todellista elämää, ei ikänsä voi kuvitella ja ikävöidä, menee elämä ohi.

      • Anonyymi

        Tietääkö hän tunteistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän tunteistasi?

        Kyllä pitäisi tietää, vaikka en lähdekään hehkuttamaan missään netissä ylisanoilla kun se kuuluu sanoa irl.


      • Anonyymi

        Niin onhan sinulla perhe jota rakastat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan sinulla perhe jota rakastat.

        Mikä sinua vaivaa?


    • Anonyymi

      Kai sinä uskallat kertoa tämän suoraan hänelle? Mitä jänishousuja tässä maassa kasvaa? Hän ei tiedä olevansa sinulle tärkeä, jos et ole sanonut sitä hänelle. Sinun menettämisestä puhumattakaan. Haloo nyt neiti! m>n

      • Anonyymi

        Yleensä näissä suhteissa on molemminpuolisesti samat epävarmuudet toistensa tunteista kunnes sanotaan asiat tarpeeksi lähellä ja suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä näissä suhteissa on molemminpuolisesti samat epävarmuudet toistensa tunteista kunnes sanotaan asiat tarpeeksi lähellä ja suoraan.

        Niinpä, ja missäs voisi sanoa rauhassa? /sivu m


      • Anonyymi

        Sitä tässä pohdinkin, miten tai missä sen kertoisin. Siihen ei ole oikein hyviä tapoja tarjolla. Ei hän täysin tietämätön tästä kyllä ole. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä pohdinkin, miten tai missä sen kertoisin. Siihen ei ole oikein hyviä tapoja tarjolla. Ei hän täysin tietämätön tästä kyllä ole. Ap

        Tiedän yhden tavan mitä voisi kokeilla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä pohdinkin, miten tai missä sen kertoisin. Siihen ei ole oikein hyviä tapoja tarjolla. Ei hän täysin tietämätön tästä kyllä ole. Ap

        No mutta jos olette ”nainen” eli provoileva gubbe samassa työpaikassa niin lähetä joku seksikäs sähköposti esim?


    • Anonyymi

      Oi oi vaihdatko työpaikkaa näin olen kuullut paikallisilta ? Tutun tuttuja on vähän siellä sun täällä.

    • Anonyymi

      K-naiselta ma-miehelle.

      • Anonyymi

        Eipä ollut nuo kirjaimet. Ap


      • Anonyymi

        Mille ma miehelle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mille ma miehelle ?

        Hänelle jonka nimi alkaa kyseisillä kirjaimilla.😌


    • Anonyymi

      Milloin näitte viimeisen kerran?

      • Anonyymi

        Viime vuonna..😏


    • Anonyymi

      Pyydä huomenna vaikkasta lounaalle niin mennään kaksin

      • Anonyymi

        Sinä aina syöt yksin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä aina syöt yksin…

        Yksin tai porukalla jos muita lähtijöitä, mutta sinun kanssasi mentäisiin ihana kaksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin tai porukalla jos muita lähtijöitä, mutta sinun kanssasi mentäisiin ihana kaksin

        Joo, se olisi mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin tai porukalla jos muita lähtijöitä, mutta sinun kanssasi mentäisiin ihana kaksin

        No ompa touhua, eikö toi ole jo vähän liikaa ? Epärehtiä, eikä millään lailla luotettavaa, saattaa loukata jonkun tunteita ja syödä uskottavuutta parisuhteessa elävillä. Oksettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä aina syöt yksin…

        Ei syö, teen hyvää ruokaa hän syö kanssani.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se olisi mukavaa

        Koska mennään? Huomenna?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mennään? Huomenna?

        En uskalla pyytää, kun en ole varma vastauksesta. Sori 🙂


    • Anonyymi

      Mihin sinä jätät ?

      • Anonyymi

        Kaivattunsa?


    • Anonyymi

      Otapa huomenna yhteyttä siihen ukkoon nyt nukkumaan

      • Anonyymi
        UUSI

        Puhutko tälle trolliukolle jonkun työyhteisön kehyksessä vai pommitatko mitä tahansa tuotosta joka viittaa naiseen kirjoittajana? Hervottoman oloista


    • Anonyymi

      Saitko ap häneen yhteyden vai haluatko edes enään?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe