Näkyykö 5kg painon pudotus?

Anonyymi-ap

Moikka!
Otsikossa onkin siis jo kysymys mutta siis haluaisin tietää sen, näkyykö 5kg painonpudotus normaalipainoisella ja jos näkyy niin missä? Olen siis 13-vuotias tyttö ja käyn urheiluharrastuksessani 3 kertaa viikossa. Alan myös käymään uimassa kun luonnonvedet ei enää kauaa houkuttele. Juoksu lenkkejäkin olen pyrkinyt tekemään sen 3-4 viikossa. Jos ja kun olen saanut pudotettua sen 5 kiloa niin bmi:ni ei kuitenkaan olisi vielä edes alipainoinen vaan vasta melkein joten tuo 5kg pudotus tuskin haittaisi. Onko mahdollista että reiteni ohenisivat pari senttiä? Eihän tuo 5 kiloa iso määrä ole mutta voisiko jalat ohentua vai pitääkö tässä tehdä jotain muuta joka kaventaisi niitä?
Toivottavasti saan vastauksen ja asiallisen sellaisen, kiitos(:
(Sori jos ei ole vaikka pilkkuja vaikka ehkä pitäisi)

31

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi haluat jalkojasi laihemmiksi ?
      Uimisessa ja juoksemisessa on vain etu, että on vahvat jalat, eikä liian laihat jalat varmaankaan ole niin vahvat. Lihaksissa se voima on.
      Viisi kiloa painon pudotusta voi näkyä, kasvot saattavat vähän kaventua, en usko, että se erityisemmin missään näkyisi ainakaan paljoa.
      Jos painoindeksisi on nyt hyvällä tasolla, niin älä päästä sitä liian alas, olet varmaan ihan sopivan kokoinen ikääsi nähden.
      On hyvä, että urheilet ja liikut, siitä on hyötyä, jos ajattelee vaikka ikääntymistä joskus tulevaisuudessa, mitä paremmassa kunnossa ja voimissaan on kun ikää tulee, niin pysyykin kunnossa.

    • Anonyymi

      Ihan toivoton on yritys laihtua vain jaloista. Sitä paitsi 13-vuotiaan ei kuulu laihduttaa, ellei lääkäri ole määrännyt laihtumaan. Näin tuskin on sinun kohdallasi, koskapa olet normaalipainoinen.

      Ole kiitollinen terveistä jaloista, joilla pääset liikkumaan vaivattomasti. Pidä jaloistasi hyvää huolta, niin ne kantavat sinua kaikki tulevat vuosikymmenet.

      • Anonyymi

        Asiassa auttaa vain erittäin oikeat ruuat,ei muut.Jaloista pitää leikata kynnet pois ennen pitkiä hiihtoja.


    • Anonyymi

      Onko sinulla mahdollsuuksia keskustella ongelmistasi koulusi rehtorin kanssa? Hän on ystäväsi, lasten ystävä.

    • Anonyymi

      Kun ihminen laihtuu, hän laihtuu kaikkialta. Ei ole mahdollista laihtua vain esimerkiksi jaloista. Näkyykö 5 kg laihtuminen? Tämä riippuu siitä, minkä kokoinen olet. Pienessä ihmisessä 5 kg on paljon, isossa ja lihavassa ei paljon mitään.

      Mutta 13-vuotiaana ei laihduteta! Sinä olet vielä lapsi, kasvat ja kehityt ja tarvitset ravinnon siihen, että sinusta tulee terve aikuinen. Syö normaalisti, liiku reippaasti ja hoida koulunkäynti. Silloin voit hyvin ja tulevaisuus on lupaava.

    • Anonyymi

      Lopeta reisiesi mittaaminen! Muutut ja kehityt vielä paljon.

      • Anonyymi

        Myös pilailun lasten kustannuksella voi lopettaa samalla.


    • Anonyymi

      Täällä aloittaja! Tiedän sen että en voi laihtua vain yhdestä kohdasta mutta haluaisin tietää onko mitään tapaa jolla saisi vaikka kiinteytettyä jalkoja? Kun siis tuntuu siltä että kaikilla muilla on ohuemmat jalat. Aloin muuten tekemään kuukauden pilates haastetta niin sillä voisi onnistua saada ohut vasta mutta ne jalat vaivaa yhä!
      Heippa!

      • Anonyymi

        Kerrot, että sinusta " tuntuu ", että muilla on ohuemmat jalat. Jos ei niillä oikeasti olekaan ?
        Älä vertaa itseäsi ja ulkonäköäsi tai -muotoasi muihin, siitä saattaa tulla ongelmia, ja eniten itselle.
        Miksi ihan oikeasti haluat laihduttaa, nyt mainitsit jo ohuemman vatsankin ?
        Kerroit painoindeksisi olevan kuitenkin ihan ok.
        Sitä paitsi kun ikääsi ajattelee, kasvat varmaan vielä pituuttakin jonkin verran lisää, sekin voi tasata ongelmaksi kokemaasi asiaa.


      • Anonyymi

        Heippa. Joko juttelit koulusi rehtorin kanssa ongelmistasi?


      • Anonyymi

        Ihmisiä on rakenteeltaan hieman erilaisia. Toisilla on roteva luusto, toisilla siro, ja useimmilla tavallinen. Tämä vaikuttaa paljon siihen, miltä ihminen näyttää. Luustoa ei voi mitenkään "ohentaa" laihduttamalla.

        Katso vaikka Englannin prinssien Williamin ja Harryn vaimoja. Toinen on luustoltaan hento ja vaikuttaa (liian) laihalta, toinen on luustoltaan jykevämpi ja vaikuttaa melkein tuhdilta, vaikka ei ole lihava.


