Minkälainen yritys on Wirestaff?

Anonyymi-ap

Moikka moi!

Minkäslainen yritys on Wirestaff? Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä yrityksestä ja henksusta?

13

2719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. Kyseessä on ilmeisesti joku vuokrafirma?

• Anonyymi

Heippa hei!

Tuskin eroaa muista vuokraput

• Anonyymi

Onko pitkät pestit??? Haalaus suajaus appari??? Kiinnostaa työt!!!

• Anonyymi

Hyvät on pestit!! Kannattaa laittaa hakemusta firman sivuille!!

• Anonyymi

Kukaan heidän kautta täl hetkel töis? Onko töitä esim Raksal?

• Anonyymi

Hyväs vireessä tämä firma?

• Anonyymi

Palkka näyttäisi olevan tämän firman kautta asiantuntijatyöhön harjottelijan tasoa.

• Anonyymi

Paljon se sit on?

• Anonyymi

Vähän se aina on kun maksat heille että käyt töissä.

• Anonyymi

Ei ole vastattu mitään koskaan minulle tästä firmasta.

• Anonyymi

En voi suositella kenelläkkään. Tämä Wirestaff saattaa päättää työsuhteesi koeajalla täysin varoittamatta ja keksii sitten täysin perusteettomat syyt työsuhteen purkuun jolloin joudut 45pv karenssille ansaitsemastasi ansiosidonnaisesta.

Työthän sujui kohdeyrityksessä paremmin kuin hyvin ja työpanokseen oltiin tyytyväisiä, mutta heti kun kohdeyrityksellä alkoi yllättäen taloudellisia ongelmia niin WIRE STAFF hoitaa työntekijän pois koeajalla valheellisin perustein.

Jatkossa itse ainakin aion keskittyä yrityksiin jotka uskaltavat suoraan itse palkata työntekijänsä.

Tuo vuokrafirma välikätenä vain mahdollistaa työntekijän hyväksikäytön.

Onnea työnhakuun kaikille!

• Anonyymi00013

WireStaff maksaa purkumiehelle 13.79e tunnilta joka on työharjoittelijan palkka.Asbestimiehelle 15e tunti/sisältää kaiken ruoka,kmKorvauksen,arkipyhälisän
      Paskafirma
      Kokematon purkumies vajaat 16e tes
      Kokenut purkumies vajaat 17e tes

• Anonyymi00014

Ihan tarpeeksi olisi purkumiehelle 10e tunti. Mitään jos ei osaa ja älykapasiteettikin on mallia apukoulu niin ei kannata odottaa oikeista töistä maksettavia palkkoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe