pitkät vaaleat hiukset, vähintään d kupin rinnat, paljastavat vaatteet, meikkaa paljon, käyttää korkokenkiä, pitkät kynnet, ei turhia hihittele!, sensuelli, eteerinen, jne jne
Ihannenaisen kriteerit:
13
537
Vastaukset
- Anonyymi
Naurava nainen on kyllä ehdoton turn offf 🙆♂️
- Anonyymi
Joo Turhan nauraja naiset ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jaa. Tykkäät elokuvista.
Brunette, jalat maassa ihminen, luotettava ja luonnollinen kauneus.
Se on siinä.- Anonyymi
Tee oma ketju häirikkö!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee oma ketju häirikkö!!!!
Miksi? Olen eri mieltä kuin sinä. Tämä on keskustelupalsta. Netti kiinni jos ei miellytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Olen eri mieltä kuin sinä. Tämä on keskustelupalsta. Netti kiinni jos ei miellytä.
Laita ite netti kii. Sä et saa kommentoida mun ketjuun jos oot eri mieltä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ite netti kii. Sä et saa kommentoida mun ketjuun jos oot eri mieltä!!
Lol 🤣
- Anonyymi
Hehe....jos tommosen naisen saisit aloittaja...nii mites pidät sen itselläsi,kun kaikki muut miehet on komeampia,lihaksikkaampia ja viisaampia kuin sinä 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tusheee.
- Anonyymi
Barbie on kyllä kaikille tuttu jo entuudestaan että....
- Anonyymi
Ihannenaisen kriteerit: tummat hiukset, sopusuhtainen vartalo, tyylikäs pukeutuminen, luonnollinen meikkaus, älyäs ja koulutettu
AP:n kriteerit sulkevat toisiaan pois - ei voi olla sensuelli ja eteerinen, jos omaa ensin mainitut ominaisuudet mm. paljastavat vaatteet ja meikkaa paljon (tälle oli pakko nauraa!) - Anonyymi
Muuten samaa mieltä, mutta minusta hihittelevät naiset on parhaita! Sellaiset vähän yksinkertaiset ja iloiset, jotka ei turhaan vaivaa itseään liina vakavilla asioilla vaan osaavta nauttia elämästä täysin rinnoin. Ja mahdollisimman usein paljain.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152090- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj131148- 1031041
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki71913Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865