todella roikkua toisten selaimessa katkeran loppuun saakka kunnes sinun leikkisi lopetetaan? Olet veren nenästä kaivaja
Meinaatko sinä hörhö
50
319
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä tämä säälittävä rikollinen harrastuksesi miksikään aineistoksi muutu sillä että joku landepaukku suojatyöstä uskoo
- Anonyymi
Miksi sä raivoat täällä kokoajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sinun rötöksistä ja valheista kirjoittaa, kuuluu sananvapauteen. Taisit juuri myöntää olevasi manipuloiva puppetmaster
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä kirjoittanut fantasiaa lemmikkien lopettamisesta, puinut nyrkkiä nk puolelle suomea, ollut iha itse se joka vihjailee tuttavistaan täällä, uhannut sitä sun tätä ja niin edelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä kirjoittanut fantasiaa lemmikkien lopettamisesta, puinut nyrkkiä nk puolelle suomea, ollut iha itse se joka vihjailee tuttavistaan täällä, uhannut sitä sun tätä ja niin edelleen
En tod ole. Minulla on itsellä koira. Enkä enempiä ole tänne velvollinen luettelemaan. Onko sulla vainot päällä? Miksi olet noin agressiivinen. Sinut pitäisi ilmiantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tod ole. Minulla on itsellä koira. Enkä enempiä ole tänne velvollinen luettelemaan. Onko sulla vainot päällä? Miksi olet noin agressiivinen. Sinut pitäisi ilmiantaa.
Taisit vastata gubbe toisen puolesta taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit vastata gubbe toisen puolesta taas
Ilmeisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti
Tunnistaa tyylistä kyllä pälpättää kenen kommenttiin tahansa omanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistaa tyylistä kyllä pälpättää kenen kommenttiin tahansa omanaan
Lopeta Ev kuulut laitokseen sisälle.
- Anonyymi
Tai joku rekrytoitu eläköitynyt linnaruuna vailla hiluja
- Anonyymi
Kuulostaa ihan koin ohjelmoimalta jukeboksilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan koin ohjelmoimalta jukeboksilta
Hyvä sen pingahdella ku jää kiinni disinformaatiosta viidenkympin liksallaan älä levitä perätöntä tietoa minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sen pingahdella ku jää kiinni disinformaatiosta viidenkympin liksallaan älä levitä perätöntä tietoa minusta
So cry me a river jou
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So cry me a river jou
I hold all the librarycards
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mista tietaa palkka?
- Anonyymi
Luuletko todella omaan erinomaisuuteesi sairastunut hörhö että vaikka ed palliton työmaa ei laita aisoihin kukaan ei tee näin?
- Anonyymi
Luulisi tulevan jotain sanomista tästäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi tulevan jotain sanomista tästäkin
Ei mitään selitettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään selitettävää.
Läpimätä talo jatkaa samoja perinteitä, todisteita ei ole tullut toisin
- Anonyymi
Onko ollut mitään perustetta katsella näin pitkään yhden piripäissään sekoilevan tenavan touhuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läpimätä talo jatkaa samoja perinteitä, todisteita ei ole tullut toisin
Joku talo hyökännyt sun kimppuun ja nyt huudat täällä mulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku talo hyökännyt sun kimppuun ja nyt huudat täällä mulle?
Ei vaa talo jättänyt huomiotta sinun äpäröintiäsi tietoisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaa talo jättänyt huomiotta sinun äpäröintiäsi tietoisesti
En edes tiedä asiasta. Kenelle sä raivoot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes tiedä asiasta. Kenelle sä raivoot?
Ilmeisesyi palstagubelle, jatka sinä vaan sitä susimieheilyä ja muutenkin samaan malliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesyi palstagubelle, jatka sinä vaan sitä susimieheilyä ja muutenkin samaan malliin
Sä kuulut laitokseen R.
- Anonyymi
Vieläkö nettiasiantuntijat ajaa agendaasi, mitä luulet? Kokeile ihmeessä jo ennen kuun vaihdetta
- Anonyymi
Miksi te roikutte täällä? Miksi yleensä kukaan haluaa olla täällä? Siinäpä pulma
- Anonyymi
Ihme kun kaikki lähtee kun tää yks raivoo kaikille.