      • Anonyymi

        No minä harjoittaisin jalkojen lihaksi ja lisäisin ruokaan proteiinia (esim. vähävarasvainen raejuusto, maitorahka). Lihasten kasvu kiinteyttää jalkoja ja pienentää suhteellista rasvaprosenttia siltä alueelta. Naisilla tuskin voi olla sitä ongelmaa, että vahingossa tulisi liikaa lihaksi jalkoihin.


    • Anonyymi

      Pitkä löysä kellohame.
      Vyö tiukalle.
      Ei näy reidet.

      • Anonyymi

        Pyjaman housuthan on nyt tulossa muotiin, on löysät lahkeet ainakin.


    • Anonyymi

      Mä tiedän että mulla on oikeasti isot reidet sillä ne on 55-54cm!!! Ja siis jos saisin laihdutettua sen 5kg niin olisin varmasti paljo itsevarmempi. Nyt bmi:ni on joku 21-22 välillä kai.
      Terveisin aloittaja

      • Anonyymi

        Heippa!

        Sinulla on oikein sopivat reidet. Minun reidet ovat 85 cm ja olen vasta 11-vuotias. Minusta tulee isona jalkapalloilija. Menen ehkä Italiaan.


      • Anonyymi

        Itsevarmuutta voi lisätä muillakin tavoin, kuin pelkkiin reisiin keskittymällä.
        Sekin voisi olla itsevarma teko ja lisätä varmuuden tunnetta, kun hyväksyisit reitesi sen kokoisina kuin ne ovat. Ajattele, että sinulla on ihan hyvät reidet.
        Paljonko sinulla on pituutta ? Jos on pitkä, niin tuo mitta reisissä ei tee niistä millään tavalla liian paksuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa!

        Sinulla on oikein sopivat reidet. Minun reidet ovat 85 cm ja olen vasta 11-vuotias. Minusta tulee isona jalkapalloilija. Menen ehkä Italiaan.

        Noilla reisillä pääset ehkä jopa Englantiin tai Espanjaan, siellä on parhaat ansiot.

        Minä jään Suomeen omilla reisilläni, vain 68 cm. Ikää on jo 12 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsevarmuutta voi lisätä muillakin tavoin, kuin pelkkiin reisiin keskittymällä.
        Sekin voisi olla itsevarma teko ja lisätä varmuuden tunnetta, kun hyväksyisit reitesi sen kokoisina kuin ne ovat. Ajattele, että sinulla on ihan hyvät reidet.
        Paljonko sinulla on pituutta ? Jos on pitkä, niin tuo mitta reisissä ei tee niistä millään tavalla liian paksuja.

        Olen varmaan noin 162cm koska terkkarilla 6-luokalla olin jonkun 161,6cm. En siis enää kasva paljoa pituutta niin jos olen kasvanut niin se on varmaan se 162cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmaan noin 162cm koska terkkarilla 6-luokalla olin jonkun 161,6cm. En siis enää kasva paljoa pituutta niin jos olen kasvanut niin se on varmaan se 162cm.

        Minä olen 162,35cm eli melkein yhtä pitkä.Minulla on tikkujalat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmaan noin 162cm koska terkkarilla 6-luokalla olin jonkun 161,6cm. En siis enää kasva paljoa pituutta niin jos olen kasvanut niin se on varmaan se 162cm.

        Kyllä sä voit vielä hyvinkin parin kolmen vuoden ajan kasvaa pituutta.
        Onko sulla minkä pituiset vanhemmat ? Sekin vähän näyttää, mikä tulee omaksi pituudeksi. Ei se aivan sama tule olemaan, mutta sinne päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa!

        Sinulla on oikein sopivat reidet. Minun reidet ovat 85 cm ja olen vasta 11-vuotias. Minusta tulee isona jalkapalloilija. Menen ehkä Italiaan.

        Tässä on asennetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla reisillä pääset ehkä jopa Englantiin tai Espanjaan, siellä on parhaat ansiot.

        Minä jään Suomeen omilla reisilläni, vain 68 cm. Ikää on jo 12 vuotta.

        Suomessakin, kuten muuallakin, pärjää minkä kokoisilla reisillä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä voit vielä hyvinkin parin kolmen vuoden ajan kasvaa pituutta.
        Onko sulla minkä pituiset vanhemmat ? Sekin vähän näyttää, mikä tulee omaksi pituudeksi. Ei se aivan sama tule olemaan, mutta sinne päin.

        Siis ihan terkkari sanoi minulle että kasvuni on alkanut hidastumaan niin tuskin nyt enää ainakaan paljoa kasvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on asennetta!

        Olet etuoikeutettu sillä demokratiakin nousee alhaalta päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet etuoikeutettu sillä demokratiakin nousee alhaalta päin.

        Se taitaa kyllä tällä hetkellä olla menossa vähän alaspäin, ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan terkkari sanoi minulle että kasvuni on alkanut hidastumaan niin tuskin nyt enää ainakaan paljoa kasvan.

        Aivan totta, mutta vähän voit silti vielä kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se taitaa kyllä tällä hetkellä olla menossa vähän alaspäin, ikävä kyllä.

        Totalitaarisissa valtioissa pyritään kitkemään pois epätoivottuja mielipiteitä. Näin esim. Venäjällä, mutta myös Suomessa pyritään kitkemään päättäväisesti esim. rasismia pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen 162,35cm eli melkein yhtä pitkä.Minulla on tikkujalat.

        Haavastako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haavastako?

        Oletko lyönyt pääsi? Laita laastari.


    • Anonyymi

      Jos pudottaa 5 kg painon varpailleen niin ainakin se tuntuu, ehkä sitten pudottajan käytöksestä näkyykin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe