Etten halua menettää sinua, vaikka joudun sinut jättämään sinne vaikken tahtoisi. Ehkä tunnet, että olet ollut minulle tärkeä, vaikka en ole sitä voinut suoraan sanoa. Päätökseni ei ole ollut helppo vuoksesi, mutta nyt se on tehtävä kuitenkin. Toivoisin, että voisimme pitää yhteyttä edelleen tavalla tai toisella etkä epäröisi ottaa yhteyttä, jos sitä haluat. N -> M
Miten sen sinulle kertoisin?
13
590
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkohan minunkin on alkaa elää todellista elämää, ei ikänsä voi kuvitella ja ikävöidä, menee elämä ohi.
- Anonyymi
Tietääkö hän tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän tunteistasi?
Kyllä pitäisi tietää, vaikka en lähdekään hehkuttamaan missään netissä ylisanoilla kun se kuuluu sanoa irl.
- Anonyymi
Niin onhan sinulla perhe jota rakastat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onhan sinulla perhe jota rakastat.
Mikä sinua vaivaa?
- Anonyymi
Kai sinä uskallat kertoa tämän suoraan hänelle? Mitä jänishousuja tässä maassa kasvaa? Hän ei tiedä olevansa sinulle tärkeä, jos et ole sanonut sitä hänelle. Sinun menettämisestä puhumattakaan. Haloo nyt neiti! m>n
- Anonyymi
Yleensä näissä suhteissa on molemminpuolisesti samat epävarmuudet toistensa tunteista kunnes sanotaan asiat tarpeeksi lähellä ja suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä näissä suhteissa on molemminpuolisesti samat epävarmuudet toistensa tunteista kunnes sanotaan asiat tarpeeksi lähellä ja suoraan.
Niinpä, ja missäs voisi sanoa rauhassa? /sivu m
- Anonyymi
Sitä tässä pohdinkin, miten tai missä sen kertoisin. Siihen ei ole oikein hyviä tapoja tarjolla. Ei hän täysin tietämätön tästä kyllä ole. Ap
- Anonyymi
Oi oi vaihdatko työpaikkaa näin olen kuullut paikallisilta ? Tutun tuttuja on vähän siellä sun täällä.
- Anonyymi
K-naiselta ma-miehelle.
- Anonyymi
Eipä ollut nuo kirjaimet. Ap
- Anonyymi
Mille ma miehelle ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343753
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192898Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm212446Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2042208Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362067Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.511748Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211664- 341645
- 541603
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631459