Erosin siis kumppanistani aikalailla tasan vuosi sitten. Aloitin uuden parisuhteen joulukuussa -23.
Nyt olen 3-4 kuukautta itkenyt salassa, kun tajusin että eksäni oli minun oikea rakkauteni, rakastan häntä todella paljon ja en voi saada häntä takaisin, tai en usko ja samaan aikaan en kehtaisi erota nykyisestä miehestäni. Minulla on kurja olo kokoajan. En tiedä mitä teen tai miten minun olisi helpompi olla. Tosi rakkauden löytää vain kerran elämässään ja menin mokaamaan kaiken.
Erosin eksästä ja en tiedä mitä teen
Anonyymi-ap
2
342
Vastaukset 2
- Anonyymi
Sellaista sattuu. Jokin sai sinut eroamaan aikanaan. Aika kultaa myös muistoja. Nyt täytyy päättää, selvittääkö entiseltä, onko hänellä tunteita sinua kohtaan.
- Anonyymi
Kumppani vähän estää sitä, että voisin kysellä eksältä tämmöisiä asioita. Tai ei hän fyysisesti estä, mutta minun mieli estää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3561522- 1141226
- 1171107
- 116871
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22863- 111822
- 40488
- 18480
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i96463- 36433