Minun valotyöni alkoi 2011, eli noin 14 vuotta kiristänyt hermoja.
Omituisesti kadonneiden Mayojen kalenteri päättyi vuoteen 2012.
3
61
Vastaukset
- Anonyymi
Menetin kaikki kaverini ja nyt viime vuotena en oikeastaan ollut yhteydessä kuin lähisukuuni.
- Anonyymi
Se oli mayojen erään aikakauden loppu. Maailmanloppu se ei ollut toisin kuin väärin luullaan. Retardaatio on lisääntynyt tällä uudella aikakaudella eli ihmisten tietoisuuden taso on edelleen matalalla. Kuuntelin Ickeä. Hänen mukaansa illuminati hallitsee kaikkea eli aivan sama kannattaako yksittäinen henkilö esim. vasemmistoa tai oikeistoa, lopputulos on silti aivan sama.
Tämä voi kuulostaa far out-setiltä mutta hänen mukaansa eliitti toteuttaa heidän mestariensa eli interdimensionaalisten alienien (demonien) tahtoa. Nämä saavat elämänenergiansa matalan värähtelytaajuuden sähkömagneettisesta energiasta. Pelko, kauhu, ahdistus ym. mitä sodilla ja pandemioilla lietsotaan synnyttää ihmisissä juuri tuollaista energiaa kollektiivisesti. Eli Icken mukaan se selittää sen miksi maailma on pahuuden vallassa. Ja sehän on, kun asiaa tarkastelee objektiiviselta kannalta.
Positiiviset tuntemukset sen sijaan synnyttävät korkean värähtelytaajuuden energiaa mutta koska alienit eivät kykene absorboimaan sitä niin niiden kätyrit/lakeijat eli "eliitti" ei harjoita sellaista politiikkaa. Sounds crazy, right? Mutta toisaalta, ei se sitten kuulostakaan ihan niin hullulta kun vain pysähtyy katselemaan tätä maailmaa 🙃.- Anonyymi
Onhan se noinkin. Jokaisella ihmisellä maapallolla vaan on oma totuus ja oma tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905