Oon miettinyt että pitäisi tutustua ihmisiin lisää kun noita ihmissuhteita nyt ei ihan liikaa ole itselläni. Kielet kiinnostaa ja luin kansalaisopistojen sivuilta että siellä on eri kielikursseja. Voisi kehittää itseään ja mahdollisesti tavata uusia kavereita. En oo kansalaisopistoissa ennen käynyt mutta olisiko täällä jollakulla joka käynyt antaa tietoa että millaista siellä on. Onko kuinka nopeaa eteneminen? Minkä ikäisiä siellä pääosin käy? Ranska ja saksa kiinnostaisivat eniten.
Onko kansalaisopiston kurssit kannattavia
5
416
Vastaukset
- Anonyymi
Voin tulla antamaan sulle yksityisopetusta saksan kielestä Johanna. Sovitaan vaan aika ja paikka.
- Anonyymi
Saat minusta ystävän ja opit uuden kielen.
- Anonyymi
Kanalaisopiston kurssit ovat hyvä ja lähes ilmainen tapa oppia uutta; joko kotiseutusi opistossa paikan päällä tai ottamalla kursseja missä tahaansa opistossa etänä netin välityksellä.
Kursseihin osallistuvat aivan kaiken ikäiset. Kielikurssien (joihin itse olen osallistunut) ikähaarukka on vaihdellut 18-73 vuoteen. Kaikille yhteistä: oppimisen ilo ja kanssakäynti muiden seurassa. Juuri sitä mitä sinä haet.
Nyt on hyvä aika kirjottautua kursseille,useathan alkavat jo lähipäivinä.
Selaileppa Kansalaisopistojen koko maata käsittävät kurssit - sadoista (100+) kursseista monet ovat etänä ja jopa täysin ilmaisia!!!!!!!!!
Tulet iloisesti yllättymään miten paljon Kansalaisopisto organisaationa pystyy tarjoamaan! - Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405886
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4212830- 1422704
- 202165
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 741360
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä121151Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52988
- 86937