Neuvostoliitto hajosi, kun sen talous ja samalla tulevaisuus suli alta.
– Sama on käymässä Venäjälle, vaikka toistaiseksi todistamme aivan muuta. Sotateollisuus pyörii täysillä, rupla on pitänyt pintansa ja maassa on täystyöllisyys. Ei olekaan odotettavissa mitään äkkinäistä romahdusta. Fossiiliset raaka-aineet tekevät yhä kauppansa. Venäjän masinoimat sotilasvallankaappaukset Afrikassa rahoittavat itse itsensä – varastettujen luonnonvarojen ja rikollisuuden avulla, Valtonen luetteli.
Hänen mukaansa millään näistä ei kuitenkaan rahoiteta pitkän aikavälin menestystä eikä luoda kilpailukykyistä pohjaa imperiumille, oli se sitten suuri tai pieni.
– Öljyn tarjonnan lisääntyminen laskee lähivuosina sen hintaa, samalla kun Venäjän sotateollisuus vaatii yhä enemmän miljardeja ja sitoo ihmisiä tunkkaiseen työhön, jolla ei ole tulevaisuutta.
Jos Ukraina jaksaa ja saa riittävästi tukea, niin vähitellen ryzzä hyytyy väkisinkin.
Venäjän suurin uhka on Venäjä ja sen idea itse
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se on, venäjä voi hajoittaa itsensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244276- 823743
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713265Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552853
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532656- 452357
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352355- 351942
- 521938