- Anonyymi
Miksi olet kovin vainoharhainen??
- Anonyymi
Tämä taktiikkaa ei nyt ihan toimi retostelija
- Anonyymi
Miksi kukaan uskoisi sinun lennossa vaihtuvia puheita? Osaat varmasti jankuttaa mutta tekeekö sw sinusta vakuuttavan? Minusta ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan uskoisi sinun lennossa vaihtuvia puheita? Osaat varmasti jankuttaa mutta tekeekö sw sinusta vakuuttavan? Minusta ei
Ehkä osaa esittää uhria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä osaa esittää uhria
Johonkin selittämättömään
- Anonyymi
Paa pesukone pöhisemään ransitin perään ja pese sillä kuraiset pieksus? Lisäys
- Anonyymi
Noinko siellä maalla tehdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko siellä maalla tehdään?
Etkö sinä sitten muka hallitsekaan koko maakuntaa? Voi ei, koko sotakirjeenvaihtaja paljastuukin tyhmempiä höunäyttäväksi satuilijaksi jolle käräjäoikeus ei päivitä väliaikatietoa tulevasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä sitten muka hallitsekaan koko maakuntaa? Voi ei, koko sotakirjeenvaihtaja paljastuukin tyhmempiä höunäyttäväksi satuilijaksi jolle käräjäoikeus ei päivitä väliaikatietoa tulevasta
Ja minä kun oon luullu että hörhöpiirit on hölmöjä, että maksa vaan etukäteen tämä taso niin pääset sinne sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä kun oon luullu että hörhöpiirit on hölmöjä, että maksa vaan etukäteen tämä taso niin pääset sinne sitten
No eikä mitä jotkuthan voi rahoittaa itse tällaista erittäin tärkeää toimitusta, kun on loi määrärahat loppu yms, nyt kyllä valtio maksaa takaisin jos ois valtio takaajana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikä mitä jotkuthan voi rahoittaa itse tällaista erittäin tärkeää toimitusta, kun on loi määrärahat loppu yms, nyt kyllä valtio maksaa takaisin jos ois valtio takaajana
Poissut saa vähän löpörahaa ja euroshoppereihin eli ehtaan tamperelaiseen 10% katupiriin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkee ei kannattais ehkä retostella että kuin on niin inessä skenessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkee ei kannattais ehkä retostella että kuin on niin inessä skenessä
Sit joku kaljasieppo nyökyttelee vieressä että kuulostaa legitiltä ja normaalilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sit joku kaljasieppo nyökyttelee vieressä että kuulostaa legitiltä ja normaalilta
Kukas ne parhaat naurut saikaan sitten et
- Anonyymi
Meinaan. Sen verran ottaa valehtelu päähän.
- Anonyymi
Eli sinä myönnät olevasi vihoviimeinen eunukki joka luulee hallitsevansa tilannetta kyttäämällä toisten meemejä?
- Anonyymi
” Etkö sinä sitten muka hallitsekaan koko maakuntaa? Voi ei, koko sotakirjeenvaihtaja paljastuukin tyhmempiä höunäyttäväksi satuilijaksi jolle käräjäoikeus ei päivitä väliaikatietoa tulevasta” Onko tämä esim se vale mikä ahdistaa?
- Anonyymi
Sä kuulut suljetulle K.
- Anonyymi
Sieltä somestako sinä ne valheet löydät sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä somestako sinä ne valheet löydät sitten?
Ihan livessä olen löytänyt.
- Anonyymi
Ei palstagubbe enää osaa omin avuin lopettaa. Vuosikymmenen pakkomielle on jo aika vakava sairaus johon ei auta edes lobotomia. Epätoivoinen miäs vaatii melko isot toimenpiteet sanotaan näin.
- Anonyymi
Ai tarkoitatko cromea sehän on vapaasti käytettävissä oleva selain! Vai mitä selainta tarkoitatko?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997