Moikka moi!
Minkäslainen yritys on Wirestaff? Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä yrityksestä ja henksusta?
Minkälainen yritys on Wirestaff?
11
1890
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Kyseessä on ilmeisesti joku vuokrafirma?
- Anonyymi
Heippa hei!
Tuskin eroaa muista vuokraput - Anonyymi
Onko pitkät pestit??? Haalaus suajaus appari??? Kiinnostaa työt!!!
- Anonyymi
Hyvät on pestit!! Kannattaa laittaa hakemusta firman sivuille!!
- Anonyymi
Kukaan heidän kautta täl hetkel töis? Onko töitä esim Raksal?
- Anonyymi
Hyväs vireessä tämä firma?
- Anonyymi
Palkka näyttäisi olevan tämän firman kautta asiantuntijatyöhön harjottelijan tasoa.
- Anonyymi
Paljon se sit on?
- Anonyymi
Vähän se aina on kun maksat heille että käyt töissä.
- Anonyymi
Ei ole vastattu mitään koskaan minulle tästä firmasta.
- Anonyymi
En voi suositella kenelläkkään. Tämä Wirestaff saattaa päättää työsuhteesi koeajalla täysin varoittamatta ja keksii sitten täysin perusteettomat syyt työsuhteen purkuun jolloin joudut 45pv karenssille ansaitsemastasi ansiosidonnaisesta.
Työthän sujui kohdeyrityksessä paremmin kuin hyvin ja työpanokseen oltiin tyytyväisiä, mutta heti kun kohdeyrityksellä alkoi yllättäen taloudellisia ongelmia niin WIRE STAFF hoitaa työntekijän pois koeajalla valheellisin perustein.
Jatkossa itse ainakin aion keskittyä yrityksiin jotka uskaltavat suoraan itse palkata työntekijänsä.
Tuo vuokrafirma välikätenä vain mahdollistaa työntekijän hyväksikäytön.
Onnea työnhakuun kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016