Ei pitkät leipäjonot saa medioissa huomiota - raakut saa

Anonyymi-ap

Toimittajilla lähti taas lapasesta.

9

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin, tämä on ihan unelma aihe nuorille vihervassuri toimittajille.Kuinkahan monta ohjelmaa, keskustelua ym. jankutusta tästäkin saadaan ja kuinka monta kuukautta jatkuu.

• Anonyymi

Näkee, mikä noiden tyhmien toimittajapimujen aivotus on, kun sitä ei ole, lisäksi ne pikkupimut ei osaa edes suomen kieltä. Kattokaas vaikka is:n juttuja, katsokaa kuvaa, joku pikkupi**u on kirjottanut jutun, lue se juttu. Ihan sairasta paskaa., mutta nauraa saa, kun saat lukea, kuinka tuovat tyhmyyttään esiin. Harmi on vain se, että jotkut vielä uskoo niiden kirjottamia valheita, sairaita omia mielipiteitään jne. Ilmankos Suomen, ennen niin luotettava media, on tasoltaan kuin Pohjois-Korean "media". Aivopesua ja ne tärkeät, kuten sairas velka, jonka nistijuoppo tekasi, tuhosivat terveydenhuollon ja leipäjonot, ei vahingossakaan uutisoida. Jotkut saatanan raakut vois kaikki rappaa, niistä ei ole hevonvitun hyötyä kenellekkään. Ei edes noille sairaille ämmill. Henki vaan pois saatana!

• Anonyymi

Raakut ovat kuin työttömät. On menty liian pitkälle ja aiheutettu vahinkoa.

• Anonyymi

Raakuille on määritelty rahallinen arvo, joka pitää maksaa korvauksena laittomasta tappamisesta. Suomalaisen eläkeläisen sekä ihmisarvo että uutisarvo ovat sama 0.

• Anonyymi

Leipäjonoissa oleminen on oma valinta, mutta raakut eivät itse voineet valita elinpaikkaansa.

• Anonyymi

Vittu miten typerä kommentti

• Anonyymi

Näin on mistä muusta ei saa uutsoida suomessa kun leipäjoista jokapäivä sama sääntö vuoden ymppri mutta ei toimitajilta läti lapsesta ja kertovat nyt muustkin kun leipäjonosta.

• Anonyymi

Mitähän taas oikeasti tehdään, kun tästä jaksetaan jauhaa?

• Anonyymi

Kukaan muista orpon töistä kieltäytymistä enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      201
      7048
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2086
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1718
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1410
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1278
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1165
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1094
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1036
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      257
      985
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      979
    Aihe